Koop alleen kaarten bij de officiële voorverkoopadressen!quote:De voorverkoop start zaterdag 16 februari 2008 om 10.00 uur.
Ja is al genoemd vorige topic. Maar goed in de tent d'r mee en niemand heeft d'r last van.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:34 schreef supkaa het volgende:
Ik weet niet of dit al geplaatst is:
"Volgens berichtgeving op Kornspace.com heeft Jonathan Davis (Korn) gezegd dat hij tevens Pinkpop zal aandoen dit jaar. Dit is overigens terug te horen in een interview op de betreffende website. "
bron: festivalinfo.nl
Kutzooi.. Er zijn nog maten van me die een kaartje moeten kopen. Thanx voor de melding!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Weekend kaarten Pinkpop 2008 bijna uitverkocht.
Leuk als openingsact van de vrijdag in dezelfde tent!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja is al genoemd vorige topic. Maar goed in de tent d'r mee en niemand heeft d'r last van.
er was toch nog een zanger uit een bekende band die als solo-artiest kwam? dat is hij dan zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:34 schreef supkaa het volgende:
Ik weet niet of dit al geplaatst is:
"Volgens berichtgeving op Kornspace.com heeft Jonathan Davis (Korn) gezegd dat hij tevens Pinkpop zal aandoen dit jaar. Dit is overigens terug te horen in een interview op de betreffende website. "
bron: festivalinfo.nl
Paar vrienden van mij moeten wachten op stufi. Dat gaat dus niet meer goedkomen denk ik...quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:39 schreef Twarres het volgende:
[..]
Kutzooi.. Er zijn nog maten van me die een kaartje moeten kopen. Thanx voor de melding!
Nee dat is Chris Cornell (Soundgarden/Audioslave)quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er was toch nog een zanger uit een bekende band die als solo-artiest kwam? dat is hij dan zeker?
die kunnen toch ff lenen ofzo, of kennen ze helemaal geen mensen met geld?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Paar vrienden van mij moeten wachten op stufi. Dat gaat dus niet meer goedkomen denk ik...
Ik vrees het ergste, als het vandaag al niet uitverkocht gaat, dan morgen zeker als de stufi overal binnen begint te vallen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Paar vrienden van mij moeten wachten op stufi. Dat gaat dus niet meer goedkomen denk ik...
ow jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee dat is Chris Cornell (Soundgarden/Audioslave)
Wanneer heb je eigenlijk besteld? Ik heb ze gisteren besteld. Ben benieuwd wanneer ze op de mat liggen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Onze kaartjes lagen net in de brievenbus
Damn, dat is snel gegaan!quote:
Beste line-up in jaren, dus het verbaast me niet echtquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, als het vandaag al niet uitverkocht gaat, dan morgen zeker als de stufi overal binnen begint te vallen.
Overigens wel een hele prestatie als ze dat voor elkaar krijgen, binnen een week uitverkocht....
we hadden ze zaterdagmiddag besteld. Twijfelden nog even omdat we eigenlijk op het salaris wilden wachten, maar gezien het feit dat het zo snel ging toch maar snel gekocht. Nu kunnen we geen boodschappen meer doen, maar we hebben wél kaartenquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wanneer heb je eigenlijk besteld? Ik heb ze gisteren besteld. Ben benieuwd wanneer ze op de mat liggen...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef flugeltje het volgende:
Nu kunnen we geen boodschappen meer doen, maar we hebben wél kaarten
Niet het papier opeten!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
we hadden ze zaterdagmiddag besteld. Twijfelden nog even omdat we eigenlijk op het salaris wilden wachten, maar gezien het feit dat het zo snel ging toch maar snel gekocht. Nu kunnen we geen boodschappen meer doen, maar we hebben wél kaarten
Gelukkig hadden we nog wel eten in huisquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]ach, kom je ook wel weer overheen
Zo heb ik vorig jaar mijn Lowlands ticket gekocht! Daarom wilde ik ook telefoneren maar ik kwam er niet doorheen dus dan toch maar gewoon via internet besteld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:07 schreef botar het volgende:
Er komen natuurlijk nog wel wat tickets vrij... Via ticketservicetelefoon kan je namelijk nog steeds reserveren en zeggen dat je je kaarten aan t postkantoor af wil halen... Dan heb je een aantal werkdagen om dat te doen... Ik heb dat gister zelf ook gedaan (krijg nl pas van t weekeind centen en nu weet ik zeker dat ik een kaartje heb) Mocht ik (of een van de andere mensen die dit gedaan hebben) hun kaartje niet afhalen dan komen ze weer vrij...
De mijne staat overigens gereserveerd tot de 28e geloof ik... Maar wacht daar niet op... Uiterlijk maandag heb ik m opgehaald... Die gaat niet vervallen
Verkauf zur Zeit nicht möglichquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
https://www.bonnticket.de/index.php?id=205672&PHPSESSID=f1146f5f34a55ed1f083030b4c86f523
Bij de buren kun je nog kaarten bestellen.
Stuiptrekkingen. Komende week zullen nog een paar keer kaarten beschikbaar zijn. Vooral van bellende mensen die op het laatste moment halen om later te kunnen betalen en dan vergeten of niet kunnen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm als ik door klik kom ik gewoon bij een bestel scherm waar je je gegevens moet invullen. Dus volgens mij kan je nog wel bestellen.
FNAC is ook uitverkocht in België
Event travel is ook uitverkocht.
Mensen die de hele dag gaan F5'en op de diverse sites. Dat zijn pas bikkels die verdienen om naar het festival te gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Stuiptrekkingen. Komende week zullen nog een paar keer kaarten beschikbaar zijn. Vooral van bellende mensen die op het laatste moment halen om later te kunnen betalen en dan vergeten of niet kunnen.
Volgende keer gewoon op tijd kaartje kopenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mensen die de hele dag gaan F5'en op de diverse sites. Dat zijn pas bikkels die verdienen om naar het festival te gaan.
Uiteindelijk zijn ze gewoon te laat
Mwoah voor beide heb ik de hoop een beetje opgegevenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:39 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik hoop dat de Pinkpop organisatie door deze uitverkoop niet opeens alle (grote) namen die nog in de running waren voor de resterende plaatsen gaat vervangen door goedkope Nederlandse flutbandsOffspring en Babyshambles moeten gewoon komen!
Dat heb ik met Bospop. Lowlands nu 5x en Pinkpop 3x. Ik ben een beetje een laatbloeiertje en Lowlands vond ik zo te gek gaaf bizziewizziewopwop.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pinkpop is nu de 10e keer.
Jubileum editieVoor het eerst toen ik 12 was met mijn pappa naar Limp Bizkit
Hmm ik ben nu drie keer naar bospop geweest en prima bevallen. Maar goed één van onze medewerkers zit in het bestuur van Bospop dus daar gaan we altijd helemaal losquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat heb ik met Bospop. Lowlands nu 5x en Pinkpop 3x. Ik ben een beetje een laatbloeiertje en Lowlands vond ik zo te gek gaaf bizziewizziewopwop.
Dus jij was ook de laatste dag in de Bosuil? God, wat was iedereen daar totaal van de kaartquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm ik ben nu drie keer naar bospop geweest en prima bevallen. Maar goed één van onze medewerkers zit in het bestuur van Bospop dus daar gaan we altijd helemaal los
Lenny Kravitz komt ook langs. Ze weten wel de juiste bandjes neer te zettenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens net wel een gigantische banner van Paramore op de pinkpop site
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dus jij was ook de laatste dag in de Bosuil? God, wat was iedereen daar totaal van de kaart
Laat die banners maar schuiven, lijken net Google adsquote:Lenny Kravitz komt ook langs. Ze weten wel de juiste bandjes neer te zetten
stond volgens Jan niet op z'n lijstje toen ik vroeg in Paradiso..quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef Krissinas het volgende:
Simple Plan
Komen niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:07 schreef pascalheister het volgende:
the killers moeten gewoon komen
Hangt er vanaf waar je woont, als je zuidelijker woont heb je meer verkoop adressen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:12 schreef Ziewoarut het volgende:
Dus ik kan nuu nergens meer legaal mijn kaartje halen/bestellen?![]()
![]()
???
Mwoah voorlopig nog even niet, maar gezien het snelle uitverkopen waarschijnlijk wel.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:24 schreef Arnoutvanh het volgende:
Ben blij dat ik gisteren gegaan ben ipv vandaan, anders had ik daar nu pas gestaan bij de plato.
Hoewel nu blijkt dat de vrienden waarmee ik zou gaan nog geen kaartje hebben gekocht, dus... Festivalmaatje gezocht![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:41 schreef greatgonzo het volgende:
Helaas moet ik er wel alleen heen, mijn lowlands vriendjes hadden geen tijd/zin om nog een festival te doen (stelletje prutsers), en een ander stel ging oververhuizen...
Maar ik zal vast niet de enige zijn
Niets is nog zeker hoor. Ik heb ze nog steeds op het lijstje staan maar de kans is wel steeds kleiner aan het worden na alle berichten. Gewoon even afwachtenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Jammer van The Offspring, ik had ze graag live willen zien.
Ik woon in de buurt van Geleeen maar begin nu te twijfelen, ik voel me steeds meer een dagkaartpauper wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont, als je zuidelijker woont heb je meer verkoop adressen.
Nou morgen even alle locaties af in de buurt om weekendkaarten te scoren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Geleeen maar begin nu te twijfelen, ik voel me steeds meer een dagkaartpauper worden
Dat is waar. Jammer van de kleine kans danquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niets is nog zeker hoor. Ik heb ze nog steeds op het lijstje staan maar de kans is wel steeds kleiner aan het worden na alle berichten. Gewoon even afwachten
Oh het is niet van de kaart maar ik acht de kans gewoon een stuk kleiner omdat het een vrij prijzige band is en PP zo goed als uitverkocht is. Ze hebben nog een aantal plekken te vergeven. Het kan nog maar duidelijk is het niet laatste tijdquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Dupje het volgende:
Was ik ook weer, ben blij dat ik mn kaartje meteen in huis heb gehaald!
Maar hoezo is The Offspring van de kaart?
Dat sowieso.quote:
Hmm, mits Pete in goede doen blijft is dat een prima optie. Meer de vraag of PP het risico wilt nemen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Babyshambles op 3FM-stage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |