Hm.....quote:Op maandag 18 februari 2008 17:37 schreef beequeen het volgende:
Claire krijgt ook een brief waarin Brian en Amanda flink over de tong gaan, voor zover dat mag natuurlijk. Die persoon schrijft dat B en A meer buiten dan binnen dat hok vertoeven, ze wil nog veel meer vertellen maar weet dat dat niet mag.
Opdat wij niet vergeten, beste Brian:quote:Op maandag 18 februari 2008 19:00 schreef schatje het volgende:
Mailtje wat ik heb gekregen van Rings, de organisatie van het K1-Max gala.
[..]
Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag. Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen. De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
Deze is drie nummers eerder. Maar samenvoegen maakt dubbel mooi!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef kahaarin het volgende:
[COS #3315]Tijd voor nieuwe gasten, de russen zijn weg.
OP's samenvoegen dan maar? Mijns was eerder maar deze is ook mooi.....
sorry zal niet meer gebeurenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:19 schreef schatje het volgende:
markisboer, telefoonnummers plaatsen is niet toegestaan op FOK!
+1quote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef agter het volgende:
Ik wil trouwens even kwijt dat ik vind dat we de laatste tijd super mooie OP's hebben. Complimenten!!!
Als ik een dag gemist heb, is het zo makkelijk terug lezen.
Thanx!!! Very Saxay!!!
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef agter het volgende:
Ik wil trouwens even kwijt dat ik vind dat we de laatste tijd super mooie OP's hebben. Complimenten!!!
Thanx!!! Very Saxay!!!
De zijne, ik was niet eerder, verkeerd gekeken, ik wilde niet weer zo lang op de volgende wachten als vanmiddag van daar, die van mij kan dicht.....quote:
dito van mijnoquote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef agter het volgende:
Thanx!!! Very Saxay!!!
Zag ik sorry ik had verkeerd gekeken, mijne mag dicht.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:37 schreef Sug4r het volgende:
Deze was 5 minuten eerder
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef agter het volgende:
Thanx!!! Very Saxay!!!
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:38 schreef Rotterdammert het volgende:
hebben ze brian al aangesproken op zijn geliogen verhaal van gister?
quote:palma verteld nu dat brian niet gewonnen heeft, dat hij uitgejoeld werd
en maakt huub en erik duidelijk dat hij eigenlijk een beetje gelogen heeft gisteren
Huub zegt dat ze het vast niet mogen terugzien, want het is negatief voor Brian, hij wordt teruggefloten door het scherm.
al anderhalf jaar "les"quote:Op maandag 18 februari 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt weer dj les......not saxayyy en strontvervelend.
dan is het helemaal vreemd dat niemand hem daarom aanspreekt...hij komt er nu heel goed meeweg.quote:
Geeft nietquote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zag ik sorry ik had verkeerd gekeken, mijne mag dicht.
Misschien moeten ze Brian maar eens naar een leuke talentenjacht sturen. Leuk uitje en vette publicity, hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 20:45 schreef avonne het volgende:
[..]
al anderhalf jaar "les"
zeg maar gewoon "gratis bezoek"
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef agter het volgende:
Thanx!!! Very Saxay!!!
Dat is niet eerlijk voor de andere kandidaten. HIj wint allesquote:Op maandag 18 februari 2008 20:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Brian maar eens naar een leuke talentenjacht sturen. Leuk uitje en vette publicity, hoor
Dankje, die van Yavido is ookquote:Op maandag 18 februari 2008 20:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Geeft nietzonde van je OP hij was wel mooi
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:45 schreef mazaru het volgende:
Bedankt voor de OP Yavido!!
Kahaarin ook bedankt voor de inzet
Dat was cristal clear vanochtend. Heeft Huub een stok om mee te slaan mag het niet van de FEBO.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:51 schreef Yavido het volgende:
OP is nu echt af
Hierrrr: [COS #3315] Waar 'het ijzeren gordijn' is gevallen....
Saxay
Daar sluit ik me ook even bij aanquote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef agter het volgende:
Thanx!!! Very Saxay!!!
Mooi hoor en bedankt voor het plaatsen van het filmpje, opdat we het nooit vergeten, net als het douche incident, het trappen onder de dekens, het slaan van Amanda.....de lijst is eindeloos van die gore rat.quote:
die van huub ook maar die vergeet je natuurlijk voor het gemakquote:Op maandag 18 februari 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi hoor en bedankt voor het plaatsen van het filmpje, opdat we het nooit vergeten, net als het douche incident, het trappen onder de dekens, het slaan van Amanda.....de lijst is eindeloos van die gore rat.
Ieder zijn eigen voorkeur, als jij een andere mening hebt kun je die ook gewoon plaatsen hoor, je hoeft niet op BQ persoonlijk te reageren.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
die van huub ook maar die vergeet je natuurlijk voor het gemak
Die vergeten we zeker niet, ik niet althansquote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Ik heb Huub nog nooit een vrouw zien slaan in dat hok, wel spelers en dat praat ik zeker niet goed. Maar Brian presteert het zelfs Huub te stompen als hij door de beveiliging wordt vastgehouden, klasse.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef Rotterdammert het volgende:
Als je je adres geeft, stuur ik een mooie uitvergrootte foto van Huub toe. Ongeacht waar we het over hebben, altijd wordt Huub er weer bij gehaald.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
quote:
Jawel, was een heuse stemming, TV-momentjes daar kleden ze zich wel netjes voor aan, stel je eens voor zeg, een stemming zonder vol ornaat.....quote:Op maandag 18 februari 2008 21:05 schreef 2live het volgende:
Waarom zijn Brian en Amanda in vol ornaat? Toch niet voor het vertrek van die russen?
Ik zie het al..de streams zijn weer uitquote:Op maandag 18 februari 2008 21:02 schreef FSR het volgende:
[..]
Die zal Flens wel weer aan het bevredigen zijn..
De beste stuurlui staan aan wal....quote:Op maandag 18 februari 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi hoor en bedankt voor het plaatsen van het filmpje, opdat we het nooit vergeten, net als het douche incident, het trappen onder de dekens, het slaan van Amanda.....de lijst is eindeloos van die gore rat.
Foei..... er kan niemand zo goed huppelen als Huppeltje Huub..... toevalligquote:Op maandag 18 februari 2008 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je je adres geeft, stuur ik een mooie uitvergrootte foto van Huub toe. Ongeacht waar we het over hebben, altijd wordt Huub er weer bij gehaald.
"het eten ziet er goor uit!"
Ja, maar Huub kan ook niet koken.
Wat een slecht weer!
Ja, maar heb je die kop van Huub gezien? Die is pas lelijk
Tjongejonge wat is die brrr toch agressief
Hee Kijk eens wat Huub vorig jaar november heeft gedaan! Dat was pas agressief.
Fries huppelt in de paardenbak!
Pffff Huub kan niet huppelen
Saxayquote:Op maandag 18 februari 2008 21:02 schreef FSR het volgende:
[..]
Die zal Flens wel weer aan het bevredigen zijn..
Dat zeg je goed...zoals ze ook piano speelt.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:05 schreef FSR het volgende:
Ik vind Amandrama net zo ritmisch als Bwian....
Haar dansen is niet meer dan het opdreunen van passen die ze geleerd heeft... niets met dansen met gevoel oid te maken
Ik zit nog steeds te wachten tot ik daar een leuke cap van kan maken.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Foei..... er kan niemand zo goed huppelen als Huppeltje Huub..... toevallig
maak er dan gelijk zo'n geweldige gif van.....quote:Op maandag 18 februari 2008 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten tot ik daar een leuke cap van kan maken.
Ik ben steeds te laat
Zal ik zeker doenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:12 schreef Desii het volgende:
[..]
maak er dan gelijk zo'n geweldige gif van.....
Nog niet wegquote:Op maandag 18 februari 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
Welke steam moet ik nu kiezen......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot later.
I love your gifjes.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
Heeft del weer een epileptische aanval?
[ afbeelding ]
Maak van je hart geen moordkuil "oldbee"quote:Op maandag 18 februari 2008 21:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff ik zie het halve topic geslijm over de mooie OP's...
stelletje kut kneuzen zijn jullie zeg!
in den beginne was er geen OP! gewoon een mooie TT en lekker lullen over de streams...
tegenwoordig is t halve topic vol met gelul over de mooie OP
kansloos...
maar goed dat moest ik ff kwijt, en dat mag best voor een hardcore oldbee DGK poster
Ik ben net Heintje Davids, kom altijd nog even terug.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:15 schreef Yavido het volgende:
Nog niet weg
niet dat ik je weg wil hebben ofzo
GVD! Heb ik gister net een geheim telefoonnummer aangeschaft!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
Jaap en Huub willen lucraak mensen gaan opbellen
Claire pesten?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:20 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Jaap willen de streamers vermaken.....![]()
Maar ja...wat moeten ze dan doen..Amanda pesten mag niet...Brian pesten mag ook niet...
Ze hebben nu in ieder geval de slappe lach..dat is al leuk...
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat zeg je goed...zoals ze ook piano speelt.
Het is net een hond die je een kunstje hebt geleerd.
'quote:
in den beginne moest jij de streams volgen om te weten wat er gebeurde omdat er geen OP was met samenvattingquote:Op maandag 18 februari 2008 21:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff ik zie het halve topic geslijm over de mooie OP's...
stelletje kut kneuzen zijn jullie zeg!
in den beginne was er geen OP! gewoon een mooie TT en lekker lullen over de streams...
tegenwoordig is t halve topic vol met gelul over de mooie OP
kansloos...
maar goed dat moest ik ff kwijt, en dat mag best voor een hardcore oldbee DGK poster
Dat is weer WEL een reden om te mailen...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:25 schreef STAP01 het volgende:
USBSTIIIIIIIIIIIIIIIIICK!
Selectief blind zeker? De scheids staat er recht naast!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:08 schreef riri het volgende:
[..]de enige die op dat moment wat kon doen was de scheids maar die was niet ter plekke...fout van de scheids....
goeie !!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:25 schreef STAP01 het volgende:
USBSTIIIIIIIIIIIIIIIIICK!
No fucking wayquote:Op maandag 18 februari 2008 21:24 schreef Katewalker het volgende:
Redaktie mailen??..met naam, woonplaats en telnummer...uuhhh...
Ik dacht het niet...
jeweettochhh...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil "oldbee"
Saxayyyyy
Bedoelt JdM dit met interactieve tv?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:25 schreef Desii het volgende:
Oke, wie gaat er ff bellen, dat Huppel moet gaan huppelen.... kan Mazaru een gifje maken![]()
Graag gedaan !quote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jeweettochhh...
nee ik prop nooit wat op he... dit lucht zoooo OP...
echt saxaayyy ja....
thnx for the shoulder
Verkapte belspelletjes zijn het geworden.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoelt JdM dit met interactieve tv?
Best leuk toch...ik kan me herrinneren dat toen Huub verzoeknummers draaide iedereen heel enthousiast was.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoelt JdM dit met interactieve tv?
tof, kut kneusquote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
jeweettochhh...
nee ik prop nooit wat op he... dit lucht zoooo OP...
echt saxaayyy ja....
thnx for the shoulder
Vertel me waar ik over moet mailen en ik doe het.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:28 schreef mazaru het volgende:
Kom op Nowlive! Kom op Fok! Kom op Huubsoppers!! Mailen
Er stond trouwens toestemming voor deze actie op de plasma
Tja weet je..je hebt natuurlijk gelijk..toch is het gewoon een kwestie van wie vind je aardig en wie niet...van Huub kan ik dus veeeeeel meer hebben dan van Brian...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:
De topic weer even terug gelezen en zoals verwacht weer heel erg veel commentaar over de wedstrijd gisteren van Brain. Vreemd dat er niemand post, dat Brain zoals onze kenner gisteren al zei, gewoon al de winnaar is. Alleen al om het feit dat hij het lef heeft gehad, de ring in te stappen.
Kennelijk is het voor vele niet te verteren, dat Brain toch meer in zijn mars hebt als dat vele denken. Het douche gebeuren blijft een aantal mensen erg hoog zitten. Het dekbed gebeuren begint steeds lach wekkender te worden. De vrouwen mishandelingen die Huub uit gehaald hebt, blijft gewoon achter wegen.
Zo vullen we de topic,s.......je moet wat!! Want op dit moment ,is er niets verder te melden. De russen zijn weer naar huis. Het wachten is eindelijk op een mannelijke klerenkast, die daar de mensen die naast hun schoenen zijn gaan lopen, even weer met beide beentjes op de grond neerzet. Dat doe je niet met twee kleine magere rusjes.
Ik denk eerder dat de verbinding wordt verbroken.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel kun je zeggen voor de streamlock?
Als ik het goed begrepen heb, moeten we onze naam, adres en telefoonnummer mailen naar de redactie. En dan wordt je gebeld door Huub en Jaapquote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel me waar ik over moet mailen en ik doe het.
Dat was toch de periode van vreedzame coëxistentie rondom kerst?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef STAP01 het volgende:
Mogen we ook vragenstellen? Wat werd er bedoeld met oliebollen bakken???
Huub FM was coolquote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Best leuk toch...ik kan me herrinneren dat toen Huub verzoeknummers draaide iedereen heel enthousiast was.
Was dat alles?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was toch de periode van vreedzame coëxistentie rondom kerst?
Lees anders even terug, er is een mailtje van de organisatie, meneer Brian heeft NIET gewonnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:
De topic weer even terug gelezen en zoals verwacht weer heel erg veel commentaar over de wedstrijd gisteren van Brain. Vreemd dat er niemand post, dat Brain zoals onze kenner gisteren al zei, gewoon al de winnaar is. Alleen al om het feit dat hij het lef heeft gehad, de ring in te stappen.
Kennelijk is het voor vele niet te verteren, dat Brain toch meer in zijn mars hebt als dat vele denken. Het douche gebeuren blijft een aantal mensen erg hoog zitten. Het dekbed gebeuren begint steeds lach wekkender te worden. De vrouwen mishandelingen die Huub uit gehaald hebt, blijft gewoon achter wegen.
Zo vullen we de topic,s.......je moet wat!! Want op dit moment ,is er niets verder te melden. De russen zijn weer naar huis. Het wachten is eindelijk op een mannelijke klerenkast, die daar de mensen die naast hun schoenen zijn gaan lopen, even weer met beide beentjes op de grond neerzet. Dat doe je niet met twee kleine magere rusjes.
Voor zover ik weet wel.quote:
Dan moet je je ogen open doen en kijken waar ie staat....hij grijpt ook nog eens niet in als Yuri op wil gaan staan na de eerste high kickquote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef Kevv het volgende:
[..]
Selectief blind zeker? De scheids staat er recht naast!
tip:quote:Op maandag 18 februari 2008 21:32 schreef avonne het volgende:
nou dat huppeltje wil ik wel zien
wat is het email adres?
Niet echt, het ging om hoeveel tv momenten de wannabees maakten, daar kregen ze bonussen voor.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
Dat was toch de periode van vreedzame coëxistentie rondom kerst?
Leuk!!!! Hoe snel kan je zeggen: Brian heeft je USBstickquote:Op maandag 18 februari 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
De bellers komen er echt. De gesprekken duren zolang als ze leuk zijn, zijn meteen op stream, en worden bij spelinformatie meteen afgebroken.
Ik dacht..die sla ik op en verklein hem dan..dan kan je hem vast lezen..maar ik kan hem niet verkleinen..pfff..ja je moet wat als je je verveelt..quote:
het zgn. oliebollencontractquote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt, het ging om hoeveel tv momenten de wannabees maakten, daar kregen ze bonussen voor.
Althans, dat werd hier gedacht.
De kenners, de profs, zeggen dit:quote:Op maandag 18 februari 2008 21:34 schreef riri het volgende:
[..]
Dan moet je je ogen open doen en kijken waar ie staat....hij grijpt ook nog eens niet in als Yuri op wil gaan staan na de eerste high kick
quote:Mailtje wat ik heb gekregen van Rings, de organisatie van het K1-Max gala.
[..]
Beste Mylene,
De wedstrijd is in een ‘no contest’ (geen uitslag) geëindigd, en niet met een winnaar.
Het was jammer dat Brian die 2e trap gaf toen Yuri reeds op de grond lag. Normaliter is dit reden om een diskwalificatie te geven, maar de intentie was niet met opzet.
Het was jammer dat het zo moest lopen. De info op de site van de Gouden Kooi is dus niet juist.
Vriendelijke groeten,
RINGS / Milco *********
Kennerquote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:
Vreemd dat er niemand post, dat Brain zoals onze kenner gisteren al zei, gewoon al de winnaar is.
Supersnelquote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Leuk!!!! Hoe snel kan je zeggen: Brian heeft je USBstick
nou, dat is wel zeker.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet echt, het ging om hoeveel tv momenten de wannabees maakten, daar kregen ze bonussen voor.
Ja, weg met dat gesnuif.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:38 schreef STAP01 het volgende:
Kan Mike weg uit de PRIVATE!!!!!!!!!
En wie doen het weer...Huub en Jaap.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:37 schreef Desii het volgende:
Iig hebben we weer leuke streams....
Het is bijna ontroerend hoe de Brain fans zelfs nadat vele malen is gemeld dat er NO CONTEST was omdat Brian natrapte (wat een professionele kickbokser of diskwalificatie komt te staan) blijven volhouden dat hij gewonnen heeft...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef schatje het volgende:
[..]
De kenners, de profs, zeggen dit:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:40 schreef Dementor het volgende:
Dom wijf zeg aan de telefoon dit was de ultieme kans.
Wat is er mis met een getrouwde huisvrouw?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:41 schreef Yavido het volgende:
Marianne
Zeker ook weer een getrouwde huisvrouw
Wat zou je roepen?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.
Je moest tenslotte ook je adres aan de Febo mailen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO eerst een gesprekje heeft met de bellers en ze geen info mogen geven. Ik zou het heel snel roepen , kunnen ze nooit voor zijn.
Lol. Dat heb ik dan echt totaal anders opgevat.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
So what, komt JdM of Holleeder me dan ontvoeren?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:43 schreef agter het volgende:
Je moest tenslotte ook je adres aan de Febo mailen.![]()
Dan weet de Febo waar je huis woont.
Het zijn ook allemaal vrouwen ja...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
De domste wijven komen langs..
mannen durven het nietquote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef agter het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal vrouwen ja...
Dan krijg je zo'n bommel-ding door je brievenbus.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
So what, komt JdM of Holleeder me dan ontvoeren?
En dan Claire...heb je nog leuke tips?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:46 schreef Katewalker het volgende:
Het zijn wel een beetje suffe dames die bellen...
Hap, hap, hapquote:Op maandag 18 februari 2008 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er mis met een getrouwde huisvrouw?
Je bent geweldig, thanx.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:49 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) derde beller Anita...................
http://www.evilshare.com/1c2c3f1a-2fb3-102b-89c6-0007e90cfb90
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) tweede beller Mariel................
http://www.evilshare.com/96805856-2fb2-102b-89c6-0007e90cfb90
Da's geen gastspeler, maar een bewoner die meedingt naar de hoofdprijs.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:50 schreef bloempje36 het volgende:
hallo ik ben nieuw hier, weet iemand wanneer die gastspeler Claire vertrekt?
Ik haat die doos!
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
tip:
mikeyheeftjaapsusbstickgejat
amandahaathuubecht
brianheeftnietgewonnen
hmmm
mamaamandanietop8uur
Je kan toch wel heel snel praten?
Dat meen je niet? Maar meedingen naar de hoofdprijs neem ik niet echt serieus!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
Da's geen gastspeler, maar een bewoner die meedingt naar de hoofdprijs.
Welkom bloempje. Claire is miljonair dus wachten we de ontslagronde af.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:50 schreef bloempje36 het volgende:
Ik haat die doos!
Nou zeg, maar helaas zijn die ontslagrondes fake!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom bloempje. Claire is miljonair dus wachten we de ontslagronde af.
Spelinfo mag niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef tho_Omas het volgende:
Waarom zeggen ze niks over die usbstick!
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef pullup het volgende:
Wat een domme eenheidsworst die bellers
Tja, helaas heb je geljjk...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
Nou zeg, maar helaas zijn die ontslagrondes fake!
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef bloempje36 het volgende:
Pfffff wat saai op die streams zeg! Bellen met werklozen huismoeders!
Toch zitten ze te azen, dat is duidelijk te merken. Ze willen info over de USB stick maar dat mogen de bellers niet geven. Ik zou het heel snel roepen.quote:
Zou kunnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef bloempje36 het volgende:
Claire is ingehuurd door Marlboro heb ik gelezen! Klopt dit?
Huub heeft niet zoveel empathie betreffende de slopende ziekte kanker.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef coldstar het volgende:
Claire, praat Huub gewoon Huub na en blijft vragen om ideeen. Ze hebben nu iemand aan de lijn die een heel goed idee heeft. Ga iets doen voor een goed doel. Ja Huub doe wat voor de kanker bestrijding. Daar ben je heel goed in.......
ik ook... als ik Japie aan de phone zou hebben zou ik het heul snel zeggenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch zitten ze te azen, dat is duidelijk te merken. Ze willen info over de USB stick maar dat mogen de bellers niet geven. Ik zou het heel snel roepen.
bel dan! bel dan! bel dan! bel dan! bel dan!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch zitten ze te azen, dat is duidelijk te merken. Ze willen info over de USB stick maar dat mogen de bellers niet geven. Ik zou het heel snel roepen.
Die nog wel leuk was toen aan de telefoonquote:
LOLquote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En jij? Wordt jij betaald door Fleurop?
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Je hebt je best gedaan, maar ze zijn gewoon helemaal niet interessant. Ze willen alleen maar hun stem laten horen maar hebben niets te melden. Wel raar hoor, dat er niet een slimmer iemand doorkomt.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) vijfde (en laatste...ik blijf niet bezig) beller Jolanda..................
http://www.evilshare.com/785eec1e-2fb4-102b-aa97-000b6aa2a5f8
Hoezo zie je mij 24 uur per dag op de streams bloemen eten ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Zou kunnen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:56 schreef mootie het volgende:
Jaap: Nadia had vaak geen slipje aan.
Huub: Zooo.... dat kon je echt wel ruiken.
Jij weet de sfeer er wel in te brengen hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:01 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
Hoezo zie je mij 24 uur per dag op de streams bloemen eten ofzo?
Yepquote:Op maandag 18 februari 2008 21:59 schreef pullup het volgende:
Die nog wel leuk was toen aan de telefoon
De beller is 19quote:Op maandag 18 februari 2008 22:01 schreef bloempje36 het volgende:
ojee de puberclub moet weer over sex praten! hoe orgineel zeg!
Hebben ze nu nog niet in de gaten dat hun doelgroep 40+ is?
Net als al die gastspelers en andere gasten die de kooi inkomen... dus go figure..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, maar ze zijn gewoon helemaal niet interessant. Ze willen alleen maar hun stem laten horen maar hebben niets te melden. Wel raar hoor, dat er niet een slimmer iemand doorkomt.
Welkom, wanneer ze vertrekt weten we hier ook niet. Van mij mag ze ook gaan, niet omdat ik haar haat, maar meer omdat ik vind dat ze niets toevoegd daar. We moeten het dus nog even met haar doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:50 schreef bloempje36 het volgende:
Ik haat die doos!
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar dat weet Yavido niet.
He, jij zegt wat ik denk!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:03 schreef riri het volgende:
Moeten ze om de saaiheid op de streams te doorbreken al mensen laten bellen![]()
Fantasieloze redaktie...
Daarom stop ik er ook meequote:Op maandag 18 februari 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan, maar ze zijn gewoon helemaal niet interessant.
Misschien kunnen Amanda en Brian even tv gaan maken dan is dit niet nodig.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:03 schreef riri het volgende:
Moeten ze om de saaiheid op de streams te doorbreken al mensen laten bellen![]()
Fantasieloze redaktie...
Gelukkig hebben we Brian en Amanda nog op de streams, heeeel boeiend.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:03 schreef riri het volgende:
Fantasieloze redaktie...
Volgens mij ken ik jou!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:05 schreef bloempje36 het volgende:
Huub's egootje wordt weeer goed gestreeld met die huismoedertjes aan de telefoon.
Mooi script! Had ie net nodig!
Ok dan, Lobasca was top.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef Yavido het volgende:
Gesprek met Amanda & Lieke op Radio538
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik jou!Afgelopen nacht brak jeje nek nog.......
Hahaha, juist! Ik vond die Russin MEER toevoegen dan Kler...kan je nagaan!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Welkom, wanneer ze vertrekt weten we hier ook niet. Van mij mag ze ook gaan, niet omdat ik haar haat, maar meer omdat ik vind dat ze niets toevoegd daar. We moeten het dus nog even met haar doen.
Wie is dit?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daarom stop ik er ook mee![]()
Hier nog iets HEEEEL interessants ter compensatie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het regent klonen de laatste paar dagen.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:07 schreef beequeen het volgende:
Leuk weer een kloon aanwezig, hopelijk zijn er mods in de buurt.
Dat is nou.............*zwijmel zwijmel*............quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
Ik blijf die jaap helemaal top vinden. Alleen met die kan je lachen. Huub probeerd zichzelf zoals gewoonlijk alleen maar de hoogte in te prijzen en Claire vraagt om SMSjes. Als het nou bedoeld is om even leuk voor de streams te zijn is Jaap toch de leukste.
Er is nu iemand aan de lijn, een man of een vrouw???????
Dat zonder meerquote:Op maandag 18 februari 2008 22:06 schreef bloempje36 Huubsnekjebreken. het volgende:
[..]
Hahaha, juist! Ik vond die Russin MEER toevoegen dan Kler...kan je nagaan!
Gelukkig kunnen we dalijk na het bel "spektakel" weer naar 2 rokende stoomboten kijken!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Speciaal voor alle mensen die met tegenzin naar deze gesprekken kijken
[ afbeelding ]
Gewoon een uurtje of twee naar blijven kijken, dan zie je hetzelfde als dat de camera er op staat.
Ik denk dat Amanda iets heeeeeel anders aan het doen is, en dat ze deze stream op repeat hebben gezet.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Speciaal voor alle mensen die met tegenzin naar deze gesprekken kijken
[ afbeelding ]
Gewoon een uurtje of twee naar blijven kijken, dan zie je hetzelfde als dat de camera er op staat.
Staan B en A in de brand dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef bloempje36 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we dalijk na het bel "spektakel" weer naar 2 rokende stoomboten kijken!
inkoppertjequote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef Dementor het volgende:
Waarom worden die domme wijven nou weer uitgekozen.
Alllemaal vrouwen natuurlijk om een ego (ik vertel niet van wie) op te poetsen!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
Ik blijf die jaap helemaal top vinden. Alleen met die kan je lachen. Huub probeerd zichzelf zoals gewoonlijk alleen maar de hoogte in te prijzen en Claire vraagt om SMSjes. Als het nou bedoeld is om even leuk voor de streams te zijn is Jaap toch de leukste.
Er is nu iemand aan de lijn, een man of een vrouw???????
Ik zie gewoon 2 keer Brian achter de draaitafel hoor...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:11 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda iets heeeeeel anders aan het doen is, en dat ze deze stream op repeat hebben gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |