Nee, volgens mij is hij pissed off, omdat Amanda een tijdje terug lachend zei, dat zij niet met hem ging trouwen.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij baalt Brian dat Aman nog niet slaapt, zodat ie kan PSPen
Dat aantal van de streamers heb ik nog niet eerder gelezen.....klopt dat eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Informatief gesprek van Huub met Claire :
- gemiddeld 800.000 kijkers (lijkt me ietwat hoog ingeschat)
- gemiddeld 20.000 streamers
Dat was dus èèn grote vechtpartij zonder gewonden of doden?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Over het 'paardenbak incident' :
- Als ze echt de regels hadden gevolgd, zou Brian, Amanda, Lieke en ik onmiddelijk verwijderd zijn geweest. Dat kon natuurlijk niet, want dan waren teveel belangrijke spelers in een klap weg.
quote:Op zondag 24 februari 2008 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog geweldiger![]()
Ben gelijk weer bij na een avondje stappen
Incluis John de Mol, de miljardair?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
- Over de beruchte 6-2 affaire : Lieke wist al twee dagen dat ze in de vijver zouden worden gegooid. Daarom had ze al een paar dagen de draad van haar zender 100 slagen om haar BH gewikkeld. Ze wilde perse niet dat haar BH werd uitgetrokken.
- Toen het eerste gevecht was afgelopen en het tweede gevecht bij de zwembaddeur begon had Huub geroepen "Jongens, dit kan echt niet"
- Later moesten ze allemaal op de bank en kregen de volledige beelden te zien. Direct na de beelden van het moment van "Jongens, dit kan echt niet", kwamen de drie hoogste bazen ineens binnenlopen. Het gesprek was niet mis, niemand van de bewoners durfde nog iets te zeggen.
Een van de uitspraken van Huub : "Brian deed onschuldig zoals altijd. Zijn handen achter zijn hoofd en riep luidkeels 'Zie je wel dat ik niets doe' en meteen gaf hij me een knal voor m'n kop met z'n elleboog"quote:Op zondag 24 februari 2008 02:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat was dus èèn grote vechtpartij zonder gewonden of doden?
Ja, ik denk dat dat aantal streamers klopt. Streamers zijn -getalsmatig- echt nauwelijks belangrijk.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat aantal van de streamers heb ik nog niet eerder gelezen.....klopt dat eigenlijk?
Dat is dus typisch de houding van een lafaard.......iets om trots op te zijn..quote:Op zondag 24 februari 2008 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een van de uitspraken van Huub : "Brian deed onschuldig zoals altijd. Zijn handen achter zijn hoofd en riep luidkeeld 'Zie je wel dat ik niets doe' en meteen gaf hij me een knal voor m'n kop met z'n elleboog"
Ja, dat waren JdM, Flens en ene Marian.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Incluis John de Mol, de miljardair?
Misschien haal ik nu ouwe koeien uit de sloot, maar waarom heeft Talpa daar dan voor gekozen?quote:Op zondag 24 februari 2008 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat aantal streamers klopt. Streamers zijn -getalsmatig- echt nauwelijks belangrijk.
Beetje zielig dat ie daarvoor gaat liegen dat ie verliefd is... hij mag sowieso wel neuken.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:53 schreef chufi het volgende:
En Huub begint weer over hoe erg ie wel verliefd op haar is... Hij wil gewoon neuken dus ...
Dan heeft hij zijn doel bereikt............triest maar ja............quote:Op zondag 24 februari 2008 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje zielig dat ie daarvoor gaat liegen dat ie verliefd is... hij mag sowieso wel neuken.
Dat kan hij dus sowieso wel bereiken, daarom word ik er een beetje moe van dat ie eerst gaat zitten liegen dat ie verliefd is..... dat moet ie niet doen, dat maakt het alleen maar ranziger.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan heeft hij zijn doel bereikt............triest maar ja............
Als pionier wil je jezelf profileren. In dit geval als maker van een multi-media concept. Dus ga je op zoek naar combinatie's van media : TV-uitzendinging + streams + SMS + meet&greet met forum-moderators + groupie's + fans-die-bellen (paar dagen geleden) + CD's verkopen + optredens in discotheken + sponsoren in de kapsalon en fitness + optreden bij Jensen + .....quote:Op zondag 24 februari 2008 02:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Misschien haal ik nu ouwe koeien uit de sloot, maar waarom heeft Talpa daar dan voor gekozen?
Ze zijn commercieel, maar rijker worden ze er in ieder geval niet van.....
quote:Op zondag 24 februari 2008 02:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek het grootste lichaamsdeel .....
Ik krijg onderhand het idee, dat wat betreft Huub, het niet ranzig genoeg kan zijn..............quote:Op zondag 24 februari 2008 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan hij dus sowieso wel bereiken, daarom word ik er een beetje moe van dat ie eerst gaat zitten liegen dat ie verliefd is..... dat moet ie niet doen, dat maakt het alleen maar ranziger.
Ik ben bang dat je gelijk zou kunnen hebben, ik vind het alleen zo triest dat hij daarvoor een meisje voorliegt wat hem overduidelijk wel leuk vindtquote:Op zondag 24 februari 2008 03:05 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik krijg onderhand het idee, dat wat betreft Huub, het niet ranzig genoeg kan zijn..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |