in één of ander vechtbladquote:Op zondag 24 februari 2008 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In welk interview heeft Brian dan gezegd dat Amanda niet in zijn toekomstbeeld voorkomt? In dat intervieuw met Party heeft hij alleen gezegd dat hij nooit wilt trouwen.
Nee joh. Dat heeft Brian niet zo gezegd, maar is door die journalist verdraaid. En dus gaat Brian voortaan al zijn interviews zelf schrijvenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
Hmm dat interview aan Amanda laten lezen waarin staat dat ze niet in het toekomstbeeld van Brian voorkomt kan wel een breukje forceren.
Vandaar dat Brian aan Jaap vroeg waar een tijdschrift was gebleven , brian riep meteen persoonlijk bezit
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:17 schreef Desii het volgende:
een ex-en feestje vind ik wel een leuk idee
En weet je wat ik nou nog het ergste vind is........Claire denkt toch niet echt dat haat relatie met Huub stand zal houden.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die denkt dat hij wat nieuw belastend materiaal heeft.![]()
Brian heeft in een intervieuw gezegt dat hij niet wil trouwen, goh das nieuws.![]()
En hij zou bij winst, in de villa gaan wonen met z'n gezin en volgens Eric dus zonder Amanda.![]()
En Brian zou volgens Eric nog schrijven met Tamara.Brian heeft een brief gekregen ja, en moest er niks van weten. Wat een sukkel die Eric.
Wie, wat, waar?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:20 schreef Dementor het volgende:
Happerdehap hap.
Pac-man?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:20 schreef Dementor het volgende:
Happerdehap hap.
Dat vinden velen hier al maanden. Ik zie het alleen niet gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2008 16:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pac-man?![]()
Eric vindt dat het tijd wordt dat B en A aangepakt worden.
Hap - hap - happerdehapquote:
Neu..maar ik probeer de streams te verslaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vinden velen hier al maanden. Ik zie het alleen niet gebeuren
Tip Tap Top eet maar lekker....quote:Op zondag 24 februari 2008 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hap - hap - happerdehap
Bik - bik - bikkerdebik
Eet, smakelijk!
Mie-maa-moetsie
de eerste hap is foetsie!
Je bent goed bezigquote:Op zondag 24 februari 2008 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu..maar ik probeer de streams te verslaan.
Nog één dan: Komt een treintje aan geslopen zo in je mondje gekropen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tip Tap Top eet maar lekker....
Gvd wat had ik daar een bloedhekel aan vroeger!
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tip Tap Top eet maar lekker....
Gvd wat had ik daar een bloedhekel aan vroeger!
Das heul geen ex!!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent goed bezig![]()
Een spaanse hoer voor Jaap.
Was dat ook niet in dat interview met Roekiepoekie. dat Brian bij het minste idee dat hij wel iets met die muts zou kunnen bewerkstelligen Amanda begon af te zeiken. Zit echt diep die liefde hoor.:)quote:Op zondag 24 februari 2008 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Dat heeft Brian niet zo gezegd, maar is door die journalist verdraaid. En dus gaat Brian voortaan al zijn interviews zelf schrijven.
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hap - hap - happerdehap
Bik - bik - bikkerdebik
Eet, smakelijk!
Mie-maa-moetsie
de eerste hap is foetsie!
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:27 schreef STAP01 het volgende:
Best leuk! Dan worden Tamara en Mitch stapel verliefd op elkaar. Brian boos!
Ze kunnen geen ex van Jaap bedenken.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das heul geen ex!!
Harry is de ex van Claire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |