Het was gewoon een mail aan iemand waar ik langer mee mailquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat was het voor een brief?
In die vorm dus ja..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:02 schreef wonderer het volgende:
I have a week off...
Maar ondanks de spelfout toch gefeliciteerd!!quote:
LOLquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:19 schreef Yonah het volgende:
*Zuchgt*
nieuwe grouppolicy geschreven voor het netwerk hier, zodat mijn huisgenoten geen wandelende virusbommen kunnen worden..
nu heb ik mezelf buiten alle werkstations gesloten
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
goed bezig! Nu weet je iig zeker dat jij geen wandelende virusbom bent!
weet je jezelf leren kennen en accepteren wie je bent kan een levenlang durenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:56 schreef samjustme het volgende:
Kom net van strano, was weer chago tijdens uitgaan heb iemand omver geduwd hij stond nou eenmaal in de weg. En mensen die zich afvragen oh je ziet anders uit, duh mannelijker. Valt alleen niet mee om mijn nichterigheid in te houden zucht. Qua kledingkeuze is het makkelijk hetero over te komen maar qua gedrag zit het wat lastiger in elkaar, het went wel.
Vervelend man!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:56 schreef samjustme het volgende:
Kom net van strano, was weer chago tijdens uitgaan heb iemand omver geduwd hij stond nou eenmaal in de weg. En mensen die zich afvragen oh je ziet anders uit, duh mannelijker. Valt alleen niet mee om mijn nichterigheid in te houden zucht. Qua kledingkeuze is het makkelijk hetero over te komen maar qua gedrag zit het wat lastiger in elkaar, het went wel.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:11 schreef Weemz het volgende:
Goeiedag! Vandaag weer 'lekker' werken van 12:00-20:30 en dan meteen door naar het jongerencafé waar ik bardienst draai tot 01:30...
Ik heb de keuze gemaakt, maar ik deed het liever nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend, als ik zo'n lastige keuze moet maken zet ik alle voordelen en nadelen van de keuzes op een papiertje, en streep ik ze tegen elkaar weg, zo blijft de beste keuze over. Misschien een manier?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kijk! Zo wil je je weekend indelen !
Hoe was 't?quote:
halloooooo! nog vroeg zeker? Het was sarcastisch bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |