Hier word gemiddeld per dag 3 uur gedouchedquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:47 schreef Wexy het volgende:
[..]
mwach als je verder niet douched de rest van het jaar valt het best mee
Was het toevallig een chinees jongetje en sprak het ook italiaans, die je ook nog eens op de trein hebt gezet?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben God een paar jaar terug juist kwijt geraakt. Ben ook niet meer op zoek...
Ik denk ik nu zo'n anderhalf jaar geleden definitief. 3 jaar geleden liep ik nog rond op SoulSurvivor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben God een paar jaar terug juist kwijt geraakt. Ben ook niet meer op zoek...
Toriquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:54 schreef hierissieweer het volgende:
ik wou Tori Amos haar song god nog graag hier posten als bijdrage aan het god thema
Kom je wel op zoek naar mij zaterdag?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:07 schreef Vlarp het volgende:
Wij welquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je wel op zoek naar mij zaterdag?
Morgen: Gratis gaan eten bij Coquille (winaars mijn tent is top 07)quote:
Ik ben 5 jaar achter elkaar op het Flevo Totaal festival geweestquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik denk ik nu zo'n anderhalf jaar geleden definitief. 3 jaar geleden liep ik nog rond op SoulSurvivor.
Ik heb geen geldquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je wel op zoek naar mij zaterdag?
Ik ook 2x naar de EO jongerendag, Flevo ging ik niet heen, was niet zo into al die bandjes in die tijd en ik wilde meer diepgang.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar achter elkaar op het Flevo Totaal festival geweest. En nog 2x naar de EO Jongerendag
Opwekkingquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik ook 2x naar de EO jongerendag, Flevo ging ik niet heen, was niet zo into al die bandjes in die tijd en ik wilde meer diepgang.Haha.
Ben ook nog een keer naar Opwekking geweest trouwens.
Ik wel 5x denk ik, mínstensquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef MrBrightside het volgende:
Ben ook nog een keer naar Opwekking geweest trouwens.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bewijst toch wel dat ook mensen die dat soort dingen bezoeken op het goede pad terecht komen.
Als ik ze nou voor me had laten bidden was ik misschien wel genezen. Jammerr.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bewijst toch wel dat ook mensen die dat soort dingen bezoeken op het goede pad terecht komen.
Niet voor het huwelijkquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:45 schreef MrBrightside het volgende:
[......] en dat het eigenlijk allemaal zinloos is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |