Ik dacht zojuist precies hetzelfde! Telepathie?quote:Op maandag 3 maart 2008 01:40 schreef Impala-neuker het volgende:
Ik las telepaaaatsie.![]()
Het is telepathie man
ongelofelijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
nattermann, ik had nu tieten verwacht van je
?quote:Op maandag 3 maart 2008 00:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wilde dit topic overmorgen ook al openen!
staat je best goed die paarse slipquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:50 schreef iuvenis het volgende:
Weet je wat ik altijd heb... als ik wil gaan fokken dan zijn er altijd honderden mensen die dat op hetzelfde moment ook doen.... het lijkt haast wel of er camera's in mijn huis zitten...
Jij was dus die stalker die mij vandaag voor de deur zowat dwong om een trio met je vriendinnetje erbij te doen...quote:
Homo-alert?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:07 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Jij was dus die stalker die mij vandaag voor de deur zowat dwong om een trio met je vriendinnetje erbij te doen...
Wie zegt dat ik hem aanraak? wie zegt uberhaupt dat het een man was... misschien was het wel een bisexuele vrouw die voor 60% lesbie is en in een pandapak rondloopt!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Homo-alert?Als je dan alleen met zijn vriendin zegt ofzo
![]()
hij heeft nog nooit sex gehad, laat hem johquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:50 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem aanraak? wie zegt uberhaupt dat het een man was... misschien was het wel een bisexuele vrouw die voor 60% lesbie is en in een pandapak rondloopt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |