En dat zijn dan vertegenwoordiger van het grote russische rijkquote:
Ik hoop wel degelijk serieus dat Brain invalide wordt geslagen. Ik zal me kapot lachen als ie in een rolstoel terug komtquote:Op zondag 17 februari 2008 19:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ach meid neemt niet alles zo serieus.
Huub hoopt op een goed pak slaag voor brian zonder lestel.
Mijn ergste vijand mag best een enge ziekte krijgen hoor!..............tis een spel remember...................quote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
Onbehoorlijk en onfatsoenlijk gedrag....
je wenst je ergste vijand nog niet een dwarsleasie of een hersenbloeding,niet op de streams,niet in dat huis,nergens niet...het toont alleen maar je verotte gedrag als je zulke uitspraken doet
wat voor een ding? een gepenbek? wasda?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef Lobasca het volgende:
wat een gepenbek heeft die rus eigenlijk...
De tong kan als een zwaard zijn/fungeren.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
je wenst je ergste vijand nog niet een dwarsleasie of een hersenbloeding,niet op de streams,niet in dat huis,nergens niet...het toont alleen maar je verotte gedrag als je zulke uitspraken doet
Valt me mee, normaal denkt hij hier tv momentjes mee te scoren maar hij weet dat die nitwitrussen niks zinnigs te melden hebben.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef Rotterdammert het volgende:
jaap heeft geen zin in dat gezeur van die russen
Heb jij wel eens lol? Of ben ik nu verrot?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
geep=vis met vooruitstaande onderkaak oftewel een overbitequote:Op zondag 17 februari 2008 19:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat voor een ding? een gepenbek? wasda?
Voor je het weet sta je op de zwarte lijstquote:Op zondag 17 februari 2008 19:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens lol? Of ben ik nu verrot?
Hehe, doet me denken aan die reclame waar zo'n klein kut hondje in een schredder pleurtquote:Op zondag 17 februari 2008 19:32 schreef agter het volgende:
Emin zette net dat hondje op de loopband in de fitness-room.
Beestje rolt meteen naar achter en ik dacht "Oh jee, als dat maar goed gaat".
Tilt hij dat hondje gewoon aan zijn riem op om hem eraf te trekken.....
ok thanks, had er nog niet eerder van gehoord en ja je hebt ook nog gelijk in dit gevalquote:Op zondag 17 februari 2008 19:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geep=vis met vooruitstaande onderkaak oftewel een overbite
Oh! Ik wilde net typen dat als dat hondje zijn bek houdt, ie best schattig uitziet.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:32 schreef agter het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je op de zwarte lijst
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn, ik denk dat de gemiddelde Afrikaan nog een hoger BMI als haar heeft
Mensen die het menen, hebben gewoon een goudenkooi-psychosequote:Op zondag 17 februari 2008 19:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens lol? Of ben ik nu verrot?
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef Lobasca het volgende:
Dat ding is gewoon een stuk speelgoed voor hem. En hij zit er maarquote:Op zondag 17 februari 2008 19:32 schreef agter het volgende:
Super die gifjes van je Mazaruquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:35 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
heb je vandaag pas weer lenzen in?
Ikpikhetnietmeer heeft live contact met de vechtse banen!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:35 schreef farscapevr6 het volgende:
doodziek, wilde naar vechtsebanen gaan, helaas moeten werken tot net.
geen zin om nog voor 2 uurtjes er naartoe te gaan
hopen dat er anderen filmpjes maken dan maar
Ze bezit wel echt een "killerinstinct"quote:Op zondag 17 februari 2008 19:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch haast wel een incestprodukt zijn?
Een "seksueel" snuff-productje.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet toch haast wel een incestprodukt zijn?
Balen, maar we komen er wel overheenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:35 schreef farscapevr6 het volgende:
doodziek, wilde naar vechtsebanen gaan, helaas moeten werken tot net.
geen zin om nog voor 2 uurtjes er naartoe te gaan
hopen dat er anderen filmpjes maken dan maar
De hond likt eerst zijn piem of doos......en daarna likt hij/zij je vrolijk in het gezichtquote:Op zondag 17 februari 2008 19:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat ding is gewoon een stuk speelgoed voor hem. En hij zit er maar
met zijn handen aan, dan weer met zijn mond...................
Ik zit er helemaal klaar voor.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Ikpikhetnietmeer heeft livecontact met de vechtse banen!
Saxayyyquote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
Saxayyyquote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
je wenst je ergste vijand nog niet een dwarsleasie of een hersenbloeding,
Oehh saxayyyquote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
niet op de streams,niet in dat huis,nergens niet...
Jaaaaaaaaaa saxaaayyyyyyyyyy !!!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
het toont alleen maar je verotte gedrag als je zulke uitspraken doet
Bijna!!quote:ansjovis (Vandaag om 19:22:17) Reageren
Lid
(Online)
Joerie Mes vs Marco Pique ook afgelopen (Pique)
nog 2, dan pauze en dan onze Yuri
Voor verslagen kunnen we ons het beste laten vermaken
door Calke
mooi, had er flink de balen vanquote:Op zondag 17 februari 2008 19:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Balen, maar we komen er wel overheen![]()
Ikpikhetniet heeft een vriend met mobiel in de zaal zitten, die belt zodra de Rat opkomt en afgaat
Daar kan brrr een puntje aan zuigenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:38 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ze bezit wel echt een "killerinstinct"
Ik zit helemaal klaar voor het live verslag.....quote:
Heb je een linkje naar dat topic daar?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
Saxayyy
[..]
Saxayyy
[..]
Oehh saxayyy
[..]
Jaaaaaaaaaa saxaaayyyyyyyyyy !!!![]()
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=21&topic=718quote:Op zondag 17 februari 2008 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dat topic daar?
Thank you very saxay!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:43 schreef mazaru het volgende:
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=21&topic=718
Gepenbek?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef Lobasca het volgende:
Sorry saxayyyy dat was de verkeerde link, ik heb het verbeterdquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Gepenbek?
[ afbeelding ]eerder een schapenkop
[ afbeelding ]
[..]
Saxayyy
[..]
Saxayyy
[..]
Oehh saxayyy
[..]
Nowliveban FTWquote:Op zondag 17 februari 2008 19:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=21&topic=718
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=10&topic=71
Dat is Nolife Cc, heb je dus niks aan, deze site is pas echt saxayyyyy.quote:
Heb ik al geprobeerd in deze OP, maarjaquote:Op zondag 17 februari 2008 19:47 schreef Lobasca het volgende:
Kan degene die de volgende OP maakt erin vermelden dat er meer dan genoeg andere topics zijn, om psychologie van de koude grond toe te passen?Alvast bedankt
Leuke teksten daarzo..............quote:Op zondag 17 februari 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Nolife Cc, heb je dus niks aan, deze site is pas echt saxayyyyy.![]()
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=79281
Als dit in een ander topic moet, dan hoor ik het welquote:toos4990 (Vandaag om 19:48:40) Reageren
Nowlive Vip
(Online)
net weer even een bericht brian maakt het goed en is op dit moement in de kleedkamer met hans en zijn verzogers.
misschien dat hij straks nog hoort wat huub hem toewenst en dat dat voor hem een rede is om helemaal los te gaan . en hoop dat hij terug komt dat hij dan toch rustiger is voor huub.zoals hij info over wat lieke gezegt heeft kon huub weten dat dit ook doorgegeven werd
Dan houdt het op!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:52 schreef Yavido het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd in deze OP, maarja
Ahaaquote:
Thanks! Alhoewel ik wel mee kan lezen op NL en deze site niet opent?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
Dat is Nolife Cc, heb je dus niks aan, deze site is pas echt saxayyyyy.![]()
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=79281
Ik lach me kapot, nog een paar minuten.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:54 schreef Dark het volgende:
Leuke teksten daarzo..............
Winnaar op medische interventie
meer knietjes en pijnlijke lowkicks
bezorgt met een hoge trap een lelijke plek bij zn oog.
[..]
Saxayyy
[..]
Saxayyy
[..]
Oehh saxayyy
[..]
quote:Welkom in Commentaar Op Streams. Hier leveren we commentaar op de streams, en vertellen we wat er gebeurd op de streams voor de non-streamers. Discussies over DGK-personen, discussies over oude streams, langdradige analyses, of de hooligan uithangen kan hierrr:
- [DOOS # 1] Discussie Over Oude Streams
- (DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10)
- [DGK SC # 607] Het is zo koud in mij
Saxay![]()
Saxayyquote:Op zondag 17 februari 2008 19:57 schreef ericahysterica het volgende:
Rus vindt dat honden in de winter schoenen aanmoeten..................
Ik zie het. Wrs is deze saxayy site overbezet is, jij mag dus verslag doen via NL, dat is pas saxayyyy.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:57 schreef Copycat het volgende:
Thanks! Alhoewel ik wel mee kan lezen op NL en deze site niet opent?
Da's niet saxay.
quote:toosje9 (Vandaag om 19:56:22) Reageren
Lid
(Online)
Pauze nu in utrecht. 1e wedstrijd na de pauze Brian/Yuri
Ik zit te duimen voor Yuriquote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef STAP01 het volgende:
ZE ZIJN BEGONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!
GO YURI GO YURI GO YURIquote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef STAP01 het volgende:
yuri yuri yuriquote:Op zondag 17 februari 2008 20:02 schreef STAP01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |