yupquote:Op zondag 24 februari 2008 15:25 schreef Poya het volgende:
[..]
En? Jullie al psychisch beschadigd ??![]()
Gelukkig zijn users niet zelf verantwoordelijk van hun gedrag op fora, die verantwoordelijkheid ligt bij de regie van DGK
ach coldstar zit ook in die villaquote:
grappig BQ, ik had ook al een PM naar Lambal gedaan; omdat ik aan mezelf ging twijfelen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, zit op een filmpje te wachten. Lambal van het Huubsoppersforum is er mee bezig.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach coldstar zit ook in die villa
vertel vertel
wie is het ??
pro·jec·tie (dev; projecties)quote:Op zondag 24 februari 2008 15:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vertel vertel
wie is het ??
Mooi opgezocht hahahahaha....het zit je wel dwars he.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
pro·jec·tie (dev; projecties)
1 het optisch projecteren van figuren
2 afbeelding van een voorwerp, vlak of lijn op een plat vlak volgens bepaalde regels of het maken van zo’n afbeelding
3 (psychologie) het psychisch proces waardoor men gevoelens of gedachten van zichzelf onbewust toeschrijft aan anderen
ik denk het welquote:Op zondag 24 februari 2008 15:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Geldt dit voor de Brain haters ook, onder andere zoals jij?
Ik zit niet in de villa, mensen kennis noemen ze dat. Vertel wat wil je prcies weten.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vertel vertel
wie is het ??
Ik heb vol verbazing het hele haarritueel van Amanda zitten volgen (heb niets beters te doen vandaag). Tangen, smeren, spuiten, borstelen, al die haarstukken tangen en erin, waar haalt ze het geduld vandaan en het resultaat is nog steeds waardeloos.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:56 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft geen zin Amanda.............'t wordt toch niks.
Die denkt dat hij wat nieuw belastend materiaal heeft.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:03 schreef coldstar het volgende:
Claire en Eric zitten buiten ennnnnnnnnnnnnnnnnn weerrrrrrrrrrr hebben ze he tover Brain.
Lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:08 schreef Lobasca het volgende:niveautje weer hier.
C en E hebben het over Tamara, willen haar uitnodigen
Lekker origineel weer. Eric en Claire weten toch ook dat ze geen familie en vrienden van de andere miljonairs uit willen nodigen, dat mogen alleen Brian en Amanda.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:08 schreef Lobasca het volgende:niveautje weer hier.
C en E hebben het over Tamara, willen haar uitnodigen
Dit begrijp ik dus ook niet. Eric komt steeds met plannen die al een hele lange baard hebben.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:12 schreef T-lex het volgende:
Die E&C, zo kansloos dit...was dit ook niet het script van een paar maanden geleden.![]()
Amanda heeft op d'r jaardag al lang gehoord van een plan met Mitch en Tamara.
Been there, dona thatquote:Op zondag 24 februari 2008 16:14 schreef Carlaa het volgende:
Hey, ze PROBEREN in elk geval eindelijk iets tegen die 2!
In welk interview heeft Brian dan gezegd dat Amanda niet in zijn toekomstbeeld voorkomt? In dat interview met Party heeft hij alleen gezegd dat hij nooit wilt trouwen.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
Hmm dat interview aan Amanda laten lezen waarin staat dat ze niet in het toekomstbeeld van Brian voorkomt kan wel een breukje forceren.
Vandaar dat Brian aan Jaap vroeg waar een tijdschrift was gebleven , brian riep meteen persoonlijk bezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |