Ik moest echt hard lachenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:01 schreef FrancesTheMute het volgende:
of je besteld iets vegertarisch en als je dat dan hebt moet je keihard in die oor van die mcmedewerker schreeuwen: WOARST VLEIS?!?!?!!?![]()
D: :dD;:D!!!!!
Hilllllllllllllllllllllaaaaaaaaarisch, wat een dijenkletser!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:50 schreef Lyzio het volgende:
Of zo vragen van bij die mcdraijf paal of je 3 big macs 2 mcchickies en weet ik wat nog niet allemaal mag. JOA dat mag dan he, en dan vraag je d'rbij of ze 't allemaal niet in een doosje of zakje willen doen he, mag je doorrije -of niet, maar dat doe je dan toch!11111````- en hun dan zo van, ja eeh hier..en dan zeg jij van gooi maar door 't raampje.
HELE AUTO KANKERVIES! En dan dat wijf laten poetsen en anaal uitwonen.
ik moest echt hard lachenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:20 schreef Lyzio het volgende:
Offeh, aan zo'n McHooker vragen: HEBBE JULLIE OOK MASTER BEREN!
Uitleg: VROEGAH! had je van die zure beertjes, heel klein waren die. Maar je had ze ook groter. Die heette master beren --> masterberen --> masturberen!!!111 ROFLEINZ!!11TADAA!
Vertaling: Mekkaquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:25 schreef SuperShark het volgende:
Als moslim een McA bestellen.
ff nadenken...
Je bent d'r idd erg rap meequote:SuperShark woensdag 5 maart 2008 @ 14:25 (#182)
Matje-1989 woensdag 5 maart 2008 @ 21:30 (#183)
JA! DOMME OS! JE BENT TRAAG VAN BEGRIP!1111EINZ!11///quote:
Ik ben een keer met paard & wagen door de McDrive gegaan. Ze deden net of het de normaalste zaak van de wereld was.quote:
Was dat toevallig in de McDrive bij Goutum/Leeuwarden? Dat zou verklaren waarom ze bij mij helemaal niet vreemd opkeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:27 schreef luciferhout het volgende:
Een bekende van mijn pa ging overigens wel eens met de koets door de Mac drive
Da's toch ook normaal. IN de oertijd moesten den menschen toch ook een McBizon kunnen happen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben een keer met paard & wagen door de McDrive gegaan. Ze deden net of het de normaalste zaak van de wereld was.
Goutum? Daar komen alleen een paar boeren, dus zo gek zal het niet zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was dat toevallig in de McDrive bij Goutum/Leeuwarden? Dat zou verklaren waarom ze bij mij helemaal niet vreemd opkeken.
neuh, jammer was inquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was dat toevallig in de McDrive bij Goutum/Leeuwarden? Dat zou verklaren waarom ze bij mij helemaal niet vreemd opkeken.
Misschien zijn er mensen die, in tegenstelling tot jou, wel een sociaal leven hebben. En die dus af en toequote:Op woensdag 5 maart 2008 22:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
JA! DOMME OS! JE BENT TRAAG VAN BEGRIP!1111EINZ!11///
Matje-1989 werkt bij de Mc
BUSTED!quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:26 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen die, in tegenstelling tot jou, wel een sociaal leven hebben. En die dus af en toe
even checken op het forum en dus niet 5 minuten na een post meteen weer posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |