Ja ik heb ook m´n ticket al liggen... Ook ga ik naar de Parijs show en ik overweeg nog de twee andere shows in Frankrijk (Strasbourg en Bourges) eraan te plakken.,.. Mocht het uitkomen met mijn werk overweeg ik tevens de Berlijn show...quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je weet dat ze in april in Tilburg optreden?
Van hetzelfde! Was te laat voor de weekend kaarten, de voornaamste rede om te gaan is voor mij RATM, dus dan maar een dagkaart..quote:
Ik gok dat RATM niet al te moeilijk zal doen... Als ze 1,5 uur spelen verwacht ik wel een uurtje tv...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef snopprinses het volgende:
ik ga op tv meekijken, dus allemaal zwaaien!![]()
hopelijk wordt ratm en flogging molly gewoon uitgezonden
Met natuurlijk!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:56 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Is dat eigenlijk nog wel wat zo >10 jaar na dato dat RATM?
Met of zonder Tom Morello?
Moet me weer eens inlezen (en luisteren) dan.quote:
*krijgt naar voorgevoel* ik had mn kaartje gisteren binnen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:14 schreef brainster het volgende:
[..]
Godmondeknetter, zaterdag netjes besteld, nog steeds niet binnen.
Ticketservice = ticketmasterquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:31 schreef Deansensitized het volgende:
Had je ook bij Ticketservice moeten bestellen
Kut TNTquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:14 schreef Operc het volgende:
[..]
*krijgt naar voorgevoel* ik had mn kaartje gisteren binnen.
Ik snap het wel. Ik heb ze in Barcelona gezien en dat was een van de leukste concerten die ik meegemaakt heb. Dus ik ben er in Tilburg ook weer bij.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:35 schreef botar het volgende:
[..]
Ja ik heb ook m´n ticket al liggen... Ook ga ik naar de Parijs show en ik overweeg nog de twee andere shows in Frankrijk (Strasbourg en Bourges) eraan te plakken.,.. Mocht het uitkomen met mijn werk overweeg ik tevens de Berlijn show...
Ik weet dat een beetje ziek is, maar sinds ik Gogol ken, ik weet niet wat het is het voelt goed... Het voelt belangrijk en energiek... En ik blijf er vrolijk van worden... Ze zijn voor mij al bijna even belangrijk als Sublime...
En op Pinkpop zou ik ze graag ook zien dus... Voor één groot feest met een groot vol dansend veld (of nog beter tent)
zoals ik al zei... t gaat toch niet gebeuren...
edit: Sorry voor het hoge offtopic gehalte
Heb zojuist een mailtje de deur uitgedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Als ik morgenvroeg niks binnen heb dan bel ik ticketservice op... geld is maandag al van mijn rekening af gegaan
Ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:00 schreef CherryLips het volgende:
ik heb betaald met ideal, trouwens.
Ik zie ze verschijnen op Lowlands. Dat is meer het festival er naar en rond die tijd is er denk ik wel een Europese tournee.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:36 schreef Numbie het volgende:
Band-die-ik-heeeeeel-graag-op-PP-zou-willen-zien: Death Cab For Cutie
Liever op pinkpop, want hoe dichter bij albumrelease hoe beterquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zie ze verschijnen op Lowlands. Dat is meer het festival er naar en rond die tijd is er denk ik wel een Europese tournee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |