Koop alleen kaarten bij de officiële voorverkoopadressen!quote:De voorverkoop start zaterdag 16 februari 2008 om 10.00 uur.
Ja is al genoemd vorige topic. Maar goed in de tent d'r mee en niemand heeft d'r last van.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:34 schreef supkaa het volgende:
Ik weet niet of dit al geplaatst is:
"Volgens berichtgeving op Kornspace.com heeft Jonathan Davis (Korn) gezegd dat hij tevens Pinkpop zal aandoen dit jaar. Dit is overigens terug te horen in een interview op de betreffende website. "
bron: festivalinfo.nl
Kutzooi.. Er zijn nog maten van me die een kaartje moeten kopen. Thanx voor de melding!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Weekend kaarten Pinkpop 2008 bijna uitverkocht.
Leuk als openingsact van de vrijdag in dezelfde tent!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja is al genoemd vorige topic. Maar goed in de tent d'r mee en niemand heeft d'r last van.
er was toch nog een zanger uit een bekende band die als solo-artiest kwam? dat is hij dan zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:34 schreef supkaa het volgende:
Ik weet niet of dit al geplaatst is:
"Volgens berichtgeving op Kornspace.com heeft Jonathan Davis (Korn) gezegd dat hij tevens Pinkpop zal aandoen dit jaar. Dit is overigens terug te horen in een interview op de betreffende website. "
bron: festivalinfo.nl
Paar vrienden van mij moeten wachten op stufi. Dat gaat dus niet meer goedkomen denk ik...quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:39 schreef Twarres het volgende:
[..]
Kutzooi.. Er zijn nog maten van me die een kaartje moeten kopen. Thanx voor de melding!
Nee dat is Chris Cornell (Soundgarden/Audioslave)quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er was toch nog een zanger uit een bekende band die als solo-artiest kwam? dat is hij dan zeker?
die kunnen toch ff lenen ofzo, of kennen ze helemaal geen mensen met geld?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Paar vrienden van mij moeten wachten op stufi. Dat gaat dus niet meer goedkomen denk ik...
Ik vrees het ergste, als het vandaag al niet uitverkocht gaat, dan morgen zeker als de stufi overal binnen begint te vallen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Paar vrienden van mij moeten wachten op stufi. Dat gaat dus niet meer goedkomen denk ik...
ow jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee dat is Chris Cornell (Soundgarden/Audioslave)
Wanneer heb je eigenlijk besteld? Ik heb ze gisteren besteld. Ben benieuwd wanneer ze op de mat liggen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Onze kaartjes lagen net in de brievenbus
Damn, dat is snel gegaan!quote:
Beste line-up in jaren, dus het verbaast me niet echtquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, als het vandaag al niet uitverkocht gaat, dan morgen zeker als de stufi overal binnen begint te vallen.
Overigens wel een hele prestatie als ze dat voor elkaar krijgen, binnen een week uitverkocht....
we hadden ze zaterdagmiddag besteld. Twijfelden nog even omdat we eigenlijk op het salaris wilden wachten, maar gezien het feit dat het zo snel ging toch maar snel gekocht. Nu kunnen we geen boodschappen meer doen, maar we hebben wél kaartenquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wanneer heb je eigenlijk besteld? Ik heb ze gisteren besteld. Ben benieuwd wanneer ze op de mat liggen...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef flugeltje het volgende:
Nu kunnen we geen boodschappen meer doen, maar we hebben wél kaarten
Niet het papier opeten!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
we hadden ze zaterdagmiddag besteld. Twijfelden nog even omdat we eigenlijk op het salaris wilden wachten, maar gezien het feit dat het zo snel ging toch maar snel gekocht. Nu kunnen we geen boodschappen meer doen, maar we hebben wél kaarten
Gelukkig hadden we nog wel eten in huisquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]ach, kom je ook wel weer overheen
Zo heb ik vorig jaar mijn Lowlands ticket gekocht! Daarom wilde ik ook telefoneren maar ik kwam er niet doorheen dus dan toch maar gewoon via internet besteld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:07 schreef botar het volgende:
Er komen natuurlijk nog wel wat tickets vrij... Via ticketservicetelefoon kan je namelijk nog steeds reserveren en zeggen dat je je kaarten aan t postkantoor af wil halen... Dan heb je een aantal werkdagen om dat te doen... Ik heb dat gister zelf ook gedaan (krijg nl pas van t weekeind centen en nu weet ik zeker dat ik een kaartje heb) Mocht ik (of een van de andere mensen die dit gedaan hebben) hun kaartje niet afhalen dan komen ze weer vrij...
De mijne staat overigens gereserveerd tot de 28e geloof ik... Maar wacht daar niet op... Uiterlijk maandag heb ik m opgehaald... Die gaat niet vervallen
Verkauf zur Zeit nicht möglichquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
https://www.bonnticket.de/index.php?id=205672&PHPSESSID=f1146f5f34a55ed1f083030b4c86f523
Bij de buren kun je nog kaarten bestellen.
Stuiptrekkingen. Komende week zullen nog een paar keer kaarten beschikbaar zijn. Vooral van bellende mensen die op het laatste moment halen om later te kunnen betalen en dan vergeten of niet kunnen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm als ik door klik kom ik gewoon bij een bestel scherm waar je je gegevens moet invullen. Dus volgens mij kan je nog wel bestellen.
FNAC is ook uitverkocht in België
Event travel is ook uitverkocht.
Mensen die de hele dag gaan F5'en op de diverse sites. Dat zijn pas bikkels die verdienen om naar het festival te gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Stuiptrekkingen. Komende week zullen nog een paar keer kaarten beschikbaar zijn. Vooral van bellende mensen die op het laatste moment halen om later te kunnen betalen en dan vergeten of niet kunnen.
Volgende keer gewoon op tijd kaartje kopenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mensen die de hele dag gaan F5'en op de diverse sites. Dat zijn pas bikkels die verdienen om naar het festival te gaan.
Uiteindelijk zijn ze gewoon te laat
Mwoah voor beide heb ik de hoop een beetje opgegevenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:39 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik hoop dat de Pinkpop organisatie door deze uitverkoop niet opeens alle (grote) namen die nog in de running waren voor de resterende plaatsen gaat vervangen door goedkope Nederlandse flutbandsOffspring en Babyshambles moeten gewoon komen!
Dat heb ik met Bospop. Lowlands nu 5x en Pinkpop 3x. Ik ben een beetje een laatbloeiertje en Lowlands vond ik zo te gek gaaf bizziewizziewopwop.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pinkpop is nu de 10e keer.
Jubileum editieVoor het eerst toen ik 12 was met mijn pappa naar Limp Bizkit
Hmm ik ben nu drie keer naar bospop geweest en prima bevallen. Maar goed één van onze medewerkers zit in het bestuur van Bospop dus daar gaan we altijd helemaal losquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat heb ik met Bospop. Lowlands nu 5x en Pinkpop 3x. Ik ben een beetje een laatbloeiertje en Lowlands vond ik zo te gek gaaf bizziewizziewopwop.
Dus jij was ook de laatste dag in de Bosuil? God, wat was iedereen daar totaal van de kaartquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm ik ben nu drie keer naar bospop geweest en prima bevallen. Maar goed één van onze medewerkers zit in het bestuur van Bospop dus daar gaan we altijd helemaal los
Lenny Kravitz komt ook langs. Ze weten wel de juiste bandjes neer te zettenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens net wel een gigantische banner van Paramore op de pinkpop site
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dus jij was ook de laatste dag in de Bosuil? God, wat was iedereen daar totaal van de kaart
Laat die banners maar schuiven, lijken net Google adsquote:Lenny Kravitz komt ook langs. Ze weten wel de juiste bandjes neer te zetten
stond volgens Jan niet op z'n lijstje toen ik vroeg in Paradiso..quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef Krissinas het volgende:
Simple Plan
Komen niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:07 schreef pascalheister het volgende:
the killers moeten gewoon komen
Hangt er vanaf waar je woont, als je zuidelijker woont heb je meer verkoop adressen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:12 schreef Ziewoarut het volgende:
Dus ik kan nuu nergens meer legaal mijn kaartje halen/bestellen?![]()
![]()
???
Mwoah voorlopig nog even niet, maar gezien het snelle uitverkopen waarschijnlijk wel.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:24 schreef Arnoutvanh het volgende:
Ben blij dat ik gisteren gegaan ben ipv vandaan, anders had ik daar nu pas gestaan bij de plato.
Hoewel nu blijkt dat de vrienden waarmee ik zou gaan nog geen kaartje hebben gekocht, dus... Festivalmaatje gezocht![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:41 schreef greatgonzo het volgende:
Helaas moet ik er wel alleen heen, mijn lowlands vriendjes hadden geen tijd/zin om nog een festival te doen (stelletje prutsers), en een ander stel ging oververhuizen...
Maar ik zal vast niet de enige zijn
Niets is nog zeker hoor. Ik heb ze nog steeds op het lijstje staan maar de kans is wel steeds kleiner aan het worden na alle berichten. Gewoon even afwachtenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Jammer van The Offspring, ik had ze graag live willen zien.
Ik woon in de buurt van Geleeen maar begin nu te twijfelen, ik voel me steeds meer een dagkaartpauper wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont, als je zuidelijker woont heb je meer verkoop adressen.
Nou morgen even alle locaties af in de buurt om weekendkaarten te scoren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Geleeen maar begin nu te twijfelen, ik voel me steeds meer een dagkaartpauper worden
Dat is waar. Jammer van de kleine kans danquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niets is nog zeker hoor. Ik heb ze nog steeds op het lijstje staan maar de kans is wel steeds kleiner aan het worden na alle berichten. Gewoon even afwachten
Oh het is niet van de kaart maar ik acht de kans gewoon een stuk kleiner omdat het een vrij prijzige band is en PP zo goed als uitverkocht is. Ze hebben nog een aantal plekken te vergeven. Het kan nog maar duidelijk is het niet laatste tijdquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Dupje het volgende:
Was ik ook weer, ben blij dat ik mn kaartje meteen in huis heb gehaald!
Maar hoezo is The Offspring van de kaart?
Dat sowieso.quote:
Hmm, mits Pete in goede doen blijft is dat een prima optie. Meer de vraag of PP het risico wilt nemen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Babyshambles op 3FM-stage?
Hm agjah hoe graag ik ook nog even het 'echte festivalgevoel' had meegepikt komen mijn nr 3 favo's: Metallica, Incubus en Chris Cornell toch op de vrijdag... Wordt waarschijnlijk dus een dagkaartje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou morgen even alle locaties af in de buurt om weekendkaarten te scoren.
Daarom, en er zijn genoeg acts die sowieso wel komen, geen risico factor zijn en zeker minder geld kosten. Maar goed, ik hou the Kooks nog wel even open, verder is Hot Chip dus een goede en hoop ik nog op een act ala Dave Clark.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:00 schreef Pink_Floyd het volgende:
das ook weer zo idd, je kan niet Krezip nog een keer laten opdraaien
Een dj?quote:
Als je ons toch niet hadquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:17 schreef Roosjedoosje het volgende:
ik heb net nog een kaartje via die site in duitsland besteld, nu maar hopen dat ie snel op mijn deurmat valt
Jaloers zijnt!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:17 schreef Roosjedoosje het volgende:
ik heb net nog een kaartje via die site in duitsland besteld, nu maar hopen dat ie snel op mijn deurmat valt
nee, je kunt ook 3 dagen naar PP en 363 dagen neuken (zonder hotelletje dan)quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:36 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jaloers zijnt!
Maar toch ook weer niet...
Het was voor mij; of 4 dagen met vriendin op vakantie
Of 3 dagen pinkpop
Vertaling in het Fok!'s
4 dagen neucken en genieten van een luxe hotelletje
of 3 dagen moshen, zuipen en blowen
*vriendin is in totaal ongeveer 50 euri goedkoper
Heb ik goed gekozen vraag ik mij dan af?
Jah maar:quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, je kunt ook 3 dagen naar PP en 363 dagen neuken (zonder hotelletje dan)
Nee sorry had niet zo van ongewassen altomeisjes en tja ik heb een vriendin hequote:Op woensdag 20 februari 2008 20:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
Je kan ook gewoon op PP neuken hoor
Die van mij ook vanmiddagquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Onze kaartjes lagen net in de brievenbus
Vriendin kan je ook daar neuken!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:46 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Nee sorry had niet zo van ongewassen altomeisjes en tja ik heb een vriendin he
Als je een dagkaart voor vrijdag hebt wil ik misschien ook wel ruilen trouwens (vrienden gaan wss alleen vrijdag nu de weekendkaarten uitverkocht zijn namelijk). Maar eerst ga ik nog ff verder kijken of er niet anderen zijn bij wie ik me kan aansluiten, want ik zou toch ook graag de volle 3 dagen willen meemaken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Geleeen maar begin nu te twijfelen, ik voel me steeds meer een dagkaartpauper worden
Echt, ik heb die enorme run op kaarten met open mond zitten volgen... Ongekend!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:25 schreef pascalheister het volgende:
wow binnen een week uitverkocht
Beste optie is met je vriendin naar Pinkpop gaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:36 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jaloers zijnt!
Maar toch ook weer niet...
Het was voor mij; of 4 dagen met vriendin op vakantie
Of 3 dagen pinkpop
Vertaling in het Fok!'s
4 dagen neucken en genieten van een luxe hotelletje
of 3 dagen moshen, zuipen en blowen
*vriendin is in totaal ongeveer 50 euri goedkoper
Heb ik goed gekozen vraag ik mij dan af?
jaja daar weet jij zeker alles van, wat voer jij dan altijd op festivals uit met je vriendje enzoquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Beste optie is met je vriendin naar Pinkpop gaan
Dat zou ik opzich wel een goede vinden, de show van een paar jaar terug in de tent was geweldig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
en hoop ik nog op een act ala Dave Clark.
Ik heb absoluut geen verstand van dance en de ontwikkelingen omtrent dance, ik vind enkele dingen leuk en daar houd het ook mee op...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zou ik opzich wel een goede vinden, de show van een paar jaar terug in de tent was geweldig.
Of, nog beter, Laurent Garnier. Maar ik weet niet of die uberhaupt nog tourt?
27-2 in Doornroosje en driedubbeldwars uitverkochtquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:59 schreef botar het volgende:
[..]
Echter weet ik wel dat Laurent Garnier afgelopen augustus op sziget stond... Of ie daarna gestopt is ... geen idee
Music Machine in Sittard had vanmiddag rond half 5 nog een hele stapel weekendkaarten liggen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef Nandeke het volgende:
In Sittard en Roermond kwamen iig nog extra kaartjes hoorde ik. Goeie vriend van me heeft me die gereserveerd en aanbetaald (Y)
Bestaan die nogquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Jammer van The Offspring, ik had ze graag live willen zien.
Is gratis, net als een all-inclusive vakantie. Je moet alleen iets bijbetalen voor alcoholische dranken. 50 cent voor bier en volgens mij iets van 1 euro voor sterker.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:54 schreef Thealexfiles het volgende:
Waar ik wel eens benieuwd naar ben (als PP-maagd)
Wat waren de consumptieprijzen vorig jaar? En dat gaat zeker met zo'n bonnetjessysteem?
Ja oke, en mag ik dan over de brug kamperen? Of moet ik dan 10 bandjes hebben?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is gratis, net als een all-inclusive vakantie. Je moet alleen iets bijbetalen voor alcoholische dranken. 50 cent voor bier en volgens mij iets van 1 euro voor sterker.
Het gaat met een bonnensysteem, 1 bon=1 euro, volgens mij (weet niet zeker meer) kun je ze alleen per 10 halen. Bier is 2 bonnetjes. Eten enzo weet ik niet meer. Weet wel dat sommige dingen veel duurder waren in vergelijking met ander soort voedsel. Bonnen kopen hoef je niet lang voor in de rij te staan. Voor de pinautomaat sta je veeeeel langer in de rij. Cash geld meenemen is dan ook wel aan te raden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:04 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Ja oke, en mag ik dan over de brug kamperen? Of moet ik dan 10 bandjes hebben?
Dit is niet het LL topic, he Sack
3 of 4 bonnen voor een broodje champignonquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Weet wel dat sommige dingen veel duurder waren in vergelijking met ander soort voedsel.
Hmmm, Dave Clark zou vet zijn, maar ik zou die liever 's nachts ergens horen op een of andere afterpartyquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daarom, en er zijn genoeg acts die sowieso wel komen, geen risico factor zijn en zeker minder geld kosten. Maar goed, ik hou the Kooks nog wel even open, verder is Hot Chip dus een goede en hoop ik nog op een act ala Dave Clark.
Je hebt al 2 dagen niets bevestigd in het LL-topic!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bruggen op Pinkpop, voor mensen die 10 bandjes hebben, rechtstreeks voor alle podia en dranktenten.
Prima plan.
Oh ik moet me er zo weer even melden danquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je hebt al 2 dagen niets bevestigd in het LL-topic!
Het gaat snel.quote:
We hebben nog genoeg leuke dingen voordat PP is hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:22 schreef Siegfried het volgende:
Behoorlijk![]()
Ging de tijd tot PP ook maar zo snel
Vertel?quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hebben nog genoeg leuke dingen voordat PP is hoor.
Paaspop o.a.quote:
Wacht maar tot je een baan hebtquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We hebben nog genoeg leuke dingen voordat PP is hoor.
Ik heb een baan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een baan hebt
Een echtequote:
Ik mag niet klagen qua inkomsten hoor.quote:
Probeer eventueel die duitse site die we eerder doorgegeven hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:31 schreef JeroenV het volgende:
Overigens probeer ik al een ruim half uur op de site van ticketservice te komen, maar dat wordt me mede onmogelijk gemaakt door mensen die nog PP kaarten willen halen
Vroeger moest je betalen om pret te hebben. Waar gaat het heen met de wereld!quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen qua inkomsten hoor.
Neequote:Op donderdag 21 februari 2008 09:58 schreef Deansensitized het volgende:
Lees ik dat goed Dupje? Korn op Pinkpop??
Met zijn zuurstoftankjequote:Op donderdag 21 februari 2008 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
We zullen het zien, alstie maar komt
en Temple Of The Dog.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee dat is Chris Cornell (Soundgarden/Audioslave)
Dit jaar niet. Ik moet 99% van de tijd werken tijdens een headliner. En dat waren de voornaamste redenen dat ik een kaartje wilde. Dus werk liever niet dit jaar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:27 schreef Deansensitized het volgende:
Aan het werk gaan en kaartje verkopen?
Niet op de Pinkpopcamping. Die is alleen toegankelijk voor de drie dagen kaarten. Vorig jaar zouden ook nog bij de servicehok een campingkaart worden geregeld maar dat werd toen toch weer niet gedaan. Oftewel nee.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:47 schreef tarzan1 het volgende:
Even een vraagje. Op de site staat dat dat je met een dagkaart niet op de camping kan. Dit zou erg vervelend zijn aangezien ik er een tering eind vandaan woon.
Ik ga alleen de zondag en wil daar natuurlijk op de camping blijven slapen. Weet iemand of dit mogelijk is?
is al een tijdje zo, mooi geregeld idd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:50 schreef chansadres het volgende:
Kaartje is nu binnengevallen op mijn mat. Maar hoe achterlijk versturen ze die nu! In een envelop met zo'n plastic laagje voor het adres. En waar hebben ze het adres op gedrukt? Op een leeg kaartje. Oftewel iedereen ziet als er een kaartje in de envelop zit. Ik ga hier echt wel een klacht over sturen. Daar betaal ik echt niet zoveel servicekosten hiervoor.
Klacht gestuurd met de mededeling dat je porno ook niet verstuurd in een envelop waar groot op staat "Hier zit porno in". Te belachelijk voor woordenquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
is al een tijdje zo, mooi geregeld idd.
Als ze je kaartje jatten moet je ff bellen, maken ze de barcode ongeldig, komt de postbode het terrein niet op. En jij krijgt een nieuwe die wel geldig is. Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:50 schreef chansadres het volgende:
Kaartje is nu binnengevallen op mijn mat. Maar hoe achterlijk versturen ze die nu! In een envelop met zo'n plastic laagje voor het adres. En waar hebben ze het adres op gedrukt? Op een leeg kaartje. Oftewel iedereen ziet als er een kaartje in de envelop zit. Ik ga hier echt wel een klacht over sturen. Daar betaal ik echt niet zoveel servicekosten hiervoor.
Je kan ook voorkomen door het gewoon in een nette witte envelop te duwen. Beter voorkomen dan genezen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als ze je kaartje jatten moet je ff bellen, maken ze de barcode ongeldig, komt de postbode het terrein niet op. En jij krijgt een nieuwe die wel geldig is. Opgelost, slotje.
Precies. Ik heb een vermogen aan extra kosten betaald en dan nemen ze niet eens de moeite meer om m'n naam en adres op een aparte sticker even op een blanco envelop te knallen, en als het kaartje nu niet aankomt mag ik er achteraan om het te regelenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je kan ook voorkomen door het gewoon in een nette witte envelop te duwen. Beter voorkomen dan genezen!
Net alsof de postbode niet binnen een week in de gaten heeft welke blanco enveloppen van Ticketservice zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je kan ook voorkomen door het gewoon in een nette witte envelop te duwen. Beter voorkomen dan genezen!
Niet alleen postbodes. Mijn postbode laat zijn fiets met post gewoon tegen een hegje staan en loopt zo de hoek om. Een brief kan op vele plaatsen wegraken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Net alsof de postbode niet binnen een week in de gaten heeft welke blanco enveloppen van Ticketservice zijn.
Hij ziet er uit als een legale "Wij kopen honderden kaarten op en verkopen ze voor 70 euro meer" website.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:34 schreef savale het volgende:
bleh zit te twijfelen ze te kopen via ticket2.nl maar geen idee of die toko te vertrouwen is.... Iemand tips?
quote:WEEKENDKAARTEN PINKPOP 2008 UITVERKOCHT
DAGKAARTEN VOLOP VERKRIJGBAAR
Weekendkaarten, inclusief kamperen, voor de 39ste editie van Pinkpop zijn uitverkocht en dat na vier dagen na de start van de voorverkoop. De vraag naar weekendkaarten was enorm en alle records zijn op dit vlak gebroken. Dit betekent echter niet dat Pinkpop 2008 is uitverkocht want er zijn nog voldoende dagkaarten (exclusief kamperen) verkrijgbaar. Helaas kan de organisatie niet meer weekendkaarten verkopen omdat er simpelweg niet voldoende kampeergelegenheid is in de buurt van het festivalterrein. De meest gestelde vraag van dit moment is of men met een dagkaart toegang tot de festivalcampings kan krijgen. Dit is niet mogelijk voor welke dagkaart dan ook en ongeacht het aantal, ook al hebben sommige festivalgangers een slaapplaats te vergeven in hun tent. Het maximaal aantal beschikbare kampeerplaatsen is gebaseerd op jarenlange ervaring. Veel dagkaarthouders zoeken nu naar alternatieven zoals de reguliere campings, pensions of hotels in de omgeving. Ze kunnen hiervoor informatie inwinnen bij VVV Zuid Limburg, tel. 0900-9798 ( ¤ 1 per gesprek ) of 043-6098500.
Volgende week hoopt de organisatie meer namen bekend te maken van het programma. Zoals bekend heeft PINKPOP 2008 al grote namen als METALLICA, FOO FIGHTERS, RAGE AGAINST THE MACHINE, COUNTING CROWS, QUEENS OF THE STONE AGE, KAISER CHIEFS, EDITORS, THE VERVE en INCUBUS op het affiche staan.
In totaal zullen ook dit jaar 39 acts op de drie podia staan en is het festivalterrein weer alle dagen volledig geopend. Het hoofdpodium op zuid, het 3FM-podium op noord en een gigantische tent op zuid. In de voorverkoop kost een dagkaart 69 euro en een weekendkaart inclusief kamperen 129 euro, doch beiden exclusief voorverkoopkosten. Dit jaar zijn er voor alle dagen losse entreekaarten beschikbaar. Pinkpop blijft een van de goedkoopste popfestivals in Europa. De indeling van het programma is voorlopig als volgt:
VRIJDAG 30 MEI: 16.00-23.00 UUR
METALLICA
INCUBUS * FLOGGING MOLLY
CHRIS CORNELL * ALTER BRIDGE * SAT2D
PORCUPINE TREE
ZATERDAG 31 MEI: 13.00-23.00 UUR
FOO FIGHTERS
KAISER CHIEFS * EDITORS * KT TUNSTALL * MOKE
THE VERVE * NOVASTAR * BAD RELIGION
GROOVE ARMADA * JUSTICE
ZONDAG 1 JUNI: 12.00-23.00 UUR
RAGE AGAINST THE MACHINE
QUEENS OF THE STONE AGE * RACOON * GAVIN DEGRAW * FICTION PLANE
CAVALERA CONSPIRACY * THE WOMBATS
ROISIN MURPHY * SAYBIA * PETE MURRAY * KATE NASH * PATRICK WATSON
more to follow
presentatie: Giel Beelen en Eric Corton
wijzigingen programma voorbehouden
Roger Waters treed de week VOOR Pinkpop opquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef Byte_Me het volgende:
weet je hier wat meer over? ik snap het niet zo goed. op zondagavond om 19.30 een apart concert OP het pinkpopterrein, waar je extra een kaartje voor moet hebben??? waar op het terrein komt dat dan? tegelijk met het "normale" programma? 59 euro extra??? is jan smeets gek geworden of snap ik het niet goed?
Gigantische tent? Is het dan een andere want de tent van vorig jaar was eigenlijk niet zo groot...quote:Het hoofdpodium op zuid, het 3FM-podium op noord en een gigantische tent op zuid
Roger Waters treed op de dag voor Pinkpop Classic. Dat is dus de dag voor Pinksteren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
weet je hier wat meer over? ik snap het niet zo goed. op zondagavond om 19.30 een apart concert OP het pinkpopterrein, waar je extra een kaartje voor moet hebben??? waar op het terrein komt dat dan? tegelijk met het "normale" programma? 59 euro extra??? is jan smeets gek geworden of mis ik iets?
En met quadrofonische geluidsinstallatie...echt een suuuupergeluid geeft datquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Roger Waters treed op de dag voor Pinkpop Classic. Dat is dus de dag voor Pinksteren.
Hij zal echter de faciliteiten gebruiken van het Pinkpop hoofdpodium etc.
Hiervoor moet je een apart kaartje voor kopen.
Edit: Hij zal trouwens integraal The Dark Side of the Moon spelen van Pink Floyd. En in het begin of als encore wat hitjes van The Wall etc.
Ik vraag me af. Is er eigenlijk een openingsact. Lijkt me verdomd moeilijk om zoiets te moeten openen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:24 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
En met quadrofonische geluidsinstallatie...echt een suuuupergeluid geeft dat
SAT2D?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vraag me af. Is er eigenlijk een openingsact. Lijkt me verdomd moeilijk om zoiets te moeten openen.
Lezen kan moeilijk zijn! Sat2D opent Pinkpop.quote:
Godmondeknetter, zaterdag netjes besteld, nog steeds niet binnen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:08 schreef CherryLips het volgende:
ja, maandag besteld en gister binnen.
Idem hierquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:14 schreef brainster het volgende:
[..]
Godmondeknetter, zaterdag netjes besteld, nog steeds niet binnen.
Je weet dat ze in april in Tilburg optreden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:10 schreef botar het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook nog op een stiekeme bevestiging van Gogol Bordello
weer? ja weer
anyway das toch kansloos lijkt me, maar ik moet toch iets te posten hebben
Ja ik heb ook m´n ticket al liggen... Ook ga ik naar de Parijs show en ik overweeg nog de twee andere shows in Frankrijk (Strasbourg en Bourges) eraan te plakken.,.. Mocht het uitkomen met mijn werk overweeg ik tevens de Berlijn show...quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je weet dat ze in april in Tilburg optreden?
Van hetzelfde! Was te laat voor de weekend kaarten, de voornaamste rede om te gaan is voor mij RATM, dus dan maar een dagkaart..quote:
Ik gok dat RATM niet al te moeilijk zal doen... Als ze 1,5 uur spelen verwacht ik wel een uurtje tv...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef snopprinses het volgende:
ik ga op tv meekijken, dus allemaal zwaaien!![]()
hopelijk wordt ratm en flogging molly gewoon uitgezonden
Met natuurlijk!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:56 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Is dat eigenlijk nog wel wat zo >10 jaar na dato dat RATM?
Met of zonder Tom Morello?
Moet me weer eens inlezen (en luisteren) dan.quote:
*krijgt naar voorgevoel* ik had mn kaartje gisteren binnen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:14 schreef brainster het volgende:
[..]
Godmondeknetter, zaterdag netjes besteld, nog steeds niet binnen.
Ticketservice = ticketmasterquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:31 schreef Deansensitized het volgende:
Had je ook bij Ticketservice moeten bestellen
Kut TNTquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:14 schreef Operc het volgende:
[..]
*krijgt naar voorgevoel* ik had mn kaartje gisteren binnen.
Ik snap het wel. Ik heb ze in Barcelona gezien en dat was een van de leukste concerten die ik meegemaakt heb. Dus ik ben er in Tilburg ook weer bij.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:35 schreef botar het volgende:
[..]
Ja ik heb ook m´n ticket al liggen... Ook ga ik naar de Parijs show en ik overweeg nog de twee andere shows in Frankrijk (Strasbourg en Bourges) eraan te plakken.,.. Mocht het uitkomen met mijn werk overweeg ik tevens de Berlijn show...
Ik weet dat een beetje ziek is, maar sinds ik Gogol ken, ik weet niet wat het is het voelt goed... Het voelt belangrijk en energiek... En ik blijf er vrolijk van worden... Ze zijn voor mij al bijna even belangrijk als Sublime...
En op Pinkpop zou ik ze graag ook zien dus... Voor één groot feest met een groot vol dansend veld (of nog beter tent)
zoals ik al zei... t gaat toch niet gebeuren...
edit: Sorry voor het hoge offtopic gehalte
Heb zojuist een mailtje de deur uitgedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Als ik morgenvroeg niks binnen heb dan bel ik ticketservice op... geld is maandag al van mijn rekening af gegaan
Ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:00 schreef CherryLips het volgende:
ik heb betaald met ideal, trouwens.
Ik zie ze verschijnen op Lowlands. Dat is meer het festival er naar en rond die tijd is er denk ik wel een Europese tournee.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:36 schreef Numbie het volgende:
Band-die-ik-heeeeeel-graag-op-PP-zou-willen-zien: Death Cab For Cutie
Liever op pinkpop, want hoe dichter bij albumrelease hoe beterquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zie ze verschijnen op Lowlands. Dat is meer het festival er naar en rond die tijd is er denk ik wel een Europese tournee.
Bij Pedaal bestellen is ideaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef ralfseltje het volgende:
Waarom bestellen er eigenlijk zo veel mensen via internet? Is blijkbaar eerder "uitverkocht", is duurder, duurt langer, is dat het allemaal waard om een fietstochtje naar de winkel te besparen?
Waarom niet? Ik heb mijn kaarten en hoefde mijn bed niet eens uitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef ralfseltje het volgende:
Waarom bestellen er eigenlijk zo veel mensen via internet? Is blijkbaar eerder "uitverkocht", is duurder, duurt langer, is dat het allemaal waard om een fietstochtje naar de winkel te besparen?
Ik ben lui.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef ralfseltje het volgende:
DIe mogen ook wel komenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kleine kans, want volgens mij waren Alex en Miles van plan te gaan touren
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:17 schreef Apfelsaft het volgende:
Ook al geen Kooks?Nu blijft er niks meer over
nee, ik zet m'n kaarten maar te koopquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:17 schreef Apfelsaft het volgende:
Ook al geen Kooks?Nu blijft er niks meer over
* UncleSam hoopt ook meequote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is Tool nog niet aangekondigd?.
Zou wel heel erg tof zijn, maar die kans is kleinquote:
Goeie vraag, ik snap het ook niet, alsof dat zoveel werk is... En dan zit je altijd met die onzekerheid met betrekking tot de verzending... Ze zijn echt niet goedkoper als je ze online koopt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef ralfseltje het volgende:
kaarten die je uit de machine op het postkantoor ziet komenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik snap het ook niet, alsof dat zoveel werk is... En dan zit je altijd met die onzekerheid met betrekking tot de verzending... Ze zijn echt niet goedkoper als je ze online koopt.
Ik moest werken tijdens openingstijden en kwam telefonisch er niet door!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik snap het ook niet, alsof dat zoveel werk is... En dan zit je altijd met die onzekerheid met betrekking tot de verzending... Ze zijn echt niet goedkoper als je ze online koopt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kaarten die je uit de machine op het postkantoor ziet komen
Ja en daar betaal je 3+euro voor altijdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kaarten die je uit de machine op het postkantoor ziet komen
Voor die 3 euro zit ik niet in de stress of de postbode wel of niet me kaartjes heeft gejatquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja en daar betaal je 3+euro voor altijdGeweldige 'service' he
zo zo 3 euro, dan kan ik de rest van de maand niet etenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja en daar betaal je 3+euro voor altijdGeweldige 'service' he
Omdat sommige mensen in oorden wonen waar geen verkooppunt is wellicht?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef ralfseltje het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zo zo 3 euro, dan kan ik de rest van de maand niet eten![]()
Ja, bij mij in het dorp is ook geen verkooppunt, maar dat wil niet zeggen dat ik niet buiten mijn dorp kan komen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen in oorden wonen waar geen verkooppunt is wellicht?
Nee, voor die 'service' betaal je nog eens 4 euro extra.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voor die 3 euro zit ik niet in de stress of de postbode wel of niet me kaartjes heeft gejat
Tja iedereen kan ze ook bij bureau Pinkpop in Limburg gaan halen, want daar kan ook iedereen komen.... maar dat is ook flauwekulquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, bij mij in het dorp is ook geen verkooppunt, maar dat wil niet zeggen dat ik niet buiten mijn dorp kan komen...
Ja het zal me benieuwen wat we nog kunnen verwachten aan acts.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blijft weinig over van de acts die zo goed als vast lagen
We hoeven dus (waarschijnlijk) niet meer te rekenen op alanis, jimmy eat world en the offspring? of begrijp ik dit verkeerd?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blijft weinig over van de acts die zo goed als vast lagen
en als m'n kaartje nu gejat wordt kan ik dat aangeven, kennen ze de code en kunnen ze die blokkerenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja iedereen kan ze ook bij bureau Pinkpop in Limburg gaan halen, want daar kan ook iedereen komen.... maar dat is ook flauwekul![]()
Als iemand eerst 5 km (of meer) moet fietsen of een half uur (of langer) met de bus moet, kan ik me voorstellen dat internet voor zulke mensen voor internet kiezen. Simpelweg omdat niet iedereen woont in een stad waar een verkooppunt is.
's avonds is een relatief begrip op Pinkpop, Metallica zal om 21:15 beginnen en QOTSA speelt voor RATM die ook rond die tijd beginnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:45 schreef MOD het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dit jaar voor het eerst pinkpopToen ik hoorde dat QOTSA op het programma stond was het raak!
Maar nu vraag ik me af of de volgorde van bands op de site ook staat voor de volgorde waarin ze optreden?
Ik hoop namelijk dat QOTSA en Metallica 's avonds pas komen......
Latersssss
20:15 bedoel je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
's avonds is een relatief begrip op Pinkpop, Metallica zal om 21:15 beginnen en QOTSA speelt voor RATM die ook rond die tijd beginnen.
Het was vroeg vanochtendquote:
ze blokkeren de barcode die ze scannen bij de ingang. jij krijgt een nieuw kaartje met een nieuwe code en de jatter komt het terrein niet op.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:32 schreef brainster het volgende:
Kut TNT. Nog steeds niet binnen. Sterf!
Zal ik nog even wachten tot maandag, of nu meteen een email tikken naar ticketmaster?
En puur theoretisch, als de postbezorger mijn ticket heeft gejat, wat kunnen zij er dan mee doen?
Hipquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze blokkeren de barcode die ze scannen bij de ingang. jij krijgt een nieuw kaartje met een nieuwe code en de jatter komt het terrein niet op.
kheb wel eens 2 weken moeten wachten tot ze in huis waren, /....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:32 schreef brainster het volgende:
Kut TNT. Nog steeds niet binnen. Sterf!
Zal ik nog even wachten tot maandag, of nu meteen een email tikken naar ticketmaster?
En puur theoretisch, als de postbezorger mijn ticket heeft gejat, wat kunnen zij er dan mee doen?
Dan wacht ik nog wel even een weekje, of nog wat meer.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
kheb wel eens 2 weken moeten wachten tot ze in huis waren, /....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |