Of al lopendquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef manny het volgende:
achteruit de mcdrive inrijden. Totale verwarring aan de kassa en ook lekker voor de gasten die achter je komen, die zitten gewoon 10 min in die koplampen te staren.
!_quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:44 schreef Thetallguy het volgende:
Een McBier en een Cheeseburger zonder kaas
Tip overigens!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef juiced het volgende:
"Mag ik wat extra servetjes? M'n WC papier is op."
die wou ik ook al postenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef NED het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-kY46zm98Ng
Die blijft ook leuk
Wtf.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef NED het volgende:
Die blijft ook leuk
Met de fiets ga ik regelmatig door de mac drive. Lopend 1 keer gedaan, vonden ze niet leuk. Ze waren aan het zeuren dat dat gevaarlijk was ofzoietsquote:
Een Macgyver bestellenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:39 schreef juiced het volgende:
"Hallo, mag ik een Fleetwood Mac."
"Hallo, mag ik een Macintosh."
"Hallo, mag ik een Double Whopper."___!
________!
of een: maddie mccainquote:
*grap niet snapt*quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb wel eens een McFlurry besteld bij de McD. Dat gezicht van die kneus achter de balie was echt priceless. (Was wel per ongeluk trouwens.)
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef NED het volgende:
Die blijft ook leuk
Was bij de Burger King dus.quote:
En jij in die van hunquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef manny het volgende:
achteruit de mcdrive inrijden. Totale verwarring aan de kassa en ook lekker voor de gasten die achter je komen, die zitten gewoon 10 min in die koplampen te staren.
ja want je hoeft heel niet achterom te kijken om goed te kunnen sturen danquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
''Kan ik augurken en pepers op mijn mcflurry krijgen?''
En jij weet die?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:01 schreef lipboutje het volgende:
De leden van Mac donalds, die bij de Drive werken , hebben een zender, die in contact staat met de paal, en met de service.
Als je die frequentie weet , kan je veel lol hebben.
Pervertquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:47 schreef Meneer-Goud het volgende:
Hoeveel kost het om die clown eens flink uit te wonen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:00 schreef sc00p het volgende:
En ben een keer naar binnen gelopen van: HEBBUH JULLIEH NOG SLOAVINK????
quote:Op zondag 24 februari 2008 02:14 schreef GasTurbine het volgende:
Of je gaat zo rennen 409837 keer doorheen en dan zeggen ze : EE DOE NORMAAL! En jij zovan ok sorry en je geeft ze 50 cent. Dan ga je zo weer rennen en dan willen ze net wat zeggen maar dan pak jij een ijzer tikhamertje die stratenlui hebben en dan tik je alle stenen in de macdrive kapot en GOOI JE ZO ALLEMAAL IN DE SLOOT!
En dan die man: ludo mén. Dat hoefde toch niet?? En jij zo van HOUJEBEK VUILE TERING-ILLUMINATI IK HOOP DAT JE BRANDT! IK HEB DIE MACDRIVE TOCH VAN JE GEKOCHT@!@!!
gta2quote:Op zondag 24 februari 2008 02:18 schreef GasTurbine het volgende:
Of dan ga je zo alles bestellen en dan zeggen ze ok hier en jij ok bedankt.
Maar dan sneak je de hoek om en gooi je allemaal olie op het wegdek zoals GTA2!~344ra
Of die kogels die uit je auto konden komen maar die bij het passeren van de volgende straat alweer op warenquote:Op zondag 24 februari 2008 02:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
gta2![]()
met die drive-through waar je bommen in je auto kon leggen..
Of als je binnen staat en ze vragen wilt u het hier opeten, zeggen nee, ik zou graag aan een tafeltje willen gaan zitten. Of ja zeggen en voor de kassa blijven staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:20 schreef blonchi het volgende:
Al verscheidene malen gedaan:
Doen alsof de microfoon een los contact heeft.
"M...k...drie...B..C...en een Mc....urry...graag....en drie k..r menu...f..."
Of gewoon heel netjes in je auto bestellen, met op het eind de uitdrukkelijke wens:
"Om mee te nemen alstublieft".
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Of als je binnen staat en ze vragen wilt u het hier opeten, zeggen nee, ik zou graag aan een tafeltje willen gaan zitten. Of ja zeggen en voor de kassa blijven staan.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:38 schreef waslap het volgende:
gasturbine = held vd dag
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Of als je binnen staat en ze vragen wilt u het hier opeten, zeggen nee, ik zou graag aan een tafeltje willen gaan zitten. Of ja zeggen en voor de kassa blijven staan.
blijft goedquote:Op zondag 24 februari 2008 16:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Totdat jij hem quotequote:
Lachen.quote:
of of je vraagt om een mcdeepartquote:
whoa, zoveel plotwendingen in 1 grapquote:Op maandag 25 februari 2008 00:09 schreef GasTurbine het volgende:
-heul lang verhaal-
Ik denk dat je ze al laat schrikken als jij met je bus koers zet richting het drive gedeelte, omdat dat niet past. Te smal en te laag.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:09 schreef GasTurbine het volgende:
Als je buschauffeur bent door de mcrive rijden. Neem wel een controleur mee.
De deuren zitten aan de andere kant, dus je gebaart dat hij naar de deur moet komen. Dan loopt die knaap naar binnen omdat je onduidelijk praat en doe je hem dicht en zegt de controleur JIJ TERINGLIJERTJE GEEF EENSCH GAUW JE STRIPPUHKOART!
Huh? JA JE SNAPT ME WEL! IDIOOT! WHEHEHEHEWHWHEH EN DAN RIJD JE ZO MET DE BUS ZO DOOR DE PUI HEEN AL DIE MENSEN DOOD ALLEMAAL IN DE BURGERMACHINE HWHEHWHEHWEH
je beseft wel dat hij daarna in je hamburger heeft gespuugdquote:Op maandag 25 februari 2008 00:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze al laat schrikken als jij met je bus koers zet richting het drive gedeelte, omdat dat niet past. Te smal en te laag.
Wat ik een keer gedaan heb, gewoon in het restaurant:
Medewerker:"Goeiemiddag."
Ik:"Dat maak ik zelf wel uit!!"
Medewerker.
Ik:"Dat heb je niet gehad met je cursus, hè?"
Medewerker![]()
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:47 schreef Lexjuuuh het volgende:
Een Big mac bestellen en dan naar de wc gaan, op die big mac schijten en dan verhaal gaan halen bij de puisterige puber cassiere !
Ik moest lachenquote:Op maandag 25 februari 2008 00:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
of je bestelt zo'n happymeal met zo'n plastic poppetje erin
en dan zet je dat popje tegenover je aan tafel en begin je er tegenaan te praten
en na een halfuur schreeuw je huilend:
VUILE SLET !!! MET MIJN EIGEN BROER NOG WEL, HOE KON JE !!1![]()
en dan gooi je je small cola over dat poppetje heen en ren je snikkend de zaak uit![]()
Hmm... gedaan... leverde een hoop gezeik van het aanwezige puberpersoneel op dat het gevaarlijk is enzo. Ik vroeg me af hoe ze dat konden weten... ze had nog de leeftijd, nog het IQ om een rijbewijs te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef manny het volgende:
quote:Vorige week dinsdag toen we in Hengelo waren, waar toen ook de 'foute' brommobiel gefotografeerd is, gingen we even naar de Mac om fastfood naar binnen te werken. Fastfood, het vreten is snel op, maar de bediening duurt eeeeeeuuween............ Maar wist je dat de Mc Drive op de één of andere manier sneller is dan binnen? Dus toen de rij ons te lang duurde zijn we in de auto gestapt en langs de Mc Drive gereden. Ze stonden verbaasd te kijken. Een van de Maccies zei: "Jullie stonden toch net in de rij??". Ik: "Ja, maar dat duurde te lang, dus daarom hier ". En jawel, binnen de kortste keren hadden we onze voedsel om deze vervolgens op de parkeerplaats naar binnen te werken.
Toen we eenmaal alles opgepeuzeld hadden leek het ons wel leuk om nog eens langs de Mc Drive te rijden om het telefoonnummer van de Mc Drive dame te vragen. Maar met welk excuus? Honger hadden we niet meer. Nog zin in een Mc Flurry? Nee. We gaan gewoon om een crap reden door de Mc Drive om haar nummer te vragen! Dus ik sjeez weer naar de intercom. Terwijl ik wacht op haar reactie zit ik al heftig te zwaaien richting de camera, zo van: "Hier zijn we weer! ".
Mc Woman: Goedemiddag, welkom bij de Mc Donalds. Mag ik uw bestelling a.u.b.
ACT-F: Mag ik jouw nummer?
Mc Woman: Euh......wat?
ACT-F: Jouw telefoonnummer.
Mc Woman: Waarom wil je mijn telefoonnummer??
ACT-F: Nou, mijn geld is op, en alles wat op de menukaart staat kost geld. Maar jouw telefoonnummer is gratis, dus daarom wil ik jouw telefoonnummer.
Mc Woman: Waaaaaat???
ACT-F: We komen NU jouw kant op!
Mc Woman: Whaaaaaaaaa!!!
Wij scheuren richting de kassa (1e raampje) waar zij staat. Voor ons is er nog een auto die aan het afrekenen is, daarna zijn wij aan de beurt. Eenmaal gearriveerd treffen wij dit aan:
Jaaa, wat is dat nou? We vragen alleen je nummer maar hoor!
Ok ok, ze was eerst wat huiverig, maar ze gaf har nummer toch. En haar e-mailadres om de gemaakte fotos' te mailen. Nog een kiekje?
Nee?? Nou jaaa. Hier heb je de rommel die wij geproduceerd hebben. We waren te lui om uit te stappen en naar de afvalbak te lopen. Maar zij had alleen een oudpapierbak bij haar.
Dus moesten we alsnog langs de afvalbak.....Niet uitstappen natuurlijk, maar gewoon je auto over de stoep naast de afvalbak parkeren en dan je rotzooi erin mieteren. Hoezo lui?
We hebben haar nog uitgenodigd om dit weekend uit te gaan, maar geen reactie......Op naar het volgende slachtoffer.
Die is zeker wel nice!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een slecht topic zeg
Of je gaat op je fiets door de McDrive en je bestelt voor 100 euro aan eten, daarna fiets je snel voorbij degene die voor je staat (die alleen een hamburger heeft) en dan moet diegene 100 euro betalen![]()
![]()
![]()
Die zie ik dus helemaal voor mequote:Op maandag 25 februari 2008 00:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
en dan zet je dat popje tegenover je aan tafel en begin je er tegenaan te praten
en dan gooi je je small cola over dat poppetje heen en ren je snikkend de zaak uit![]()
Die is wel heel gaafquote:Op maandag 25 februari 2008 23:15 schreef jeweetsch het volgende:
Gewoon kenkorlauw de mcdrive inrijden en vragen om een bananenmilkshake met aardbeiensmaak.Natuurlijk wel blijven volhouden dat je het gisteren ook had besteld en dat er toen geen problemen waren.
Wij konden in ieder geval wel lachen.![]()
![]()
ze hebben geen dr pepper bij de mac.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:26 schreef dubidub het volgende:
I need a double cheeseburger and hold the lettuce
Don't be frontin' son no seeds on a bun
We be up in this drive thru
Order for two
I gots a craving for a number nine like my shoe
We need some chicken up in here
In this dizzle
For rizzle my mizzle
Extra salt on the frizzle
Dr. Pepper my brother
Another for your mother
Double double super size
And don't forget the FRIES...
Dat doe ik dan wel 'es.
Crispy.
Ze verkopen zelfs bier bij de mac.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:01 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
ze hebben geen dr pepper bij de mac.
HOAX
Dan mag jij mij vertellen bij welke Mac.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ze verkopen zelfs bier bij de mac.
Fastfood newbie!
Duitse Mac's, schijntquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan mag jij mij vertellen bij welke Mac.
Ben er namelijk nog nooit een tegen gekomen helaas
Tsjechië ookquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
In Franjkrijk hebben ze toch ook wijn?
Die knaker lelijkquote:Op maandag 25 februari 2008 19:04 schreef ACT-F het volgende:
Volgens mij heb ik dit niet eerder op Fok! gepost, maar dit is een Mc Grap die ik 4 jaar geleden uitgevoerd heb
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef Steve-O het volgende:
Fastfood tenten die hun klanten flessen zijn ook leuk!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:34 schreef Honky het volgende:
Hallo, mag ik 1 hamburger MET smaak?
op mijn Bic mac zit nooit baconquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:38 schreef Lexjuuuh het volgende:
Mag ik een Big Mac zonder kaas zonder bacon zonder uitjes en zonder sla....
Maar meneer dat is gewoon een hamburger ?
NEEEE! Ik wil een Big Mac zonder kaas zonder bacon zonder uitjes en zonder sla....!!!
En dan moeten ze dat ook echt gaan maken
dan vraag je om een big mac met bacon maar zonder kaas, bacon, sla en uitjesquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
op mijn Bic mac zit nooit bacon![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:00 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
dan vraag je om een big mac met bacon maar zonder kaas, bacon, sla en uitjes
oh shut upquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hebben jullie ook verse groenten ? En broodjes die minder dan 6 gr. vet
per broodje bevatten?
quote:Op maandag 25 februari 2008 00:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
Big mac plain is dat ... scheelt je een hoop gelul ..quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:38 schreef Lexjuuuh het volgende:
Mag ik een Big Mac zonder kaas zonder bacon zonder uitjes en zonder sla....
Maar meneer dat is gewoon een hamburger ?
NEEEE! Ik wil een Big Mac zonder kaas zonder bacon zonder uitjes en zonder sla....!!!
En dan moeten ze dat ook echt gaan maken
Een variatie:quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:58 schreef Zero_Empathy het volgende:
gewoon een hoop bestellen, en zeg dat diegene 2 mensen achter je betaald.
dan loop je weg zonder het mee te nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FUCKING OWNED!!!111!!JAAAA
Héél irritant.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:54 schreef rcco het volgende:
mc moskee style
http://nl.youtube.com/watch?v=ZHCKlStZ5_o
daar krijg je toch gewoon plaatsvervangende schaamte vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:54 schreef rcco het volgende:
mc moskee style
ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:54 schreef rcco het volgende:
mc moskee style
of voor 20 euro bestellen, en dan allemaal muntjes van 20 en 10 cent zoeken...kom je bij 19,90...kun je het niet meer betalen...pak je alles weer terug...geef je een briefje van 20...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:38 schreef -Liiesz. het volgende:
Voor 2O euro aan voedsel halen,
19,95 gepast betalen
& zeggen dat je de laatste 5 cent wilt pinnen
...
ghahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:52 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
of voor 20 euro bestellen, en dan allemaal muntjes van 20 en 10 cent zoeken...kom je bij 19,90...kun je het niet meer betalen...pak je alles weer terug...geef je een briefje van 20...
jezus, level 7 coke, wat is dat voor humorquote:Op maandag 3 maart 2008 19:00 schreef Milamber_conDoin het volgende:
of deze dan: http://joewoody.com/lvl7coke.html
"U heeft te weinig saldo, betaal anders..." ...ja ehh, ik heb geen geld bij me!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:59 schreef the_legend_killer het volgende:
300 kipnuggets bestellen dan zie je ze gaan
World of Warcraft humorquote:Op maandag 3 maart 2008 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jezus, level 7 coke, wat is dat voor humor![]()
of ontgaat mij hier iets
SCREENSHOT OR IT DIDNT HAPPEN!!!!!!!!!!q1111quote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef -Liiesz. het volgende:
[..]
Geen foto ervan,
misschien van de zomer nog een keer,
dan maak ik wel foto
moet je ook wel zo de mac in lopenquote:
Raap me op!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:54 schreef rcco het volgende:
mc moskee style
En het jammere van het hele geval is dat je alleen de kaas hebt opgevreten, misschien heb je vandaar een trauma aan de Mc.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:37 schreef Ice_Tea het volgende:
Mijn eerste ervaring in de Mac was er gelijk een om nooit te vergeten. Ik was een jaar of 10, en we kwamen terug van Spanje, en bij Maastricht, vlak langs de A2 was het dus. Ik was nog nooit bij een McDonalds 'restaurant' geweest. Daarna overigens ook niet veel.
Verkoper: "Wat lust je jongen?"
Ik: "Doe mij maar een bamihapje"
Hij: "Die hebben we niet, sorry"
Ik: "Doe dan maar een kaassoufflé"![]()
![]()
![]()
Hij: "We hebben wel cheeseburgers"
Ik: "Zijn die lekker?"
Mijn vader tegen die verkoper: "Je kunt wel merken dat wij hier niet vaak komen"
Dus ik pak later die cheeseburger en eet alleen die oranje kaas op, de rest heb ik weggepleurt. Hij was echt niet te vreten.
Jij speelt duidelijk geen WoWquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:28 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
moet je ook wel zo de mac in lopen
[ afbeelding ]
Klopt ik speel geen wow, maar ik ken wel m'n rpg klassiekersquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:57 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Jij speelt duidelijk geen WoW
wel 5-men party.. heroic doen
Word!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:03 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Klopt ik speel geen wow, maar ik ken wel m'n rpg klassiekers![]()
Maar uit het filmpje bleek dat ze dat bij de mac ook niet deden
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef On het volgende:
ik heb een keer naar krab burgers gevraagd, ik stond net zo snel weer buiten.
Ik moest echt hard lachenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:01 schreef FrancesTheMute het volgende:
of je besteld iets vegertarisch en als je dat dan hebt moet je keihard in die oor van die mcmedewerker schreeuwen: WOARST VLEIS?!?!?!!?![]()
D: :dD;:D!!!!!
Hilllllllllllllllllllllaaaaaaaaarisch, wat een dijenkletser!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:50 schreef Lyzio het volgende:
Of zo vragen van bij die mcdraijf paal of je 3 big macs 2 mcchickies en weet ik wat nog niet allemaal mag. JOA dat mag dan he, en dan vraag je d'rbij of ze 't allemaal niet in een doosje of zakje willen doen he, mag je doorrije -of niet, maar dat doe je dan toch!11111````- en hun dan zo van, ja eeh hier..en dan zeg jij van gooi maar door 't raampje.
HELE AUTO KANKERVIES! En dan dat wijf laten poetsen en anaal uitwonen.
ik moest echt hard lachenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:20 schreef Lyzio het volgende:
Offeh, aan zo'n McHooker vragen: HEBBE JULLIE OOK MASTER BEREN!
Uitleg: VROEGAH! had je van die zure beertjes, heel klein waren die. Maar je had ze ook groter. Die heette master beren --> masterberen --> masturberen!!!111 ROFLEINZ!!11TADAA!
Vertaling: Mekkaquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:25 schreef SuperShark het volgende:
Als moslim een McA bestellen.
ff nadenken...
Je bent d'r idd erg rap meequote:SuperShark woensdag 5 maart 2008 @ 14:25 (#182)
Matje-1989 woensdag 5 maart 2008 @ 21:30 (#183)
JA! DOMME OS! JE BENT TRAAG VAN BEGRIP!1111EINZ!11///quote:
Ik ben een keer met paard & wagen door de McDrive gegaan. Ze deden net of het de normaalste zaak van de wereld was.quote:
Was dat toevallig in de McDrive bij Goutum/Leeuwarden? Dat zou verklaren waarom ze bij mij helemaal niet vreemd opkeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:27 schreef luciferhout het volgende:
Een bekende van mijn pa ging overigens wel eens met de koets door de Mac drive
Da's toch ook normaal. IN de oertijd moesten den menschen toch ook een McBizon kunnen happen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben een keer met paard & wagen door de McDrive gegaan. Ze deden net of het de normaalste zaak van de wereld was.
Goutum? Daar komen alleen een paar boeren, dus zo gek zal het niet zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was dat toevallig in de McDrive bij Goutum/Leeuwarden? Dat zou verklaren waarom ze bij mij helemaal niet vreemd opkeken.
neuh, jammer was inquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was dat toevallig in de McDrive bij Goutum/Leeuwarden? Dat zou verklaren waarom ze bij mij helemaal niet vreemd opkeken.
Misschien zijn er mensen die, in tegenstelling tot jou, wel een sociaal leven hebben. En die dus af en toequote:Op woensdag 5 maart 2008 22:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
JA! DOMME OS! JE BENT TRAAG VAN BEGRIP!1111EINZ!11///
Matje-1989 werkt bij de Mc
BUSTED!quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:26 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen die, in tegenstelling tot jou, wel een sociaal leven hebben. En die dus af en toe
even checken op het forum en dus niet 5 minuten na een post meteen weer posten?
de kwaliteit daaltquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
OFzo lege beker vragen en dannn vet pissen erin en zo bij ZON hoerrrrrrrrrrrr in de gezicht gooien en dan van ZO NU WEET JE OOK ES HOE T VOELT OM EEN BEKER PIS IN JE GEZICHT TE KRIJGENNNN MWHAHAHA JW
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:50 schreef GasTurbine het volgende:
Of zo van Ja wat mag het zijn
EEN VOL PIRATENKARABIJN!!!111!!11!
En dan je houten been door de displays slaan.
Tijd teveel zeker?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:02 schreef Microtechs het volgende:
Of je blijft gewoon net als de reclame 4 uur peinzen over wat je wilt gaan kopen. En dan gewoon zeggen dat het aanbod zo groot is....
Wel elke keer: Ik wil... zeggen en dan Neee, toch maar...
Anders is degene achter je al voorgedrongen.
Na 4 uur : Ik heb eigenlijk zin in een gekookt aardappel en dan weggaan
John Candyquote:Op zondag 9 maart 2008 17:56 schreef Sadiar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kheb nog wel zon zooi maar ben te lui om ze te uploaden
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:13 schreef Arnoutvanh het volgende:
Zo een euro gooien naar die mcdonaldsmedewerker en voor dat geld een euroknaller kopen
dan die euroknaller op de grond leggen en er ineens keihard op gaan stampen!!1
die mcdonaldsmedewerker helemaal flippen natuurlijk (mijn euroknaller, wat doe je?!)
en dan jij zo, ja wat? ik had heb toch gekocht?
whahahah!!1!EINZ!11 pwnd wie unne noob!1! whahahaa![]()
![]()
![]()
![]()
onverwacht zegquote:Op maandag 10 maart 2008 12:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gewoon zo samen met je NEEF YESRRRRRgaan rappen in de MC DRIVE jwt FOKING HARD EN IEDEREEEEN KLAPPEN WHOOOOW
![]()
YES RRRRR en jij zo YES R keihard in zn zak trappen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:35 schreef Yueh het volgende:
dus ik zo van mag ik hier roken dan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:01 schreef FrancesTheMute het volgende:
of je besteld iets vegertarisch en als je dat dan hebt moet je keihard in die oor van die mcmedewerker schreeuwen: WOARST VLEIS?!?!?!!?![]()
D: :dD;:D!!!!!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:49 schreef Queen_Minny het volgende:
We reden eens langs een Mcdrive. Een vriend van ons zit in een rolstoel en kwam op het idee om uit te stappen (). En met zn rolstoel door de Mcdrive te gaan.
Dus hij naar het raampje crossen, en wij erachter rijden.
Hij : Mag ik (hele bestelling)
Mcmiep: Meneer dit is een Mcdrive.
Hij: Ja... ik rijd toch ook?
Mcmiep:![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk heeft hij wel zn bestelling gekregen. Maar het gezicht van die Mcmiep... priceless. :
Telepatiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 04:34 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde schrijven.Wanneer gaat de mc open?
pff hebben jullie noobs geen 24 uur mcdonalds?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 04:34 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde schrijven.Wanneer gaat de mc open?
http://nl.youtube.com/watch?v=ffDPTKn7HiY&feature=relatedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Q16KpquGsIc zo naar binnen lopen.
M;n broer denkt dat ik op die gast geilquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:04 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=ffDPTKn7HiY&feature=related
deze dan
Dat is echt grappig.. mits waargebeurdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:17 schreef padlarf het volgende:
Een maat van me
edit: ik drukte op de verkeerde knop![]()
Een maat van me, een jaar of vier geleden, was eens met zn dronken harses in de Mac. Het was zaterdagavond en ik en nog een paar maten waren er ook bij. Hij zo een hamburger bestellen, na een tijdje krijgt hij hem. Hij pakt het ding op, roept: "Kankerzwarte, deze hamburger is koud!" en smijt zo het ding de keuken in. Wij deden dus eventjes alsof we hem niet kenden (en alsof we er niet om moesten lachen, dikke hypocrieten die we waren/zijn).
Het mooiste van alles was nog dat hij een nieuwe hamburger kreeg!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n broer denkt dat ik op die gast geil
Die is leukquote:Op dinsdag 18 maart 2008 04:08 schreef 44pje het volgende:
Gisteren gehoord op de radio hier:
Langs de mcdrive rijden en een (willekeurige) bestelling plaatsen.
Als je dan bij het raampje staat en je zakje met bestelling krijgt gooi je hem terug door het raampje en roep je hard naar binnen: "FIRE IN THE HOLE!".
Dat filmpje moet je echt kijken als je fucking zat bentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Q16KpquGsIc zo naar binnen lopen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:49 schreef svw.rafael het volgende:
Bestel een:
McAroni
McKa
McLeodsDoughters
=D
IS EEN BORJDE OM TE KIJKEN WAT ZE WL OOK TSJECHISCH?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was ooit met mn ex bij de Mac in Karlovy Vary (Tsjechië). Mn ex zo op het borjde kijken wat ze wl hebben, en in het half uur dat we in de rij staan helemaal ut haar hoofd leren hoe ze dat in het tsjechisch moet bestellen... En toch snapten ze haar niet... Mn ex scheldend de mac weer uit gegaan, en mij gemept omdat ik haar uitlachteZe bleek in het Tsjechisch "Ik wil een menu" gezegd te hebben, en de wedervraag "welk menu" snapte ze niet
Ja, en dat smaakte verdomde goed ook nog!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
IS EEN BORJDE OM TE KIJKEN WAT ZE WL OOK TSJECHISCH?
Is dat die met die harde stukjes?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en dat smaakte verdomde goed ook nog!
Kan je dan niet gewoon aanwijzen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was ooit met mn ex bij de Mac in Karlovy Vary (Tsjechië). Mn ex zo op het borjde kijken wat ze wl hebben, en in het half uur dat we in de rij staan helemaal ut haar hoofd leren hoe ze dat in het tsjechisch moet bestellen... En toch snapten ze haar niet... Mn ex scheldend de mac weer uit gegaan, en mij gemept omdat ik haar uitlachteZe bleek in het Tsjechisch "Ik wil een menu" gezegd te hebben, en de wedervraag "welk menu" snapte ze niet
Je gaat offtopic?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij kent mn ex duidelijk niet
(wees blij)
dubbelpostquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hahaha kutkick
Wow die vorige post is vetDie tieten
Grote jongens!quote:
ik ga geregeld te voet door de mcdrive, mag ook nogquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:42 schreef -Liiesz. het volgende:
Als je met je paard door de macdrive gaat,
zijn ze nou ook niet bepaald blij. =)
Hier moest ik 3 minuten om lachen.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:09 schreef GasTurbine het volgende:
Als je buschauffeur bent door de mcrive rijden. Neem wel een controleur mee.
De deuren zitten aan de andere kant, dus je gebaart dat hij naar de deur moet komen. Dan loopt die knaap naar binnen omdat je onduidelijk praat en doe je hem dicht en zegt de controleur JIJ TERINGLIJERTJE GEEF EENSCH GAUW JE STRIPPUHKOART!
Huh? JA JE SNAPT ME WEL! IDIOOT! WHEHEHEHEWHWHEH EN DAN RIJD JE ZO MET DE BUS ZO DOOR DE PUI HEEN AL DIE MENSEN DOOD ALLEMAAL IN DE BURGERMACHINE HWHEHWHEHWEH
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:44 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hier moest ik 3 minuten om lachen.
Je denkt laat ik hem nog een keer posten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:27 schreef McKillem het volgende:
BIj de mac naar binnen lopen en dan zeggen: Ik wil een whopper.
Of ze kaas op haar taco heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
wel op youtube zettenquote:Op maandag 25 februari 2008 00:59 schreef Meneer-Goud het volgende:
of je rickrolled zo'n mcmedewerker door ineens 'never gonna give you up' te zingen
heb jij toevallig een chromosoom te veel?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:00 schreef sc00p het volgende:
Ik ben er weleens heen gelopen:
Mag ik:
2 patat met
1 broodje frikandel speciaal
2 berenhap
en een pikanto
Die vrouw echt zo: uah wij verkopen alleen hamburgers
En ben een keer naar binnen gelopen van: HEBBUH JULLIEH NOG SLOAVINK????
patatje pinda bestellenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef n8n het volgende:
Naar de cafetaria waar een willekeurige chinees achter de balie staat en maar blijven vragen waarom ze geen Happy Meal hebben
Juist, alsof dat gaat werken. Dan kun je net zo goed gewoon wegrijden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:05 schreef ProbeerMe het volgende:
Je rijdt door de McDrive (zorg wel dat er een auto achter je staat/rijd), doet je bestelling en geeft vervolgens aan dat je "maten" in de auto achter je bestelling betalen, waarna je gratis kan wegrijden met voedsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
ofofofof: bij de burgerking kipnuggets bestellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je denkt laat ik hem nog een keer posten?
Zelf een keer meegemaakt....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:29 schreef pingpongpingpong het volgende:
'Goedenmiddag kunt u mij vertellen waar de dichts bijzijnde BurgerKing zich bevind?'
en als ze dat dan verteld hebben --> aanlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |