de kwaliteit daaltquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
OFzo lege beker vragen en dannn vet pissen erin en zo bij ZON hoerrrrrrrrrrrr in de gezicht gooien en dan van ZO NU WEET JE OOK ES HOE T VOELT OM EEN BEKER PIS IN JE GEZICHT TE KRIJGENNNN MWHAHAHA JW
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:50 schreef GasTurbine het volgende:
Of zo van Ja wat mag het zijn
EEN VOL PIRATENKARABIJN!!!111!!11!
En dan je houten been door de displays slaan.
Tijd teveel zeker?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:02 schreef Microtechs het volgende:
Of je blijft gewoon net als de reclame 4 uur peinzen over wat je wilt gaan kopen. En dan gewoon zeggen dat het aanbod zo groot is....
Wel elke keer: Ik wil... zeggen en dan Neee, toch maar...
Anders is degene achter je al voorgedrongen.
Na 4 uur : Ik heb eigenlijk zin in een gekookt aardappel en dan weggaan
John Candyquote:Op zondag 9 maart 2008 17:56 schreef Sadiar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kheb nog wel zon zooi maar ben te lui om ze te uploaden
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:13 schreef Arnoutvanh het volgende:
Zo een euro gooien naar die mcdonaldsmedewerker en voor dat geld een euroknaller kopen
dan die euroknaller op de grond leggen en er ineens keihard op gaan stampen!!1
die mcdonaldsmedewerker helemaal flippen natuurlijk (mijn euroknaller, wat doe je?!)
en dan jij zo, ja wat? ik had heb toch gekocht?
whahahah!!1!EINZ!11 pwnd wie unne noob!1! whahahaa![]()
![]()
![]()
![]()
onverwacht zegquote:Op maandag 10 maart 2008 12:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gewoon zo samen met je NEEF YESRRRRRgaan rappen in de MC DRIVE jwt FOKING HARD EN IEDEREEEEN KLAPPEN WHOOOOW
![]()
YES RRRRR en jij zo YES R keihard in zn zak trappen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:35 schreef Yueh het volgende:
dus ik zo van mag ik hier roken dan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:01 schreef FrancesTheMute het volgende:
of je besteld iets vegertarisch en als je dat dan hebt moet je keihard in die oor van die mcmedewerker schreeuwen: WOARST VLEIS?!?!?!!?![]()
D: :dD;:D!!!!!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:49 schreef Queen_Minny het volgende:
We reden eens langs een Mcdrive. Een vriend van ons zit in een rolstoel en kwam op het idee om uit te stappen (). En met zn rolstoel door de Mcdrive te gaan.
Dus hij naar het raampje crossen, en wij erachter rijden.
Hij : Mag ik (hele bestelling)
Mcmiep: Meneer dit is een Mcdrive.
Hij: Ja... ik rijd toch ook?
Mcmiep:![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk heeft hij wel zn bestelling gekregen. Maar het gezicht van die Mcmiep... priceless. :
Telepatiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 04:34 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde schrijven.Wanneer gaat de mc open?
pff hebben jullie noobs geen 24 uur mcdonalds?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 04:34 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik wou net hetzelfde schrijven.Wanneer gaat de mc open?
http://nl.youtube.com/watch?v=ffDPTKn7HiY&feature=relatedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Q16KpquGsIc zo naar binnen lopen.
M;n broer denkt dat ik op die gast geilquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:04 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=ffDPTKn7HiY&feature=related
deze dan
Dat is echt grappig.. mits waargebeurdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:17 schreef padlarf het volgende:
Een maat van me
edit: ik drukte op de verkeerde knop![]()
Een maat van me, een jaar of vier geleden, was eens met zn dronken harses in de Mac. Het was zaterdagavond en ik en nog een paar maten waren er ook bij. Hij zo een hamburger bestellen, na een tijdje krijgt hij hem. Hij pakt het ding op, roept: "Kankerzwarte, deze hamburger is koud!" en smijt zo het ding de keuken in. Wij deden dus eventjes alsof we hem niet kenden (en alsof we er niet om moesten lachen, dikke hypocrieten die we waren/zijn).
Het mooiste van alles was nog dat hij een nieuwe hamburger kreeg!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n broer denkt dat ik op die gast geil
Die is leukquote:Op dinsdag 18 maart 2008 04:08 schreef 44pje het volgende:
Gisteren gehoord op de radio hier:
Langs de mcdrive rijden en een (willekeurige) bestelling plaatsen.
Als je dan bij het raampje staat en je zakje met bestelling krijgt gooi je hem terug door het raampje en roep je hard naar binnen: "FIRE IN THE HOLE!".
Dat filmpje moet je echt kijken als je fucking zat bentquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Q16KpquGsIc zo naar binnen lopen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:49 schreef svw.rafael het volgende:
Bestel een:
McAroni
McKa
McLeodsDoughters
=D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |