IS EEN BORJDE OM TE KIJKEN WAT ZE WL OOK TSJECHISCH?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was ooit met mn ex bij de Mac in Karlovy Vary (Tsjechië). Mn ex zo op het borjde kijken wat ze wl hebben, en in het half uur dat we in de rij staan helemaal ut haar hoofd leren hoe ze dat in het tsjechisch moet bestellen... En toch snapten ze haar niet... Mn ex scheldend de mac weer uit gegaan, en mij gemept omdat ik haar uitlachteZe bleek in het Tsjechisch "Ik wil een menu" gezegd te hebben, en de wedervraag "welk menu" snapte ze niet
Ja, en dat smaakte verdomde goed ook nog!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
IS EEN BORJDE OM TE KIJKEN WAT ZE WL OOK TSJECHISCH?
Is dat die met die harde stukjes?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en dat smaakte verdomde goed ook nog!
Kan je dan niet gewoon aanwijzen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was ooit met mn ex bij de Mac in Karlovy Vary (Tsjechië). Mn ex zo op het borjde kijken wat ze wl hebben, en in het half uur dat we in de rij staan helemaal ut haar hoofd leren hoe ze dat in het tsjechisch moet bestellen... En toch snapten ze haar niet... Mn ex scheldend de mac weer uit gegaan, en mij gemept omdat ik haar uitlachteZe bleek in het Tsjechisch "Ik wil een menu" gezegd te hebben, en de wedervraag "welk menu" snapte ze niet
Je gaat offtopic?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij kent mn ex duidelijk niet
(wees blij)
dubbelpostquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hahaha kutkick
Wow die vorige post is vetDie tieten
Grote jongens!quote:
ik ga geregeld te voet door de mcdrive, mag ook nogquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:42 schreef -Liiesz. het volgende:
Als je met je paard door de macdrive gaat,
zijn ze nou ook niet bepaald blij. =)
Hier moest ik 3 minuten om lachen.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:09 schreef GasTurbine het volgende:
Als je buschauffeur bent door de mcrive rijden. Neem wel een controleur mee.
De deuren zitten aan de andere kant, dus je gebaart dat hij naar de deur moet komen. Dan loopt die knaap naar binnen omdat je onduidelijk praat en doe je hem dicht en zegt de controleur JIJ TERINGLIJERTJE GEEF EENSCH GAUW JE STRIPPUHKOART!
Huh? JA JE SNAPT ME WEL! IDIOOT! WHEHEHEHEWHWHEH EN DAN RIJD JE ZO MET DE BUS ZO DOOR DE PUI HEEN AL DIE MENSEN DOOD ALLEMAAL IN DE BURGERMACHINE HWHEHWHEHWEH
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:44 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hier moest ik 3 minuten om lachen.
Je denkt laat ik hem nog een keer posten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:27 schreef McKillem het volgende:
BIj de mac naar binnen lopen en dan zeggen: Ik wil een whopper.
Of ze kaas op haar taco heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
wel op youtube zettenquote:Op maandag 25 februari 2008 00:59 schreef Meneer-Goud het volgende:
of je rickrolled zo'n mcmedewerker door ineens 'never gonna give you up' te zingen
heb jij toevallig een chromosoom te veel?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:00 schreef sc00p het volgende:
Ik ben er weleens heen gelopen:
Mag ik:
2 patat met
1 broodje frikandel speciaal
2 berenhap
en een pikanto
Die vrouw echt zo: uah wij verkopen alleen hamburgers
En ben een keer naar binnen gelopen van: HEBBUH JULLIEH NOG SLOAVINK????
patatje pinda bestellenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef n8n het volgende:
Naar de cafetaria waar een willekeurige chinees achter de balie staat en maar blijven vragen waarom ze geen Happy Meal hebben
Juist, alsof dat gaat werken. Dan kun je net zo goed gewoon wegrijden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:05 schreef ProbeerMe het volgende:
Je rijdt door de McDrive (zorg wel dat er een auto achter je staat/rijd), doet je bestelling en geeft vervolgens aan dat je "maten" in de auto achter je bestelling betalen, waarna je gratis kan wegrijden met voedsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
ofofofof: bij de burgerking kipnuggets bestellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je denkt laat ik hem nog een keer posten?
Zelf een keer meegemaakt....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:29 schreef pingpongpingpong het volgende:
'Goedenmiddag kunt u mij vertellen waar de dichts bijzijnde BurgerKing zich bevind?'
en als ze dat dan verteld hebben --> aanlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |