Bij Pedaal bestellen is ideaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef ralfseltje het volgende:
Waarom bestellen er eigenlijk zo veel mensen via internet? Is blijkbaar eerder "uitverkocht", is duurder, duurt langer, is dat het allemaal waard om een fietstochtje naar de winkel te besparen?
Waarom niet? Ik heb mijn kaarten en hoefde mijn bed niet eens uitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef ralfseltje het volgende:
Waarom bestellen er eigenlijk zo veel mensen via internet? Is blijkbaar eerder "uitverkocht", is duurder, duurt langer, is dat het allemaal waard om een fietstochtje naar de winkel te besparen?
Ik ben lui.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef ralfseltje het volgende:
DIe mogen ook wel komenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kleine kans, want volgens mij waren Alex en Miles van plan te gaan touren
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:17 schreef Apfelsaft het volgende:
Ook al geen Kooks?Nu blijft er niks meer over
nee, ik zet m'n kaarten maar te koopquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:17 schreef Apfelsaft het volgende:
Ook al geen Kooks?Nu blijft er niks meer over
* UncleSam hoopt ook meequote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is Tool nog niet aangekondigd?.
Zou wel heel erg tof zijn, maar die kans is kleinquote:
Goeie vraag, ik snap het ook niet, alsof dat zoveel werk is... En dan zit je altijd met die onzekerheid met betrekking tot de verzending... Ze zijn echt niet goedkoper als je ze online koopt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef ralfseltje het volgende:
kaarten die je uit de machine op het postkantoor ziet komenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik snap het ook niet, alsof dat zoveel werk is... En dan zit je altijd met die onzekerheid met betrekking tot de verzending... Ze zijn echt niet goedkoper als je ze online koopt.
Ik moest werken tijdens openingstijden en kwam telefonisch er niet door!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik snap het ook niet, alsof dat zoveel werk is... En dan zit je altijd met die onzekerheid met betrekking tot de verzending... Ze zijn echt niet goedkoper als je ze online koopt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kaarten die je uit de machine op het postkantoor ziet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |