Dat geluid hoor je al langer dan een half uur, en aangezien Amanda bang is voor een schoon lijf, ben ik bang dat je je vergistquote:Op zondag 24 februari 2008 13:46 schreef T-lex het volgende:
Aan het geluid van stream 1 en 2 te horen zijn Brian en Amanda goed bezig onder de douche.![]()
(En de camera durft er niet naartoe te draaien.)
Nee skattie. De neefjes van Huub komen pas om 15.30 uur, als ze al komen. Kwek is nl ziek en Ratna wilde wachten tot vandaag en kijken hoe het met gaat, als hij nog ziek is gaat het niet door maar verzet ze de afspraak.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee skattie. De neefjes van Huub komen pas om 15.30 uur, als ze al komen. Kwek is nl ziek en Ratna wilde wachten tot vandaag en kijken hoe het met gaat, als hij nog ziek is gaat het niet door maar verzet ze de afspraak.![]()
Ik zie dat Del heur haar gewassen heeft, daarom mogen we niet meekijken, kindje van God hè?
B&A stonden al een tijdje samen onder de douche hoor. Amanda ging er in toen iedereen z'n nest uit ging en niet veel later kwam Brian weer de slaapkamer in en ging ook de douche in. En zo lang douche doet Amanda normaal inderdaad niet, dus als ze er dan 10-15 minuten onder staat is er meestal wel wat aan de gang.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat geluid hoor je al langer dan een half uur, en aangezien Amanda bang is voor een schoon lijf, ben ik bang dat je je vergist
Stel je voor zeg, dit soort beelden van B e A zomaar op de streams. Nee, daar moet je Huub voor heten en daar mag Amanda zelfs foto's van nemen. Of Brian en Ricardo die gluren en commentaar geven. Hoezo meten met 2 maten ????quote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef T-lex het volgende:
En de klots en kletsgeluiden klonken me toch echt in de oren als Meat-meets-Meat geluiden. En het feit dat de camera van stream 1 een beetje om de hete brei heen draaide zegt me genoeg.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Even wat speurwerk gedaan. Ik meldde gisteren al dat er kadootjes van Eric, Huub en Claire verdwenen waren, gestuurd door papa Ron. Op het filmpje is te zien dat de kadootjes er wel degelijk zijn maar niet bij CHE aankomen.
Op de site van Kleine Frankie staat een bericht dat er heel veel post en kadootjes niet aankomen, met name voor Huub, kadootjes voor A en B komen wel gewoon door, goh.Waar blijven al die spullen??????
Post, maar waar zijn de kadootjes?
Je ziet Ricardo die tubes voor onder de douche uitpakken en in de hal neerzetten samen met het mandje, Brian keek er wel naar maar zet het weer terug....quote:Op zondag 24 februari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Even wat speurwerk gedaan. Ik meldde gisteren al dat er kadootjes van Eric, Huub en Claire verdwenen waren, gestuurd door papa Ron. Op het filmpje is te zien dat de kadootjes er wel degelijk zijn maar niet bij CHE aankomen.
Op de site van Kleine Frankie staat een bericht dat er heel veel post en kadootjes niet aankomen, met name voor Huub, kadootjes voor A en B komen wel gewoon door, goh.Waar blijven al die spullen??????
Zou het helpen denk je, ik betwijfel het. Het hokje heeft schijt aan alles en iedereen en familie zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben, geen poot om op te staan dus.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef Copycat het volgende:
Die pa las toch ook mee op fora? Als ik hem was, had ik al meteen aan de telefoon gehangen. Belachelijk hoe dikker en dikker het er bovenop komt te liggen.
Trieste zooi.
Ricardo moet gewoon met zijn tengels van die spullen af blijven, het zat toch in het postmandje, dus hoort het bij de post.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je ziet Ricardo die tubes voor onder de douche uitpakken en in de hal neerzetten samen met het mandje, Brian keek er wel naar maar zet het weer terug....
Middag
was in de fitnessquote:Op zondag 24 februari 2008 12:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een filmpje van gezien.
Schijt aan de familie ja, behalve aan die van de kindjes van God.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het helpen denk je, ik betwijfel het. Het hokje heeft schijt aan alles en iedereen en familie zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben, geen poot om op te staan dus.
Wat voor kadeautjes dan... ik zie alleenh een paar tubes?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Precies, Ricardo kwam al binnen met een enorme anti Huubhouding en stookte er vrolijk op los, samen met A en B. Tsja, de Roessen en Zeur weg, je moet toch ergens steun vandaan halen hè?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo moet gewoon met zijn tengels van die spullen af blijven, het zat toch in het postmandje, dus hoort het bij de post.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk zouden ze de boetes legaal moeten maken.
Huub gaat de kooi toch niet winnen en zijn boete is al 800.000. Wat hij nooit betalen kan.
En volgens mij telt justitie 50 euro per dag voor het bedrag dat je niet kan/wilt betalen.
Dat zou betekenen dat we de komende 44 jaar ( 800.000/50/365) van Huub af zijn.
Dan kan hij lekker verder in een kooi en zeepjes rapen. Want hij is toch zo dol op om in de kooi te zitten....
Vind je het gek, dat is pure maffiaquote:Op zondag 24 februari 2008 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijt aan de familie ja, behalve aan die van de kindjes van God.
Die tubes zijn dus de cadeautjes, iets lekkers voor onder de douche.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat voor kadeautjes dan... ik zie alleenh een paar tubes?
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef Dementor het volgende:
Waarom staat amanda altijd zo onhandig te koken?
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind je het gek, dat is pure maffia
Wie zegt dan dat het kadootjes zijn? Ze liggen daar gewoon in het mandje.... staat er bijvoorbeeld een naam op...? de diefstal ontgaat mij totaal....quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tubes zijn dus de cadeautjes, iets lekkers voor onder de douche.
Stel het voor aan Hirsch Ballin!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk zouden ze de boetes legaal moeten maken.
Huub gaat de kooi toch niet winnen en zijn boete is al 800.000. Wat hij nooit betalen kan.
En volgens mij telt justitie 50 euro per dag voor het bedrag dat je niet kan/wilt betalen.
Dat zou betekenen dat we de komende 44 jaar ( 800.000/50/365) van Huub af zijn.
Dan kan hij lekker verder in een kooi en zeepjes rapen. Want hij is toch zo dol op om in de kooi te zitten....
effe zoeken ?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.
In dat zelfde mandje zat o.a. een brief van papa Ron gericht aan Claire, Huub en Eric, waarin stond dat hij kadootjes stuurde voor hen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat het kadootjes zijn? Ze liggen daar gewoon in het mandje.... staat er bijvoorbeeld een naam op...? de diefstal ontgaat mij totaal....
Wel weet ik dat er een USB-STICK gejat is.
hier: Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2quote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.
Je hoort Claire toch zeggen dat het spul is voor onder de douche en niemand anders mist iets alleen Huub en Claire, duidelijk toch?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef akveor het volgende:
Wie zegt dan dat het kadootjes zijn? Ze liggen daar gewoon in het mandje.... staat er bijvoorbeeld een naam op...? de diefstal ontgaat mij totaal....
Wel weet ik dat er een USB-STICK gejat is.
quote:Zieke kindjes horen niet in dgk, maar in bed!!!
Het gaat niet door vandaag, volgende week?!
Neefjes gaan Huub bellen, om zelf te vertellen hoe en wat!
Jammer voor Huub maar helaas is het nu niet anders.............!
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat zelfde mandje zat o.a. een brief van papa Ron gericht aan Claire, Huub en Eric, waarin stond dat hij kadootjes stuurde voor hen.
Staat in het filmpje dat Beequeen postte http://www.clipser.com/watch_video/107041
Van de USB-stick weet ik niets af, vertel eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |