Omdat ik een speciaal gemaakt t-shirt aangetrokken had. Dat mocht blijkbaar niet.quote:
Eric vroeg zich af waarom Amanda niets over de jaardag wou vertellen. Misschien gaat hij het Ricardo nog vragen.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:28 schreef Kinga het volgende:
Kan Ricardo niet ff zeggen dat Mama Amanda er niet was
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:31 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Omdat ik een speciaal gemaakt t-shirt aangetrokken had. Dat mocht blijkbaar niet.![]()
Per ongeluk, hij dronk een drankje van een ander (naam wil hij niet noemen) op.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:37 schreef Kinga het volgende:
Ricardo heeft NMDA gehad.
Natasia zeker weer?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Per ongeluk, hij dronk een drankje van een ander (naam wil hij niet noemen) op.
Die kunnen ook beter weg gaan.Die hebben niets toe tevoegen zoals ik ze al een paar dagen zie.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:33 schreef mootie het volgende:
Ricardo vindt de russen net 2 cliniclowntjes.
Saxay!
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:39 schreef Ziet het volgende:
natasia moeten ze loslaten op joran
(en andersom)
Ah, nou wellicht dat het de feestvreugde heeft doen stijgen?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee, was op een ander feestje. Daarna moest hij nog naar Amanda.
Netjes hoor, dat de CP afhandeling door Jaap gewoon te zien is.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:02 schreef Dementor het volgende:
Jaap is de bank met zijn contactpunten
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:07 schreef Dark het volgende:
Erik gunt de Georgische Sloper de overwinning van harte........en de rest van Nederland ook
Brian is een sneak..........dus ook met contactpunten!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:05 schreef Kinga het volgende:
Kijk, zo zie je het Brian NOOIT doen.
Wat zie je Brian nooit doen? Ik begrijp je niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:05 schreef Kinga het volgende:
Kijk, zo zie je het Brian NOOIT doen.
Niet alleen hunniequote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Kinga het volgende:
Ze hopen echt dat ie tot moes wordt geslagen
Contactpunten in de pot doen!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zie je Brian nooit doen? Ik begrijp je niet.
Vanuit Huub kan ik me daar nog wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:09 schreef Dark het volgende:
Huub gunt Brian geen blijvend letsel..........maar wel een enorm pak slaag!
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Kinga het volgende:
Ze hopen echt dat ie tot moes wordt geslagen
Volgens mij heeft die die 150 cp's voor Sandy ook nog niet betaaldquote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian is een sneak..........dus ook met contactpunten!
Hij staat minus 25 op dit moment!
Ach, het gaat toch over Huub en Claire, hoe slecht ze wel niet zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef Kinga het volgende:
IK VERSTA DIE RUSSEN ECHT NIET!
Redactie, aub gooi ze erui! Plz!
Die russen zitten strax alles en iedereen te negeren...................quote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
Enim wil Ricardo ook al gewoon negeren.
Nou, dat is dan nummer 4 of zo. Zo blijven er niet veel over met wie hij wil praten
Het lijkt de COS welquote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef avonne het volgende:
Enim wil Ricardo ook al gewoon negeren.
Nou, dat is dan nummer 4 of zo. Zo blijven er niet veel over met wie hij wil praten
Klopt!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die die 150 cp's voor Sandy ook nog niet betaald
Behalve Brian en Amanda.....saxayyy.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:13 schreef Dark het volgende:
Die russen zitten strax alles en iedereen te negeren...................
Ik zou de stand wel eens willen weten over het hele programma.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Klopt!
Als hij die wel betaald zou hebben - staan A en B op MINUS 25 CONTACTPUNTEN!!!!
Idd... Amanda zou wel eens helemaal uit d'r dak kunnen gaanquote:Op zondag 17 februari 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Eric: Ik denk dat als Brian k.o geslagen wordt door Yuri, Amanda Yuri k.o slaat.
Ik zie het helemaal voor me.
goh dat maak je niet vaak mee dat ze het op de streams over maatschappelijke problemen hebbenquote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef riri het volgende:
Iemand een dwarsleasie wensen?....zoals hier ook sommige streamers iemand een hersenbloeding wensenen dan vragen ze zich nog af waarom de samenleving zo verhard is...
Ook als je zo praat doe je mee aan die verharding.
Het van iemand anders veroordelen maar er zelf net zo hard aan meedoen
Oh mijn god, het hoofddirectoraat van het kamp spreekt!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef Rotterdammert het volgende:
russen willen huub uitlokken tot FYSIEK GEWELD!
Dat snap ik dus ook nietquote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef Rotterdammert het volgende:
waarom zijn er nooit eens gastspelers die aan huub zijn kant staan en een hekel hebben aan brian?
toch niet zo erg moeilijk om te vinden.
Nope.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:14 schreef mazaru het volgende:
Cora heeft trouwens zeker niet over een bepaalde USB-stick gesproken?
ow wacht ze willen DGK ombouwen tot een goelag...dat is dus hun missiequote:Op zondag 17 februari 2008 19:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh mijn god, het hoofddirectoraat van het kamp spreekt!
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Nope.
Ik denk dat die banner met koeieletters maar even op een ansicht naar Cora's huis gestuurd moet worden.
Gelukkig hebben we het adres nog, dankzij Brian
We zijn eruitquote:Op zondag 17 februari 2008 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow wacht ze willen DGK ombouwen tot een goelag...dat is dus hun missie
Ach meid neemt niet alles zo serieus.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:15 schreef riri het volgende:
Iemand een dwarsleasie wensen?....zoals hier ook sommige streamers iemand een hersenbloeding wensenen dan vragen ze zich nog af waarom de samenleving zo verhard is...
Ook als je zo praat doe je mee aan die verharding.
Het van iemand anders veroordelen maar er zelf net zo hard aan meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |