Koop alleen kaarten bij de officiële voorverkoopadressen!quote:De voorverkoop start zaterdag 16 februari 2008 om 10.00 uur.
Ja is al genoemd vorige topic. Maar goed in de tent d'r mee en niemand heeft d'r last van.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:34 schreef supkaa het volgende:
Ik weet niet of dit al geplaatst is:
"Volgens berichtgeving op Kornspace.com heeft Jonathan Davis (Korn) gezegd dat hij tevens Pinkpop zal aandoen dit jaar. Dit is overigens terug te horen in een interview op de betreffende website. "
bron: festivalinfo.nl
Kutzooi.. Er zijn nog maten van me die een kaartje moeten kopen. Thanx voor de melding!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Weekend kaarten Pinkpop 2008 bijna uitverkocht.
Leuk als openingsact van de vrijdag in dezelfde tent!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja is al genoemd vorige topic. Maar goed in de tent d'r mee en niemand heeft d'r last van.
er was toch nog een zanger uit een bekende band die als solo-artiest kwam? dat is hij dan zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:34 schreef supkaa het volgende:
Ik weet niet of dit al geplaatst is:
"Volgens berichtgeving op Kornspace.com heeft Jonathan Davis (Korn) gezegd dat hij tevens Pinkpop zal aandoen dit jaar. Dit is overigens terug te horen in een interview op de betreffende website. "
bron: festivalinfo.nl
Paar vrienden van mij moeten wachten op stufi. Dat gaat dus niet meer goedkomen denk ik...quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:39 schreef Twarres het volgende:
[..]
Kutzooi.. Er zijn nog maten van me die een kaartje moeten kopen. Thanx voor de melding!
Nee dat is Chris Cornell (Soundgarden/Audioslave)quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er was toch nog een zanger uit een bekende band die als solo-artiest kwam? dat is hij dan zeker?
die kunnen toch ff lenen ofzo, of kennen ze helemaal geen mensen met geld?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Paar vrienden van mij moeten wachten op stufi. Dat gaat dus niet meer goedkomen denk ik...
Ik vrees het ergste, als het vandaag al niet uitverkocht gaat, dan morgen zeker als de stufi overal binnen begint te vallen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Paar vrienden van mij moeten wachten op stufi. Dat gaat dus niet meer goedkomen denk ik...
ow jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee dat is Chris Cornell (Soundgarden/Audioslave)
Wanneer heb je eigenlijk besteld? Ik heb ze gisteren besteld. Ben benieuwd wanneer ze op de mat liggen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Onze kaartjes lagen net in de brievenbus
Damn, dat is snel gegaan!quote:
Beste line-up in jaren, dus het verbaast me niet echtquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, als het vandaag al niet uitverkocht gaat, dan morgen zeker als de stufi overal binnen begint te vallen.
Overigens wel een hele prestatie als ze dat voor elkaar krijgen, binnen een week uitverkocht....
we hadden ze zaterdagmiddag besteld. Twijfelden nog even omdat we eigenlijk op het salaris wilden wachten, maar gezien het feit dat het zo snel ging toch maar snel gekocht. Nu kunnen we geen boodschappen meer doen, maar we hebben wél kaartenquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wanneer heb je eigenlijk besteld? Ik heb ze gisteren besteld. Ben benieuwd wanneer ze op de mat liggen...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef flugeltje het volgende:
Nu kunnen we geen boodschappen meer doen, maar we hebben wél kaarten
Niet het papier opeten!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
we hadden ze zaterdagmiddag besteld. Twijfelden nog even omdat we eigenlijk op het salaris wilden wachten, maar gezien het feit dat het zo snel ging toch maar snel gekocht. Nu kunnen we geen boodschappen meer doen, maar we hebben wél kaarten
Gelukkig hadden we nog wel eten in huisquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]ach, kom je ook wel weer overheen
Zo heb ik vorig jaar mijn Lowlands ticket gekocht! Daarom wilde ik ook telefoneren maar ik kwam er niet doorheen dus dan toch maar gewoon via internet besteld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:07 schreef botar het volgende:
Er komen natuurlijk nog wel wat tickets vrij... Via ticketservicetelefoon kan je namelijk nog steeds reserveren en zeggen dat je je kaarten aan t postkantoor af wil halen... Dan heb je een aantal werkdagen om dat te doen... Ik heb dat gister zelf ook gedaan (krijg nl pas van t weekeind centen en nu weet ik zeker dat ik een kaartje heb) Mocht ik (of een van de andere mensen die dit gedaan hebben) hun kaartje niet afhalen dan komen ze weer vrij...
De mijne staat overigens gereserveerd tot de 28e geloof ik... Maar wacht daar niet op... Uiterlijk maandag heb ik m opgehaald... Die gaat niet vervallen
Verkauf zur Zeit nicht möglichquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
https://www.bonnticket.de/index.php?id=205672&PHPSESSID=f1146f5f34a55ed1f083030b4c86f523
Bij de buren kun je nog kaarten bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |