Knorbertquote:
enquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk WEL sexy![]()
:
-knip-
Ten eerste is die foto niet sexy of gewaagd omdat je een afshcuwelijk lichaam hebt en ook al had je ene goddelijkj lichaam, dan nog zou de foto verschirkkelijk zijn omdat je afschuwelijke kop braakneigingen veroorzaakt.
Die ik is ook wel heel erg verdacht als je die foto zelf niet hebt gepostquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze foto wel zou kunnen waarderen aangezien dit het beeld hebt dat je hebt als je op je knieen zit en met je flikkersmoel iemand aan het pijpen bent.
en hiermee wil je bereiken....... wat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef Cahir het volgende:
Normaal kraakt ie iedereen af, post hierissieweer een niet al te mooie foto is het opeens
[..]
en
[..]
Die Ik is ook wel heel erg verdacht als je die foto zelf niet hebt gepost
Dat ik die gore klootzak eindelijk te pakken heb, BB_koning verpeste elk topicquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
en hiermee wil je bereiken....... wat?
relnicht![]()
Je quote van mij is niet up-to-datequote:Op donderdag 21 februari 2008 23:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
en hiermee wil je bereiken....... wat?
relnicht![]()
Super mooi dingetje hoor!quote:
Allergisch voor brie-randjes?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:31 schreef Wexy het volgende:
pfff... mannen.... nu weet ik weer waarom ik pot ben......
Foto is gequote, prutserquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef Cahir het volgende:
Tevens zou BB_Koning nooit de foto kunnen heb gezien! Want hij poste pas om 22:00 uur terwijl de foto al om 19:00 uur verwijderd is.
allergie voor relnichten en bewijsdrang en de drang om sfeer te verpesten zodat zij een goed gevoel hebben.quote:
Lijkt me sterk, Hierissiweer kan niet spellen, BB_koning wel.quote:
Geldt dat ook voor hetero mannen dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:35 schreef Wexy het volgende:
allergie voor relnichten en bewijsdrang en de drang om sfeer te verpesten zodat zij een goed gevoel hebben.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:31 schreef Wexy het volgende:
pfff... mannen.... nu weet ik weer waarom ik pot ben......
Nou mag wel iets genuanceerder hoor....quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Hierissiweer kan niet spellen, BB_koning wel..
En iedereen kan die foto van Hierissiweer nog steeds zien, omdat CDP de link naar die foto quote, dus dat wil niets zeggen.
ja hoor... elke man heeft dat soort eigenschappen in zich... het is slechts een keuze of ze er naar handelen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor hetero mannen dan?
Cahir is een puber, die kun je alleen met zwart-wit tegenstellingen iets duidelijk maken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou mag wel iets genuanceerder hoor....
dat mag jij.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:44 schreef hierissieweer het volgende:
Wexy, mag ik u erop wijzen dat u zich momenteel in H begeeft!?
Voor welke gelegenheid? Ow met kerst in de newyorker erg leuke setjes gezien. Helaas heeft Annalies te grote memmen, want had haar er al bijna in gestopt. (dat de protesteerde en zei dat het te hoerig was en daarbij beargumenteerde dat ze toch geen vent had om het aan te laten zien, laat ik buiten beschouwing)quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat mag jij.....
mag ik u er op wijzen dat ik nog een nieuwe BH zoek?
hahaha ok duidelijk nu waar die andere opmerking vandaan kwamquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Voor welke gelegenheid? Ow met kerst in de newyorker erg leuke setjes gezien. Helaas heeft Annalies te grote memmen, want had haar er al bijna in gestopt. (dat de protesteerde en zei dat het te hoerig was en daarbij beargumenteerde dat ze toch geen vent had om het aan te laten zien, laat ik buiten beschouwing)
Weltrusten!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahaha ok duidelijk nu waar die andere opmerking vandaan kwam
Goed heren... en dames... ik ga slapen
tot later maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |