Ja en daar betaal je 3+euro voor altijdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kaarten die je uit de machine op het postkantoor ziet komen
Voor die 3 euro zit ik niet in de stress of de postbode wel of niet me kaartjes heeft gejatquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja en daar betaal je 3+euro voor altijdGeweldige 'service' he
zo zo 3 euro, dan kan ik de rest van de maand niet etenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja en daar betaal je 3+euro voor altijdGeweldige 'service' he
Omdat sommige mensen in oorden wonen waar geen verkooppunt is wellicht?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef ralfseltje het volgende:
Waarom bestellen er eigenlijk zo veel mensen via internet? Is blijkbaar eerder "uitverkocht", is duurder, duurt langer, is dat het allemaal waard om een fietstochtje naar de winkel te besparen?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zo zo 3 euro, dan kan ik de rest van de maand niet eten![]()
Ja, bij mij in het dorp is ook geen verkooppunt, maar dat wil niet zeggen dat ik niet buiten mijn dorp kan komen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen in oorden wonen waar geen verkooppunt is wellicht?
Nee, voor die 'service' betaal je nog eens 4 euro extra.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voor die 3 euro zit ik niet in de stress of de postbode wel of niet me kaartjes heeft gejat
Tja iedereen kan ze ook bij bureau Pinkpop in Limburg gaan halen, want daar kan ook iedereen komen.... maar dat is ook flauwekulquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, bij mij in het dorp is ook geen verkooppunt, maar dat wil niet zeggen dat ik niet buiten mijn dorp kan komen...
Ja het zal me benieuwen wat we nog kunnen verwachten aan acts.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blijft weinig over van de acts die zo goed als vast lagen
We hoeven dus (waarschijnlijk) niet meer te rekenen op alanis, jimmy eat world en the offspring? of begrijp ik dit verkeerd?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blijft weinig over van de acts die zo goed als vast lagen
en als m'n kaartje nu gejat wordt kan ik dat aangeven, kennen ze de code en kunnen ze die blokkerenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja iedereen kan ze ook bij bureau Pinkpop in Limburg gaan halen, want daar kan ook iedereen komen.... maar dat is ook flauwekul![]()
Als iemand eerst 5 km (of meer) moet fietsen of een half uur (of langer) met de bus moet, kan ik me voorstellen dat internet voor zulke mensen voor internet kiezen. Simpelweg omdat niet iedereen woont in een stad waar een verkooppunt is.
's avonds is een relatief begrip op Pinkpop, Metallica zal om 21:15 beginnen en QOTSA speelt voor RATM die ook rond die tijd beginnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:45 schreef MOD het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dit jaar voor het eerst pinkpopToen ik hoorde dat QOTSA op het programma stond was het raak!
Maar nu vraag ik me af of de volgorde van bands op de site ook staat voor de volgorde waarin ze optreden?
Ik hoop namelijk dat QOTSA en Metallica 's avonds pas komen......
Latersssss
20:15 bedoel je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 06:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
's avonds is een relatief begrip op Pinkpop, Metallica zal om 21:15 beginnen en QOTSA speelt voor RATM die ook rond die tijd beginnen.
Het was vroeg vanochtendquote:
ze blokkeren de barcode die ze scannen bij de ingang. jij krijgt een nieuw kaartje met een nieuwe code en de jatter komt het terrein niet op.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:32 schreef brainster het volgende:
Kut TNT. Nog steeds niet binnen. Sterf!
Zal ik nog even wachten tot maandag, of nu meteen een email tikken naar ticketmaster?
En puur theoretisch, als de postbezorger mijn ticket heeft gejat, wat kunnen zij er dan mee doen?
Hipquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze blokkeren de barcode die ze scannen bij de ingang. jij krijgt een nieuw kaartje met een nieuwe code en de jatter komt het terrein niet op.
kheb wel eens 2 weken moeten wachten tot ze in huis waren, /....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:32 schreef brainster het volgende:
Kut TNT. Nog steeds niet binnen. Sterf!
Zal ik nog even wachten tot maandag, of nu meteen een email tikken naar ticketmaster?
En puur theoretisch, als de postbezorger mijn ticket heeft gejat, wat kunnen zij er dan mee doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |