Ik zou de stand wel eens willen weten over het hele programma.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Klopt!
Als hij die wel betaald zou hebben - staan A en B op MINUS 25 CONTACTPUNTEN!!!!
Idd... Amanda zou wel eens helemaal uit d'r dak kunnen gaanquote:Op zondag 17 februari 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Eric: Ik denk dat als Brian k.o geslagen wordt door Yuri, Amanda Yuri k.o slaat.
Ik zie het helemaal voor me.
goh dat maak je niet vaak mee dat ze het op de streams over maatschappelijke problemen hebbenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef riri het volgende:
Iemand een dwarsleasie wensen?....zoals hier ook sommige streamers iemand een hersenbloeding wensenen dan vragen ze zich nog af waarom de samenleving zo verhard is...
Ook als je zo praat doe je mee aan die verharding.
Het van iemand anders veroordelen maar er zelf net zo hard aan meedoen
Oh mijn god, het hoofddirectoraat van het kamp spreekt!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef Rotterdammert het volgende:
russen willen huub uitlokken tot FYSIEK GEWELD!
Dat snap ik dus ook nietquote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom zijn er nooit eens gastspelers die aan huub zijn kant staan en een hekel hebben aan brian?
toch niet zo erg moeilijk om te vinden.
Nope.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:14 schreef mazaru het volgende:
Cora heeft trouwens zeker niet over een bepaalde USB-stick gesproken?
ow wacht ze willen DGK ombouwen tot een goelag...dat is dus hun missiequote:Op zondag 17 februari 2008 19:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh mijn god, het hoofddirectoraat van het kamp spreekt!
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Nope.
Ik denk dat die banner met koeieletters maar even op een ansicht naar Cora's huis gestuurd moet worden.
Gelukkig hebben we het adres nog, dankzij Brian
We zijn eruitquote:Op zondag 17 februari 2008 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow wacht ze willen DGK ombouwen tot een goelag...dat is dus hun missie
Ach meid neemt niet alles zo serieus.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef riri het volgende:
Iemand een dwarsleasie wensen?....zoals hier ook sommige streamers iemand een hersenbloeding wensenen dan vragen ze zich nog af waarom de samenleving zo verhard is...
Ook als je zo praat doe je mee aan die verharding.
Het van iemand anders veroordelen maar er zelf net zo hard aan meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |