Egoist.quote:
Die is met een koorknaapje bezig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:36 schreef Cahir het volgende:
Iemand de dominee nog gespot?
jap gisteren avond, die rotvent wilde niet weg dus kreeg ik mijn cliënten niet naar bed!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:36 schreef Cahir het volgende:
Alweer? Ik had hem al zo gezegd dat ie het niet meer moest doenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is met een koorknaapje bezig.
nee, wel oude mannen in lange jurkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:36 schreef Cahir het volgende:
De geest is gewillig maar het vlees is zwak.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alweer? Ik had hem al zo gezegd dat ie het niet meer moest doen
Yeah, gelukkig waren het losse sneeuwbuien. Vandaag leek het bijna zomer, als je de -5 en de 30 cm sneeuw wegdenkt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het weer al een beetje opgeklaard daar wonderer?
God: "Nietzsche is dood"quote:
Kom je deze kant op? In mei is het hier meestal mooi weer, alleen in de bergen nog koud.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mooi, ik verwacht in mei namelijk stralend weer.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:07 schreef Wexy het volgende:
sjow dan.. ik begrijp dat er een leuke discussie geweest is...
Aangezien ik geen zin heb om alles terug te lezen zal ik ook maar mijn visie besparen
Goedeavond dus.... ben uitgespetterd
Waarom niet, misschien wel verreikend?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:10 schreef Bartjebart het volgende:Als wij nu Jehovafokkers op bezoek krijgen...
Mijn visie... oke daar ga ik even de tijd voor nemen om uit te typen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoeveel minuten gezwommen?
Maar ben wel benieuwd naar jouw visie?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1.5 uur douchen was écht wat ik nodig had.
nee, zó gestressed. Ontspanning.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:27 schreef DR34M3R het volgende:
was je zo smerig??
Hoe komt dat dan? [mona] Je kunt alles aan me kwijt hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee, zó gestressed. Ontspanning.
Dat is gemeen, hij heeft net alle stress van zich af gedouched.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? [mona] Je kunt alles aan me kwijt hoor[/mona]
Lepels uit de vriezer blijkbaar.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:39 schreef hierissieweer het volgende:
Lieve Mona....
Ik zit met een groot probleem. Ik word oud...
Let wel, dat was een tip van een 19 jarige die denkt dat je je ogen kunt beschadigen door recht in het maanlicht te kijken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lepels uit de vriezer blijkbaar.
Nee, zaterdag is de dag des onheils....Ik word, ik word.....quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.... aambeienzalluuuuufff!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
troost je... ik heb de 23 al overleefd en ben er ook niet slechter van gewordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee, zaterdag is de dag des onheils....Ik word, ik word.....
Ik word 23
Clearasilquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.... aambeienzalluuuuufff!!!
Maak me maar bespottelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
Dat lijkt me heel slecht voor de monnekulen, dat gaat dan allemaal zo trillen.
Duidelijk, maar over het in je waarde laten, het is nogal zwart wit vindt ik...quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1127979/1/999#56874629]woensdag 20
-verhaal-
Daarna word ik 24 en 25 en bij 25 ga ik op weg naar de dood en ik wil nog zoveel dingen bereiken op mijn 25ste(allen irreëel doelen, zoals beroemd worden omdat ik "iets" goed heb betekend voor de mensheid, of erg intelligent zijn.) Maar dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
troost je... ik heb de 23 al overleefd en ben er ook niet slechter van geworden
Ja ik had geen kleurpotloden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Duidelijk, maar over het in je waarde laten, het is nogal zwart wit vindt ik...
Gewoon per jaar een to do list maken.... en niet bang zijn als je er 1 niet gehaald hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daarna word ik 24 en 25 en bij 25 ga ik op weg naar de dood en ik wil nog zoveel dingen bereiken op mijn 25ste(allen irreëel doelen, zoals beroemd worden omdat ik "iets" goed heb betekend voor de mensheid, of erg intelligent zijn.) Maar dat gaat niet lukken
Ik ben nu ook beroemd, filmpje op youtube is het bewijs!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Je kunt ook iets goeds doen voor de mensheid, zonder daar beroemd door te worden. Beroemd worden door iets slechts te doen is overigens wel een stuk makkelijker.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik ben nu ook beroemd, filmpje op youtube is het bewijs!!
Een intervieuw met Yvonne van Gennip
Telt het werken met gehandicapten daar ook voor?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Je kunt ook iets goeds doen voor de mensheid, zonder daar beroemd door te worden.
Tips?quote:Beroemd worden door iets slechts te doen is overigens wel een stuk makkelijker.
Voldoening en dankbaarheid van een groep mensen met een bijzonderheid telt toch.. dus ja dan werken met gehandicapten ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Telt het werken met gehandicapten daar ook voor?
[..]
Bankoverval, gijzeling, bedenk zelf maar meerquote:Tips?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Let wel, dat was een tip van een 19 jarige die denkt dat je je ogen kunt beschadigen door recht in het maanlicht te kijken..
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Telt het werken met gehandicapten daar ook voor?
Naakt een overheidsgebouw binnen rennen tijdens komkommertijd?quote:Tips?
Ervaring?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Hoewel, is naakt een overheidsgebouw binnen rennen iets slechts?.
ow ja tijdens tennis het veld op rennen schijnt ook bekendheid op te brengen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel..
[..]
Naakt een overheidsgebouw binnen rennen tijdens komkommertijd?.
Dat is zoooo 1996quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow ja tijdens tennis het veld op rennen schijnt ook bekendheid op te brengen...
mag ook... ik ben niet zo moeilijkquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is zoooo 1996
Bij een tenniswedstrijd dan he... bij een dart, biljard of dresuurwedstrijd is het andere koek
En wie staan daar allemaal op dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:47 schreef Coastertommm het volgende:
Ik maak ook elk jaar een to do list, en tot nu toe heb ik ze elk jaar weten te halen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Let wel, dat was een tip van een 19 jarige die denkt dat je je ogen kunt beschadigen door recht in het maanlicht te kijken..
zeg je dat je niet ook gaat toetreden tot het volk der Nokia N95 bezitters?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Yonah het volgende:
oeh lekker!
kopje thee graag.. zometeen mijn nieuwe telefoon ophalen
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Stroekie het volgende:
Yes het is gelukt![]()
ik heb een klant zo boos gekregen dat hij de hoorn op de haak gegooid heeft
niet anders dan netjes onze werkwijze uitgelegdquote:
Welke HTC had je nu?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Yonah het volgende:
oeh lekker!
kopje thee graag.. zometeen mijn nieuwe telefoon ophalen
En jij zo: "Geen domme lullen voor mijquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet anders dan netjes onze werkwijze uitgelegd
en dat als ik hier een incident op wachten klant zet, omdat die aanvullende stukken mag sturen dat het op zich niet zo vreemd is dat ik dan incident sluit als er 14 dagen geen reaktie komt, ondanks herhaalde verzoeken via email en telefoon
En dat was meneer niet met mij eens![]()
en ik moest niet zo dom lullen vond hij
nee die discussie ging ik juist niet met hem aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En jij zo: "Geen domme lullen voor mij"
Hij kwam uit Zeeland, Limburg, Oost-Nederland of Noord-Nederland?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die discussie ging ik juist niet met hem aan
bovendien komt in het gebied waar die meneer woont homosexualiteit niet voor![]()
dus helaas geen bijdehante opmerking over lullen kunnen maken
laat ik volstaan met de opmerking dat men er nog in klederdracht rondloopt en vroeger actief met visserij wasquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij kwam uit Zeeland, Limburg, Oost-Nederland of Noord-Nederland?
Inteelt dorp dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat ik volstaan met de opmerking dat men er nog in klederdracht rondloopt en vroeger actief met visserij was
vertel, vertel, vertel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:06 schreef Cybart het volgende:
I guess this is gonna be one hell of a good weekend
Met binnenrennen van overheidsgebouwen wel. Alleen niet naakt, maar ik hoef dan ook niet zo nodig met mijn kop in de krant.quote:
vette waterrekening menquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1.5 uur douchen was écht wat ik nodig had.
mwach als je verder niet douched de rest van het jaar valt het best meequote:
Hier word gemiddeld per dag 3 uur gedouchedquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:47 schreef Wexy het volgende:
[..]
mwach als je verder niet douched de rest van het jaar valt het best mee
Was het toevallig een chinees jongetje en sprak het ook italiaans, die je ook nog eens op de trein hebt gezet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben God een paar jaar terug juist kwijt geraakt. Ben ook niet meer op zoek...
Ik denk ik nu zo'n anderhalf jaar geleden definitief. 3 jaar geleden liep ik nog rond op SoulSurvivor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben God een paar jaar terug juist kwijt geraakt. Ben ook niet meer op zoek...
Toriquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:54 schreef hierissieweer het volgende:
ik wou Tori Amos haar song god nog graag hier posten als bijdrage aan het god thema
Kom je wel op zoek naar mij zaterdag?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef Vlarp het volgende:
Wij welquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je wel op zoek naar mij zaterdag?
Morgen: Gratis gaan eten bij Coquille (winaars mijn tent is top 07)quote:
Ik ben 5 jaar achter elkaar op het Flevo Totaal festival geweestquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik denk ik nu zo'n anderhalf jaar geleden definitief. 3 jaar geleden liep ik nog rond op SoulSurvivor.
Ik heb geen geldquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je wel op zoek naar mij zaterdag?
Ik ook 2x naar de EO jongerendag, Flevo ging ik niet heen, was niet zo into al die bandjes in die tijd en ik wilde meer diepgang.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar achter elkaar op het Flevo Totaal festival geweest. En nog 2x naar de EO Jongerendag
Opwekkingquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik ook 2x naar de EO jongerendag, Flevo ging ik niet heen, was niet zo into al die bandjes in die tijd en ik wilde meer diepgang.Haha.
Ben ook nog een keer naar Opwekking geweest trouwens.
Ik wel 5x denk ik, mínstensquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef MrBrightside het volgende:
Ben ook nog een keer naar Opwekking geweest trouwens.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bewijst toch wel dat ook mensen die dat soort dingen bezoeken op het goede pad terecht komen.
Als ik ze nou voor me had laten bidden was ik misschien wel genezen. Jammerr.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bewijst toch wel dat ook mensen die dat soort dingen bezoeken op het goede pad terecht komen.
Niet voor het huwelijkquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:45 schreef MrBrightside het volgende:
[......] en dat het eigenlijk allemaal zinloos is.
Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wel 5x denk ik, mínstens.
Doe nou niet, dan is het niet grappig meerquote:
Kun je een voorbeeld geven?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:19 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb niet per se negatieve ervaringen hoor, op het moment dat ik nog christelijk was voelde ik me daar hartstikke fijn bij. De negatieve ervaringen komen nu pas, maar meer dan het soort mensen in onze kerk bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij kwam uit Zeeland, Limburg, Oost-Nederland of Noord-Nederland?
Heb niets met Fortis...quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef Yonah het volgende:
ik geloof vooral in mezelf
EN de Fortis! beste bank van nederland volgens de Jan Jacobs Consumentengids van 2008
jij gaat meer voor de sex zonder verbinding?quote:
jij hebt nog 1 van de laatste Knorberts kunnen bemachtigen ??quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:38 schreef Yonah het volgende:
EN de Fortis! beste bank van nederland volgens de Jan Jacobs Consumentengids van 2008
wattes?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt nog 1 van de laatste Knorberts kunnen bemachtigen ??
oke das duidelijk......quote:
Knorbertquote:
enquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk WEL sexy![]()
:
-knip-
Ten eerste is die foto niet sexy of gewaagd omdat je een afshcuwelijk lichaam hebt en ook al had je ene goddelijkj lichaam, dan nog zou de foto verschirkkelijk zijn omdat je afschuwelijke kop braakneigingen veroorzaakt.
Die ik is ook wel heel erg verdacht als je die foto zelf niet hebt gepostquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze foto wel zou kunnen waarderen aangezien dit het beeld hebt dat je hebt als je op je knieen zit en met je flikkersmoel iemand aan het pijpen bent.
en hiermee wil je bereiken....... wat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef Cahir het volgende:
Normaal kraakt ie iedereen af, post hierissieweer een niet al te mooie foto is het opeens
[..]
en
[..]
Die Ik is ook wel heel erg verdacht als je die foto zelf niet hebt gepost
Dat ik die gore klootzak eindelijk te pakken heb, BB_koning verpeste elk topicquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
en hiermee wil je bereiken....... wat?
relnicht![]()
Je quote van mij is niet up-to-datequote:Op donderdag 21 februari 2008 23:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
en hiermee wil je bereiken....... wat?
relnicht![]()
Super mooi dingetje hoor!quote:
Allergisch voor brie-randjes?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:31 schreef Wexy het volgende:
pfff... mannen.... nu weet ik weer waarom ik pot ben......
Foto is gequote, prutserquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef Cahir het volgende:
Tevens zou BB_Koning nooit de foto kunnen heb gezien! Want hij poste pas om 22:00 uur terwijl de foto al om 19:00 uur verwijderd is.
allergie voor relnichten en bewijsdrang en de drang om sfeer te verpesten zodat zij een goed gevoel hebben.quote:
Lijkt me sterk, Hierissiweer kan niet spellen, BB_koning wel.quote:
Geldt dat ook voor hetero mannen dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:35 schreef Wexy het volgende:
allergie voor relnichten en bewijsdrang en de drang om sfeer te verpesten zodat zij een goed gevoel hebben.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:31 schreef Wexy het volgende:
pfff... mannen.... nu weet ik weer waarom ik pot ben......
Nou mag wel iets genuanceerder hoor....quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Hierissiweer kan niet spellen, BB_koning wel..
En iedereen kan die foto van Hierissiweer nog steeds zien, omdat CDP de link naar die foto quote, dus dat wil niets zeggen.
ja hoor... elke man heeft dat soort eigenschappen in zich... het is slechts een keuze of ze er naar handelen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor hetero mannen dan?
Cahir is een puber, die kun je alleen met zwart-wit tegenstellingen iets duidelijk maken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou mag wel iets genuanceerder hoor....
dat mag jij.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:44 schreef hierissieweer het volgende:
Wexy, mag ik u erop wijzen dat u zich momenteel in H begeeft!?
Voor welke gelegenheid? Ow met kerst in de newyorker erg leuke setjes gezien. Helaas heeft Annalies te grote memmen, want had haar er al bijna in gestopt. (dat de protesteerde en zei dat het te hoerig was en daarbij beargumenteerde dat ze toch geen vent had om het aan te laten zien, laat ik buiten beschouwing)quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat mag jij.....
mag ik u er op wijzen dat ik nog een nieuwe BH zoek?
hahaha ok duidelijk nu waar die andere opmerking vandaan kwamquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Voor welke gelegenheid? Ow met kerst in de newyorker erg leuke setjes gezien. Helaas heeft Annalies te grote memmen, want had haar er al bijna in gestopt. (dat de protesteerde en zei dat het te hoerig was en daarbij beargumenteerde dat ze toch geen vent had om het aan te laten zien, laat ik buiten beschouwing)
Weltrusten!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahaha ok duidelijk nu waar die andere opmerking vandaan kwam
Goed heren... en dames... ik ga slapen
tot later maar weer
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Hierissiweer kan niet spellen, BB_koning wel..
En iedereen kan die foto van Hierissiweer nog steeds zien, omdat CDP de link naar die foto quote, dus dat wil niets zeggen.
het is net het echte leven, je moet altijd kiezen of delenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat heb ik gemist?!
Hbe ik ook eens een keer een fokloos avondje met echte sociale contacten, mis ik meteen weer iets!
En, Wat stond er?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:51 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik kan allemaal zien wat er stond.
tuurlijk, die staat op het rekje in de koelkast linksquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:16 schreef hierissieweer het volgende:
Stroek, doe mij vandaag maar eens een warme choco. Heb je ook slagroom?
Goedemorgen allemaal!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:12 schreef Tomasso het volgende:
Waarom is keuzes maken zo moeilijk? Zeker keuzes die je niet wilt maken, maar waarvan het wel het beste is dat je het doet.
Dat is inderdaad vervelend, als ik zo'n lastige keuze moet maken zet ik alle voordelen en nadelen van de keuzes op een papiertje, en streep ik ze tegen elkaar weg, zo blijft de beste keuze over. Misschien een manier?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:12 schreef Tomasso het volgende:
Waarom is keuzes maken zo moeilijk? Zeker keuzes die je niet wilt maken, maar waarvan het wel het beste is dat je het doet.
gaat dance department hem niet integraal uitzenden?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:35 schreef MisterO het volgende:
Grrr het lukt me niet om een Trance Energy kaartje te vinden voor een normaal prijsje
het komt vast wel op slamfm, ik weet het niet zo... Ik wil er gewoon bij zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat dance department hem niet integraal uitzenden?
dat was in het verleden toch vaak het geval als het uitverkocht was
volgens mij niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
het komt vast wel op slamfm, ik weet het niet zo... Ik wil er gewoon bij zijn
Nee denk 't niet. Ben nu al moe, en moet dadelijk nog trainen.quote:
ben ik es vrij, kunnen de homo's weer es niet... M. wil ook al nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee denk 't niet. Ben nu al moe, en moet dadelijk nog trainen.
Morgen wel
Omdat wij beide niet vrij warenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben ik es vrij, kunnen de homo's weer es niet... M. wil ook al niet.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat wij beide niet vrij warenEn hij zal morgen ook wel moeten werken (als ie nog niet opgezegd heeft). Bovendien gaat hij morgen ook. Mitchell, Maurits, Melanie en Mephan, on the move!
Wordt leuk!
En dan gaan Dreamer enTante V ook nog eens (en misschien Sebas ook wel)
D&F gaan vanavond ook niet. Die gaan naar een concert.
het casino, daar ben ik nog nooit geweest. Is het nou ook een beetje leuk?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:38 schreef MisterO het volgende:
Whoei, dit wordt een leuk weekend met allemaal toffe plannen voor mijn verjaardagik word dinsdag alweer 21...
Beginnend met vanavond, Casino
Hooooooooooooooeeeeeeeeeeeeee heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:41 schreef DR34M3R het volgende:
COOOOL!!!
Hey Ang3l... raad eens waar ik nog zit? En waar ik toch kan posten?![]()
![]()
rik en ik gaan misschien vanavond na de voorstelling misschien nog wel wat drinken, dus als je zin hebt...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hooooooooooooooeeeeeeeeeeeeee heb je dat gedaan?
he he ja morgen ga ik met mau en mo naar antwerpenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat wij beide niet vrij warenEn hij zal morgen ook wel moeten werken (als ie nog niet opgezegd heeft). Bovendien gaat hij morgen ook. Mitchell, Maurits, Melanie en Mephan, on the move!
Wordt leuk!
En dan gaan Dreamer enTante V ook nog eens (en misschien Sebas ook wel)
D&F gaan vanavond ook niet. Die gaan naar een concert.
Gewoon.. met IE. Hij doet het gewoon.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hooooooooooooooeeeeeeeeeeeeee heb je dat gedaan?
Ik denk niet dat ik nog de stad in ga. Nou ja, ik wóón er, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
rik en ik gaan misschien vanavond na de voorstelling misschien nog wel wat drinken, dus als je zin hebt...
Ronduit ruk.quote:Hoe was Route 66
vertel... hoe?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, ik ben ingeburgerd in de dansgroep hoor, bij de jeugd. De nuenense tweeling heeft me zelfs uitgenodigd voor hun verjaardag morgenErg schattige heterootjes die je heel leuk op stang kan jagen.
Omdat ze je stiekem wel uitdagen en uit de tent lokken door dingen te vertellen over homo-zijn, maar als je dan iets verteld ze heel hard "aaaaaah!!! I did NOT hear thaaaaat!" gillenquote:
Die had ik vorig jaar op mijn verjaardag, de zoete witte variant, net slootwater.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
Blegh, AH huiswijn.
Ik vind hem op zich best smaken (de rode) maar je kan e rhéél ziek van wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
Blegh, AH huiswijn.
Wacht maar af...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ben ik niet zo'n kritische drinker.
Is dat een dreigementquote:
Yonah!quote:
Dreamer liefjequote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Yonah het volgende:
[..]
Dreamer liefje
alles goed?
eindelijk weekend?
mooi mooi,quote:
*proest*quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef Yonah het volgende:
[..]
mooi mooi,
nog wilde plannen?
(sorry als je het al verteld hebt, net 13 uur gewerkt dus heb geen zin meer het hele topic terugf te scxrollen
quote:
je hebt mij nog niks gevraagt hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
watje... ik heb er twaalf op zitten en ben nog zo hyper als de pest. Maar ik vroeg het het eerst aan jou
O jawel! Lees mijn post maar boven de jouwe!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef Yonah het volgende:
ja nu zie ik het.. :$
morgen werken, en daarna komt mijn toekomstige ex
Wat zijn baby's toch lelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Timothy Casper VanderVlist is vanochtend geboreeeeeen!
[ afbeelding ]
Het kersverse zoontje van 1 van m'n beste vriendinnenquote:
Dan krijgt ie zo'n sexy Australiaans accentquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kersverse zoontje van 1 van m'n beste vriendinnendie woont nu sinds een jaar in Australië.
hij is liefquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kersverse zoontje van 1 van m'n beste vriendinnendie woont nu sinds een jaar in Australië.
Ik heb in m'n portemonnee een lijstje van AH wijnenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
Blegh, AH huiswijn.
Bij de hema staat: Niet te zuipen, absoluut niet kopen!?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb in m'n portemonnee een lijstje van AH wijnendie volgens de Supermarktwijngids okee zijn, zodat daar tenminste geen vieze wijn meeneem. Bij de Hema geven ze het gewoon aan wat omfietswijnen zijn, veel handiger.
.
Jap dat is wel leuk * hierissieweer is wandering away *quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan krijgt ie zo'n sexy Australiaans accent![]()
. Als ie later groot is dan.
In tegendeel! De Hema heeft een hele mooie selectie wijnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij de hema staat: Niet te zuipen, absoluut niet kopen!?
Ik koop eigenlijk alleen nog maar wijnen bij de Jumbo, waar ze kaartjes erbij hebben staan met sterretjes. Sommige wijnen hebben slechts één sterretje, die koopt dan toch niemand zou je zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik heb in m'n portemonnee een lijstje van AH wijnendie volgens de Supermarktwijngids okee zijn, zodat daar tenminste geen vieze wijn meeneem. Bij de Hema geven ze het gewoon aan wat omfietswijnen zijn, veel handiger.
.
Heel handig als cadeau voor mensen die toch het verschil niet proeven.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk alleen nog maar wijnen bij de Jumbo, waar ze kaartjes erbij hebben staan met sterretjes. Sommige wijnen hebben slechts één sterretje, die koopt dan toch niemand zou je zeggen.
Zo aan het etiket te zien, zou ik hem niet serieus nemen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
In tegendeel! De Hema heeft een hele mooie selectie wijnen..
[ afbeelding ]
Chat-eu-oeuf van de Hema. Je zou het niet zeggen bij een etiket-met-woordspeling, maar het is een heerlijke rode wijn..
Of als basis voor een rode wijn saus, daar ga je toch geen lekkere wijn voor gebruiken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Heel handig als cadeau voor mensen die toch het verschil niet proeven..
Oooh, op die manier.... Nee, ze hebben bij de Hema kennelijk goede wijninkopers, dus ze laten graag zien dat er recensies/krantenartikelen zijn waarin dat wordt bevestigd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zo aan het etiket te zien, zou ik hem niet serieus nemen...
Maar doelde meer op je opmerking dat ze bij de Hema aangeven welke wijn goed en welke wijn niet goed is
Och, voor die paar euro.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Heel handig als cadeau voor mensen die toch het verschil niet proeven..
A free weekquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef Vlarp het volgende:
Hoe zeg je nou in hemelsnaam in het Engels dat je een week vrij bent?
Dan ben je toch "a week off"?
Hoi enzo
yupquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef Vlarp het volgende:
Hoi enzo
I have a week full of spare-time?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef Vlarp het volgende:
Hoi enzo
Wat was het voor een brief?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef Vlarp het volgende:
't is nu al weg met de off week
Hij begrijpt me vast wel..
I have a week off...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I am a week off?
Dan zit je er een weekje naast.
Thanx!quote:
I have a off week!quote:
Dank je wel!quote:
Het was gewoon een mail aan iemand waar ik langer mee mailquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat was het voor een brief?
In die vorm dus ja..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:02 schreef wonderer het volgende:
I have a week off...
Maar ondanks de spelfout toch gefeliciteerd!!quote:
LOLquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:19 schreef Yonah het volgende:
*Zuchgt*
nieuwe grouppolicy geschreven voor het netwerk hier, zodat mijn huisgenoten geen wandelende virusbommen kunnen worden..
nu heb ik mezelf buiten alle werkstations gesloten
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
goed bezig! Nu weet je iig zeker dat jij geen wandelende virusbom bent!
weet je jezelf leren kennen en accepteren wie je bent kan een levenlang durenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:56 schreef samjustme het volgende:
Kom net van strano, was weer chago tijdens uitgaan heb iemand omver geduwd hij stond nou eenmaal in de weg. En mensen die zich afvragen oh je ziet anders uit, duh mannelijker. Valt alleen niet mee om mijn nichterigheid in te houden zucht. Qua kledingkeuze is het makkelijk hetero over te komen maar qua gedrag zit het wat lastiger in elkaar, het went wel.
Vervelend man!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:56 schreef samjustme het volgende:
Kom net van strano, was weer chago tijdens uitgaan heb iemand omver geduwd hij stond nou eenmaal in de weg. En mensen die zich afvragen oh je ziet anders uit, duh mannelijker. Valt alleen niet mee om mijn nichterigheid in te houden zucht. Qua kledingkeuze is het makkelijk hetero over te komen maar qua gedrag zit het wat lastiger in elkaar, het went wel.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:11 schreef Weemz het volgende:
Goeiedag! Vandaag weer 'lekker' werken van 12:00-20:30 en dan meteen door naar het jongerencafé waar ik bardienst draai tot 01:30...
Ik heb de keuze gemaakt, maar ik deed het liever nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend, als ik zo'n lastige keuze moet maken zet ik alle voordelen en nadelen van de keuzes op een papiertje, en streep ik ze tegen elkaar weg, zo blijft de beste keuze over. Misschien een manier?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kijk! Zo wil je je weekend indelen !
Hoe was 't?quote:
halloooooo! nog vroeg zeker? Het was sarcastisch bedoeldquote:
ik was om half twee alweer thuis...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |