Hangt er vanaf waar je woont, als je zuidelijker woont heb je meer verkoop adressen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:12 schreef Ziewoarut het volgende:
Dus ik kan nuu nergens meer legaal mijn kaartje halen/bestellen?![]()
![]()
???
Mwoah voorlopig nog even niet, maar gezien het snelle uitverkopen waarschijnlijk wel.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:24 schreef Arnoutvanh het volgende:
Ben blij dat ik gisteren gegaan ben ipv vandaan, anders had ik daar nu pas gestaan bij de plato.
Hoewel nu blijkt dat de vrienden waarmee ik zou gaan nog geen kaartje hebben gekocht, dus... Festivalmaatje gezocht![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:41 schreef greatgonzo het volgende:
Helaas moet ik er wel alleen heen, mijn lowlands vriendjes hadden geen tijd/zin om nog een festival te doen (stelletje prutsers), en een ander stel ging oververhuizen...
Maar ik zal vast niet de enige zijn
Niets is nog zeker hoor. Ik heb ze nog steeds op het lijstje staan maar de kans is wel steeds kleiner aan het worden na alle berichten. Gewoon even afwachtenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Jammer van The Offspring, ik had ze graag live willen zien.
Ik woon in de buurt van Geleeen maar begin nu te twijfelen, ik voel me steeds meer een dagkaartpauper wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont, als je zuidelijker woont heb je meer verkoop adressen.
Nou morgen even alle locaties af in de buurt om weekendkaarten te scoren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Geleeen maar begin nu te twijfelen, ik voel me steeds meer een dagkaartpauper worden
Dat is waar. Jammer van de kleine kans danquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niets is nog zeker hoor. Ik heb ze nog steeds op het lijstje staan maar de kans is wel steeds kleiner aan het worden na alle berichten. Gewoon even afwachten
Oh het is niet van de kaart maar ik acht de kans gewoon een stuk kleiner omdat het een vrij prijzige band is en PP zo goed als uitverkocht is. Ze hebben nog een aantal plekken te vergeven. Het kan nog maar duidelijk is het niet laatste tijdquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Dupje het volgende:
Was ik ook weer, ben blij dat ik mn kaartje meteen in huis heb gehaald!
Maar hoezo is The Offspring van de kaart?
Dat sowieso.quote:
Hmm, mits Pete in goede doen blijft is dat een prima optie. Meer de vraag of PP het risico wilt nemen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Babyshambles op 3FM-stage?
Hm agjah hoe graag ik ook nog even het 'echte festivalgevoel' had meegepikt komen mijn nr 3 favo's: Metallica, Incubus en Chris Cornell toch op de vrijdag... Wordt waarschijnlijk dus een dagkaartje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou morgen even alle locaties af in de buurt om weekendkaarten te scoren.
Daarom, en er zijn genoeg acts die sowieso wel komen, geen risico factor zijn en zeker minder geld kosten. Maar goed, ik hou the Kooks nog wel even open, verder is Hot Chip dus een goede en hoop ik nog op een act ala Dave Clark.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:00 schreef Pink_Floyd het volgende:
das ook weer zo idd, je kan niet Krezip nog een keer laten opdraaien
Een dj?quote:
Als je ons toch niet hadquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:17 schreef Roosjedoosje het volgende:
ik heb net nog een kaartje via die site in duitsland besteld, nu maar hopen dat ie snel op mijn deurmat valt
Jaloers zijnt!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:17 schreef Roosjedoosje het volgende:
ik heb net nog een kaartje via die site in duitsland besteld, nu maar hopen dat ie snel op mijn deurmat valt
nee, je kunt ook 3 dagen naar PP en 363 dagen neuken (zonder hotelletje dan)quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:36 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jaloers zijnt!
Maar toch ook weer niet...
Het was voor mij; of 4 dagen met vriendin op vakantie
Of 3 dagen pinkpop
Vertaling in het Fok!'s
4 dagen neucken en genieten van een luxe hotelletje
of 3 dagen moshen, zuipen en blowen
*vriendin is in totaal ongeveer 50 euri goedkoper
Heb ik goed gekozen vraag ik mij dan af?
Jah maar:quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, je kunt ook 3 dagen naar PP en 363 dagen neuken (zonder hotelletje dan)
Nee sorry had niet zo van ongewassen altomeisjes en tja ik heb een vriendin hequote:Op woensdag 20 februari 2008 20:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
Je kan ook gewoon op PP neuken hoor
Die van mij ook vanmiddagquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Onze kaartjes lagen net in de brievenbus
Vriendin kan je ook daar neuken!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:46 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Nee sorry had niet zo van ongewassen altomeisjes en tja ik heb een vriendin he
Als je een dagkaart voor vrijdag hebt wil ik misschien ook wel ruilen trouwens (vrienden gaan wss alleen vrijdag nu de weekendkaarten uitverkocht zijn namelijk). Maar eerst ga ik nog ff verder kijken of er niet anderen zijn bij wie ik me kan aansluiten, want ik zou toch ook graag de volle 3 dagen willen meemaken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Geleeen maar begin nu te twijfelen, ik voel me steeds meer een dagkaartpauper worden
Echt, ik heb die enorme run op kaarten met open mond zitten volgen... Ongekend!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:25 schreef pascalheister het volgende:
wow binnen een week uitverkocht
Beste optie is met je vriendin naar Pinkpop gaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:36 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Jaloers zijnt!
Maar toch ook weer niet...
Het was voor mij; of 4 dagen met vriendin op vakantie
Of 3 dagen pinkpop
Vertaling in het Fok!'s
4 dagen neucken en genieten van een luxe hotelletje
of 3 dagen moshen, zuipen en blowen
*vriendin is in totaal ongeveer 50 euri goedkoper
Heb ik goed gekozen vraag ik mij dan af?
jaja daar weet jij zeker alles van, wat voer jij dan altijd op festivals uit met je vriendje enzoquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Beste optie is met je vriendin naar Pinkpop gaan
Dat zou ik opzich wel een goede vinden, de show van een paar jaar terug in de tent was geweldig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
en hoop ik nog op een act ala Dave Clark.
Ik heb absoluut geen verstand van dance en de ontwikkelingen omtrent dance, ik vind enkele dingen leuk en daar houd het ook mee op...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zou ik opzich wel een goede vinden, de show van een paar jaar terug in de tent was geweldig.
Of, nog beter, Laurent Garnier. Maar ik weet niet of die uberhaupt nog tourt?
27-2 in Doornroosje en driedubbeldwars uitverkochtquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:59 schreef botar het volgende:
[..]
Echter weet ik wel dat Laurent Garnier afgelopen augustus op sziget stond... Of ie daarna gestopt is ... geen idee
Music Machine in Sittard had vanmiddag rond half 5 nog een hele stapel weekendkaarten liggen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef Nandeke het volgende:
In Sittard en Roermond kwamen iig nog extra kaartjes hoorde ik. Goeie vriend van me heeft me die gereserveerd en aanbetaald (Y)
Bestaan die nogquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:43 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Jammer van The Offspring, ik had ze graag live willen zien.
Is gratis, net als een all-inclusive vakantie. Je moet alleen iets bijbetalen voor alcoholische dranken. 50 cent voor bier en volgens mij iets van 1 euro voor sterker.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:54 schreef Thealexfiles het volgende:
Waar ik wel eens benieuwd naar ben (als PP-maagd)
Wat waren de consumptieprijzen vorig jaar? En dat gaat zeker met zo'n bonnetjessysteem?
Ja oke, en mag ik dan over de brug kamperen? Of moet ik dan 10 bandjes hebben?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is gratis, net als een all-inclusive vakantie. Je moet alleen iets bijbetalen voor alcoholische dranken. 50 cent voor bier en volgens mij iets van 1 euro voor sterker.
Het gaat met een bonnensysteem, 1 bon=1 euro, volgens mij (weet niet zeker meer) kun je ze alleen per 10 halen. Bier is 2 bonnetjes. Eten enzo weet ik niet meer. Weet wel dat sommige dingen veel duurder waren in vergelijking met ander soort voedsel. Bonnen kopen hoef je niet lang voor in de rij te staan. Voor de pinautomaat sta je veeeeel langer in de rij. Cash geld meenemen is dan ook wel aan te raden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:04 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Ja oke, en mag ik dan over de brug kamperen? Of moet ik dan 10 bandjes hebben?
Dit is niet het LL topic, he Sack
3 of 4 bonnen voor een broodje champignonquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Weet wel dat sommige dingen veel duurder waren in vergelijking met ander soort voedsel.
Hmmm, Dave Clark zou vet zijn, maar ik zou die liever 's nachts ergens horen op een of andere afterpartyquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daarom, en er zijn genoeg acts die sowieso wel komen, geen risico factor zijn en zeker minder geld kosten. Maar goed, ik hou the Kooks nog wel even open, verder is Hot Chip dus een goede en hoop ik nog op een act ala Dave Clark.
Je hebt al 2 dagen niets bevestigd in het LL-topic!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bruggen op Pinkpop, voor mensen die 10 bandjes hebben, rechtstreeks voor alle podia en dranktenten.
Prima plan.
Oh ik moet me er zo weer even melden danquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je hebt al 2 dagen niets bevestigd in het LL-topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |