In dat zelfde mandje zat o.a. een brief van papa Ron gericht aan Claire, Huub en Eric, waarin stond dat hij kadootjes stuurde voor hen.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat het kadootjes zijn? Ze liggen daar gewoon in het mandje.... staat er bijvoorbeeld een naam op...? de diefstal ontgaat mij totaal....
Wel weet ik dat er een USB-STICK gejat is.
hier: Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2quote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.
Je hoort Claire toch zeggen dat het spul is voor onder de douche en niemand anders mist iets alleen Huub en Claire, duidelijk toch?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef akveor het volgende:
Wie zegt dan dat het kadootjes zijn? Ze liggen daar gewoon in het mandje.... staat er bijvoorbeeld een naam op...? de diefstal ontgaat mij totaal....
Wel weet ik dat er een USB-STICK gejat is.
quote:Zieke kindjes horen niet in dgk, maar in bed!!!
Het gaat niet door vandaag, volgende week?!
Neefjes gaan Huub bellen, om zelf te vertellen hoe en wat!
Jammer voor Huub maar helaas is het nu niet anders.............!
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In dat zelfde mandje zat o.a. een brief van papa Ron gericht aan Claire, Huub en Eric, waarin stond dat hij kadootjes stuurde voor hen.
Staat in het filmpje dat Beequeen postte http://www.clipser.com/watch_video/107041
Van de USB-stick weet ik niets af, vertel eens
[COS # 3175] een rustige dinsdag middagquote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier: Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:33 schreef Varen het volgende:
[..]
[COS # 3175] een rustige dinsdag middag
Ja, Claire bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 februari 2008 13:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Holy fuck. Ik vind het echt schokkend. Ook dat sommige mensen écht verknipt zijn.
Duidelijk dat TS er veel meer vanaf weet. Ik kan niet uitstaan dat wij het niet wetenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Nee, verder terug: [COS # 3172] Mikey FTW!!!
Dat het zaakje riekt is wel duidelijk. Ik hoop de we de waarheid ooit te horen krijgen of is dat ijdele hoop?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Nee, verder terug: [COS # 3172] Mikey FTW!!!
Nog twee dagen, dan mag Jaap 8 uur de villa uit.Hij heeft al gezegd dat die veel gaat internetten.quote:
Zo heb je anti Brain en Anti Huub mensen. Lees hier op Fok, DGK / Jaap jaardag: Spel info topic. Lees dit! Gepost door suikeroom. Hier lees je weer een ander versiequote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat de schijver anti-Brian is. Het gaat voornamelijk over die idioot.
Dank je wel tuinfluiterquote:Op zondag 24 februari 2008 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
(Neefje Carlo was gisteren al ziek)
Huub zijn broer Joris is van plan om te komen, maar moet wel om 17:00 uur
honkballen, dus ervoor of erna? Ligt eraan waar dat honkballen is,
Neefjes Rico, Carlo en Francis kunnen dan volgende week komen.
Huub kreeg 42% uit de poll, 420 contactpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |