quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het 'gezin' van Amanda....toppertjes, stuk voor stuk...
Vooral de trouwste enige: Juicie, alleen vergeet ze die uit te laten en eten te geven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het 'gezin' van Amanda....toppertjes, stuk voor stuk...
Brian draait een nummer met : uh uh, ah ah oh oh owha owhaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:44 schreef Prospera het volgende:
Brian denkt dat Eric het drankje van Amanda vergiftigt heeft.
Hij heeft over het drogeren van Amanda.
Brian is paranoïde![]()
Amanda: ja, ja, ja, ik vond het al vreemd dat hij niet uit mijn drankje wilde drinken.
Brian: plaats je drankje weg.
[ afbeelding ]
Trusten Desiiquote:Op zondag 24 februari 2008 01:56 schreef Desii het volgende:
Prospera....![]()
Jou kennende wordt het weer een beauty
Huub en Claire gaan eten, ze hebben honger
en ik ga pitten..
dan wilde ze dat liedje van one moment in time....quote:Op zondag 24 februari 2008 01:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zegt Amanda nu tegen Brain; "No, I don't wanna merry you?? En dat een paar keer?"
Daarna zegt ze; "Als ik ooit trouw dan is het .........................(de rest kon ik niet verstaan)
Echt?? Toch niet waar he?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:58 schreef Desii het volgende:
Brian wou haar knijpen... en Amanda zegt... hmmmmmfrrr en schokt van de schrik
Nee, volgens mij is hij pissed off, omdat Amanda een tijdje terug lachend zei, dat zij niet met hem ging trouwen.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij baalt Brian dat Aman nog niet slaapt, zodat ie kan PSPen
Dat aantal van de streamers heb ik nog niet eerder gelezen.....klopt dat eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Informatief gesprek van Huub met Claire :
- gemiddeld 800.000 kijkers (lijkt me ietwat hoog ingeschat)
- gemiddeld 20.000 streamers
Dat was dus èèn grote vechtpartij zonder gewonden of doden?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Over het 'paardenbak incident' :
- Als ze echt de regels hadden gevolgd, zou Brian, Amanda, Lieke en ik onmiddelijk verwijderd zijn geweest. Dat kon natuurlijk niet, want dan waren teveel belangrijke spelers in een klap weg.
quote:Op zondag 24 februari 2008 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog geweldiger![]()
Ben gelijk weer bij na een avondje stappen
Incluis John de Mol, de miljardair?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
- Over de beruchte 6-2 affaire : Lieke wist al twee dagen dat ze in de vijver zouden worden gegooid. Daarom had ze al een paar dagen de draad van haar zender 100 slagen om haar BH gewikkeld. Ze wilde perse niet dat haar BH werd uitgetrokken.
- Toen het eerste gevecht was afgelopen en het tweede gevecht bij de zwembaddeur begon had Huub geroepen "Jongens, dit kan echt niet"
- Later moesten ze allemaal op de bank en kregen de volledige beelden te zien. Direct na de beelden van het moment van "Jongens, dit kan echt niet", kwamen de drie hoogste bazen ineens binnenlopen. Het gesprek was niet mis, niemand van de bewoners durfde nog iets te zeggen.
Een van de uitspraken van Huub : "Brian deed onschuldig zoals altijd. Zijn handen achter zijn hoofd en riep luidkeels 'Zie je wel dat ik niets doe' en meteen gaf hij me een knal voor m'n kop met z'n elleboog"quote:Op zondag 24 februari 2008 02:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat was dus èèn grote vechtpartij zonder gewonden of doden?
Ja, ik denk dat dat aantal streamers klopt. Streamers zijn -getalsmatig- echt nauwelijks belangrijk.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat aantal van de streamers heb ik nog niet eerder gelezen.....klopt dat eigenlijk?
Dat is dus typisch de houding van een lafaard.......iets om trots op te zijn..quote:Op zondag 24 februari 2008 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een van de uitspraken van Huub : "Brian deed onschuldig zoals altijd. Zijn handen achter zijn hoofd en riep luidkeeld 'Zie je wel dat ik niets doe' en meteen gaf hij me een knal voor m'n kop met z'n elleboog"
Ja, dat waren JdM, Flens en ene Marian.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Incluis John de Mol, de miljardair?
Misschien haal ik nu ouwe koeien uit de sloot, maar waarom heeft Talpa daar dan voor gekozen?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat aantal streamers klopt. Streamers zijn -getalsmatig- echt nauwelijks belangrijk.
Beetje zielig dat ie daarvoor gaat liegen dat ie verliefd is... hij mag sowieso wel neuken.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:53 schreef chufi het volgende:
En Huub begint weer over hoe erg ie wel verliefd op haar is... Hij wil gewoon neuken dus ...
Dan heeft hij zijn doel bereikt............triest maar ja............quote:Op zondag 24 februari 2008 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje zielig dat ie daarvoor gaat liegen dat ie verliefd is... hij mag sowieso wel neuken.
Dat kan hij dus sowieso wel bereiken, daarom word ik er een beetje moe van dat ie eerst gaat zitten liegen dat ie verliefd is..... dat moet ie niet doen, dat maakt het alleen maar ranziger.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan heeft hij zijn doel bereikt............triest maar ja............
Als pionier wil je jezelf profileren. In dit geval als maker van een multi-media concept. Dus ga je op zoek naar combinatie's van media : TV-uitzendinging + streams + SMS + meet&greet met forum-moderators + groupie's + fans-die-bellen (paar dagen geleden) + CD's verkopen + optredens in discotheken + sponsoren in de kapsalon en fitness + optreden bij Jensen + .....quote:Op zondag 24 februari 2008 02:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Misschien haal ik nu ouwe koeien uit de sloot, maar waarom heeft Talpa daar dan voor gekozen?
Ze zijn commercieel, maar rijker worden ze er in ieder geval niet van.....
quote:Op zondag 24 februari 2008 02:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek het grootste lichaamsdeel .....
Ik krijg onderhand het idee, dat wat betreft Huub, het niet ranzig genoeg kan zijn..............quote:Op zondag 24 februari 2008 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan hij dus sowieso wel bereiken, daarom word ik er een beetje moe van dat ie eerst gaat zitten liegen dat ie verliefd is..... dat moet ie niet doen, dat maakt het alleen maar ranziger.
Ik ben bang dat je gelijk zou kunnen hebben, ik vind het alleen zo triest dat hij daarvoor een meisje voorliegt wat hem overduidelijk wel leuk vindtquote:Op zondag 24 februari 2008 03:05 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik krijg onderhand het idee, dat wat betreft Huub, het niet ranzig genoeg kan zijn..............
quote:Op zondag 24 februari 2008 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk zou kunnen hebben, ik vind het alleen zo triest dat hij daarvoor een meisje voorliegt wat hem overduidelijk wel leuk vindt
De een hebben we het al eerder zien spelen....... de ander?? Geen flauw idee, misschien wel Oscar-materiaal.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het lijkt overduidelijk, de èèn speelt het, de ander komt over als eerlijk.......maar dat is een gok.....hoewel?
quote:Op zondag 24 februari 2008 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De een hebben we het al eerder zien spelen....... de ander?? Geen flauw idee, misschien wel Oscar-materiaal.
Huub weet toch al lang dat het Hedda is ........ Met als kanttekening dat Claire dit ook kon weten als ze haar huiswerk had gemaaktquote:Op zondag 24 februari 2008 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk zou kunnen hebben, ik vind het alleen zo triest dat hij daarvoor een meisje voorliegt wat hem overduidelijk wel leuk vindt
Dat is het vreemde, het komt steeds zo over dat elke nieuwe speler, of gastspeler, dàt dus niet gedaan heeft. Onbetrouwbaar dus, dunkt me....quote:Op zondag 24 februari 2008 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub weet toch al lang dat het Hedda is ........ Met als kanttekening dat Claire dit ook kon weten als ze haar huiswerk had gemaakt
Ik geloof dat niet zo, ik zie wel dat Huub en Hedda een wisselwerking hebben die je niet vaak met iemand hebt maar ik geloof niet dat Hedda voor hem "the one" is.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub weet toch al lang dat het Hedda is ........ Met als kanttekening dat Claire dit ook kon weten als ze haar huiswerk had gemaakt
Een gok ..... Claire ? ....... Nee, ze heeft heel goed geluisterd naar haar broer. Hij had eenzelfde soort droom bij BB ...... Helaas liep het toen ietwat dun uit z'n broek en dat weet ze kennelijk niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het lijkt overduidelijk, de èèn speelt het, de ander komt over als eerlijk.......maar dat is een gok.....hoewel?
'For the time being'quote:Op zondag 24 februari 2008 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zo, ik zie wel dat Huub en Hedda een wisselwerking hebben die je niet vaak met iemand hebt maar ik geloof niet dat Hedda voor hem "the one" is.
En als ze dat wel is dan realiseert hij zich dat nog steeds niet, want dan zou hij nu niet met de een na de ander gaan liggen rotzooien.
Huubs the one is meer een type Amanda in mijn ogen gewillig en geilquote:Op zondag 24 februari 2008 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zo, ik zie wel dat Huub en Hedda een wisselwerking hebben die je niet vaak met iemand hebt maar ik geloof niet dat Hedda voor hem "the one" is.
En als ze dat wel is dan realiseert hij zich dat nog steeds niet, want dan zou hij nu niet met de een na de ander gaan liggen rotzooien.
Neuh, ik denk dat Huub iemand nodig heeft die hem heel duidelijk vertelt wat de grenzen zijn, dat ze daarbij ook nog gewillig en geil in de slaapkamer speelt is een pré, maar Huub heeft vooral duidelijkheid nodig.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Huubs the one is meer een type Amanda in mijn ogen gewillig en geil
Leandra, je ziet het heel scherp ! Hedda is voor hem niet "the one" ! Ze is zijn 'thuisbasis' en hij gaat op z'n tijd 'buiten de deur eten' .........quote:Op zondag 24 februari 2008 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was dàt overduidelijk, de "Spaanse" Sylvia..zij corrigeerde hem altijd , als dat nodig was...quote:Op zondag 24 februari 2008 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat Huub iemand nodig heeft die hem heel duidelijk vertelt wat de grenzen zijn, dat ze daarbij ook nog gewillig en geil in de slaapkamer speelt is een pré, maar Huub heeft vooral duidelijkheid nodig.
Als ze getrouwd zouden zijn dan zou ik Hedda als zijn "thuisbasis" zien, nu zie ik Hedda vooral als een ex waarmee er nog steeds een geweldige wisselwerking is (met sommige exen heb je dat) maar het is niet zijn thuis, daar is zij te jong voor.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leandra, je ziet het heel scherp ! Hedda is voor hem niet "the one" ! Ze is zijn 'thuisbasis' en hij gaat op z'n tijd 'buiten de deur eten' .........
En how-about Hedda .... Ken je haar ? Wie zegt dat Huub voor Hedda "the one" is ? Het zou best kunnen dat Hedda ook wel eens wat anders wil 'snoepen' ......
Niets mis mee overigens. Ik sluit niet uit dat ze elkaar 'heel goed kennen' ! In de letterlijke zin van het woord.
Maar Sylvia was meer z'n "moeder" dan wat anders.......quote:Op zondag 24 februari 2008 03:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan was dàt overduidelijk, de "Spaanse" Sylvia..zij corrigeerde hem altijd , als dat nodig was...
trusten Leandraquote:Op zondag 24 februari 2008 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Sylvia was meer z'n "moeder" dan wat anders.......
Maar goed...... heren (en dames zover die er nog zijn) ik ben m'n bed in, truste![]()
![]()
Adios!!quote:Op zondag 24 februari 2008 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar goed...... heren (en dames zover die er nog zijn) ik ben m'n bed in, truste![]()
![]()
Moet dat over de rug van Claire en ook over die van Lieke, die hij net toch even weer in een kwaad daglicht probeerde te zetten?quote:Op zondag 24 februari 2008 03:28 schreef eusjuh het volgende:
Huub is een jonge knul die kansen pakt wanneer hij ze krijgt.........welke ander jonge kerel ( ook ouderen ) doe dat dan niet?
Juist, Sylvia was zijn 'moeder', zijn reddende engel en -niet vergeten- ooit in het begin de enige die hem bij een stemming erin hield. Een soort eeuwige dankbaarheid, die vriendschap werd.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Hallo Lieke lulde huub in bed niet andersom.Claire was super gewillig en logisch dat Huub erop in gaat.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Moet dat over de rug van Claire en ook over die van Lieke, die hij net toch even weer in een kwaad daglicht probeerde te zetten?
Lieke is echt gek op die gozer geweest. Is het bij hem wel echt geweest?
Alles is mooipraterij bij hem. Niets is echt. Alles voor het spel. Dit is Huub ten top.
Zoals het al eerder geschreven werd. Het kan hem niet ranzig genoeg zijn, maar nu kiest hij misschien eieren voor zijn geld en zal 'monogaam' zijn bij Claire
Even piano spelen om niet te veel doen opvallen, dat hij wil neuken met haar. De macht vooral in eigen handen houden.
Japio en Mike, maar ze moesten kennelijk nog even zenders omdoen ...... Dus even wachtenquote:
Het is triest dat Huub het zo aanpakt (inderdaad niet nodig), maar Claire heeft alle kansen gehad om beter te weten.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goedemorgen, bijna iedereen, in dat hok ook alleen Brian is wakker, hij zit te PSP'en.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:05 schreef Guuskeee het volgende:
iedereen nog in diepe rust hier?
Dat idee had ik dus ook al, Brian gaat wel erg langzaam op die PSP, terwijl je veel sneller kan gaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:43 schreef fabrice het volgende:
wanneer wordt die psp eens afgepakt, misschien zit hij gewoon op internet
quote:Gewoon een brief van een verontruste forum bezoekster
De boodschap die jullie naar streamers uitzenden is rampzalig niet alleen vanuit agressieve bewoners
maar ook vanuit een redactie is het list en bedrog,aanzetten tot haat en ruzie's.
Er kan structureel lichamelijk en geestelijk geweld toegepast worden zonder correctie van binnen uit
wat op zichzelf al een gevaarlijke ontwikkeling is. De psychische schade die sommige deelnemers en
ook streamers oplopen is niet gering. Waar is julie maatschappelijke verantwoording of draait alles
om geldelijk gewin?
Het gaat lijken op een groep hyena's die op hun prooi jagen waarbij tradionele waarden en normen
met voeten worden betreden en ik me niet aan de indruk kan ontrekken dat er sprake is van een
corrupte regie omdat er zeker van binnenuit heel veel druk wordt gezet op bepaalde bewoners.
Waarom worden er anders steeds personen in gezet die tegen een bepaald persoon zijn met als
enige doel de ander finaal onderuit te halen en geestelijk kapot te maken terwijl er voor anderen van
alles uit de kast wordt gehaald om ze sterker te maken, dit is geen spel meer door bewoners van de
kooi maar haat kweken die gevoed wordt van binnenuit zodat de tegenstander kan groeien en van
enige zelfreflectie bij deze mensen geen sprake meer is, tel daarbij op het lage normbesef dat deze
mensen bezitten, en de invloed van de regie, ze gaan zich als een godheid gedragen en voelen, de
realiteit helemaal uit het oog verliezend.
Dat in een land als Nederland een jonge vrouw onderdrukt en geslagen kan worden onder het mom
van een spel zonder ingrijpen van de politiek is een aanfluiting. In een land waar huiselijk geweld de
hoogste prioriteit heeft aangaande de bestrijding hiervan. Het meest afschuwelijke en griezelige vind
ik dat je mensen dit gedrag goed ziet praten zonder enig normbesef en ook hier is de regie debet aan
omdat er geen enkele sanctie op volgt en ze zo hun maatschappelijke verantwoording niet nemen
integendeel zelfs maar dit als een grote freakshow naar buiten brengen.
Geweld voeden bij een persoon die al een gewelddadige persoonlijkheid heeft is misdadig en mag niet
als voorbeeld voor mensen gesteld worden en zeker niet beloond worden met uit te roepen als
winnaar. Bedreigingen met de dood is strafbaar in Nederland en niemand staat boven de wet ook een
Goudenkooi bewoner niet en je bent medeschuldig als je dit tolereert als redactie. Als er iets
gebeurt in die kooi is het met voorbedachte rade waar vele mensen getuige van zijn geweest, hoeveel
schuldiger kan je nog zijn als je bewust een tijdbom in je programma laat zitten en dit stimuleert en
beloond. Hoe ziek is tv makend Nederland en hoever willen jullie gaan?
Groepen mensen die ziek worden van het smerige onrechtvaardige spel en elkaar figuurlijk te lijf gaan
op forums worden als gestoord omschreven waarbij een regie totaal voorbij gaat aan wat dit met
mensen doet die dag in dag uit geconfronteerd worden met een vies en van een bijzonder laag niveau
programma waarbij geen enkele list of leugen ongebruikt blijft en zeker als dit van binnenuit gestuurd
en aangezet wordt.
WIE IS ER HIER NU GESTOORD?
De bewoner Brian met zijn belazermoraal en overlevingsmentaliteit? Die onder afwezigheid van enig
moreel besef of natuurlijk menselijk respect en in obsessie door egoïsme, en overlevingsmentaliteit
de andere mens misleid of bedriegt voor eigen doeleinden in de stellige overtuiging dat daar niets mis
mee is. Een agressieve, respectloze en egocentrische jongeman die vanuit een veelal paranoïde mensen
wereldbeeld zichzelf neerzet.
Of jullie als redactie, met je vertekend beeld dat je op tv beelden vertoond en waarbij je mensen je
eigen waarde laat zien ,namelijk die van de laagst sociaal menselijke, hypocrisie.
Of streamers, die alles volgen en die hun grenzen aangeven voor sociaal wenselijk gedrag, wat dus
echte normen en waarden zijn.
Met vriendelijke groet
Incognito
----
quote:
Dat vergiftigingsverhaal geeft voor mij toch wel een beetje aan dat hij ietwat aan het afglijden is, misschien tijd voor een nieuwe dosering?quote:Een agressieve, respectloze en egocentrische jongeman die vanuit een veelal paranoïde mensen
wereldbeeld zichzelf neerzet.
Daar heb ik wel eens een filmpje van gezien.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een van de uitspraken van Huub : "Brian deed onschuldig zoals altijd. Zijn handen achter zijn hoofd en riep luidkeels 'Zie je wel dat ik niets doe' en meteen gaf hij me een knal voor m'n kop met z'n elleboog"
Misschien gewoon tijd om naar huis te gaan. Dat hij geestelijk niet lekker in zijn v(c)elletje zit, dat is wel bekend maar zo para, verbaast mij zelfs.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Dat vergiftigingsverhaal geeft voor mij toch wel een beetje aan dat hij ietwat aan het afglijden is, misschien tijd voor een nieuwe dosering?
Misschien voor een bezoek aan een deskundige?
Hij reageerde vannacht ook weer agressief naar Amanda toe na die opmerking over trouwen, de redactie lijkt wel bewust ziende blind en horende doof, deze brandbrief kan wel eens een hele grote kern van waarheid bevatten, iig is m.n. Amanda niet veilig.
Oei dat zou niet eens zo'n gek idee zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:50 schreef intermuts1967 het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook al, Brian gaat wel erg langzaam op die PSP, terwijl je veel sneller kan gaan.
En met een PSP kan je ook internetten.
Ik begrijp het niet helmaal. Op VOL lees ik dit:quote:Op zondag 24 februari 2008 12:48 schreef noekje het volgende:
Misschien gewoon tijd om naar huis te gaan. Dat hij geestelijk niet lekker in zijn v(c)elletje zit, dat is wel bekend maar zo para, verbaast mij zelfs.
Wat was er met het trouwen?
En babbelaartje van FOK! post dit:quote:Brian wil dat Amanda nog iets voor hem gaat halen...Amanda: als je denkt dat ik dat ga doen, ben je echt gek...over trouwen....Brian: i don't want to merry you....Brian knijpt haar nu voor de grap????
quote:Zegt Amanda nu tegen Brain; "No, I don't wanna merry you?? En dat een paar keer?"
Daarna zegt ze; "Als ik ooit trouw dan is het .........................(de rest kon ik niet verstaan
Het is duidelijk dat de schijver anti-Brian is. Het gaat voornamelijk over die idioot.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat het een lap tekst is en misschien niet in de COS thuishoort maar ik plaats hem toch. Als een mod bezwaar maakt verwijder hem dan maar. Ik denk dat dit verwoord wat veel FOKkers ook denken en voelen.
Bron: Kleine Frankie site.
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helmaal. Op VOL lees ik dit:
[..]
En babbelaartje van FOK! post dit:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 01:58 schreef Desii het volgende:
Brian wou haar knijpen... en Amanda zegt... hmmmmmfrrr en schokt van de schrik
quote:
Hij is er met geen 10 paarden uit te halen ben ik bang, de FEBO zal maatregelen moeten gaan nemen, dit is toch wel een enge ontwikkeling.......quote:Op zondag 24 februari 2008 12:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien gewoon tijd om naar huis te gaan. Dat hij geestelijk niet lekker in zijn v(c)elletje zit, dat is wel bekend maar zo para, verbaast mij zelfs.
Wat was er met het trouwen?
Holy fuck. Ik vind het echt schokkend. Ook dat sommige mensen écht verknipt zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Huub in gesprek met Claire, met dank aan Fleur van VOL.
Onthullingen van Huub, o.a. het 6-2 incident.
Deel 2.
Deel 3.
Deel 4.
Ik weet het, zit op een filmpje te wachten. Lambal van het Huubsoppersforum is er mee bezig.quote:
En jij zegt dat APK geniepige TVP's plaatst.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:05 schreef Copycat het volgende:
Middag!
En daar laat ik het voor nu even bij.
Mooi zo,quote:Op zondag 24 februari 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, zit op een filmpje te wachten. Lambal van het Huubsoppersforum is er mee bezig.
Doe ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:08 schreef kahaarin het volgende:
Mooi zo,als hij er is plaats je hem dan even? Ik ben benieuwd naar hoe het er uit ziet, als je het in het voorbijgaan ziet dan lijkt het misschien wel erger dan het is.
quote:
Ja hoor, ik ben wakkerquote:Op zondag 24 februari 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Zijn er trouwens al wat meer mensen wakker?
Ik vraag me af of Eric ook last heeft van een ''ochtendgriepje'' vandaag.
Sta op het punt om de hond uit te laten maar ik zie dat we naar 4 streams kijken op lege slaapkamers.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef Lobasca het volgende:
Waarom gaat huub zich zo snel aankleden..Ik ving alleen iet op over 'staat op de oprijlaan'
Op Jaap na, is iedereen al uit bedquote:Op zondag 24 februari 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sta op het punt om de hond uit te laten maar ik zie dat we naar 4 streams kijken op lege slaapkamers.
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:34 schreef blomst het volgende:
zijn Huub zijn neefjes er al?
Dat geluid hoor je al langer dan een half uur, en aangezien Amanda bang is voor een schoon lijf, ben ik bang dat je je vergistquote:Op zondag 24 februari 2008 13:46 schreef T-lex het volgende:
Aan het geluid van stream 1 en 2 te horen zijn Brian en Amanda goed bezig onder de douche.![]()
(En de camera durft er niet naartoe te draaien.)
Nee skattie. De neefjes van Huub komen pas om 15.30 uur, als ze al komen. Kwek is nl ziek en Ratna wilde wachten tot vandaag en kijken hoe het met gaat, als hij nog ziek is gaat het niet door maar verzet ze de afspraak.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee skattie. De neefjes van Huub komen pas om 15.30 uur, als ze al komen. Kwek is nl ziek en Ratna wilde wachten tot vandaag en kijken hoe het met gaat, als hij nog ziek is gaat het niet door maar verzet ze de afspraak.![]()
Ik zie dat Del heur haar gewassen heeft, daarom mogen we niet meekijken, kindje van God hè?
B&A stonden al een tijdje samen onder de douche hoor. Amanda ging er in toen iedereen z'n nest uit ging en niet veel later kwam Brian weer de slaapkamer in en ging ook de douche in. En zo lang douche doet Amanda normaal inderdaad niet, dus als ze er dan 10-15 minuten onder staat is er meestal wel wat aan de gang.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat geluid hoor je al langer dan een half uur, en aangezien Amanda bang is voor een schoon lijf, ben ik bang dat je je vergist
Stel je voor zeg, dit soort beelden van B e A zomaar op de streams. Nee, daar moet je Huub voor heten en daar mag Amanda zelfs foto's van nemen. Of Brian en Ricardo die gluren en commentaar geven. Hoezo meten met 2 maten ????quote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef T-lex het volgende:
En de klots en kletsgeluiden klonken me toch echt in de oren als Meat-meets-Meat geluiden. En het feit dat de camera van stream 1 een beetje om de hete brei heen draaide zegt me genoeg.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Even wat speurwerk gedaan. Ik meldde gisteren al dat er kadootjes van Eric, Huub en Claire verdwenen waren, gestuurd door papa Ron. Op het filmpje is te zien dat de kadootjes er wel degelijk zijn maar niet bij CHE aankomen.
Op de site van Kleine Frankie staat een bericht dat er heel veel post en kadootjes niet aankomen, met name voor Huub, kadootjes voor A en B komen wel gewoon door, goh.Waar blijven al die spullen??????
Post, maar waar zijn de kadootjes?
Je ziet Ricardo die tubes voor onder de douche uitpakken en in de hal neerzetten samen met het mandje, Brian keek er wel naar maar zet het weer terug....quote:Op zondag 24 februari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Even wat speurwerk gedaan. Ik meldde gisteren al dat er kadootjes van Eric, Huub en Claire verdwenen waren, gestuurd door papa Ron. Op het filmpje is te zien dat de kadootjes er wel degelijk zijn maar niet bij CHE aankomen.
Op de site van Kleine Frankie staat een bericht dat er heel veel post en kadootjes niet aankomen, met name voor Huub, kadootjes voor A en B komen wel gewoon door, goh.Waar blijven al die spullen??????
Zou het helpen denk je, ik betwijfel het. Het hokje heeft schijt aan alles en iedereen en familie zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben, geen poot om op te staan dus.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:11 schreef Copycat het volgende:
Die pa las toch ook mee op fora? Als ik hem was, had ik al meteen aan de telefoon gehangen. Belachelijk hoe dikker en dikker het er bovenop komt te liggen.
Trieste zooi.
Ricardo moet gewoon met zijn tengels van die spullen af blijven, het zat toch in het postmandje, dus hoort het bij de post.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je ziet Ricardo die tubes voor onder de douche uitpakken en in de hal neerzetten samen met het mandje, Brian keek er wel naar maar zet het weer terug....
Middag
was in de fitnessquote:Op zondag 24 februari 2008 12:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een filmpje van gezien.
Schijt aan de familie ja, behalve aan die van de kindjes van God.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het helpen denk je, ik betwijfel het. Het hokje heeft schijt aan alles en iedereen en familie zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben, geen poot om op te staan dus.
Wat voor kadeautjes dan... ik zie alleenh een paar tubes?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Precies, Ricardo kwam al binnen met een enorme anti Huubhouding en stookte er vrolijk op los, samen met A en B. Tsja, de Roessen en Zeur weg, je moet toch ergens steun vandaan halen hè?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo moet gewoon met zijn tengels van die spullen af blijven, het zat toch in het postmandje, dus hoort het bij de post.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk zouden ze de boetes legaal moeten maken.
Huub gaat de kooi toch niet winnen en zijn boete is al 800.000. Wat hij nooit betalen kan.
En volgens mij telt justitie 50 euro per dag voor het bedrag dat je niet kan/wilt betalen.
Dat zou betekenen dat we de komende 44 jaar ( 800.000/50/365) van Huub af zijn.
Dan kan hij lekker verder in een kooi en zeepjes rapen. Want hij is toch zo dol op om in de kooi te zitten....
Vind je het gek, dat is pure maffiaquote:Op zondag 24 februari 2008 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijt aan de familie ja, behalve aan die van de kindjes van God.
Die tubes zijn dus de cadeautjes, iets lekkers voor onder de douche.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat voor kadeautjes dan... ik zie alleenh een paar tubes?
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef Dementor het volgende:
Waarom staat amanda altijd zo onhandig te koken?
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind je het gek, dat is pure maffia
Wie zegt dan dat het kadootjes zijn? Ze liggen daar gewoon in het mandje.... staat er bijvoorbeeld een naam op...? de diefstal ontgaat mij totaal....quote:Op zondag 24 februari 2008 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tubes zijn dus de cadeautjes, iets lekkers voor onder de douche.
Stel het voor aan Hirsch Ballin!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk zouden ze de boetes legaal moeten maken.
Huub gaat de kooi toch niet winnen en zijn boete is al 800.000. Wat hij nooit betalen kan.
En volgens mij telt justitie 50 euro per dag voor het bedrag dat je niet kan/wilt betalen.
Dat zou betekenen dat we de komende 44 jaar ( 800.000/50/365) van Huub af zijn.
Dan kan hij lekker verder in een kooi en zeepjes rapen. Want hij is toch zo dol op om in de kooi te zitten....
effe zoeken ?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |