abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56943571
het zit nog steeds te gamen...
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 12:38:53 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_56943894
Ik weet dat het een lap tekst is en misschien niet in de COS thuishoort maar ik plaats hem toch. Als een mod bezwaar maakt verwijder hem dan maar. Ik denk dat dit verwoord wat veel FOKkers ook denken en voelen.
Bron: Kleine Frankie site.
quote:
Gewoon een brief van een verontruste forum bezoekster

De boodschap die jullie naar streamers uitzenden is rampzalig niet alleen vanuit agressieve bewoners
maar ook vanuit een redactie is het list en bedrog,aanzetten tot haat en ruzie's.

Er kan structureel lichamelijk en geestelijk geweld toegepast worden zonder correctie van binnen uit
wat op zichzelf al een gevaarlijke ontwikkeling is. De psychische schade die sommige deelnemers en
ook streamers oplopen is niet gering. Waar is julie maatschappelijke verantwoording of draait alles
om geldelijk gewin?

Het gaat lijken op een groep hyena's die op hun prooi jagen waarbij tradionele waarden en normen
met voeten worden betreden en ik me niet aan de indruk kan ontrekken dat er sprake is van een
corrupte regie omdat er zeker van binnenuit heel veel druk wordt gezet op bepaalde bewoners.

Waarom worden er anders steeds personen in gezet die tegen een bepaald persoon zijn met als
enige doel de ander finaal onderuit te halen en geestelijk kapot te maken terwijl er voor anderen van
alles uit de kast wordt gehaald om ze sterker te maken, dit is geen spel meer door bewoners van de
kooi maar haat kweken die gevoed wordt van binnenuit zodat de tegenstander kan groeien en van
enige zelfreflectie bij deze mensen geen sprake meer is, tel daarbij op het lage normbesef dat deze
mensen bezitten, en de invloed van de regie, ze gaan zich als een godheid gedragen en voelen, de
realiteit helemaal uit het oog verliezend.

Dat in een land als Nederland een jonge vrouw onderdrukt en geslagen kan worden onder het mom
van een spel zonder ingrijpen van de politiek is een aanfluiting. In een land waar huiselijk geweld de
hoogste prioriteit heeft aangaande de bestrijding hiervan. Het meest afschuwelijke en griezelige vind
ik dat je mensen dit gedrag goed ziet praten zonder enig normbesef en ook hier is de regie debet aan
omdat er geen enkele sanctie op volgt en ze zo hun maatschappelijke verantwoording niet nemen
integendeel zelfs maar dit als een grote freakshow naar buiten brengen.

Geweld voeden bij een persoon die al een gewelddadige persoonlijkheid heeft is misdadig en mag niet
als voorbeeld voor mensen gesteld worden en zeker niet beloond worden met uit te roepen als
winnaar. Bedreigingen met de dood is strafbaar in Nederland en niemand staat boven de wet ook een
Goudenkooi bewoner niet en je bent medeschuldig als je dit tolereert als redactie. Als er iets
gebeurt in die kooi is het met voorbedachte rade waar vele mensen getuige van zijn geweest, hoeveel
schuldiger kan je nog zijn als je bewust een tijdbom in je programma laat zitten en dit stimuleert en
beloond. Hoe ziek is tv makend Nederland en hoever willen jullie gaan?

Groepen mensen die ziek worden van het smerige onrechtvaardige spel en elkaar figuurlijk te lijf gaan
op forums worden als gestoord omschreven waarbij een regie totaal voorbij gaat aan wat dit met
mensen doet die dag in dag uit geconfronteerd worden met een vies en van een bijzonder laag niveau
programma waarbij geen enkele list of leugen ongebruikt blijft en zeker als dit van binnenuit gestuurd
en aangezet wordt.

WIE IS ER HIER NU GESTOORD?

De bewoner Brian met zijn belazermoraal en overlevingsmentaliteit? Die onder afwezigheid van enig
moreel besef of natuurlijk menselijk respect en in obsessie door egoïsme, en overlevingsmentaliteit
de andere mens misleid of bedriegt voor eigen doeleinden in de stellige overtuiging dat daar niets mis
mee is. Een agressieve, respectloze en egocentrische jongeman die vanuit een veelal paranoïde mensen
wereldbeeld zichzelf neerzet.

Of jullie als redactie, met je vertekend beeld dat je op tv beelden vertoond en waarbij je mensen je
eigen waarde laat zien ,namelijk die van de laagst sociaal menselijke, hypocrisie.

Of streamers, die alles volgen en die hun grenzen aangeven voor sociaal wenselijk gedrag, wat dus
echte normen en waarden zijn.

Met vriendelijke groet
Incognito
----
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 24 februari 2008 @ 12:43:36 #103
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56943978
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:23 schreef Lobasca het volgende:
het zit nog steeds te gamen...
quote:
Een agressieve, respectloze en egocentrische jongeman die vanuit een veelal paranoïde mensen
wereldbeeld zichzelf neerzet.
Dat vergiftigingsverhaal geeft voor mij toch wel een beetje aan dat hij ietwat aan het afglijden is, misschien tijd voor een nieuwe dosering?
Misschien voor een bezoek aan een deskundige?
Hij reageerde vannacht ook weer agressief naar Amanda toe na die opmerking over trouwen, de redactie lijkt wel bewust ziende blind en horende doof, deze brandbrief kan wel eens een hele grote kern van waarheid bevatten, iig is m.n. Amanda niet veilig.
be nice or go away
  zondag 24 februari 2008 @ 12:44:22 #104
130755 Kinga
versier hier
pi_56943994
quote:
Op zondag 24 februari 2008 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Een van de uitspraken van Huub : "Brian deed onschuldig zoals altijd. Zijn handen achter zijn hoofd en riep luidkeels 'Zie je wel dat ik niets doe' en meteen gaf hij me een knal voor m'n kop met z'n elleboog"
Daar heb ik wel eens een filmpje van gezien.
pi_56944071
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:43 schreef kahaarin het volgende:

[..]

[..]

Dat vergiftigingsverhaal geeft voor mij toch wel een beetje aan dat hij ietwat aan het afglijden is, misschien tijd voor een nieuwe dosering?
Misschien voor een bezoek aan een deskundige?
Hij reageerde vannacht ook weer agressief naar Amanda toe na die opmerking over trouwen, de redactie lijkt wel bewust ziende blind en horende doof, deze brandbrief kan wel eens een hele grote kern van waarheid bevatten, iig is m.n. Amanda niet veilig.
Misschien gewoon tijd om naar huis te gaan. Dat hij geestelijk niet lekker in zijn v(c)elletje zit, dat is wel bekend maar zo para, verbaast mij zelfs.
Wat was er met het trouwen?
Go hard or go home
pi_56944202
quote:
Op zondag 24 februari 2008 11:50 schreef intermuts1967 het volgende:

[..]

Dat idee had ik dus ook al, Brian gaat wel erg langzaam op die PSP, terwijl je veel sneller kan gaan.
En met een PSP kan je ook internetten.
Oei dat zou niet eens zo'n gek idee zijn.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 12:56:29 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_56944249
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:48 schreef noekje het volgende:

Misschien gewoon tijd om naar huis te gaan. Dat hij geestelijk niet lekker in zijn v(c)elletje zit, dat is wel bekend maar zo para, verbaast mij zelfs.
Ik begrijp het niet helmaal. Op VOL lees ik dit:
quote:
Brian wil dat Amanda nog iets voor hem gaat halen...Amanda: als je denkt dat ik dat ga doen, ben je echt gek...over trouwen....Brian: i don't want to merry you....Brian knijpt haar nu voor de grap????
En babbelaartje van FOK! post dit:
quote:
Zegt Amanda nu tegen Brain; "No, I don't wanna merry you?? En dat een paar keer?"
Daarna zegt ze; "Als ik ooit trouw dan is het .........................(de rest kon ik niet verstaan
― Mark Twain
  zondag 24 februari 2008 @ 13:00:25 #108
130755 Kinga
versier hier
pi_56944332
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat het een lap tekst is en misschien niet in de COS thuishoort maar ik plaats hem toch. Als een mod bezwaar maakt verwijder hem dan maar. Ik denk dat dit verwoord wat veel FOKkers ook denken en voelen.
Bron: Kleine Frankie site.
[..]
Het is duidelijk dat de schijver anti-Brian is. Het gaat voornamelijk over die idioot.
  zondag 24 februari 2008 @ 13:02:29 #109
145755 kahaarin
pi_56944374
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet helmaal. Op VOL lees ik dit:
[..]

En babbelaartje van FOK! post dit:
[..]
quote:
Op zondag 24 februari 2008 01:58 schreef Desii het volgende:
Brian wou haar knijpen... en Amanda zegt... hmmmmmfrrr en schokt van de schrik
quote:
Op zondag 24 februari 2008 02:03 schreef Lady-night het volgende:

Echt?? Toch niet waar he?
be nice or go away
  zondag 24 februari 2008 @ 13:04:20 #110
145755 kahaarin
pi_56944408
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:48 schreef noekje het volgende:

[..]

Hij is er met geen 10 paarden uit te halen ben ik bang, de FEBO zal maatregelen moeten gaan nemen, dit is toch wel een enge ontwikkeling.......

Beequeen had al iets gevonden over het trouwen, ik heb de quotes van vannacht er bij gezet.
be nice or go away
  zondag 24 februari 2008 @ 13:05:02 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56944418
Middag!
En daar laat ik het voor nu even bij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 24 februari 2008 @ 13:05:22 #112
130755 Kinga
versier hier
pi_56944421
quote:
Op zondag 24 februari 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Huub in gesprek met Claire, met dank aan Fleur van VOL.

Onthullingen van Huub, o.a. het 6-2 incident.

Deel 2.

Deel 3.

Deel 4.
Holy fuck. Ik vind het echt schokkend. Ook dat sommige mensen écht verknipt zijn.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 13:06:38 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_56944452
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:02 schreef kahaarin het volgende:

knip.
Ik weet het, zit op een filmpje te wachten. Lambal van het Huubsoppersforum is er mee bezig.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 13:08:22 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_56944485
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
Middag!
En daar laat ik het voor nu even bij.
En jij zegt dat APK geniepige TVP's plaatst.

Tijd voor een wandling met de hond, ik word helemaal para van DGK, tot straks.
― Mark Twain
  zondag 24 februari 2008 @ 13:08:38 #115
145755 kahaarin
pi_56944489
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik weet het, zit op een filmpje te wachten. Lambal van het Huubsoppersforum is er mee bezig.
Mooi zo, als hij er is plaats je hem dan even? Ik ben benieuwd naar hoe het er uit ziet, als je het in het voorbijgaan ziet dan lijkt het misschien wel erger dan het is.
be nice or go away
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 13:10:17 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_56944524
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:08 schreef kahaarin het volgende:

Mooi zo, als hij er is plaats je hem dan even? Ik ben benieuwd naar hoe het er uit ziet, als je het in het voorbijgaan ziet dan lijkt het misschien wel erger dan het is.
Doe ik.
― Mark Twain
  zondag 24 februari 2008 @ 13:16:22 #117
145755 kahaarin
pi_56944674
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Doe ik.

Zijn er trouwens al wat meer mensen wakker?

Ik vraag me af of Eric ook last heeft van een ''ochtendgriepje'' vandaag.
be nice or go away
pi_56944818
Waarom gaat huub zich zo snel aankleden..Ik ving alleen iet op over 'staat op de oprijlaan'
Dolf is de baas
Insaantje
  Moderator zondag 24 februari 2008 @ 13:22:48 #119
184769 crew  Deisyy
pi_56944846
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Zijn er trouwens al wat meer mensen wakker?

Ik vraag me af of Eric ook last heeft van een ''ochtendgriepje'' vandaag.
Ja hoor, ik ben wakker

Heeft Amanda al enig teken van leven vertoond of is de angst van Brian warheid geworden?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2008 @ 13:26:04 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_56944930
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef Lobasca het volgende:
Waarom gaat huub zich zo snel aankleden..Ik ving alleen iet op over 'staat op de oprijlaan'
Sta op het punt om de hond uit te laten maar ik zie dat we naar 4 streams kijken op lege slaapkamers.
― Mark Twain
pi_56944950
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Sta op het punt om de hond uit te laten maar ik zie dat we naar 4 streams kijken op lege slaapkamers.
Op Jaap na, is iedereen al uit bed
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56945112
zijn Huub zijn neefjes er al?
Goedemorgen :W
pi_56945124
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:34 schreef blomst het volgende:
zijn Huub zijn neefjes er al?
Dat is het!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56945399
Aan het geluid van stream 1 en 2 te horen zijn Brian en Amanda goed bezig onder de douche.
(En de camera durft er niet naartoe te draaien.)
pi_56945504
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:46 schreef T-lex het volgende:
Aan het geluid van stream 1 en 2 te horen zijn Brian en Amanda goed bezig onder de douche.
(En de camera durft er niet naartoe te draaien.)
Dat geluid hoor je al langer dan een half uur, en aangezien Amanda bang is voor een schoon lijf, ben ik bang dat je je vergist
Dolf is de baas
Insaantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')