IS EEN BORJDE OM TE KIJKEN WAT ZE WL OOK TSJECHISCH?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was ooit met mn ex bij de Mac in Karlovy Vary (Tsjechië). Mn ex zo op het borjde kijken wat ze wl hebben, en in het half uur dat we in de rij staan helemaal ut haar hoofd leren hoe ze dat in het tsjechisch moet bestellen... En toch snapten ze haar niet... Mn ex scheldend de mac weer uit gegaan, en mij gemept omdat ik haar uitlachteZe bleek in het Tsjechisch "Ik wil een menu" gezegd te hebben, en de wedervraag "welk menu" snapte ze niet
Ja, en dat smaakte verdomde goed ook nog!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
IS EEN BORJDE OM TE KIJKEN WAT ZE WL OOK TSJECHISCH?
Is dat die met die harde stukjes?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en dat smaakte verdomde goed ook nog!
Kan je dan niet gewoon aanwijzen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was ooit met mn ex bij de Mac in Karlovy Vary (Tsjechië). Mn ex zo op het borjde kijken wat ze wl hebben, en in het half uur dat we in de rij staan helemaal ut haar hoofd leren hoe ze dat in het tsjechisch moet bestellen... En toch snapten ze haar niet... Mn ex scheldend de mac weer uit gegaan, en mij gemept omdat ik haar uitlachteZe bleek in het Tsjechisch "Ik wil een menu" gezegd te hebben, en de wedervraag "welk menu" snapte ze niet
Je gaat offtopic?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij kent mn ex duidelijk niet
(wees blij)
dubbelpostquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hahaha kutkick
Wow die vorige post is vetDie tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |