Jap dat is wel leuk * hierissieweer is wandering away *quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan krijgt ie zo'n sexy Australiaans accent![]()
. Als ie later groot is dan.
In tegendeel! De Hema heeft een hele mooie selectie wijnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij de hema staat: Niet te zuipen, absoluut niet kopen!?
Ik koop eigenlijk alleen nog maar wijnen bij de Jumbo, waar ze kaartjes erbij hebben staan met sterretjes. Sommige wijnen hebben slechts één sterretje, die koopt dan toch niemand zou je zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik heb in m'n portemonnee een lijstje van AH wijnendie volgens de Supermarktwijngids okee zijn, zodat daar tenminste geen vieze wijn meeneem. Bij de Hema geven ze het gewoon aan wat omfietswijnen zijn, veel handiger.
.
Heel handig als cadeau voor mensen die toch het verschil niet proeven.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk alleen nog maar wijnen bij de Jumbo, waar ze kaartjes erbij hebben staan met sterretjes. Sommige wijnen hebben slechts één sterretje, die koopt dan toch niemand zou je zeggen.
Zo aan het etiket te zien, zou ik hem niet serieus nemen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
In tegendeel! De Hema heeft een hele mooie selectie wijnen..
[ afbeelding ]
Chat-eu-oeuf van de Hema. Je zou het niet zeggen bij een etiket-met-woordspeling, maar het is een heerlijke rode wijn..
Of als basis voor een rode wijn saus, daar ga je toch geen lekkere wijn voor gebruiken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Heel handig als cadeau voor mensen die toch het verschil niet proeven..
Oooh, op die manier.... Nee, ze hebben bij de Hema kennelijk goede wijninkopers, dus ze laten graag zien dat er recensies/krantenartikelen zijn waarin dat wordt bevestigd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zo aan het etiket te zien, zou ik hem niet serieus nemen...
Maar doelde meer op je opmerking dat ze bij de Hema aangeven welke wijn goed en welke wijn niet goed is
Och, voor die paar euro.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Heel handig als cadeau voor mensen die toch het verschil niet proeven..
A free weekquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef Vlarp het volgende:
Hoe zeg je nou in hemelsnaam in het Engels dat je een week vrij bent?
Dan ben je toch "a week off"?
Hoi enzo
yupquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef Vlarp het volgende:
Hoi enzo
I have a week full of spare-time?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:46 schreef Vlarp het volgende:
Hoi enzo
Wat was het voor een brief?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef Vlarp het volgende:
't is nu al weg met de off week
Hij begrijpt me vast wel..
I have a week off...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I am a week off?
Dan zit je er een weekje naast.
Thanx!quote:
I have a off week!quote:
Dank je wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |