Oe relaxt. Post ff als ie KO gaat.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
heb een vriend in de zaal zitten en die belt het door!
Valt me ook tegen van Jaapio.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:11 schreef avonne het volgende:
Jaap "wat is nou het verschil tussen een Colosseum en mausoleum?"
ok, vragen word je slimmer van
dus wij zitten ook in de zaal!!!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Mooooi, live verslag dus. Ga zo door.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
De lachers: Kenneth, Netty, Mike en Amanda.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
udate fight ...net binnen... voorstellen brain en zijn tegenstander... de woorden van brainless: ik sloop je..
lacher op zijn hand in de zaal................
via miijn oor de Telefoonquote:Op zondag 17 februari 2008 18:16 schreef Joey_S het volgende:
weet iemand waar k1 word uitgezonden of waar jullie brians gevecht bekijken?
In Japan wordt het live uitgezonden.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:16 schreef Joey_S het volgende:
weet iemand waar k1 word uitgezonden of waar jullie brians gevecht bekijken?
Daar is ie met een paar minuten uitgekeken..........quote:
Mooooooooooooi, dat livecontactquote:Op zondag 17 februari 2008 18:12 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
make my day..... maar geloof me dat wint hij NOOIT!
En... ???quote:Op zondag 17 februari 2008 18:17 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
via miijn oor de Telefoon
Van wat ik begrepen heb, gaat Brian om 20:00 uur de ring in!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
En... ???
hoe laat is de wedstrijd eigenlijk?
Waarom niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:23 schreef Shayndel het volgende:
Zijn er vandaag mensen naar Utrecht gegaan? Ik kwam helaas niet niet binnen.
Kan die maat gelijk wat filmpjes of foto's maken ?? Kunnen we ook nogquote:Op zondag 17 februari 2008 18:17 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
via miijn oor de Telefoon
Ik niet maar wel benieuwd hoor saxay ruby!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:14 schreef ruby het volgende:
Joehoe saxxxxay medeFokkers.
Al zenuwachtig voor vanavond?
weet hij niet precies kan nog wel even duren ,maar zodra Brain de ring in komt belt hij me op!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
En... ???
hoe laat is de wedstrijd eigenlijk?
hij vindt het zonde van zijn phone om foto's van die Rat er op te zetten!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan die maat gelijk wat filmpjes of foto's maken ?? Kunnen we ook nog
een beetje meekijken![]()
Hij loog dwars door zijn tanden heen, dat de moeder van Amanda zenuwachtig was!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:26 schreef avonne het volgende:
Ricardo was ook op Amanda's jaardag
maar geloof me als hij er uitgedragen wordt heeft hij ze wel!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
hij vindt het zonde van zijn phone om foto's van die Rat er op te zetten!
Ook niet als tie knock out is?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
hij vindt het zonde van zijn phone om foto's van die Rat er op te zetten!
"zijn moeder"quote:Op zondag 17 februari 2008 18:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij loog dwars door zijn tanden heen, dat de moeder van Amanda zenuwachtig was!
Omdat ik een speciaal gemaakt t-shirt aangetrokken had. Dat mocht blijkbaar niet.quote:
Eric vroeg zich af waarom Amanda niets over de jaardag wou vertellen. Misschien gaat hij het Ricardo nog vragen.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:28 schreef Kinga het volgende:
Kan Ricardo niet ff zeggen dat Mama Amanda er niet was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |