In dat zelfde mandje zat o.a. een brief van papa Ron gericht aan Claire, Huub en Eric, waarin stond dat hij kadootjes stuurde voor hen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat het kadootjes zijn? Ze liggen daar gewoon in het mandje.... staat er bijvoorbeeld een naam op...? de diefstal ontgaat mij totaal....
Wel weet ik dat er een USB-STICK gejat is.
hier: Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2quote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.
Je hoort Claire toch zeggen dat het spul is voor onder de douche en niemand anders mist iets alleen Huub en Claire, duidelijk toch?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef akveor het volgende:
Wie zegt dan dat het kadootjes zijn? Ze liggen daar gewoon in het mandje.... staat er bijvoorbeeld een naam op...? de diefstal ontgaat mij totaal....
Wel weet ik dat er een USB-STICK gejat is.
quote:Zieke kindjes horen niet in dgk, maar in bed!!!
Het gaat niet door vandaag, volgende week?!
Neefjes gaan Huub bellen, om zelf te vertellen hoe en wat!
Jammer voor Huub maar helaas is het nu niet anders.............!
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat zelfde mandje zat o.a. een brief van papa Ron gericht aan Claire, Huub en Eric, waarin stond dat hij kadootjes stuurde voor hen.
Staat in het filmpje dat Beequeen postte http://www.clipser.com/watch_video/107041
Van de USB-stick weet ik niets af, vertel eens
[COS # 3175] een rustige dinsdag middagquote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier: Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:33 schreef Varen het volgende:
[..]
[COS # 3175] een rustige dinsdag middag
Ja, Claire bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 februari 2008 13:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Holy fuck. Ik vind het echt schokkend. Ook dat sommige mensen écht verknipt zijn.
Duidelijk dat TS er veel meer vanaf weet. Ik kan niet uitstaan dat wij het niet wetenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Nee, verder terug: [COS # 3172] Mikey FTW!!!
Dat het zaakje riekt is wel duidelijk. Ik hoop de we de waarheid ooit te horen krijgen of is dat ijdele hoop?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Nee, verder terug: [COS # 3172] Mikey FTW!!!
Nog twee dagen, dan mag Jaap 8 uur de villa uit.Hij heeft al gezegd dat die veel gaat internetten.quote:
Zo heb je anti Brain en Anti Huub mensen. Lees hier op Fok, DGK / Jaap jaardag: Spel info topic. Lees dit! Gepost door suikeroom. Hier lees je weer een ander versiequote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat de schijver anti-Brian is. Het gaat voornamelijk over die idioot.
Dank je wel tuinfluiterquote:Op zondag 24 februari 2008 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
(Neefje Carlo was gisteren al ziek)
Huub zijn broer Joris is van plan om te komen, maar moet wel om 17:00 uur
honkballen, dus ervoor of erna? Ligt eraan waar dat honkballen is,
Neefjes Rico, Carlo en Francis kunnen dan volgende week komen.
Huub kreeg 42% uit de poll, 420 contactpunten.
Dat doet ze niet zonder rede. Ze is nou al een kop groter als Huub, als ze nou ook nog hoge hakken aan gaat trekken is het helemaal geen porem meer.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat de dames altijd hakken aan moesten van het hokje, maar ik zie Claire eigenlijk alleen maar op platte schoenen lopen.
Vanaf een uurtje of elf met aftrek van een half uur douchen. Sommige FOKkers vragen zich af of hij misschien aan het Internetten is, dat kan namelijk ook met een PSP. Er is ook geen enkele camera die ook maar`1 keer meekijkt met het PSP scherm.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:17 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang is Brian ondertussen al niet aan het psp-en?
En? Jullie al psychisch beschadigd ??quote:Op zondag 24 februari 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat het een lap tekst is en misschien niet in de COS thuishoort maar ik plaats hem toch. Als een mod bezwaar maakt verwijder hem dan maar. Ik denk dat dit verwoord wat veel FOKkers ook denken en voelen.
Bron: Kleine Frankie site.
Er kan structureel lichamelijk en geestelijk geweld toegepast worden zonder correctie van binnen uit
wat op zichzelf al een gevaarlijke ontwikkeling is. De psychische schade die sommige deelnemers en
ook streamers oplopen is niet gering.
Groepen mensen die ziek worden van het smerige onrechtvaardige spel en elkaar figuurlijk te lijf gaan
op forums worden als gestoord omschreven waarbij een regie totaal voorbij gaat aan wat dit met
mensen doet die dag in dag uit geconfronteerd worden met een vies en van een bijzonder laag niveau
programma waarbij geen enkele list of leugen ongebruikt blijft en zeker als dit van binnenuit gestuurd
en aangezet wordt.
projectiequote:Op zondag 24 februari 2008 15:20 schreef coldstar het volgende:
Inmiddels heb ik alles weer door gelezen en kom tot de conclussie dat onze sneaky huub nu weer een andere tactiek gevonden heb.
Hij blijft zichzelf in een slachtoffer rol plaatsen. Heeft nou door dat hij bij heel veel
mensen zijn krediet verspeeld hebt. Wat anders kan hij nu doen, dan de streams gebruiken en zijn rivaal Brain helemaal zwart maken en zo nog proberen de boel voor zichzelf nog even recht te breien.
Vreemd is het wel dat hij zijn eigen fouten gemaks halve gewoon vergeet. Gelukkig zijn ook zijn brute streken op de TV te zien geweest. Hij blijft ziichzelf wel erg zielig vinden....kom op Huub zonder steams kon je he ttoch ook, waarom dan nu ineens die zwakheid?
Dus jij denkt dat het hokje er rekening mee houdt dat Claire dan nog groter is dan Huub?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat doet ze niet zonder rede. Ze is nou al een kop groter als Huub, als ze nou ook nog hoge hakken aan gaat trekken is het helemaal geen porem meer.
Tuurlijk wat moet iemand die al meer dan 10 jaar op de straat heeft geleefd opeens met een PSP?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:26 schreef Margo37 het volgende:
Achteraf is die psp dus ook gewoon voor Brian binnengekomen
Ik denk niet dat het hokje er rekening mee houdt hoor. Ik weet niets van een hokje en sugereer ook niets. Ik neem aan dat ze dat zelf doet. Volgens mij liep ze in het begin wel met een schoen met hakje. Je kan haar natuurlijk ook geen schoenen aan doen met een hele hoge hak, dan lijkt het helemaal een aangelkede lantaarenpaal.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het hokje er rekening mee houdt dat Claire dan nog groter is dan Huub?
Lief van ze.
begin om het programma vorm te geven ( opiniepeiling )quote:Op zondag 24 februari 2008 02:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Misschien haal ik nu ouwe koeien uit de sloot, maar waarom heeft Talpa daar dan voor gekozen?
Ze zijn commercieel, maar rijker worden ze er in ieder geval niet van.....
yupquote:Op zondag 24 februari 2008 15:25 schreef Poya het volgende:
[..]
En? Jullie al psychisch beschadigd ??![]()
Gelukkig zijn users niet zelf verantwoordelijk van hun gedrag op fora, die verantwoordelijkheid ligt bij de regie van DGK
ach coldstar zit ook in die villaquote:
grappig BQ, ik had ook al een PM naar Lambal gedaan; omdat ik aan mezelf ging twijfelen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, zit op een filmpje te wachten. Lambal van het Huubsoppersforum is er mee bezig.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach coldstar zit ook in die villa
vertel vertel
wie is het ??
pro·jec·tie (dev; projecties)quote:Op zondag 24 februari 2008 15:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vertel vertel
wie is het ??
Mooi opgezocht hahahahaha....het zit je wel dwars he.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
pro·jec·tie (dev; projecties)
1 het optisch projecteren van figuren
2 afbeelding van een voorwerp, vlak of lijn op een plat vlak volgens bepaalde regels of het maken van zo’n afbeelding
3 (psychologie) het psychisch proces waardoor men gevoelens of gedachten van zichzelf onbewust toeschrijft aan anderen
ik denk het welquote:Op zondag 24 februari 2008 15:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Geldt dit voor de Brain haters ook, onder andere zoals jij?
Ik zit niet in de villa, mensen kennis noemen ze dat. Vertel wat wil je prcies weten.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vertel vertel
wie is het ??
Ik heb vol verbazing het hele haarritueel van Amanda zitten volgen (heb niets beters te doen vandaag). Tangen, smeren, spuiten, borstelen, al die haarstukken tangen en erin, waar haalt ze het geduld vandaan en het resultaat is nog steeds waardeloos.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:56 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft geen zin Amanda.............'t wordt toch niks.
Die denkt dat hij wat nieuw belastend materiaal heeft.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:03 schreef coldstar het volgende:
Claire en Eric zitten buiten ennnnnnnnnnnnnnnnnn weerrrrrrrrrrr hebben ze he tover Brain.
Lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:08 schreef Lobasca het volgende:niveautje weer hier.
C en E hebben het over Tamara, willen haar uitnodigen
Lekker origineel weer. Eric en Claire weten toch ook dat ze geen familie en vrienden van de andere miljonairs uit willen nodigen, dat mogen alleen Brian en Amanda.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:08 schreef Lobasca het volgende:niveautje weer hier.
C en E hebben het over Tamara, willen haar uitnodigen
Dit begrijp ik dus ook niet. Eric komt steeds met plannen die al een hele lange baard hebben.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:12 schreef T-lex het volgende:
Die E&C, zo kansloos dit...was dit ook niet het script van een paar maanden geleden.![]()
Amanda heeft op d'r jaardag al lang gehoord van een plan met Mitch en Tamara.
Been there, dona thatquote:Op zondag 24 februari 2008 16:14 schreef Carlaa het volgende:
Hey, ze PROBEREN in elk geval eindelijk iets tegen die 2!
In welk interview heeft Brian dan gezegd dat Amanda niet in zijn toekomstbeeld voorkomt? In dat interview met Party heeft hij alleen gezegd dat hij nooit wilt trouwen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
Hmm dat interview aan Amanda laten lezen waarin staat dat ze niet in het toekomstbeeld van Brian voorkomt kan wel een breukje forceren.
Vandaar dat Brian aan Jaap vroeg waar een tijdschrift was gebleven , brian riep meteen persoonlijk bezit
in één of ander vechtbladquote:Op zondag 24 februari 2008 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In welk interview heeft Brian dan gezegd dat Amanda niet in zijn toekomstbeeld voorkomt? In dat intervieuw met Party heeft hij alleen gezegd dat hij nooit wilt trouwen.
Nee joh. Dat heeft Brian niet zo gezegd, maar is door die journalist verdraaid. En dus gaat Brian voortaan al zijn interviews zelf schrijvenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
Hmm dat interview aan Amanda laten lezen waarin staat dat ze niet in het toekomstbeeld van Brian voorkomt kan wel een breukje forceren.
Vandaar dat Brian aan Jaap vroeg waar een tijdschrift was gebleven , brian riep meteen persoonlijk bezit
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:17 schreef Desii het volgende:
een ex-en feestje vind ik wel een leuk idee
En weet je wat ik nou nog het ergste vind is........Claire denkt toch niet echt dat haat relatie met Huub stand zal houden.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die denkt dat hij wat nieuw belastend materiaal heeft.![]()
Brian heeft in een intervieuw gezegt dat hij niet wil trouwen, goh das nieuws.![]()
En hij zou bij winst, in de villa gaan wonen met z'n gezin en volgens Eric dus zonder Amanda.![]()
En Brian zou volgens Eric nog schrijven met Tamara.Brian heeft een brief gekregen ja, en moest er niks van weten. Wat een sukkel die Eric.
Wie, wat, waar?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:20 schreef Dementor het volgende:
Happerdehap hap.
Pac-man?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:20 schreef Dementor het volgende:
Happerdehap hap.
Dat vinden velen hier al maanden. Ik zie het alleen niet gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pac-man?![]()
Eric vindt dat het tijd wordt dat B en A aangepakt worden.
Hap - hap - happerdehapquote:
Neu..maar ik probeer de streams te verslaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vinden velen hier al maanden. Ik zie het alleen niet gebeuren
Tip Tap Top eet maar lekker....quote:Op zondag 24 februari 2008 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hap - hap - happerdehap
Bik - bik - bikkerdebik
Eet, smakelijk!
Mie-maa-moetsie
de eerste hap is foetsie!
Je bent goed bezigquote:Op zondag 24 februari 2008 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu..maar ik probeer de streams te verslaan.
Nog één dan: Komt een treintje aan geslopen zo in je mondje gekropen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tip Tap Top eet maar lekker....
Gvd wat had ik daar een bloedhekel aan vroeger!
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tip Tap Top eet maar lekker....
Gvd wat had ik daar een bloedhekel aan vroeger!
Das heul geen ex!!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent goed bezig![]()
Een spaanse hoer voor Jaap.
Was dat ook niet in dat interview met Roekiepoekie. dat Brian bij het minste idee dat hij wel iets met die muts zou kunnen bewerkstelligen Amanda begon af te zeiken. Zit echt diep die liefde hoor.:)quote:Op zondag 24 februari 2008 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Dat heeft Brian niet zo gezegd, maar is door die journalist verdraaid. En dus gaat Brian voortaan al zijn interviews zelf schrijven.
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hap - hap - happerdehap
Bik - bik - bikkerdebik
Eet, smakelijk!
Mie-maa-moetsie
de eerste hap is foetsie!
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:27 schreef STAP01 het volgende:
Best leuk! Dan worden Tamara en Mitch stapel verliefd op elkaar. Brian boos!
Ze kunnen geen ex van Jaap bedenken.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das heul geen ex!!
Harry is de ex van Claire.
Of we moeten jou opgeven als journalist. Ik vind juo namelijk ook wel goed...we kunnen het proberenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Dat heeft Brian niet zo gezegd, maar is door die journalist verdraaid. En dus gaat Brian voortaan al zijn interviews zelf schrijven.
Claire heeft nog niet in de gaten dat het eigenlijk miljonairs on a pauper budget zijn daar.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:35 schreef coldstar het volgende:
ik krijg de indruk dat Claire denk dat ze op paleis Soesdijk woont. Die wil een feest geven met rode lopers en allerlei dingen, die ze op Soesdijk nog niet eens geven hahahaha
Dat hoeft ook niet. Je kan het verkopen en ik denk dat de winnaar dit wel zal doen. Het is op papier 1 miljoen euro waard. Of je het er voor beurt is wat anders.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Kansloos concept eigenlijk aangezien niemand die daar zit na gewonnen te hebben in dat huis kan blijven wonen.
Dat doet dus afbreuk aan het concept.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:38 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Je kan het verkopen en ik denk dat de winnaar dit wel zal doen. Het is op papier 1 miljoen euro waard. Of je het er voor beurt is wat anders.
Dan zal Brian er op zijn minst flink geirriteerd van rakenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef T-lex het volgende:
Dan nog wat over dat vermeende contact van Brian met Tamara waar die faggot het steeds over heeft. Het gaat dus om een brief die Brian laatst kreeg...mooiste is nog dat Brian er helemaal klaar mee is. En die brief gewoon aan Amanda heeft laten lezen, en ze er nog grapjes over gemaakt. Later hebben ze de brief in de vuurhaard verbrand. Dus hoe willen ze in godsnaam hier iets mee gaan bereiken.![]()
Mitch verhaal is ook al hoog bejaard.Dat was een flirt van Amanda, voordat ze een relatie met Brian kreeg. Dus ook dat gaat echt spannend worden, ja tuurlijk Eric.
![]()
Denk dat het tijd is dat Eric zich weer lekker op z'n studie/stage gaat richten en de villa verlaat.
Ja, 1 gastspeler voor Huub, een week lang, is natuurlijk een beetje teveel van het goede. Het is tijd dat er weer wat hulptroepen voor Brian en Amanda binnenkomen. Ik verwacht Luc binnen nu en een paar dagen, komt ie weer met z'n "It's me bitchesss"quote:Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef T-lex het volgende:
Denk dat het tijd is dat Eric zich weer lekker op z'n studie/stage gaat richten en de villa verlaat.
Staat me vaag iets van bij, inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:29 schreef Meganog1 het volgende:
Was dat ook niet in dat interview met Roekiepoekie. dat Brian bij het minste idee dat hij wel iets met die muts zou kunnen bewerkstelligen Amanda begon af te zeiken. Zit echt diep die liefde hoor.:)
Voor Opzij oid. En 'm dan helemaal afbrandenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:33 schreef coldstar het volgende:
Of we moeten jou opgeven als journalist. Ik vind juo namelijk ook wel goed...we kunnen het proberen
Helaas krijgen we de waarheid niet compleet, maar je kan ons natuurlijk helpen hier Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2quote:Op zondag 24 februari 2008 16:44 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ben blij op te merken dat er af en toe wat blijft hangen op dit forum.
Chapeau!!
Ennuh, onthoudt .. de waarheid is altijd bizarder dan de fantasie.
De banden met maffiose-achtigen? Of is Amanda eigenlijk een Van Oranje Nassau? Of een marsvrouwtje?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:44 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ben blij op te merken dat er af en toe wat blijft hangen op dit forum.
Chapeau!!
Ennuh, onthoudt .. de waarheid is altijd bizarder dan de fantasie.
ik heb ze net gemist. Had je ze niet even kunnen cappen dan?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:50 schreef coldstar het volgende:
Net waren de voeten van Claire in beeld, wil je die in een paar schoenen met hakken stoppen.....
Of die O-poten van Amanda die alleen maar kunnen klossen zodra er een hak onderzit..quote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb ze net gemist. Had je ze niet even kunnen cappen dan?
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
Voor Opzij oid. En 'm dan helemaal afbranden.
Waarom zit de dramaqueen zo in en in triest uit het raam te kijken? Brian nog steeds aan het PSP'en?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:04 schreef Kinga het volgende:
Amanda is best lelijk...
Wat heeft ze op haar kin?quote:
Lelijk vind ik haar niet...quote:
Ach, nu zie ik het. Een preview op haar verblijf achter het glas.quote:
Muggenbulden of een verkeerde zuurgraad.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:12 schreef Lobasca het volgende:
Maar wat heeft ze voor engs op d'r kin zitten?
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:11 schreef Varen het volgende:
Waar blijven mijn klanten![]()
[ afbeelding ]
Zou het zaad van Brr...uit d'r pijpbekkie zijn gesijpeld... Dat verklaart het!quote:Op zondag 24 februari 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Muggenbulden of een verkeerde zuurgraad.
De RAT schurft.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:13 schreef schatje het volgende:
Lelijke huid heeft ze.
Ruud toch, dat meen je niet hè, ga je hiervoor betalen?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruud toch, dat meen je niet hè, ga je hiervoor betalen?
zaad? ofquote:Op zondag 24 februari 2008 17:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou het zaad van Brr...uit d'r pijpbekkie zijn gesijpeld... Dat verklaart het!
Ik schrok al.quote:
Potverdommequote:Op zondag 24 februari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schrok al.![]()
Brian heeft binnenkort een interview met een Antilliaans Dagblad. Dat heeft hij toch al gehad?
Hij weet dat Amanda voor het raam gezeten heeft.....streams gekeken misschien?
Er zit ook iemand met zijn vinger boven de SL knop.
Dat zag ik ookquote:Op zondag 24 februari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schrok al.![]()
Brian heeft binnenkort een interview met een Antilliaans Dagblad. Dat heeft hij toch al gehad?
Hij weet dat Amanda voor het raam gezeten heeft.....streams gekeken misschien?
Er zit ook iemand met zijn vinger boven de SL knop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |