Kan ik wat samples aanvragen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet je effe bij mij op de zaak langskomen.
Daar hebben we elke dag gratis fruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Je Mucktequote:Op donderdag 21 februari 2008 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bananen zijn zeker chill.
Maar ja, de baas zei, ik heb geen bananen.
Ik heb geen bananen vandaag.
Wel radijsjes, hele mooie!
Witte, én rooie!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:58 schreef OA het volgende:spamz0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
quote:
Een minuut te vroegquote:
Waarom?quote:
Mijn deelnemingquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:01 schreef eer-ik het volgende:
!!! * Jongens, effe wat minder over bananen ok, die van Houniet heeft gisteravond zelfmoord gepleegd.. .
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:01 schreef eer-ik het volgende:
!!! * Jongens, effe wat minder over bananen ok, die van Houniet heeft gisteravond zelfmoord gepleegd.. .
Awwwwwquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:05 schreef Houniet het volgende:
Gisteravond heeft mijn banaan onverwachts zelfmoord gepleegd [ afbeelding ]
Ik kon helemaal geen afscheid van hem nemen [ afbeelding ]
Hier zijn laatste rustplek.....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:05 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vanmiddag al afscheid genomen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:27 schreef DaMart het volgende:
Gecondoleerd, wanneer is de begrafenis of cremeer je hem in je bakoven?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:05 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ga je die maken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:57 schreef eer-ik het volgende:
Zo, effe een bak pleur.
Eerste van de dag
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:03 schreef eer-ik het volgende:
--> behoorlijk straffe bak.
Zwemmenquote:
Okéee?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb weer een smurf gesmurft!
Muzieksmurf ftw
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Bananen.
quote:
Sorry, het is net opquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je er ook een voor mij?
[..]
Zwemmen
quote:
Prima, prima, wacht tot de droger klaar is, dan kan ik m'n bed weer opmaken, en erin gaan liggen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
met m-m alles goed en met jullie?
Je hebt maar 1 paar lakens?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prima, prima, wacht tot de droger klaar is, dan kan ik m'n bed weer opmaken, en erin gaan liggen.
Ben echt moe
Nee, maar ik heb een tijdje niet gewassen, nu dus alles erinquote:
;quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
.,
Ik ga ook lekker vroeg de mand inquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef DaMart het volgende:
Hier moet echt meer koffie in hoor... jullie slapen allemaal, zo lijkt het wel.
Goed plan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:44 schreef DaMart het volgende:
Hier moet echt meer koffie in hoor... jullie slapen allemaal, zo lijkt het wel.
Lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan.
* MPG gaat een pot koffie zetten.
Mart, zal ik voor jou een bak thee maken?
Hmmhmm, dus je verschoont je bed elke dag?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een tijdje niet gewassen, nu dus alles erin
Flikkerde alles steeds op 1 grote hoop, vandaag álles wat ik heb weer gewassen, was echt completely out of clothes enzo
Niet elke dag, maar wel geregeldquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmmhmm, dus je verschoont je bed elke dag?
Of hij heeft een maand niet gewassen ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmmhmm, dus je verschoont je bed elke dag?
* MPG zet kopjes, een kan koffie, een kan thee en een trommel met koekjes op tafel.quote:
week of 3 niet denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Of hij heeft een maand niet gewassen ofzo
Dat is goed bakkie, MPG!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zet kopjes, een kan koffie, een kan thee en een trommel met koekjes op tafel.
Tast toe
quote:
Mja, ik heb gewoon veel kleren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gosh wat zal dat stinken dan.
Normaal gesproken doe ik wel minimaal 4 wassen per week (zwart, wit, bont en 30-gradenwas). Waarbij de witte was ook nog de sportkleding zit, en dat dus zeker zaterdags weer schoon moet zijn.
Wat is het probleem?quote:
Koekjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zet kopjes, een kan koffie, een kan thee en een trommel met koekjes op tafel.
Tast toe
1 doet helemaal niet opstarten. De andere zeurt over een verlopen inet abo. Alleen de saaiste doet hetquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
! doet helemaal niet opstarten. De andere zeurt over een verlopen inet abo. Alleen de saaiste doet het
Gewoon dat ding aanzetten als je weggaat 's ochtendsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik heb gewoon veel kleren.
Flikker steeds alles op een stapel, ook beddegoed.
Werk nu 3 weken, en ben dat effe niet gewend, en steeds als iik 's avonds thuiskom heb ik geen zin meer om de was te doen
quote:
O.quote:
Netjesquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:47 schreef Houniet het volgende:
Sporten was heerlijk!
Morgen eerste twee uur conditietraining, rond 0850 beginnen!
Truste hounietquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:55 schreef Houniet het volgende:
Morgen vroeg school, werk, voetbal en kroeg enzulks!
Truste allemaal.
Truste Hounietquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:55 schreef Houniet het volgende:
Morgen vroeg school, werk, voetbal en kroeg enzulks!
Truste allemaal.
Dat zit hij echt ja. Hij post nieuwsberichten enzoquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:58 schreef covie het volgende:
OA zit je echt bij de redactie van de frontpage?
Ja zeker zit hij dat! KSC als bakermat voor 'hogere functies' binnen FOK! Maar hij is nog gewoon zichzelf gebleven!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:58 schreef covie het volgende:
Slaap lekker O.quote:
Hier gaat ook alles primaquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:54 schreef covie het volgende:
[..]
Goed hoor, gewoon z'n gangetje eigenlijk![]()
En hier?
Nee, dat staat er voor de grap...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:58 schreef covie het volgende:
Mooi verwoord!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeker zit hij dat! KSC als bakermat voor 'hogere functies' binnen FOK! Maar hij is nog gewoon zichzelf gebleven!
Je kunt toch niet zelf een tag maken covie?!
Goh leuk zegquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Truste Houniet
[..]
Dat zit hij echt ja. Hij post nieuwsberichten enzo
Explosie olieraffinaderij Texas
Nederlanders vast na valse aangifte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |