zeg je dat je niet ook gaat toetreden tot het volk der Nokia N95 bezitters?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Yonah het volgende:
oeh lekker!
kopje thee graag.. zometeen mijn nieuwe telefoon ophalen
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Stroekie het volgende:
Yes het is gelukt![]()
ik heb een klant zo boos gekregen dat hij de hoorn op de haak gegooid heeft
niet anders dan netjes onze werkwijze uitgelegdquote:
Welke HTC had je nu?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Yonah het volgende:
oeh lekker!
kopje thee graag.. zometeen mijn nieuwe telefoon ophalen
En jij zo: "Geen domme lullen voor mijquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet anders dan netjes onze werkwijze uitgelegd
en dat als ik hier een incident op wachten klant zet, omdat die aanvullende stukken mag sturen dat het op zich niet zo vreemd is dat ik dan incident sluit als er 14 dagen geen reaktie komt, ondanks herhaalde verzoeken via email en telefoon
En dat was meneer niet met mij eens![]()
en ik moest niet zo dom lullen vond hij
nee die discussie ging ik juist niet met hem aanquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En jij zo: "Geen domme lullen voor mij"
Hij kwam uit Zeeland, Limburg, Oost-Nederland of Noord-Nederland?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee die discussie ging ik juist niet met hem aan
bovendien komt in het gebied waar die meneer woont homosexualiteit niet voor![]()
dus helaas geen bijdehante opmerking over lullen kunnen maken
laat ik volstaan met de opmerking dat men er nog in klederdracht rondloopt en vroeger actief met visserij wasquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij kwam uit Zeeland, Limburg, Oost-Nederland of Noord-Nederland?
Inteelt dorp dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat ik volstaan met de opmerking dat men er nog in klederdracht rondloopt en vroeger actief met visserij was
vertel, vertel, vertel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:06 schreef Cybart het volgende:
I guess this is gonna be one hell of a good weekend
Met binnenrennen van overheidsgebouwen wel. Alleen niet naakt, maar ik hoef dan ook niet zo nodig met mijn kop in de krant.quote:
vette waterrekening menquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1.5 uur douchen was écht wat ik nodig had.
mwach als je verder niet douched de rest van het jaar valt het best meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |