Clearasilquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.... aambeienzalluuuuufff!!!
Maak me maar bespottelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
Dat lijkt me heel slecht voor de monnekulen, dat gaat dan allemaal zo trillen.
Duidelijk, maar over het in je waarde laten, het is nogal zwart wit vindt ik...quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1127979/1/999#56874629]woensdag 20
-verhaal-
Daarna word ik 24 en 25 en bij 25 ga ik op weg naar de dood en ik wil nog zoveel dingen bereiken op mijn 25ste(allen irreëel doelen, zoals beroemd worden omdat ik "iets" goed heb betekend voor de mensheid, of erg intelligent zijn.) Maar dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
troost je... ik heb de 23 al overleefd en ben er ook niet slechter van geworden
Ja ik had geen kleurpotloden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Duidelijk, maar over het in je waarde laten, het is nogal zwart wit vindt ik...
Gewoon per jaar een to do list maken.... en niet bang zijn als je er 1 niet gehaald hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daarna word ik 24 en 25 en bij 25 ga ik op weg naar de dood en ik wil nog zoveel dingen bereiken op mijn 25ste(allen irreëel doelen, zoals beroemd worden omdat ik "iets" goed heb betekend voor de mensheid, of erg intelligent zijn.) Maar dat gaat niet lukken
Ik ben nu ook beroemd, filmpje op youtube is het bewijs!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Je kunt ook iets goeds doen voor de mensheid, zonder daar beroemd door te worden. Beroemd worden door iets slechts te doen is overigens wel een stuk makkelijker.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik ben nu ook beroemd, filmpje op youtube is het bewijs!!
Een intervieuw met Yvonne van Gennip
Telt het werken met gehandicapten daar ook voor?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Je kunt ook iets goeds doen voor de mensheid, zonder daar beroemd door te worden.
Tips?quote:Beroemd worden door iets slechts te doen is overigens wel een stuk makkelijker.
Voldoening en dankbaarheid van een groep mensen met een bijzonderheid telt toch.. dus ja dan werken met gehandicapten ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Telt het werken met gehandicapten daar ook voor?
[..]
Bankoverval, gijzeling, bedenk zelf maar meerquote:Tips?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Let wel, dat was een tip van een 19 jarige die denkt dat je je ogen kunt beschadigen door recht in het maanlicht te kijken..
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Telt het werken met gehandicapten daar ook voor?
Naakt een overheidsgebouw binnen rennen tijdens komkommertijd?quote:Tips?
Ervaring?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Hoewel, is naakt een overheidsgebouw binnen rennen iets slechts?.
ow ja tijdens tennis het veld op rennen schijnt ook bekendheid op te brengen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel..
[..]
Naakt een overheidsgebouw binnen rennen tijdens komkommertijd?.
Dat is zoooo 1996quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow ja tijdens tennis het veld op rennen schijnt ook bekendheid op te brengen...
mag ook... ik ben niet zo moeilijkquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is zoooo 1996
Bij een tenniswedstrijd dan he... bij een dart, biljard of dresuurwedstrijd is het andere koek
En wie staan daar allemaal op dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:47 schreef Coastertommm het volgende:
Ik maak ook elk jaar een to do list, en tot nu toe heb ik ze elk jaar weten te halen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Let wel, dat was een tip van een 19 jarige die denkt dat je je ogen kunt beschadigen door recht in het maanlicht te kijken..
zeg je dat je niet ook gaat toetreden tot het volk der Nokia N95 bezitters?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Yonah het volgende:
oeh lekker!
kopje thee graag.. zometeen mijn nieuwe telefoon ophalen
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Stroekie het volgende:
Yes het is gelukt![]()
ik heb een klant zo boos gekregen dat hij de hoorn op de haak gegooid heeft
niet anders dan netjes onze werkwijze uitgelegdquote:
Welke HTC had je nu?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Yonah het volgende:
oeh lekker!
kopje thee graag.. zometeen mijn nieuwe telefoon ophalen
En jij zo: "Geen domme lullen voor mijquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet anders dan netjes onze werkwijze uitgelegd
en dat als ik hier een incident op wachten klant zet, omdat die aanvullende stukken mag sturen dat het op zich niet zo vreemd is dat ik dan incident sluit als er 14 dagen geen reaktie komt, ondanks herhaalde verzoeken via email en telefoon
En dat was meneer niet met mij eens![]()
en ik moest niet zo dom lullen vond hij
nee die discussie ging ik juist niet met hem aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En jij zo: "Geen domme lullen voor mij"
Hij kwam uit Zeeland, Limburg, Oost-Nederland of Noord-Nederland?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die discussie ging ik juist niet met hem aan
bovendien komt in het gebied waar die meneer woont homosexualiteit niet voor![]()
dus helaas geen bijdehante opmerking over lullen kunnen maken
laat ik volstaan met de opmerking dat men er nog in klederdracht rondloopt en vroeger actief met visserij wasquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij kwam uit Zeeland, Limburg, Oost-Nederland of Noord-Nederland?
Inteelt dorp dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat ik volstaan met de opmerking dat men er nog in klederdracht rondloopt en vroeger actief met visserij was
vertel, vertel, vertel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:06 schreef Cybart het volgende:
I guess this is gonna be one hell of a good weekend
Met binnenrennen van overheidsgebouwen wel. Alleen niet naakt, maar ik hoef dan ook niet zo nodig met mijn kop in de krant.quote:
vette waterrekening menquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1.5 uur douchen was écht wat ik nodig had.
mwach als je verder niet douched de rest van het jaar valt het best meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |