En dat zijn dan vertegenwoordiger van het grote russische rijkquote:
Ik hoop wel degelijk serieus dat Brain invalide wordt geslagen. Ik zal me kapot lachen als ie in een rolstoel terug komtquote:Op zondag 17 februari 2008 19:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Ach meid neemt niet alles zo serieus.
Huub hoopt op een goed pak slaag voor brian zonder lestel.
Mijn ergste vijand mag best een enge ziekte krijgen hoor!..............tis een spel remember...................quote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
Onbehoorlijk en onfatsoenlijk gedrag....
je wenst je ergste vijand nog niet een dwarsleasie of een hersenbloeding,niet op de streams,niet in dat huis,nergens niet...het toont alleen maar je verotte gedrag als je zulke uitspraken doet
wat voor een ding? een gepenbek? wasda?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef Lobasca het volgende:
wat een gepenbek heeft die rus eigenlijk...
De tong kan als een zwaard zijn/fungeren.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
je wenst je ergste vijand nog niet een dwarsleasie of een hersenbloeding,niet op de streams,niet in dat huis,nergens niet...het toont alleen maar je verotte gedrag als je zulke uitspraken doet
Valt me mee, normaal denkt hij hier tv momentjes mee te scoren maar hij weet dat die nitwitrussen niks zinnigs te melden hebben.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef Rotterdammert het volgende:
jaap heeft geen zin in dat gezeur van die russen
Heb jij wel eens lol? Of ben ik nu verrot?quote:Op zondag 17 februari 2008 19:23 schreef riri het volgende:
geep=vis met vooruitstaande onderkaak oftewel een overbitequote:Op zondag 17 februari 2008 19:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat voor een ding? een gepenbek? wasda?
Voor je het weet sta je op de zwarte lijstquote:Op zondag 17 februari 2008 19:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens lol? Of ben ik nu verrot?
Hehe, doet me denken aan die reclame waar zo'n klein kut hondje in een schredder pleurtquote:Op zondag 17 februari 2008 19:32 schreef agter het volgende:
Emin zette net dat hondje op de loopband in de fitness-room.
Beestje rolt meteen naar achter en ik dacht "Oh jee, als dat maar goed gaat".
Tilt hij dat hondje gewoon aan zijn riem op om hem eraf te trekken.....
ok thanks, had er nog niet eerder van gehoord en ja je hebt ook nog gelijk in dit gevalquote:Op zondag 17 februari 2008 19:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geep=vis met vooruitstaande onderkaak oftewel een overbite
Oh! Ik wilde net typen dat als dat hondje zijn bek houdt, ie best schattig uitziet.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:32 schreef agter het volgende:
Emin zette net dat hondje op de loopband in de fitness-room.
Beestje rolt meteen naar achter en ik dacht "Oh jee, als dat maar goed gaat".
Tilt hij dat hondje gewoon aan zijn riem op om hem eraf te trekken.....
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je op de zwarte lijst
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn, ik denk dat de gemiddelde Afrikaan nog een hoger BMI als haar heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |