[COS # 3175] een rustige dinsdag middagquote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden was daar hier een topic over, ThomasSlayer postte hier allerlei hints, maar kan het niet meer vinden.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier: Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 2
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:33 schreef Varen het volgende:
[..]
[COS # 3175] een rustige dinsdag middag
Ja, Claire bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 februari 2008 13:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Holy fuck. Ik vind het echt schokkend. Ook dat sommige mensen écht verknipt zijn.
Duidelijk dat TS er veel meer vanaf weet. Ik kan niet uitstaan dat wij het niet wetenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Nee, verder terug: [COS # 3172] Mikey FTW!!!
Dat het zaakje riekt is wel duidelijk. Ik hoop de we de waarheid ooit te horen krijgen of is dat ijdele hoop?quote:Op zondag 24 februari 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Nee, verder terug: [COS # 3172] Mikey FTW!!!
Nog twee dagen, dan mag Jaap 8 uur de villa uit.Hij heeft al gezegd dat die veel gaat internetten.quote:
Zo heb je anti Brain en Anti Huub mensen. Lees hier op Fok, DGK / Jaap jaardag: Spel info topic. Lees dit! Gepost door suikeroom. Hier lees je weer een ander versiequote:Op zondag 24 februari 2008 13:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat de schijver anti-Brian is. Het gaat voornamelijk over die idioot.
Dank je wel tuinfluiterquote:Op zondag 24 februari 2008 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
(Neefje Carlo was gisteren al ziek)
Huub zijn broer Joris is van plan om te komen, maar moet wel om 17:00 uur
honkballen, dus ervoor of erna? Ligt eraan waar dat honkballen is,
Neefjes Rico, Carlo en Francis kunnen dan volgende week komen.
Huub kreeg 42% uit de poll, 420 contactpunten.
Dat doet ze niet zonder rede. Ze is nou al een kop groter als Huub, als ze nou ook nog hoge hakken aan gaat trekken is het helemaal geen porem meer.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat de dames altijd hakken aan moesten van het hokje, maar ik zie Claire eigenlijk alleen maar op platte schoenen lopen.
Vanaf een uurtje of elf met aftrek van een half uur douchen. Sommige FOKkers vragen zich af of hij misschien aan het Internetten is, dat kan namelijk ook met een PSP. Er is ook geen enkele camera die ook maar`1 keer meekijkt met het PSP scherm.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:17 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang is Brian ondertussen al niet aan het psp-en?
En? Jullie al psychisch beschadigd ??quote:Op zondag 24 februari 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat het een lap tekst is en misschien niet in de COS thuishoort maar ik plaats hem toch. Als een mod bezwaar maakt verwijder hem dan maar. Ik denk dat dit verwoord wat veel FOKkers ook denken en voelen.
Bron: Kleine Frankie site.
Er kan structureel lichamelijk en geestelijk geweld toegepast worden zonder correctie van binnen uit
wat op zichzelf al een gevaarlijke ontwikkeling is. De psychische schade die sommige deelnemers en
ook streamers oplopen is niet gering.
Groepen mensen die ziek worden van het smerige onrechtvaardige spel en elkaar figuurlijk te lijf gaan
op forums worden als gestoord omschreven waarbij een regie totaal voorbij gaat aan wat dit met
mensen doet die dag in dag uit geconfronteerd worden met een vies en van een bijzonder laag niveau
programma waarbij geen enkele list of leugen ongebruikt blijft en zeker als dit van binnenuit gestuurd
en aangezet wordt.
projectiequote:Op zondag 24 februari 2008 15:20 schreef coldstar het volgende:
Inmiddels heb ik alles weer door gelezen en kom tot de conclussie dat onze sneaky huub nu weer een andere tactiek gevonden heb.
Hij blijft zichzelf in een slachtoffer rol plaatsen. Heeft nou door dat hij bij heel veel
mensen zijn krediet verspeeld hebt. Wat anders kan hij nu doen, dan de streams gebruiken en zijn rivaal Brain helemaal zwart maken en zo nog proberen de boel voor zichzelf nog even recht te breien.
Vreemd is het wel dat hij zijn eigen fouten gemaks halve gewoon vergeet. Gelukkig zijn ook zijn brute streken op de TV te zien geweest. Hij blijft ziichzelf wel erg zielig vinden....kom op Huub zonder steams kon je he ttoch ook, waarom dan nu ineens die zwakheid?
Dus jij denkt dat het hokje er rekening mee houdt dat Claire dan nog groter is dan Huub?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat doet ze niet zonder rede. Ze is nou al een kop groter als Huub, als ze nou ook nog hoge hakken aan gaat trekken is het helemaal geen porem meer.
Tuurlijk wat moet iemand die al meer dan 10 jaar op de straat heeft geleefd opeens met een PSP?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:26 schreef Margo37 het volgende:
Achteraf is die psp dus ook gewoon voor Brian binnengekomen
Ik denk niet dat het hokje er rekening mee houdt hoor. Ik weet niets van een hokje en sugereer ook niets. Ik neem aan dat ze dat zelf doet. Volgens mij liep ze in het begin wel met een schoen met hakje. Je kan haar natuurlijk ook geen schoenen aan doen met een hele hoge hak, dan lijkt het helemaal een aangelkede lantaarenpaal.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het hokje er rekening mee houdt dat Claire dan nog groter is dan Huub?
Lief van ze.
begin om het programma vorm te geven ( opiniepeiling )quote:Op zondag 24 februari 2008 02:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Misschien haal ik nu ouwe koeien uit de sloot, maar waarom heeft Talpa daar dan voor gekozen?
Ze zijn commercieel, maar rijker worden ze er in ieder geval niet van.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |