Ja, dat waren JdM, Flens en ene Marian.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Incluis John de Mol, de miljardair?
Misschien haal ik nu ouwe koeien uit de sloot, maar waarom heeft Talpa daar dan voor gekozen?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat aantal streamers klopt. Streamers zijn -getalsmatig- echt nauwelijks belangrijk.
Beetje zielig dat ie daarvoor gaat liegen dat ie verliefd is... hij mag sowieso wel neuken.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:53 schreef chufi het volgende:
En Huub begint weer over hoe erg ie wel verliefd op haar is... Hij wil gewoon neuken dus ...
Dan heeft hij zijn doel bereikt............triest maar ja............quote:Op zondag 24 februari 2008 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje zielig dat ie daarvoor gaat liegen dat ie verliefd is... hij mag sowieso wel neuken.
Dat kan hij dus sowieso wel bereiken, daarom word ik er een beetje moe van dat ie eerst gaat zitten liegen dat ie verliefd is..... dat moet ie niet doen, dat maakt het alleen maar ranziger.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan heeft hij zijn doel bereikt............triest maar ja............
Als pionier wil je jezelf profileren. In dit geval als maker van een multi-media concept. Dus ga je op zoek naar combinatie's van media : TV-uitzendinging + streams + SMS + meet&greet met forum-moderators + groupie's + fans-die-bellen (paar dagen geleden) + CD's verkopen + optredens in discotheken + sponsoren in de kapsalon en fitness + optreden bij Jensen + .....quote:Op zondag 24 februari 2008 02:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Misschien haal ik nu ouwe koeien uit de sloot, maar waarom heeft Talpa daar dan voor gekozen?
Ze zijn commercieel, maar rijker worden ze er in ieder geval niet van.....
quote:Op zondag 24 februari 2008 02:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek het grootste lichaamsdeel .....
Ik krijg onderhand het idee, dat wat betreft Huub, het niet ranzig genoeg kan zijn..............quote:Op zondag 24 februari 2008 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan hij dus sowieso wel bereiken, daarom word ik er een beetje moe van dat ie eerst gaat zitten liegen dat ie verliefd is..... dat moet ie niet doen, dat maakt het alleen maar ranziger.
Ik ben bang dat je gelijk zou kunnen hebben, ik vind het alleen zo triest dat hij daarvoor een meisje voorliegt wat hem overduidelijk wel leuk vindtquote:Op zondag 24 februari 2008 03:05 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik krijg onderhand het idee, dat wat betreft Huub, het niet ranzig genoeg kan zijn..............
quote:Op zondag 24 februari 2008 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk zou kunnen hebben, ik vind het alleen zo triest dat hij daarvoor een meisje voorliegt wat hem overduidelijk wel leuk vindt
De een hebben we het al eerder zien spelen....... de ander?? Geen flauw idee, misschien wel Oscar-materiaal.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het lijkt overduidelijk, de èèn speelt het, de ander komt over als eerlijk.......maar dat is een gok.....hoewel?
quote:Op zondag 24 februari 2008 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De een hebben we het al eerder zien spelen....... de ander?? Geen flauw idee, misschien wel Oscar-materiaal.
Huub weet toch al lang dat het Hedda is ........ Met als kanttekening dat Claire dit ook kon weten als ze haar huiswerk had gemaaktquote:Op zondag 24 februari 2008 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk zou kunnen hebben, ik vind het alleen zo triest dat hij daarvoor een meisje voorliegt wat hem overduidelijk wel leuk vindt
Dat is het vreemde, het komt steeds zo over dat elke nieuwe speler, of gastspeler, dàt dus niet gedaan heeft. Onbetrouwbaar dus, dunkt me....quote:Op zondag 24 februari 2008 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub weet toch al lang dat het Hedda is ........ Met als kanttekening dat Claire dit ook kon weten als ze haar huiswerk had gemaakt
Ik geloof dat niet zo, ik zie wel dat Huub en Hedda een wisselwerking hebben die je niet vaak met iemand hebt maar ik geloof niet dat Hedda voor hem "the one" is.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub weet toch al lang dat het Hedda is ........ Met als kanttekening dat Claire dit ook kon weten als ze haar huiswerk had gemaakt
Een gok ..... Claire ? ....... Nee, ze heeft heel goed geluisterd naar haar broer. Hij had eenzelfde soort droom bij BB ...... Helaas liep het toen ietwat dun uit z'n broek en dat weet ze kennelijk niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het lijkt overduidelijk, de èèn speelt het, de ander komt over als eerlijk.......maar dat is een gok.....hoewel?
'For the time being'quote:Op zondag 24 februari 2008 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zo, ik zie wel dat Huub en Hedda een wisselwerking hebben die je niet vaak met iemand hebt maar ik geloof niet dat Hedda voor hem "the one" is.
En als ze dat wel is dan realiseert hij zich dat nog steeds niet, want dan zou hij nu niet met de een na de ander gaan liggen rotzooien.
Huubs the one is meer een type Amanda in mijn ogen gewillig en geilquote:Op zondag 24 februari 2008 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zo, ik zie wel dat Huub en Hedda een wisselwerking hebben die je niet vaak met iemand hebt maar ik geloof niet dat Hedda voor hem "the one" is.
En als ze dat wel is dan realiseert hij zich dat nog steeds niet, want dan zou hij nu niet met de een na de ander gaan liggen rotzooien.
Neuh, ik denk dat Huub iemand nodig heeft die hem heel duidelijk vertelt wat de grenzen zijn, dat ze daarbij ook nog gewillig en geil in de slaapkamer speelt is een pré, maar Huub heeft vooral duidelijkheid nodig.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Huubs the one is meer een type Amanda in mijn ogen gewillig en geil
Leandra, je ziet het heel scherp ! Hedda is voor hem niet "the one" ! Ze is zijn 'thuisbasis' en hij gaat op z'n tijd 'buiten de deur eten' .........quote:Op zondag 24 februari 2008 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was dàt overduidelijk, de "Spaanse" Sylvia..zij corrigeerde hem altijd , als dat nodig was...quote:Op zondag 24 februari 2008 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat Huub iemand nodig heeft die hem heel duidelijk vertelt wat de grenzen zijn, dat ze daarbij ook nog gewillig en geil in de slaapkamer speelt is een pré, maar Huub heeft vooral duidelijkheid nodig.
Als ze getrouwd zouden zijn dan zou ik Hedda als zijn "thuisbasis" zien, nu zie ik Hedda vooral als een ex waarmee er nog steeds een geweldige wisselwerking is (met sommige exen heb je dat) maar het is niet zijn thuis, daar is zij te jong voor.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leandra, je ziet het heel scherp ! Hedda is voor hem niet "the one" ! Ze is zijn 'thuisbasis' en hij gaat op z'n tijd 'buiten de deur eten' .........
En how-about Hedda .... Ken je haar ? Wie zegt dat Huub voor Hedda "the one" is ? Het zou best kunnen dat Hedda ook wel eens wat anders wil 'snoepen' ......
Niets mis mee overigens. Ik sluit niet uit dat ze elkaar 'heel goed kennen' ! In de letterlijke zin van het woord.
Maar Sylvia was meer z'n "moeder" dan wat anders.......quote:Op zondag 24 februari 2008 03:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan was dàt overduidelijk, de "Spaanse" Sylvia..zij corrigeerde hem altijd , als dat nodig was...
trusten Leandraquote:Op zondag 24 februari 2008 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Sylvia was meer z'n "moeder" dan wat anders.......
Maar goed...... heren (en dames zover die er nog zijn) ik ben m'n bed in, truste![]()
![]()
Adios!!quote:Op zondag 24 februari 2008 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar goed...... heren (en dames zover die er nog zijn) ik ben m'n bed in, truste![]()
![]()
Moet dat over de rug van Claire en ook over die van Lieke, die hij net toch even weer in een kwaad daglicht probeerde te zetten?quote:Op zondag 24 februari 2008 03:28 schreef eusjuh het volgende:
Huub is een jonge knul die kansen pakt wanneer hij ze krijgt.........welke ander jonge kerel ( ook ouderen ) doe dat dan niet?
Juist, Sylvia was zijn 'moeder', zijn reddende engel en -niet vergeten- ooit in het begin de enige die hem bij een stemming erin hield. Een soort eeuwige dankbaarheid, die vriendschap werd.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Hallo Lieke lulde huub in bed niet andersom.Claire was super gewillig en logisch dat Huub erop in gaat.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Moet dat over de rug van Claire en ook over die van Lieke, die hij net toch even weer in een kwaad daglicht probeerde te zetten?
Lieke is echt gek op die gozer geweest. Is het bij hem wel echt geweest?
Alles is mooipraterij bij hem. Niets is echt. Alles voor het spel. Dit is Huub ten top.
Zoals het al eerder geschreven werd. Het kan hem niet ranzig genoeg zijn, maar nu kiest hij misschien eieren voor zijn geld en zal 'monogaam' zijn bij Claire
Even piano spelen om niet te veel doen opvallen, dat hij wil neuken met haar. De macht vooral in eigen handen houden.
Japio en Mike, maar ze moesten kennelijk nog even zenders omdoen ...... Dus even wachtenquote:
Het is triest dat Huub het zo aanpakt (inderdaad niet nodig), maar Claire heeft alle kansen gehad om beter te weten.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goedemorgen, bijna iedereen, in dat hok ook alleen Brian is wakker, hij zit te PSP'en.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:05 schreef Guuskeee het volgende:
iedereen nog in diepe rust hier?
Dat idee had ik dus ook al, Brian gaat wel erg langzaam op die PSP, terwijl je veel sneller kan gaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:43 schreef fabrice het volgende:
wanneer wordt die psp eens afgepakt, misschien zit hij gewoon op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |