Had dan die linkjes gepost. In plaats van te gaan lopen emmeren dat je perse de linkjes van die bashsite wil gebruiken. Dat geeft 't een hele andere lading. Natuurlijk, op stormfront staan vast ook dingen die correct zijn. Gaan we ook niet naar linken voor nieuws. Gaan we ook niet over lopen zeuren. Klaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee hoor dat doe ik helemaal niet maar goed inhoudelijk lezen is je ook al vreemdhet is inderdaad een site die niet positief is over de islam, maar dat wil niet zeggen dat de info erop niet klopt
sterker nog degene die die bron poste heeft daarna nog 3 andere bronnen met dezelfde info aangedragen waaronder al jazeera en daar loopt links mee weg. nou jij weer
Weet ik.... maar je geeft er wel enige voedingsbodem aan. Vanwege het argument dat je die lijst klakkeloos voor waar aan gaat nemen. En niet stil staat bij de geponeerde bron (die overigens nu genote is). En trekt daarmee de discussie scheef. Vooralsnog offtopic imo.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nogmaals ik poste die link niethoe vaak moet ik dat herhalen
En nogmaals... het is een blog, eentje van het soort die ik hier niet wil zien.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:47 schreef
GewoneMan het volgende:
aha dus omdat het een site is die (logischerwijs) negatief tegenover de islam staat is hij niet betrouwbaar en is alles wat er staat niet waargewelldig betoog
kijk en dat bedoel ik dus. die jij niet wilt zien, wat een onzin. je bent god niet. je bent gewoon een partijdige user die toevallig een kleurtje op fok! heeft. niks meer, niks minder.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weet ik.... maar je geeft er wel enige voedingsbodem aan. Vanwege het argument dat je die lijst klakkeloos voor waar aan gaat nemen. En niet stil staat bij de geponeerde bron (die overigens nu genote is). En trekt daarmee de discussie scheef. Vooralsnog offtopic imo.
[..]
En nogmaals... het is een blog, eentje van het soort die ik hier niet wil zien.
Te gekleurd ja..... haatdragend (waar) ? Dat is echt appels en peren vergelijken.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
mogen de mods mij toch eens vertellen waarom indymedia en dergelijke niet helemaal gelijk gesteld worden aan sites als stormfront. indymedia is minstens zo haatdragend en gekleurd.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
mogen de mods mij toch eens vertellen waarom indymedia en dergelijke niet helemaal gelijk gesteld worden aan sites als stormfront. indymedia is minstens zo haatdragend en gekleurd.
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:15 schreef Floripas het volgende:
Omdat het een islamafzeiksite is en dus een belangenhouder. Ik ga in een topic over kraken ook niet van Indymedia quoten.
ik geloof dat jij indimedia niet zo goed kent. voor mij is die blog net zo haatdragend, maar goed ieder zijn voorkeur. als je met die persoonlijke voorkeur user bent, prima. maar leg je modschap dan direct neer of ga iets anders modden dan nws.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Te gekleurd ja..... haatdragend (waar) ? Dat is echt appels en peren vergelijken.
proest...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:10 schreef Drugshond het volgende:
FOK! is te links/partijdig georienteerd. , game on.
Het is extreem links en dat is MI net zo *fout* als extreem rechts.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Te gekleurd ja..... haatdragend (waar) ? Dat is echt appels en peren vergelijken.
Gaat het ook over lijken... op het moment dat je het opstart.quote:Op maandag 3 maart 2008 06:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is extreem links en dat is MI net zo *fout* als extreem rechts.
Kom op zeg. Wat een bullshit. Indymedia is zeker gekleurd maar het is geen haatdragende site, het promoot geen racisme en fascisme zoals stormfront wel doet.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2008 06:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is extreem links en dat is MI net zo *fout* als extreem rechts.
Ik denk dat jij niet goed door hebt hoe gezellig extreem links kan zijn in de praktijkquote:
Waarom zou ik dat niet doorhebben?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet goed door hebt hoe gezellig extreem links kan zijn in de praktijk
vind ik niet. ze zijn allebij radicaal in hun opvattingen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet doorhebben?
Maar Indymedia vergelijken met Stormfront is gewoon onzinnig.
volkert van der graaf popt ff omhoog in mijn gedachte...quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet goed door hebt hoe gezellig extreem links kan zijn in de praktijk
Dat hangt van de definitie van radicaal af. Maar dan nog: er zijn grote verschillen in ideologie en achtergrond. Het blijft onzinnig en onlogisch om ze op 1 lijn te stellen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind ik niet. ze zijn allebij radicaal in hun opvattingen.
eh, ja .. dat ze knap zijn.. was mijn antwoord op een vraag van een andere fokker.. hoe het kan dan het amerikaanse publiek er zo goed op reageertquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef sp3c het volgende:
maar hij begint zelf al over hoe knap ze wel niet zijn
besides, de vraag of Amerika hierin al dan niet voorloopt op Nederland kun je ook beter in het betreffende forum stellen want daar zullen ze er verstand van hebben denk ik
Kun je zelf aangeven waar-ie volgens jou thuishoort?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
het is een serieus topic... geen .. soap, of ha ha wat zijn die nichten toch grappig topic
kortom..
"nieuws en achtergronden"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Kun je zelf aangeven waar-ie volgens jou thuishoort?
ok , ik zal de OP wat aanpassenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:39 schreef gronk het volgende:
Teruggezet. Overigens ben ik het wel met sp3c eens dat je opzet die van een typisch SHO-topic is, dus je zult wel zelf nog even een NWS-achtige-verduidelijking moeten geven (wat meer 'body' dus over het belang van dit gebeuren voor de homoemancipatie.). Kan evt. nog wel bij de OP.
Mag ik de PM die jij me stuurde hier plaatsen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:38 schreef voyeur het volgende:
Per PM heb ik met Gronk nog overlegd, maar die werd alleen maar beschuldigender. Dan het hier maar aankaarten.
Topic reports zijn er IMO om moderators te attenderen op, inderdaad, spam,opmerkingen die ver buiten de grenzen van het acceptabele liggen, en nog zo wat dingen waarbij je denkt dat een moderator daar anders ook op zou ingrijpen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:38 schreef voyeur het volgende:
Ik plaatste gisteren een topicreport over voortdurende spam in het scientology topic. Een normaal netjes gedocumenteerd verhaal. Geen geslijm, geen poging om iemand te bannen, maar een zakelijke mededeling met onderbouwing. Tot mijn verbazing volgt daar deze post van Gronk op.
Spam mag plots van Gronk in dat topic én ik word openbaar op mijn vingers getikt omdat ik moderators voor ‘mijn karretje wil spannen’. Ik doe nota bene waar topic reports voor zijn.
En nu insinueer je weer van alles over mijn TR Vooruit dan plaats ik die hier ook; ik heb er geen problemen mee, behalve dat het van de echte discussie afleidt, maar je dwingt me tot dit gedoe.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:46 schreef gronk het volgende:
[..]
Topic reports zijn er IMO om moderators te attenderen op, inderdaad, spam,opmerkingen die ver buiten de grenzen van het acceptabele liggen, en nog zo wat dingen waarbij je denkt dat een moderator daar anders ook op zou ingrijpen.
Topic reports zijn er niet voor om users monddood te maken, je gelijk te halen via een mod-edit, of andere zaken die niets te maken hebben met fatsoenlijk gedrag. Topic reports zijn er ook niet voor om zelf maar 't modje uit te gaan hangen.
Hoe het zit met vertrouwelijkheid van TR's: goed punt, zal dat nagaan, maar OTOH, als je *zelf* al aangeeft dat je een TR gaat plaatsen, dan vind ik je reactie via PM en hier beneden alle peil.
Dus eigenlijk wil je dat ik zo'n TR lees, en dan zeg 'goh, interessant, zo had ik er nog niet naar gekeken', en dan vervolgens verder ga met wat ik op dat moment aan het doen was?quote:Hier probeer ik toch echt niemand te laten ingrijpen, monddood te maken of wat dan ook. Ik maak slechts duidelijk dat ik het niet eens ben met wat de poster doet, maar het er geheel mee eens ben dat dat gewoon mag op Fok. Expres zo geformuleerd om duidelijk te maken dat mijn mening of opinie over de poster er niets mee te maken heeft en dat ik op dit punt ook niets verwacht van de moderatie, maar dat het TR slechts over de spam gaat.
Ja, en? Wat wilde je bereiken met dat TR?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:51 schreef voyeur het volgende:
Lees nu wat er staat: het was slechts een spam report. Dat staat in mijn TR, in mijn uitleg etc. Dat had ik ook al eens in het topic gemeld.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:18 schreef voyeur het volgende:
Als je in reactie op een TR in een topic reageert met een vage sneer werken TR's niet echt.
Datzelfde kun je ook zeggen voor posten in FB. Als jij echt niet wat gaat doen aan de manier waarop je me te woord staat ('Leg publiek uit wat je bedoelt in dat topic zodat ik er fatsoenlijk op kan reageren.') , dan zoek je het verder maar uit in FB.quote:Als je in reactie op een TR in een topic reageert met een vage sneer werken TR's niet echt.
'eelt' wil niet zeggen dat modjes je persoonlijke pispaal zijn. Mocht je dat wel denken, dan kan ik je verzekeren dat je bezoek op fok! de nodige 'onderbrekingen' zal hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:58 schreef voyeur het volgende:
eelt is nodig als je als modje wil bestaan
Kijk, daar heb je weer zo'n uit de lucht getrokken conclusie. Die discussie is nog helemaal niet aan de orde geweest.quote:Conclusie: TR's gewoon niet doen. Mods lekker zelf laten uitzoeken.
Ja, baasquote:Verder het topic gewoon open houden want er zijn zaterdag weer acties en scientology moet nog steeds bestreden. Dáár gaat het topic wat mij betreft over.
En wat dan nog? (zie verderop voor meer context).quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:10 schreef voyeur het volgende:
De discussie over het al dan niet spammen door Vero-Legata loopt deels al in feedback. Het gaat mij er in dit topic om dat duidelijk wordt dat zijn links niet gewoon ondersteunend zijn voor zijn betoog of iets van religieuze betekenis hebben, maar dat het pure commercie is.
Eens. Scientology is in dat opzicht een raar 'geloof'.quote:Om te beginnen ben ik persoonlijk van mening dat de hele Scientology kerk commercieel is.
Klopt ook; het hele idee achter scientology riekt wat al te erg naar commerciele organisatie die de gunstige belastingwetgeving voor kerken misbruikt voor eigen doeleinden. Maar dan nog:quote:Dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van de Duitse rechters die verklaard hebben dat Scientology gewoon een commerciele organisatie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |