cap: BQquote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef Katewalker het volgende:
Huub zorgt voor Mikey...
Vind ik toch moeilijk om te zien..Mike wil niks liever dan dat Huub het slecht gaat..met wat dan ook..
Saxay!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:14 schreef Leandra het volgende:
Amanda heeft toch door hoe beroerd ze eruitziet, en begint aan een afleidingsmanoeuvre??
"Oh, ik heb buikpijhijn"
"Ik ben doodziek, echt erg"![]()
![]()
Niet veel later zitten Jaap & Cora dan ook aan tafel. Jaap heeft wel zin in een potje schaak... Onderwerp van gesprek: schaken. Saxay!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
CORA heeft M&M's meegenomen voor Huub omdat hij zo'n klote week gehad heeft.Saxayyyy.
Hij weet het zelf niet eens.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wanneer heeft Jaap zijn jaardag eigenlijk precies?
lijstje voor zijn jaardag. Wie uitgenodigd moet worden, wie hij zal bellen als hij uit de villa is, en dat soort dingenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef diedirk het volgende:
Presenteert Jaap de nieuwste afperspraktijken aan Cora door?
1 maart officieel, maar omdat hij op 29 feb een ploat mag uitreiken aan nix, moet er nog een andere datum geprikt worden.quote:
nee, de USB-STICK is niet besproken. De diefstal door Mike en de verduistering en heling door Brian is blijkbaar onopgemerkt geblevenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah, dank. Is de USB-STICK al besproken?
Dit las ik op VOL , staat in het SV van vannacht met dank aan ladynight.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:35 schreef STAP01 het volgende:
Er wordt alleen moeite gedaan voor Amanda en Brian. Als dit niet het geval is dan frustreert dat Brian en Amanda. Dan doen ze helemaal niets meer om show te maken. Dus wordt er altijd een oplossing gezocht voor die 2!
quote:Brian geeft haar nog een subtiele hint naar laatst toen Huub te ver ging en een boete kreeg. Amanda schijnt toen ook opgesprongen te zijn en wou Huub aanvliegen. Brian hield haar tegen. Hij heeft geen zin om dat vannacht nog een keer doen waarschijnlijk en vraagt haar om niet weer op te springen als weer iets gebeurd of gezegd wordt........
GVDquote:Op zondag 17 februari 2008 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, de USB-STICK is niet besproken. De diefstal door Mike en de verduistering en heling door Brian is blijkbaar onopgemerkt gebleven
Tuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die link naar die chatbox van de wedstrijd heb jij toch nog?
Dat vind ik dus bizar!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:51 schreef avonne het volgende:![]()
we hadden beter een ansichtkaartje kunnen sturen aan Cora over DE USB-STICK
ik vind het echt jammer dat het niet uitkomt, nu.
Brian heeft blijkbaar toestemming om de inhoud te gebruiken. Anders zou hij het niet zo uitgebreid kopiëren. Ik weet dat Jaap een teringhekel aan Brian heeft. Er achter komen dat Brian dus in zijn documenten zit, zou net het zetje zijn om hem volledig los te laten gaan op Brian. Gemiste kans!
heeft hij vaker gezegd, maar ik snap nog steeds niet waarom danquote:Op zondag 17 februari 2008 17:53 schreef Kinga het volgende:
Zei Jaap nou net dat ie snapt waarom Bart won en niet Ruud?
Yep, dat heeft hij al eerder uitgesproken. Omdat hij zelf in RLS zit weet hij dat de favo niet altijd wint. KnuffelRuud was bij het grote publiek meer popi dan Bart en Bart won. Gaat er al een lichtje branden?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:53 schreef Kinga het volgende:
Zei Jaap nou net dat ie snapt waarom Bart won en niet Ruud?
We weten wie het het allermeest gegund wordt achter.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:53 schreef avonne het volgende:
Jaap "Al heb ik maar kans van 1 op 8 dat ik ga winnen, dan kan ik nog niet weglopen, het is nog steeds een grote kans op veel geld. Ik kan alleen afwachten, afwegen, te HOPEN dat het mij gegund wordt"
Jaap praat nu openlijk over dat de winnaar door achter bepaald wordt.
Hmm, ja ik snap waar jij op doelt, maar Bart was toen ook mijn favo dus... maar das OT.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, dat heeft hij al eerder uitgesproken. Omdat hij zelf in RLS zit weet hij dat de favo niet altijd wint. KnuffelRuud was bij het grote publiek meer popi dan Bart en Bart won. Gaat er al een lichtje branden?
Wat een wishful thinking zeg, 'hopen dat het mij gegund wordt' lijkt me nogal een algemene uitspraak. Zegt niks.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:53 schreef avonne het volgende:
Jaap "Al heb ik maar kans van 1 op 8 dat ik ga winnen, dan kan ik nog niet weglopen, het is nog steeds een grote kans op veel geld. Ik kan alleen afwachten, afwegen, te HOPEN dat het mij gegund wordt"
Jaap praat nu openlijk over dat de winnaar door achter bepaald wordt.
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
udate fight ...net binnen... voorstellen brain en zijn tegenstander... de woorden van brainless: ik sloop je..
lachers op zijn hand in de zaal................
ik ben benieuwd!!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
udate fight ...net binnen... voorstellen brain en zijn tegenstander... de woorden van brainless: ik sloop je..
lacher op zijn hand in de zaal................
Ben je op het gala?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
De beveiliging was heel snel ter plaatse en hij weet dat er tig camera's op hem gericht staan.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:05 schreef Nomrc2 het volgende:
dus noch ff over het doucheincident waar wifebeater brian mannie zwaar zou hebben mishandeld volgens vele hier
nou als deze jongen echt op mannie was losgegaan had haar dat zeker op 3 weken ziekenhuis gestaan
dus.............
overdrijven is ook een vak
heb een vriend in de zaal zitten en die belt het door!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:08 schreef Taurus het volgende:
Waarrrr zie je dat?
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:59 schreef tipsch het volgende:
Cora blijft nog een uurtje?
Oe relaxt. Post ff als ie KO gaat.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
heb een vriend in de zaal zitten en die belt het door!
Valt me ook tegen van Jaapio.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:11 schreef avonne het volgende:
Jaap "wat is nou het verschil tussen een Colosseum en mausoleum?"
ok, vragen word je slimmer van
dus wij zitten ook in de zaal!!!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Mooooi, live verslag dus. Ga zo door.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
De lachers: Kenneth, Netty, Mike en Amanda.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
via miijn oor de Telefoonquote:Op zondag 17 februari 2008 18:16 schreef Joey_S het volgende:
weet iemand waar k1 word uitgezonden of waar jullie brians gevecht bekijken?
In Japan wordt het live uitgezonden.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:16 schreef Joey_S het volgende:
weet iemand waar k1 word uitgezonden of waar jullie brians gevecht bekijken?
Daar is ie met een paar minuten uitgekeken..........quote:
Mooooooooooooi, dat livecontactquote:Op zondag 17 februari 2008 18:12 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
make my day..... maar geloof me dat wint hij NOOIT!
En... ???quote:Op zondag 17 februari 2008 18:17 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
via miijn oor de Telefoon
Van wat ik begrepen heb, gaat Brian om 20:00 uur de ring in!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
En... ???
hoe laat is de wedstrijd eigenlijk?
Waarom niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:23 schreef Shayndel het volgende:
Zijn er vandaag mensen naar Utrecht gegaan? Ik kwam helaas niet niet binnen.
Kan die maat gelijk wat filmpjes of foto's maken ?? Kunnen we ook nogquote:Op zondag 17 februari 2008 18:17 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
via miijn oor de Telefoon
Ik niet maar wel benieuwd hoor saxay ruby!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:14 schreef ruby het volgende:
Joehoe saxxxxay medeFokkers.
Al zenuwachtig voor vanavond?
weet hij niet precies kan nog wel even duren ,maar zodra Brain de ring in komt belt hij me op!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
En... ???
hoe laat is de wedstrijd eigenlijk?
hij vindt het zonde van zijn phone om foto's van die Rat er op te zetten!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan die maat gelijk wat filmpjes of foto's maken ?? Kunnen we ook nog
een beetje meekijken![]()
Hij loog dwars door zijn tanden heen, dat de moeder van Amanda zenuwachtig was!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:26 schreef avonne het volgende:
Ricardo was ook op Amanda's jaardag
maar geloof me als hij er uitgedragen wordt heeft hij ze wel!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
hij vindt het zonde van zijn phone om foto's van die Rat er op te zetten!
Ook niet als tie knock out is?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
hij vindt het zonde van zijn phone om foto's van die Rat er op te zetten!
"zijn moeder"quote:Op zondag 17 februari 2008 18:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij loog dwars door zijn tanden heen, dat de moeder van Amanda zenuwachtig was!
Omdat ik een speciaal gemaakt t-shirt aangetrokken had. Dat mocht blijkbaar niet.quote:
Eric vroeg zich af waarom Amanda niets over de jaardag wou vertellen. Misschien gaat hij het Ricardo nog vragen.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:28 schreef Kinga het volgende:
Kan Ricardo niet ff zeggen dat Mama Amanda er niet was
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:31 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Omdat ik een speciaal gemaakt t-shirt aangetrokken had. Dat mocht blijkbaar niet.![]()
Per ongeluk, hij dronk een drankje van een ander (naam wil hij niet noemen) op.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:37 schreef Kinga het volgende:
Ricardo heeft NMDA gehad.
Natasia zeker weer?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Per ongeluk, hij dronk een drankje van een ander (naam wil hij niet noemen) op.
Die kunnen ook beter weg gaan.Die hebben niets toe tevoegen zoals ik ze al een paar dagen zie.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:33 schreef mootie het volgende:
Ricardo vindt de russen net 2 cliniclowntjes.
Saxay!
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:39 schreef Ziet het volgende:
natasia moeten ze loslaten op joran
(en andersom)
Ah, nou wellicht dat het de feestvreugde heeft doen stijgen?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee, was op een ander feestje. Daarna moest hij nog naar Amanda.
Netjes hoor, dat de CP afhandeling door Jaap gewoon te zien is.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:02 schreef Dementor het volgende:
Jaap is de bank met zijn contactpunten
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:07 schreef Dark het volgende:
Erik gunt de Georgische Sloper de overwinning van harte........en de rest van Nederland ook
Brian is een sneak..........dus ook met contactpunten!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:05 schreef Kinga het volgende:
Kijk, zo zie je het Brian NOOIT doen.
Wat zie je Brian nooit doen? Ik begrijp je niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:05 schreef Kinga het volgende:
Kijk, zo zie je het Brian NOOIT doen.
Niet alleen hunniequote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Kinga het volgende:
Ze hopen echt dat ie tot moes wordt geslagen
Contactpunten in de pot doen!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zie je Brian nooit doen? Ik begrijp je niet.
Vanuit Huub kan ik me daar nog wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:09 schreef Dark het volgende:
Huub gunt Brian geen blijvend letsel..........maar wel een enorm pak slaag!
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Kinga het volgende:
Ze hopen echt dat ie tot moes wordt geslagen
Volgens mij heeft die die 150 cp's voor Sandy ook nog niet betaaldquote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian is een sneak..........dus ook met contactpunten!
Hij staat minus 25 op dit moment!
Ach, het gaat toch over Huub en Claire, hoe slecht ze wel niet zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef Kinga het volgende:
IK VERSTA DIE RUSSEN ECHT NIET!
Redactie, aub gooi ze erui! Plz!
Die russen zitten strax alles en iedereen te negeren...................quote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
Enim wil Ricardo ook al gewoon negeren.
Nou, dat is dan nummer 4 of zo. Zo blijven er niet veel over met wie hij wil praten
Het lijkt de COS welquote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
Enim wil Ricardo ook al gewoon negeren.
Nou, dat is dan nummer 4 of zo. Zo blijven er niet veel over met wie hij wil praten
Klopt!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die die 150 cp's voor Sandy ook nog niet betaald
Behalve Brian en Amanda.....saxayyy.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:13 schreef Dark het volgende:
Die russen zitten strax alles en iedereen te negeren...................
Ik zou de stand wel eens willen weten over het hele programma.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Klopt!
Als hij die wel betaald zou hebben - staan A en B op MINUS 25 CONTACTPUNTEN!!!!
Idd... Amanda zou wel eens helemaal uit d'r dak kunnen gaanquote:Op zondag 17 februari 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Eric: Ik denk dat als Brian k.o geslagen wordt door Yuri, Amanda Yuri k.o slaat.
Ik zie het helemaal voor me.
goh dat maak je niet vaak mee dat ze het op de streams over maatschappelijke problemen hebbenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef riri het volgende:
Iemand een dwarsleasie wensen?....zoals hier ook sommige streamers iemand een hersenbloeding wensenen dan vragen ze zich nog af waarom de samenleving zo verhard is...
Ook als je zo praat doe je mee aan die verharding.
Het van iemand anders veroordelen maar er zelf net zo hard aan meedoen
Oh mijn god, het hoofddirectoraat van het kamp spreekt!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef Rotterdammert het volgende:
russen willen huub uitlokken tot FYSIEK GEWELD!
Dat snap ik dus ook nietquote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom zijn er nooit eens gastspelers die aan huub zijn kant staan en een hekel hebben aan brian?
toch niet zo erg moeilijk om te vinden.
Nope.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:14 schreef mazaru het volgende:
Cora heeft trouwens zeker niet over een bepaalde USB-stick gesproken?
ow wacht ze willen DGK ombouwen tot een goelag...dat is dus hun missiequote:Op zondag 17 februari 2008 19:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh mijn god, het hoofddirectoraat van het kamp spreekt!
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Nope.
Ik denk dat die banner met koeieletters maar even op een ansicht naar Cora's huis gestuurd moet worden.
Gelukkig hebben we het adres nog, dankzij Brian
We zijn eruitquote:Op zondag 17 februari 2008 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow wacht ze willen DGK ombouwen tot een goelag...dat is dus hun missie
Ach meid neemt niet alles zo serieus.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef riri het volgende:
Iemand een dwarsleasie wensen?....zoals hier ook sommige streamers iemand een hersenbloeding wensenen dan vragen ze zich nog af waarom de samenleving zo verhard is...
Ook als je zo praat doe je mee aan die verharding.
Het van iemand anders veroordelen maar er zelf net zo hard aan meedoen
En dat zijn dan vertegenwoordiger van het grote russische rijkquote:
Ik hoop wel degelijk serieus dat Brain invalide wordt geslagen. Ik zal me kapot lachen als ie in een rolstoel terug komtquote:Op zondag 17 februari 2008 19:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ach meid neemt niet alles zo serieus.
Huub hoopt op een goed pak slaag voor brian zonder lestel.
Mijn ergste vijand mag best een enge ziekte krijgen hoor!..............tis een spel remember...................quote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
Onbehoorlijk en onfatsoenlijk gedrag....
je wenst je ergste vijand nog niet een dwarsleasie of een hersenbloeding,niet op de streams,niet in dat huis,nergens niet...het toont alleen maar je verotte gedrag als je zulke uitspraken doet
wat voor een ding? een gepenbek? wasda?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef Lobasca het volgende:
wat een gepenbek heeft die rus eigenlijk...
De tong kan als een zwaard zijn/fungeren.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
je wenst je ergste vijand nog niet een dwarsleasie of een hersenbloeding,niet op de streams,niet in dat huis,nergens niet...het toont alleen maar je verotte gedrag als je zulke uitspraken doet
Valt me mee, normaal denkt hij hier tv momentjes mee te scoren maar hij weet dat die nitwitrussen niks zinnigs te melden hebben.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef Rotterdammert het volgende:
jaap heeft geen zin in dat gezeur van die russen
Heb jij wel eens lol? Of ben ik nu verrot?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
geep=vis met vooruitstaande onderkaak oftewel een overbitequote:Op zondag 17 februari 2008 19:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat voor een ding? een gepenbek? wasda?
Voor je het weet sta je op de zwarte lijstquote:Op zondag 17 februari 2008 19:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens lol? Of ben ik nu verrot?
Hehe, doet me denken aan die reclame waar zo'n klein kut hondje in een schredder pleurtquote:Op zondag 17 februari 2008 19:32 schreef agter het volgende:
Emin zette net dat hondje op de loopband in de fitness-room.
Beestje rolt meteen naar achter en ik dacht "Oh jee, als dat maar goed gaat".
Tilt hij dat hondje gewoon aan zijn riem op om hem eraf te trekken.....
ok thanks, had er nog niet eerder van gehoord en ja je hebt ook nog gelijk in dit gevalquote:Op zondag 17 februari 2008 19:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geep=vis met vooruitstaande onderkaak oftewel een overbite
Oh! Ik wilde net typen dat als dat hondje zijn bek houdt, ie best schattig uitziet.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:32 schreef agter het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je op de zwarte lijst
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn, ik denk dat de gemiddelde Afrikaan nog een hoger BMI als haar heeft
Mensen die het menen, hebben gewoon een goudenkooi-psychosequote:Op zondag 17 februari 2008 19:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens lol? Of ben ik nu verrot?
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef Lobasca het volgende:
Dat ding is gewoon een stuk speelgoed voor hem. En hij zit er maarquote:Op zondag 17 februari 2008 19:32 schreef agter het volgende:
Super die gifjes van je Mazaruquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:35 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
heb je vandaag pas weer lenzen in?
Ikpikhetnietmeer heeft live contact met de vechtse banen!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:35 schreef farscapevr6 het volgende:
doodziek, wilde naar vechtsebanen gaan, helaas moeten werken tot net.
geen zin om nog voor 2 uurtjes er naartoe te gaan
hopen dat er anderen filmpjes maken dan maar
Ze bezit wel echt een "killerinstinct"quote:Op zondag 17 februari 2008 19:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch haast wel een incestprodukt zijn?
Een "seksueel" snuff-productje.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch haast wel een incestprodukt zijn?
Balen, maar we komen er wel overheenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:35 schreef farscapevr6 het volgende:
doodziek, wilde naar vechtsebanen gaan, helaas moeten werken tot net.
geen zin om nog voor 2 uurtjes er naartoe te gaan
hopen dat er anderen filmpjes maken dan maar
De hond likt eerst zijn piem of doos......en daarna likt hij/zij je vrolijk in het gezichtquote:Op zondag 17 februari 2008 19:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat ding is gewoon een stuk speelgoed voor hem. En hij zit er maar
met zijn handen aan, dan weer met zijn mond...................
Ik zit er helemaal klaar voor.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Ikpikhetnietmeer heeft livecontact met de vechtse banen!
Saxayyyquote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
Saxayyyquote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
je wenst je ergste vijand nog niet een dwarsleasie of een hersenbloeding,
Oehh saxayyyquote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
niet op de streams,niet in dat huis,nergens niet...
Jaaaaaaaaaa saxaaayyyyyyyyyy !!!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
het toont alleen maar je verotte gedrag als je zulke uitspraken doet
Bijna!!quote:ansjovis (Vandaag om 19:22:17) Reageren
Lid
(Online)
Joerie Mes vs Marco Pique ook afgelopen (Pique)
nog 2, dan pauze en dan onze Yuri
Voor verslagen kunnen we ons het beste laten vermaken
door Calke
mooi, had er flink de balen vanquote:Op zondag 17 februari 2008 19:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Balen, maar we komen er wel overheen![]()
Ikpikhetniet heeft een vriend met mobiel in de zaal zitten, die belt zodra de Rat opkomt en afgaat
Daar kan brrr een puntje aan zuigenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:38 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ze bezit wel echt een "killerinstinct"
Ik zit helemaal klaar voor het live verslag.....quote:
Heb je een linkje naar dat topic daar?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
Saxayyy
[..]
Saxayyy
[..]
Oehh saxayyy
[..]
Jaaaaaaaaaa saxaaayyyyyyyyyy !!!![]()
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=21&topic=718quote:Op zondag 17 februari 2008 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat topic daar?
Thank you very saxay!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:43 schreef mazaru het volgende:
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=21&topic=718
Gepenbek?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef Lobasca het volgende:
Sorry saxayyyy dat was de verkeerde link, ik heb het verbeterdquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Gepenbek?
[ afbeelding ]eerder een schapenkop
[ afbeelding ]
[..]
Saxayyy
[..]
Saxayyy
[..]
Oehh saxayyy
[..]
Nowliveban FTWquote:Op zondag 17 februari 2008 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=21&topic=718
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=10&topic=71
Dat is Nolife Cc, heb je dus niks aan, deze site is pas echt saxayyyyy.quote:
Heb ik al geprobeerd in deze OP, maarjaquote:Op zondag 17 februari 2008 19:47 schreef Lobasca het volgende:
Kan degene die de volgende OP maakt erin vermelden dat er meer dan genoeg andere topics zijn, om psychologie van de koude grond toe te passen?Alvast bedankt
Leuke teksten daarzo..............quote:Op zondag 17 februari 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Nolife Cc, heb je dus niks aan, deze site is pas echt saxayyyyy.![]()
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=79281
Als dit in een ander topic moet, dan hoor ik het welquote:toos4990 (Vandaag om 19:48:40) Reageren
Nowlive Vip
(Online)
net weer even een bericht brian maakt het goed en is op dit moement in de kleedkamer met hans en zijn verzogers.
misschien dat hij straks nog hoort wat huub hem toewenst en dat dat voor hem een rede is om helemaal los te gaan . en hoop dat hij terug komt dat hij dan toch rustiger is voor huub.zoals hij info over wat lieke gezegt heeft kon huub weten dat dit ook doorgegeven werd
Dan houdt het op!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:52 schreef Yavido het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd in deze OP, maarja
Ahaaquote:
Thanks! Alhoewel ik wel mee kan lezen op NL en deze site niet opent?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
Dat is Nolife Cc, heb je dus niks aan, deze site is pas echt saxayyyyy.![]()
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=79281
Ik lach me kapot, nog een paar minuten.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:54 schreef Dark het volgende:
Leuke teksten daarzo..............
Winnaar op medische interventie
meer knietjes en pijnlijke lowkicks
bezorgt met een hoge trap een lelijke plek bij zn oog.
[..]
Saxayyy
[..]
Saxayyy
[..]
Oehh saxayyy
[..]
quote:Welkom in Commentaar Op Streams. Hier leveren we commentaar op de streams, en vertellen we wat er gebeurd op de streams voor de non-streamers. Discussies over DGK-personen, discussies over oude streams, langdradige analyses, of de hooligan uithangen kan hierrr:
- [DOOS # 1] Discussie Over Oude Streams
- (DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10)
- [DGK SC # 607] Het is zo koud in mij
Saxay![]()
Saxayyquote:Op zondag 17 februari 2008 19:57 schreef ericahysterica het volgende:
Rus vindt dat honden in de winter schoenen aanmoeten..................
Ik zie het. Wrs is deze saxayy site overbezet is, jij mag dus verslag doen via NL, dat is pas saxayyyy.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:57 schreef Copycat het volgende:
Thanks! Alhoewel ik wel mee kan lezen op NL en deze site niet opent?
Da's niet saxay.
quote:toosje9 (Vandaag om 19:56:22) Reageren
Lid
(Online)
Pauze nu in utrecht. 1e wedstrijd na de pauze Brian/Yuri
Ik zit te duimen voor Yuriquote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef STAP01 het volgende:
ZE ZIJN BEGONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!
GO YURI GO YURI GO YURIquote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef STAP01 het volgende:
yuri yuri yuriquote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef STAP01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |