Wacht maar af...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig ben ik niet zo'n kritische drinker.
Is dat een dreigementquote:
Yonah!quote:
Dreamer liefjequote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Yonah het volgende:
[..]
Dreamer liefje
alles goed?
eindelijk weekend?
mooi mooi,quote:
*proest*quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef Yonah het volgende:
[..]
mooi mooi,
nog wilde plannen?
(sorry als je het al verteld hebt, net 13 uur gewerkt dus heb geen zin meer het hele topic terugf te scxrollen
quote:
je hebt mij nog niks gevraagt hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*proest*
watje... ik heb er twaalf op zitten en ben nog zo hyper als de pest. Maar ik vroeg het het eerst aan jou
O jawel! Lees mijn post maar boven de jouwe!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef Yonah het volgende:
ja nu zie ik het.. :$
morgen werken, en daarna komt mijn toekomstige ex
Wat zijn baby's toch lelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Timothy Casper VanderVlist is vanochtend geboreeeeeen!
[ afbeelding ]
Het kersverse zoontje van 1 van m'n beste vriendinnenquote:
Dan krijgt ie zo'n sexy Australiaans accentquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kersverse zoontje van 1 van m'n beste vriendinnendie woont nu sinds een jaar in Australië.
hij is liefquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het kersverse zoontje van 1 van m'n beste vriendinnendie woont nu sinds een jaar in Australië.
Ik heb in m'n portemonnee een lijstje van AH wijnenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
Blegh, AH huiswijn.
Bij de hema staat: Niet te zuipen, absoluut niet kopen!?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb in m'n portemonnee een lijstje van AH wijnendie volgens de Supermarktwijngids okee zijn, zodat daar tenminste geen vieze wijn meeneem. Bij de Hema geven ze het gewoon aan wat omfietswijnen zijn, veel handiger.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |