quote:Gewoon een brief van een verontruste forum bezoekster
De boodschap die jullie naar streamers uitzenden is rampzalig niet alleen vanuit agressieve bewoners
maar ook vanuit een redactie is het list en bedrog,aanzetten tot haat en ruzie's.
Er kan structureel lichamelijk en geestelijk geweld toegepast worden zonder correctie van binnen uit
wat op zichzelf al een gevaarlijke ontwikkeling is. De psychische schade die sommige deelnemers en
ook streamers oplopen is niet gering. Waar is julie maatschappelijke verantwoording of draait alles
om geldelijk gewin?
Het gaat lijken op een groep hyena's die op hun prooi jagen waarbij tradionele waarden en normen
met voeten worden betreden en ik me niet aan de indruk kan ontrekken dat er sprake is van een
corrupte regie omdat er zeker van binnenuit heel veel druk wordt gezet op bepaalde bewoners.
Waarom worden er anders steeds personen in gezet die tegen een bepaald persoon zijn met als
enige doel de ander finaal onderuit te halen en geestelijk kapot te maken terwijl er voor anderen van
alles uit de kast wordt gehaald om ze sterker te maken, dit is geen spel meer door bewoners van de
kooi maar haat kweken die gevoed wordt van binnenuit zodat de tegenstander kan groeien en van
enige zelfreflectie bij deze mensen geen sprake meer is, tel daarbij op het lage normbesef dat deze
mensen bezitten, en de invloed van de regie, ze gaan zich als een godheid gedragen en voelen, de
realiteit helemaal uit het oog verliezend.
Dat in een land als Nederland een jonge vrouw onderdrukt en geslagen kan worden onder het mom
van een spel zonder ingrijpen van de politiek is een aanfluiting. In een land waar huiselijk geweld de
hoogste prioriteit heeft aangaande de bestrijding hiervan. Het meest afschuwelijke en griezelige vind
ik dat je mensen dit gedrag goed ziet praten zonder enig normbesef en ook hier is de regie debet aan
omdat er geen enkele sanctie op volgt en ze zo hun maatschappelijke verantwoording niet nemen
integendeel zelfs maar dit als een grote freakshow naar buiten brengen.
Geweld voeden bij een persoon die al een gewelddadige persoonlijkheid heeft is misdadig en mag niet
als voorbeeld voor mensen gesteld worden en zeker niet beloond worden met uit te roepen als
winnaar. Bedreigingen met de dood is strafbaar in Nederland en niemand staat boven de wet ook een
Goudenkooi bewoner niet en je bent medeschuldig als je dit tolereert als redactie. Als er iets
gebeurt in die kooi is het met voorbedachte rade waar vele mensen getuige van zijn geweest, hoeveel
schuldiger kan je nog zijn als je bewust een tijdbom in je programma laat zitten en dit stimuleert en
beloond. Hoe ziek is tv makend Nederland en hoever willen jullie gaan?
Groepen mensen die ziek worden van het smerige onrechtvaardige spel en elkaar figuurlijk te lijf gaan
op forums worden als gestoord omschreven waarbij een regie totaal voorbij gaat aan wat dit met
mensen doet die dag in dag uit geconfronteerd worden met een vies en van een bijzonder laag niveau
programma waarbij geen enkele list of leugen ongebruikt blijft en zeker als dit van binnenuit gestuurd
en aangezet wordt.
WIE IS ER HIER NU GESTOORD?
De bewoner Brian met zijn belazermoraal en overlevingsmentaliteit? Die onder afwezigheid van enig
moreel besef of natuurlijk menselijk respect en in obsessie door egoïsme, en overlevingsmentaliteit
de andere mens misleid of bedriegt voor eigen doeleinden in de stellige overtuiging dat daar niets mis
mee is. Een agressieve, respectloze en egocentrische jongeman die vanuit een veelal paranoïde mensen
wereldbeeld zichzelf neerzet.
Of jullie als redactie, met je vertekend beeld dat je op tv beelden vertoond en waarbij je mensen je
eigen waarde laat zien ,namelijk die van de laagst sociaal menselijke, hypocrisie.
Of streamers, die alles volgen en die hun grenzen aangeven voor sociaal wenselijk gedrag, wat dus
echte normen en waarden zijn.
Met vriendelijke groet
Incognito
----
quote:
Dat vergiftigingsverhaal geeft voor mij toch wel een beetje aan dat hij ietwat aan het afglijden is, misschien tijd voor een nieuwe dosering?quote:Een agressieve, respectloze en egocentrische jongeman die vanuit een veelal paranoïde mensen
wereldbeeld zichzelf neerzet.
Daar heb ik wel eens een filmpje van gezien.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een van de uitspraken van Huub : "Brian deed onschuldig zoals altijd. Zijn handen achter zijn hoofd en riep luidkeels 'Zie je wel dat ik niets doe' en meteen gaf hij me een knal voor m'n kop met z'n elleboog"
Misschien gewoon tijd om naar huis te gaan. Dat hij geestelijk niet lekker in zijn v(c)elletje zit, dat is wel bekend maar zo para, verbaast mij zelfs.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Dat vergiftigingsverhaal geeft voor mij toch wel een beetje aan dat hij ietwat aan het afglijden is, misschien tijd voor een nieuwe dosering?
Misschien voor een bezoek aan een deskundige?
Hij reageerde vannacht ook weer agressief naar Amanda toe na die opmerking over trouwen, de redactie lijkt wel bewust ziende blind en horende doof, deze brandbrief kan wel eens een hele grote kern van waarheid bevatten, iig is m.n. Amanda niet veilig.
Oei dat zou niet eens zo'n gek idee zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:50 schreef intermuts1967 het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook al, Brian gaat wel erg langzaam op die PSP, terwijl je veel sneller kan gaan.
En met een PSP kan je ook internetten.
Ik begrijp het niet helmaal. Op VOL lees ik dit:quote:Op zondag 24 februari 2008 12:48 schreef noekje het volgende:
Misschien gewoon tijd om naar huis te gaan. Dat hij geestelijk niet lekker in zijn v(c)elletje zit, dat is wel bekend maar zo para, verbaast mij zelfs.
Wat was er met het trouwen?
En babbelaartje van FOK! post dit:quote:Brian wil dat Amanda nog iets voor hem gaat halen...Amanda: als je denkt dat ik dat ga doen, ben je echt gek...over trouwen....Brian: i don't want to merry you....Brian knijpt haar nu voor de grap????
quote:Zegt Amanda nu tegen Brain; "No, I don't wanna merry you?? En dat een paar keer?"
Daarna zegt ze; "Als ik ooit trouw dan is het .........................(de rest kon ik niet verstaan
Het is duidelijk dat de schijver anti-Brian is. Het gaat voornamelijk over die idioot.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat het een lap tekst is en misschien niet in de COS thuishoort maar ik plaats hem toch. Als een mod bezwaar maakt verwijder hem dan maar. Ik denk dat dit verwoord wat veel FOKkers ook denken en voelen.
Bron: Kleine Frankie site.
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helmaal. Op VOL lees ik dit:
[..]
En babbelaartje van FOK! post dit:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 01:58 schreef Desii het volgende:
Brian wou haar knijpen... en Amanda zegt... hmmmmmfrrr en schokt van de schrik
quote:
Hij is er met geen 10 paarden uit te halen ben ik bang, de FEBO zal maatregelen moeten gaan nemen, dit is toch wel een enge ontwikkeling.......quote:Op zondag 24 februari 2008 12:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien gewoon tijd om naar huis te gaan. Dat hij geestelijk niet lekker in zijn v(c)elletje zit, dat is wel bekend maar zo para, verbaast mij zelfs.
Wat was er met het trouwen?
Holy fuck. Ik vind het echt schokkend. Ook dat sommige mensen écht verknipt zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Huub in gesprek met Claire, met dank aan Fleur van VOL.
Onthullingen van Huub, o.a. het 6-2 incident.
Deel 2.
Deel 3.
Deel 4.
Ik weet het, zit op een filmpje te wachten. Lambal van het Huubsoppersforum is er mee bezig.quote:
En jij zegt dat APK geniepige TVP's plaatst.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
Middag!
En daar laat ik het voor nu even bij.
Mooi zo,quote:Op zondag 24 februari 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, zit op een filmpje te wachten. Lambal van het Huubsoppersforum is er mee bezig.
Doe ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:08 schreef kahaarin het volgende:
Mooi zo,als hij er is plaats je hem dan even? Ik ben benieuwd naar hoe het er uit ziet, als je het in het voorbijgaan ziet dan lijkt het misschien wel erger dan het is.
quote:
Ja hoor, ik ben wakkerquote:Op zondag 24 februari 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Zijn er trouwens al wat meer mensen wakker?
Ik vraag me af of Eric ook last heeft van een ''ochtendgriepje'' vandaag.
Sta op het punt om de hond uit te laten maar ik zie dat we naar 4 streams kijken op lege slaapkamers.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef Lobasca het volgende:
Waarom gaat huub zich zo snel aankleden..Ik ving alleen iet op over 'staat op de oprijlaan'
Op Jaap na, is iedereen al uit bedquote:Op zondag 24 februari 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sta op het punt om de hond uit te laten maar ik zie dat we naar 4 streams kijken op lege slaapkamers.
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:34 schreef blomst het volgende:
zijn Huub zijn neefjes er al?
Dat geluid hoor je al langer dan een half uur, en aangezien Amanda bang is voor een schoon lijf, ben ik bang dat je je vergistquote:Op zondag 24 februari 2008 13:46 schreef T-lex het volgende:
Aan het geluid van stream 1 en 2 te horen zijn Brian en Amanda goed bezig onder de douche.![]()
(En de camera durft er niet naartoe te draaien.)
Nee skattie. De neefjes van Huub komen pas om 15.30 uur, als ze al komen. Kwek is nl ziek en Ratna wilde wachten tot vandaag en kijken hoe het met gaat, als hij nog ziek is gaat het niet door maar verzet ze de afspraak.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee skattie. De neefjes van Huub komen pas om 15.30 uur, als ze al komen. Kwek is nl ziek en Ratna wilde wachten tot vandaag en kijken hoe het met gaat, als hij nog ziek is gaat het niet door maar verzet ze de afspraak.![]()
Ik zie dat Del heur haar gewassen heeft, daarom mogen we niet meekijken, kindje van God hè?
B&A stonden al een tijdje samen onder de douche hoor. Amanda ging er in toen iedereen z'n nest uit ging en niet veel later kwam Brian weer de slaapkamer in en ging ook de douche in. En zo lang douche doet Amanda normaal inderdaad niet, dus als ze er dan 10-15 minuten onder staat is er meestal wel wat aan de gang.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat geluid hoor je al langer dan een half uur, en aangezien Amanda bang is voor een schoon lijf, ben ik bang dat je je vergist
Stel je voor zeg, dit soort beelden van B e A zomaar op de streams. Nee, daar moet je Huub voor heten en daar mag Amanda zelfs foto's van nemen. Of Brian en Ricardo die gluren en commentaar geven. Hoezo meten met 2 maten ????quote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef T-lex het volgende:
En de klots en kletsgeluiden klonken me toch echt in de oren als Meat-meets-Meat geluiden. En het feit dat de camera van stream 1 een beetje om de hete brei heen draaide zegt me genoeg.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Even wat speurwerk gedaan. Ik meldde gisteren al dat er kadootjes van Eric, Huub en Claire verdwenen waren, gestuurd door papa Ron. Op het filmpje is te zien dat de kadootjes er wel degelijk zijn maar niet bij CHE aankomen.
Op de site van Kleine Frankie staat een bericht dat er heel veel post en kadootjes niet aankomen, met name voor Huub, kadootjes voor A en B komen wel gewoon door, goh.Waar blijven al die spullen??????
Post, maar waar zijn de kadootjes?
Je ziet Ricardo die tubes voor onder de douche uitpakken en in de hal neerzetten samen met het mandje, Brian keek er wel naar maar zet het weer terug....quote:Op zondag 24 februari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Even wat speurwerk gedaan. Ik meldde gisteren al dat er kadootjes van Eric, Huub en Claire verdwenen waren, gestuurd door papa Ron. Op het filmpje is te zien dat de kadootjes er wel degelijk zijn maar niet bij CHE aankomen.
Op de site van Kleine Frankie staat een bericht dat er heel veel post en kadootjes niet aankomen, met name voor Huub, kadootjes voor A en B komen wel gewoon door, goh.Waar blijven al die spullen??????
Zou het helpen denk je, ik betwijfel het. Het hokje heeft schijt aan alles en iedereen en familie zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben, geen poot om op te staan dus.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef Copycat het volgende:
Die pa las toch ook mee op fora? Als ik hem was, had ik al meteen aan de telefoon gehangen. Belachelijk hoe dikker en dikker het er bovenop komt te liggen.
Trieste zooi.
Ricardo moet gewoon met zijn tengels van die spullen af blijven, het zat toch in het postmandje, dus hoort het bij de post.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je ziet Ricardo die tubes voor onder de douche uitpakken en in de hal neerzetten samen met het mandje, Brian keek er wel naar maar zet het weer terug....
Middag
was in de fitnessquote:Op zondag 24 februari 2008 12:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een filmpje van gezien.
Schijt aan de familie ja, behalve aan die van de kindjes van God.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het helpen denk je, ik betwijfel het. Het hokje heeft schijt aan alles en iedereen en familie zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben, geen poot om op te staan dus.
Wat voor kadeautjes dan... ik zie alleenh een paar tubes?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Precies, Ricardo kwam al binnen met een enorme anti Huubhouding en stookte er vrolijk op los, samen met A en B. Tsja, de Roessen en Zeur weg, je moet toch ergens steun vandaan halen hè?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo moet gewoon met zijn tengels van die spullen af blijven, het zat toch in het postmandje, dus hoort het bij de post.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk zouden ze de boetes legaal moeten maken.
Huub gaat de kooi toch niet winnen en zijn boete is al 800.000. Wat hij nooit betalen kan.
En volgens mij telt justitie 50 euro per dag voor het bedrag dat je niet kan/wilt betalen.
Dat zou betekenen dat we de komende 44 jaar ( 800.000/50/365) van Huub af zijn.
Dan kan hij lekker verder in een kooi en zeepjes rapen. Want hij is toch zo dol op om in de kooi te zitten....
Vind je het gek, dat is pure maffiaquote:Op zondag 24 februari 2008 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijt aan de familie ja, behalve aan die van de kindjes van God.
Die tubes zijn dus de cadeautjes, iets lekkers voor onder de douche.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat voor kadeautjes dan... ik zie alleenh een paar tubes?
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef Dementor het volgende:
Waarom staat amanda altijd zo onhandig te koken?
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind je het gek, dat is pure maffia
Wie zegt dan dat het kadootjes zijn? Ze liggen daar gewoon in het mandje.... staat er bijvoorbeeld een naam op...? de diefstal ontgaat mij totaal....quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tubes zijn dus de cadeautjes, iets lekkers voor onder de douche.
Stel het voor aan Hirsch Ballin!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk zouden ze de boetes legaal moeten maken.
Huub gaat de kooi toch niet winnen en zijn boete is al 800.000. Wat hij nooit betalen kan.
En volgens mij telt justitie 50 euro per dag voor het bedrag dat je niet kan/wilt betalen.
Dat zou betekenen dat we de komende 44 jaar ( 800.000/50/365) van Huub af zijn.
Dan kan hij lekker verder in een kooi en zeepjes rapen. Want hij is toch zo dol op om in de kooi te zitten....
effe zoeken ?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.
In dat zelfde mandje zat o.a. een brief van papa Ron gericht aan Claire, Huub en Eric, waarin stond dat hij kadootjes stuurde voor hen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat het kadootjes zijn? Ze liggen daar gewoon in het mandje.... staat er bijvoorbeeld een naam op...? de diefstal ontgaat mij totaal....
Wel weet ik dat er een USB-STICK gejat is.
hier: Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2quote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.
Je hoort Claire toch zeggen dat het spul is voor onder de douche en niemand anders mist iets alleen Huub en Claire, duidelijk toch?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef akveor het volgende:
Wie zegt dan dat het kadootjes zijn? Ze liggen daar gewoon in het mandje.... staat er bijvoorbeeld een naam op...? de diefstal ontgaat mij totaal....
Wel weet ik dat er een USB-STICK gejat is.
quote:Zieke kindjes horen niet in dgk, maar in bed!!!
Het gaat niet door vandaag, volgende week?!
Neefjes gaan Huub bellen, om zelf te vertellen hoe en wat!
Jammer voor Huub maar helaas is het nu niet anders.............!
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat zelfde mandje zat o.a. een brief van papa Ron gericht aan Claire, Huub en Eric, waarin stond dat hij kadootjes stuurde voor hen.
Staat in het filmpje dat Beequeen postte http://www.clipser.com/watch_video/107041
Van de USB-stick weet ik niets af, vertel eens
[COS # 3175] een rustige dinsdag middagquote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier: Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:33 schreef Varen het volgende:
[..]
[COS # 3175] een rustige dinsdag middag
Ja, Claire bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 februari 2008 13:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Holy fuck. Ik vind het echt schokkend. Ook dat sommige mensen écht verknipt zijn.
Duidelijk dat TS er veel meer vanaf weet. Ik kan niet uitstaan dat wij het niet wetenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Nee, verder terug: [COS # 3172] Mikey FTW!!!
Dat het zaakje riekt is wel duidelijk. Ik hoop de we de waarheid ooit te horen krijgen of is dat ijdele hoop?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Nee, verder terug: [COS # 3172] Mikey FTW!!!
Nog twee dagen, dan mag Jaap 8 uur de villa uit.Hij heeft al gezegd dat die veel gaat internetten.quote:
Zo heb je anti Brain en Anti Huub mensen. Lees hier op Fok, DGK / Jaap jaardag: Spel info topic. Lees dit! Gepost door suikeroom. Hier lees je weer een ander versiequote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat de schijver anti-Brian is. Het gaat voornamelijk over die idioot.
Dank je wel tuinfluiterquote:Op zondag 24 februari 2008 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
(Neefje Carlo was gisteren al ziek)
Huub zijn broer Joris is van plan om te komen, maar moet wel om 17:00 uur
honkballen, dus ervoor of erna? Ligt eraan waar dat honkballen is,
Neefjes Rico, Carlo en Francis kunnen dan volgende week komen.
Huub kreeg 42% uit de poll, 420 contactpunten.
Dat doet ze niet zonder rede. Ze is nou al een kop groter als Huub, als ze nou ook nog hoge hakken aan gaat trekken is het helemaal geen porem meer.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat de dames altijd hakken aan moesten van het hokje, maar ik zie Claire eigenlijk alleen maar op platte schoenen lopen.
Vanaf een uurtje of elf met aftrek van een half uur douchen. Sommige FOKkers vragen zich af of hij misschien aan het Internetten is, dat kan namelijk ook met een PSP. Er is ook geen enkele camera die ook maar`1 keer meekijkt met het PSP scherm.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:17 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang is Brian ondertussen al niet aan het psp-en?
En? Jullie al psychisch beschadigd ??quote:Op zondag 24 februari 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat het een lap tekst is en misschien niet in de COS thuishoort maar ik plaats hem toch. Als een mod bezwaar maakt verwijder hem dan maar. Ik denk dat dit verwoord wat veel FOKkers ook denken en voelen.
Bron: Kleine Frankie site.
Er kan structureel lichamelijk en geestelijk geweld toegepast worden zonder correctie van binnen uit
wat op zichzelf al een gevaarlijke ontwikkeling is. De psychische schade die sommige deelnemers en
ook streamers oplopen is niet gering.
Groepen mensen die ziek worden van het smerige onrechtvaardige spel en elkaar figuurlijk te lijf gaan
op forums worden als gestoord omschreven waarbij een regie totaal voorbij gaat aan wat dit met
mensen doet die dag in dag uit geconfronteerd worden met een vies en van een bijzonder laag niveau
programma waarbij geen enkele list of leugen ongebruikt blijft en zeker als dit van binnenuit gestuurd
en aangezet wordt.
projectiequote:Op zondag 24 februari 2008 15:20 schreef coldstar het volgende:
Inmiddels heb ik alles weer door gelezen en kom tot de conclussie dat onze sneaky huub nu weer een andere tactiek gevonden heb.
Hij blijft zichzelf in een slachtoffer rol plaatsen. Heeft nou door dat hij bij heel veel
mensen zijn krediet verspeeld hebt. Wat anders kan hij nu doen, dan de streams gebruiken en zijn rivaal Brain helemaal zwart maken en zo nog proberen de boel voor zichzelf nog even recht te breien.
Vreemd is het wel dat hij zijn eigen fouten gemaks halve gewoon vergeet. Gelukkig zijn ook zijn brute streken op de TV te zien geweest. Hij blijft ziichzelf wel erg zielig vinden....kom op Huub zonder steams kon je he ttoch ook, waarom dan nu ineens die zwakheid?
Dus jij denkt dat het hokje er rekening mee houdt dat Claire dan nog groter is dan Huub?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat doet ze niet zonder rede. Ze is nou al een kop groter als Huub, als ze nou ook nog hoge hakken aan gaat trekken is het helemaal geen porem meer.
Tuurlijk wat moet iemand die al meer dan 10 jaar op de straat heeft geleefd opeens met een PSP?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:26 schreef Margo37 het volgende:
Achteraf is die psp dus ook gewoon voor Brian binnengekomen
Ik denk niet dat het hokje er rekening mee houdt hoor. Ik weet niets van een hokje en sugereer ook niets. Ik neem aan dat ze dat zelf doet. Volgens mij liep ze in het begin wel met een schoen met hakje. Je kan haar natuurlijk ook geen schoenen aan doen met een hele hoge hak, dan lijkt het helemaal een aangelkede lantaarenpaal.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het hokje er rekening mee houdt dat Claire dan nog groter is dan Huub?
Lief van ze.
begin om het programma vorm te geven ( opiniepeiling )quote:Op zondag 24 februari 2008 02:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Misschien haal ik nu ouwe koeien uit de sloot, maar waarom heeft Talpa daar dan voor gekozen?
Ze zijn commercieel, maar rijker worden ze er in ieder geval niet van.....
yupquote:Op zondag 24 februari 2008 15:25 schreef Poya het volgende:
[..]
En? Jullie al psychisch beschadigd ??![]()
Gelukkig zijn users niet zelf verantwoordelijk van hun gedrag op fora, die verantwoordelijkheid ligt bij de regie van DGK
ach coldstar zit ook in die villaquote:
grappig BQ, ik had ook al een PM naar Lambal gedaan; omdat ik aan mezelf ging twijfelen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, zit op een filmpje te wachten. Lambal van het Huubsoppersforum is er mee bezig.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach coldstar zit ook in die villa
vertel vertel
wie is het ??
pro·jec·tie (dev; projecties)quote:Op zondag 24 februari 2008 15:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vertel vertel
wie is het ??
Mooi opgezocht hahahahaha....het zit je wel dwars he.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
pro·jec·tie (dev; projecties)
1 het optisch projecteren van figuren
2 afbeelding van een voorwerp, vlak of lijn op een plat vlak volgens bepaalde regels of het maken van zo’n afbeelding
3 (psychologie) het psychisch proces waardoor men gevoelens of gedachten van zichzelf onbewust toeschrijft aan anderen
ik denk het welquote:Op zondag 24 februari 2008 15:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Geldt dit voor de Brain haters ook, onder andere zoals jij?
Ik zit niet in de villa, mensen kennis noemen ze dat. Vertel wat wil je prcies weten.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vertel vertel
wie is het ??
Ik heb vol verbazing het hele haarritueel van Amanda zitten volgen (heb niets beters te doen vandaag). Tangen, smeren, spuiten, borstelen, al die haarstukken tangen en erin, waar haalt ze het geduld vandaan en het resultaat is nog steeds waardeloos.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:56 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft geen zin Amanda.............'t wordt toch niks.
Die denkt dat hij wat nieuw belastend materiaal heeft.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:03 schreef coldstar het volgende:
Claire en Eric zitten buiten ennnnnnnnnnnnnnnnnn weerrrrrrrrrrr hebben ze he tover Brain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |