quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Hierissiweer kan niet spellen, BB_koning wel..
En iedereen kan die foto van Hierissiweer nog steeds zien, omdat CDP de link naar die foto quote, dus dat wil niets zeggen.
het is net het echte leven, je moet altijd kiezen of delenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat heb ik gemist?!
Hbe ik ook eens een keer een fokloos avondje met echte sociale contacten, mis ik meteen weer iets!
En, Wat stond er?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:51 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik kan allemaal zien wat er stond.
tuurlijk, die staat op het rekje in de koelkast linksquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:16 schreef hierissieweer het volgende:
Stroek, doe mij vandaag maar eens een warme choco. Heb je ook slagroom?
Goedemorgen allemaal!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:12 schreef Tomasso het volgende:
Waarom is keuzes maken zo moeilijk? Zeker keuzes die je niet wilt maken, maar waarvan het wel het beste is dat je het doet.
Dat is inderdaad vervelend, als ik zo'n lastige keuze moet maken zet ik alle voordelen en nadelen van de keuzes op een papiertje, en streep ik ze tegen elkaar weg, zo blijft de beste keuze over. Misschien een manier?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:12 schreef Tomasso het volgende:
Waarom is keuzes maken zo moeilijk? Zeker keuzes die je niet wilt maken, maar waarvan het wel het beste is dat je het doet.
gaat dance department hem niet integraal uitzenden?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:35 schreef MisterO het volgende:
Grrr het lukt me niet om een Trance Energy kaartje te vinden voor een normaal prijsje
het komt vast wel op slamfm, ik weet het niet zo... Ik wil er gewoon bij zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaat dance department hem niet integraal uitzenden?
dat was in het verleden toch vaak het geval als het uitverkocht was
volgens mij niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
het komt vast wel op slamfm, ik weet het niet zo... Ik wil er gewoon bij zijn
Nee denk 't niet. Ben nu al moe, en moet dadelijk nog trainen.quote:
ben ik es vrij, kunnen de homo's weer es niet... M. wil ook al nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee denk 't niet. Ben nu al moe, en moet dadelijk nog trainen.
Morgen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |