Dat vraag ik me ook wel af eigenlijk. Maar misschien is Maaroufi beter op de plek waar El Ahmadi speelt.quote:
Zolang ze maar winnen vind ik het eigenlijk helemaal niet zo erg met wie ze waar spelen. Desnoods zetten ze Boschker linksbuiten. Als ze maar winnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af eigenlijk. Maar misschien is Maaroufi beter op de plek waar El Ahmadi speelt.
Ik krijg meteen nare herinneringen aan de wedstrijd tegen Roda toen Oude Kamphuis een terugspeelbal op Boscker verkeerd gaf en de bal achter laatstegenoemde in eigen doel roldequote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:58 schreef Dos37 het volgende:
of verlies, Roda uit is traditioneel lastig.
Ook vandaag viel de nederlaag te wijten aan blunders, zo las ik op o.a. Vi.nl. Jammer, maar helaas. Volgende week tegen AZ maar knallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg meteen nare herinneringen aan de wedstrijd tegen Roda toen Oude Kamphuis een terugspeelbal op Boscker verkeerd gaf en de bal achter laatstegenoemde in eigen doel rolde
Je bedoeld de wedstrijd waarin ons behoud in Eredivisie (zonder nacompetitie of rechtstreekse degradatie) werd veiliggesteld?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg meteen nare herinneringen aan de wedstrijd tegen Roda toen Oude Kamphuis een terugspeelbal op Boscker verkeerd gaf en de bal achter laatstegenoemde in eigen doel rolde
viel nog wel mee vond ik. denneboom verspeelde dom de bal, net als braafheid bij de 1-0quote:Op zondag 17 februari 2008 00:09 schreef DarkShine het volgende:
Maar Boschker![]()
Wat is die slecht in vergelijking met een paar jaar terug, vooral de 2-0 was een flater die men nog niet op een flater dvd durft te zetten!
Hoelang mag die Denneboom blijven prutsen trouwens?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef 9christensen het volgende:
[..]
viel nog wel mee vond ik. denneboom verspeelde dom de bal, net als braafheid bij de 1-0
Zo'n vijftien wedstrijden geleden was de overgrote meerderheid van de supporters hem al zat.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoelang mag die Denneboom blijven prutsen trouwens?
Hopelijk wordt hem dat uitzicht dan ook ontnomen tijdens de zomerstop.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:07 schreef Kerdaben het volgende:
Maar of ze bereid zijn het salaris te betalen dat hij nu bij Twente verdient? Als er geen echte rechtsbuiten gehaald word (zoals Amrabat) denk ik dat hij niet weg wil als hij minder zou gaan verdienen, zolang hij nog uitzicht heeft op speeltijd.
Lul toch niet, wanneer twente europees via de play-offs haalt is het seizoen geslaagd, we kunnen zelfs nog bij de eerste 5 eindigenquote:Op zondag 17 februari 2008 14:28 schreef Eduard37 het volgende:
Dit seizoen is naar de kloten.
Hij maakt volgens mij nog geen indruk bij jong Twente.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:51 schreef AminBen het volgende:
Waarom speelt Maaroufi nog niet? Geblesseerd?
PSV was midden in het seizoen, HSV wil hem voor volgend seizoen. Ik hoop dat het niet zo is, maar het zou best kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:55 schreef Kerdaben het volgende:
Lijkt me niet erg logisch, waarom niet naar PSV, waar hij een verleden heeft e.d., maar wel naar HSV? Alleen voor het geld lijkt me niet, maar je weet het natuurlijk nooit.
Hiep hoi.quote:'Fred Rutten is dé man voor Hamburger SV'
19/02/2008 19:13
Hamburger SV gaat voor Fred Rutten, meldt Die Welt. Volgens dit dagblad hebben de direct verantwoordelijken directeur Bernd Hoffmann, technisch directeur Dietmar Beiersdorfer en bestuurslid Katja Kraus besloten de Nederlandse trainer aan te stellen als vervanger van Huub Stevens.
Het eerdergenoemde drietal wil de keuze voor Rutten naar verluidt deze week voorleggen aan de overige leden van het bestuur, waarna er een definitieve beslissing zal worden genomen. Volgens Die Welt hebben Bruno Labbadia (SpVgg Greuther Fürth) en Jürgen Klopp (FCV Mainz 05) hooguit nog een geringe kans aan de slag te gaan bij Die Rothosen.
Rutten staat nog tot medio 2009 onder contract bij FC Twente. De coach heeft tot heden altijd ontkent dat hij heeft gesproken met vertegenwoordigers van HSV.
Vi.nl
Je gaat me niet zeggen dat je geen B-plan hebt als je één iemand meerdere verantwoordelijkheden geeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:49 schreef Blawh het volgende:
Wel een probleem als hij weggaat, hij heeft wel erg veel verantwoordelijkheden. Misschien wel teveel? Een sterk punt kan als hij vertrekt weleens een heel erg zwak punt worden.
Maar of het B-plan net zo succesvol is, is nog maar de vraag. Hij is trainer, technisch directeur en zijn verantwoordelijkheden gaan nog een stuk verder dan die van een technisch directeur. Probeer dat maar eens goed op te vangen, zal niet meevallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je geen B-plan hebt als je één iemand meerdere verantwoordelijkheden geeft.
Dat zou wel erg stoer zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:13 schreef Dos37 het volgende:Hans Meyer
Al verwacht ik niet dat ie weg gaat.
mee eens. daarom denk ik ook dat Rutten z'n contract minimaal uitdiend.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:17 schreef Solstice het volgende:
Maar of je zo'n nieuwe trainer dan ook meteen weer de volledige controle over het technische beleid moet geven, als Rutten weg zou gaan. Denk het niet. Zo'n constructie werkt alleen met een trainer die er voor lange tijd zit, daarom zou ik het ook doodzonde vinden, mocht Rutten weggaan. Heeft de selectie en de jeugd nu ingedeeld naar z'n eigen wensen, ik hoop dat hij hier nog even blijft om te oogsten van het beleid dat hij geplant heeft. Een nieuweling zou weer hele andere wensen qua spelers en opbouw van de selecties kunnen hebben.
Ik hoop het. Als hij het niet doet moet je in ieder geval die td en trainer functie van elkaar scheiden in de toekomst. Anders krijg je op het laatst dat met elke trainer het beleid ook weer verandert.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:48 schreef 9christensen het volgende:
[..]
mee eens. daarom denk ik ook dat Rutten z'n contract minimaal uitdiend.
quote:Procedures tegen bouw van de baan
22-02-2008
De bezwaarmakers tegen de uitbreiding van het Arke Stadion zien af van verdere procedures. FC Twente heeft met hen en de gemeente Enschede in onderling overleg en in volle harmonie een voor alle betrokkenen bevredigende oplossing gevonden. De voorgenomen uitbreiding van het Arke Stadion wordt voortgezet.
FCTwente.nl
omgquote:De aanhang van AZ gaat vanavond, tijdens het duel tegen FC Twente, actie voeren. De supporters hebben zich namelijk voorgenomen om een kwartier lang geen geluid te maken. Hiermee willen zij duidelijk maken hoe men over de prestaties van de Alkmaarders denkt.
Het eerste kwartier van het duel tegen FC Twente zullen alle supporters op de Ben-Side geen geluid maken. Er zal dus geen applaus, gezang en gejuich klinken. Als het mogelijk is, zal er ook niet gesproken worden. Na deze vijftien minuten zal het stadion weer gevuld worden met de eerdergenoemde geluiden.
Die gasten maken hun club ten schande.quote:Aanhoudingen supporters FC Twente-Feyenoord
Uitgegeven: 23 februari 2008 23:47
Laatst gewijzigd: 24 februari 2008 00:19
ALMELO - De politie Twente heeft zaterdag met een grootscheepse actie een gewelddadige confrontatie tussen de harde-kern-supporters van FC Twente en Feyenoord voorkomen.
In totaal zijn in Almelo en Enschede twintig verdachten aangehouden wegens (vuur)wapenbezit, beledigend gedrag of omdat ze zich niet konden of wilden legitimeren, aldus de politie zaterdag.
Afspraken
De politie greep in omdat er aanwijzingen waren dat twee groepen hadden afgesproken elkaar ergens in Twente te treffen. Deze groepen bestonden uit harde-kern-supporters van FC Twente en Schalke 04 enerzijds en Feyenoord-aanhangers anderzijds.
De politie zegt door vooraf op te treden escalatie te hebben voorkomen.
(...)
Nu.nl
oud zeerquote:Op zondag 24 februari 2008 01:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die gasten maken hun club ten schande.
Wat bazel je nu weer?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al uitgerekend dat in plaats van er financieel op vooruit te gaan met een stadion er Twente op achteruit gaat?
Joop Munsterman belt me net enorm verontrust op na het lezen van jouw post. Hij gaat nu direct rekenen en zal morgen de uitslag plaatsen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al uitgerekend dat in plaats van er financieel op vooruit te gaan met een stadion er Twente op achteruit gaat?
Naar verluidt is Twente zojuist failliet verklaard.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hadden ze nou maar eerder DAM's adviezen opgevolgdquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Naar verluidt is Twente zojuist failliet verklaard.
dan is het stadion dus binnen een seizoen terug verdient? 187,5e per plaats, seizoenkaarten kosten meer en zijn uitverkocht........quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
FC Twente heeft de helft van de transferrechten verkocht en het stadion kost maar 187,5 euro per plaats.
Maar ik ben blij dat Twente nog steeds denkt dat het makkelijk is om een groot stadion te exploiteren als het PSV al amper lukt.
Wederom een goed onderbouwd argument van je. Al eens afgevraagd waarom het PSV niet lukt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
FC Twente heeft de helft van de transferrechten verkocht en het stadion kost maar 187,5 euro per plaats.
Maar ik ben blij dat Twente nog steeds denkt dat het makkelijk is om een groot stadion te exploiteren als het PSV al amper lukt.
In het Philips stadion worden gemiddeld een wedstrijd of 7 per jaar meer gespeeld dus ik vind het raar jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wederom een goed onderbouwd argument van je. Al eens afgevraagd waarom het PSV niet lukt?
Boehoe, ik ben DAM en Twente breid het stadion uit. En dat is niet eerlijk!
Misschien wel eens erbij nagedacht dat het Philipsstadion gewoonweg een dure constructie is/kan zijn...quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In het Philips stadion worden gemiddeld een wedstrijd of 7 per jaar meer gespeeld dus ik vind het raar ja
Dat is de uitbreiding van het Twente stadion ook en PSV heeft in tegenstelling tot Twente het kapitaal op het veld staan en niet in staal zittenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien wel eens erbij nagedacht dat het Philipsstadion gewoonweg een dure constructie is/kan zijn...
Dat de uitbreiding duur is betekent niet dat de constructie dat ook is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is de uitbreiding van het Twente stadion ook en PSV heeft in tegenstelling tot Twente het kapitaal op het veld staan en niet in staal zitten
Waarom niet? Twente zit al jarenlang uitverkochtquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het stadion is in elk geval veel te duur voor een club als Twente. Maar dat zal de komende jaren nog wel gaan blijken
Twente kan zo`n stadion niet dragen
Twente kan het stadion na de huidige uitbreiding inderdaad niet dragen. Daarom gaat men daarna nogmaals uitbreiden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het stadion is in elk geval veel te duur voor een club als Twente. Maar dat zal de komende jaren nog wel gaan blijken
Twente kan zo`n stadion niet dragen
Wat wil je wedden dat die 2e uitbreiding er nooit komt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Twente kan het stadion na de huidige uitbreiding inderdaad niet dragen. Daarom gaat men daarna nogmaals uitbreiden.
Toch wel goed dat het financiële plaatje rond is. Het stadion straks groter is dan het Philipsstadion, en Oranje mogelijk eerder in Enschede dan in Eindhoven speelt. Arm PSV, zijn ze die 7 wedstrijdjes meer ook alweer kwijt...
Geen moeilijk rekensommetjequote:Op woensdag 27 februari 2008 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat het te duur is voor het aantal plaatsen.
Is echt geen moeilijk rekensommetje en al helemaal niet als je de helft van je spelersrechten(boven de 1 miljoen) hebt verpatst
Dan leg je hoofd gewoon op het hakblok
Zijn feitenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:49 schreef DarkShine het volgende:
Als het niet zo moeilijk is. Waarom onderbouw je, zoals gewoonlijk is bij jou, je eigen fantasie niet?
Op de wachtlijst die er is omdat men nog niet met de 2de uitbreiding bezig is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat wil je wedden dat die 2e uitbreiding er nooit komt?
Onderbouw ze dan! Als het daadwerkelijke feiten zijn, en geen fabeltjes, dan is dat toch niet zo moeilijk... Toch?quote:
Dat zijn zeker de zelfe bedrijven die Fotuna, Ajax en Vitesse een stadion aangesmeerd hebben waar ze niks mee zijn opgeschoten?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geen moeilijk rekensommetje. Hele kantoren buigen zich erover met de correcte cijfers en dan kom jij met willekeurige getalletjes aanzetten. Het is goed met je.
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Onderbouw ze dan! Als het daadwerkelijke feiten zijn, en geen fabeltjes, dan is dat toch niet zo moeilijk... Toch?
Vitesse mocht willen dat ze eigenaar waren van het stadion, dat draait dikke winstquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zijn zeker de zelfe bedrijven die Fotuna, Ajax en Vitesse een stadion aangesmeerd hebben waar ze niks mee zijn opgeschoten?
Alle 3 geen eigenaren van het stadion.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zijn zeker de zelfe bedrijven die Fotuna, Ajax en Vitesse een stadion aangesmeerd hebben waar ze niks mee zijn opgeschoten?
Net alsof Twentequote:Op woensdag 27 februari 2008 23:52 schreef rubbereend het volgende:
klein rekensommetje voor het eerste jaar. Seizoenkaarten kosten gemiddeld 250e. kosten zijn 187,5 dus dan blijft er het eerste seizoen een winst over van 67,5e per plaats.......... altijd beter dan een verlies lijden.....
Sorry, een abbonement op bv het Limburgs Dagblad of de Telegraaf is hier mogelijk. Echter kan ik de fabeltjeskrant hier niet ontvangen.quote:
Twente ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alle 3 geen eigenaren van het stadion.
De kantoren van Fortuna zitten zelfs niet eens in het stadion.
Het stadion IS AL uitverkocht. Er is al wachtlijst voor de 2de uitbreiding.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof Twente
Iedere plaats voor 250 euro kan verkopen
Goed kan budgeteren
Nooit tegenvallers heeft
Altijd het stadion kan uitverkopen
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof Twente
Iedere plaats voor 250 euro kan verkopen
Goed kan budgeteren
Nooit tegenvallers heeft
Altijd het stadion kan uitverkopen
twente is eigenaarquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De gemeente is eigendom van het stadion. Twente is het pas als de lening is afbetaald
Ook als je een lening hebt heb je gewoon het eigendom over een zaak hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De gemeente is eigendom van het stadion. Twente is het pas als de lening is afbetaald
02-11-2007: FC Twente eigenaar Arke Stadionquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Munstermanquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:01 schreef DarkShine het volgende:
Zoals gevraagd, waar blijft jou onderbouwing?
Je kunt wel altijd dingen uit jou wereldje roepen, dat betekent niet dat het (onderbouwde) feiten zijn.
En dus zou Twente geen eigendom hebben? Je kent het begrip 'eigendom' niet of wat?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En jij denkt dat de gemeente geen andere zekerheden heeft dan alleen 50% van de spelersrechten?
Het zijn niet overal zo´n slapers als in Den Haag
Dat kan die hier opzoeken anders.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dus zou Twente geen eigendom hebben? Je kent het begrip 'eigendom' niet of wat?
Er is zelfs rekening gehouden met een bezetting van 80% en geen 100..quote:In de financieringsovereenkomst is opgenomen dat FC Twente een deel van gelden na eventuele transfers voor een deel afdraagt aan de gemeente Enschede en de bank. Was dit al het geval bij FC Twente?
Is dit in soortgelijke situaties een veel voorkomende constructie voor voetbalclubs in Nederland?
“De helft van elk bedrag dat de club ontvangt boven de een miljoen euro uit transfergelden, gaat naar de financiers. Wanneer een speler voor bijvoorbeeld drie miljoen euro wordt verkocht, dan gaat er twee miljoen naar FC Twente en een miljoen als aflossing naar de gemeente en bank. Overigens was dit tot nu toe niet het geval bij FC Twente. Of dit een veel voorkomende constructie is in Nederland is ons onbekend. FC Twente wil echter zelf zo snel mogelijk de hoogte van de financiering omlaag brengen, zodat de continuïteit van de club niet in gevaar komt. Lagere schulden betekent ook lagere rente oftewel in de toekomst meer gelden die beschikbaar zijn voor het voetbal.”
Betekent dit dat FC Twente altijd 50% (25% aan de bank en 25% aan de gemeente) moet afstaan van een ontvangen transfersom?
“Niet in elke situatie. Wanneer een speler voor bijvoorbeeld drie miljoen wordt verkocht, gaat er twee miljoen naar FC Twente en een miljoen naar de financiers. FC Twente wil dit ook zelf zoals uit het voorgaand antwoord blijkt. Een ieder wil toch graag van zijn schulden af. En laten we niet vergeten dat het nog maar vier jaar geleden is dat er een faillissementsaanvraag was.”
FC Twente heeft straks een lening van ongeveer twintig miljoen bij de gemeente en ongeveer twintig miljoen bij de bank. Drukt deze rente niet te zwaar op de begroting van FC Twente?
“Neen, de hoogte van de leningen zijn verantwoord. De exploitatie is zodanig dat er gerekend is op 80% bezetting van het stadion, desondanks is er ruimte voor voldoende aflossing.”
fctwente.nl
Formele eigendom alleen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dus zou Twente geen eigendom hebben? Je kent het begrip 'eigendom' niet of wat?
Formele eigendom?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Formele eigendom alleen.
Moet je eens kijken hoe snel ze het eigendom kwijt zijn als ze de gemeente niet betalen
hoe kom je nou aan die berekening?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ze 80% halen kost het stadion 235 euro per plaats
4.500.000 delen door 19.200quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:18 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hoe kom je nou aan die berekening?
Lees die link naar de Dikke Vandale nou eens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het werkelijke eigendom(macht) ligt niet bij Twente zolang ze de lening niet is afbetaald
Zie je eigen posting hier bovenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Lees die link naar de Dikke Vandale nou eens.
Jawel mafkees.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het werkelijke eigendom(macht) ligt niet bij Twente zolang ze de lening niet is afbetaald
Hoe enorm dik is die plank voor jou kop?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zie je eigen posting hier boven
En dat is je uiteindelijke onderbouwing ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen bank die dom genoeg is om het luchtfietsen van beflapje te financieren
De argumenten worden steeds sterker. Je laat je ware aard weer kennenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe enorm dik is die plank voor jou kop?
Jij hebt jou fantasie die je niet kunt onderbouwen. Als men je feiten voorlegt blijf je gewoon volharden in je fantasie.
Ik weet niet welk spul jij gebruikt, maar 't is goed spul in ieder geval!
Nee dat zijn feitenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dat is je uiteindelijke onderbouwing ?
hoe kom je aan die 4.5 miljoenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
4.500.000 delen door 19.200
Je noemt jou fantasie nu een sterk argument?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De argumenten worden steeds sterker. Misschien ligt het dadelijk ook nog aan het water
Dat zei je.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:28 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hoe kom je aan die 4.5 miljoen
Vraag een opvoeding aan je voogdquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je noemt jou fantasie nu een sterk argument?![]()
![]()
Raap me op!
Wees jij eens serieus.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vraag een opvoeding aan je voogd
Mar dan blijft 4.5 miljoen nog steeds niet stuctureel op te brengen voor Twentequote:Op donderdag 28 februari 2008 00:33 schreef vingerplant het volgende:
Beste DAM, ik zal proberen het simpel te houden wat betreft jou rekensommetjes van aantal euro's per plaatsen. Als voorbeeld neem ik de plaatsen tegenover de huidige hoofdtribune. Die zijn nu in het bezit van de 'simpele' seizoenkaarthouder. Na de zomer verhuizen die naar de 2e ring en is die gehele lange zijde bezit van sponsoren. Die betalen waarschijnlijk iets meer dan 250 euro voor een stoeltje. Ik ga niet verder in de materie in aangezien ik met deze paar zinnetjes waarschijnlijk al teveel zweetdruppels verspeeld heb.
Ik had gelijk dat die paar zweetdruppeltjes verspilde moeite warenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mar dan blijft 4.5 miljoen nog steeds niet stuctureel op te brengen voor Twente
Moet ik nu in de hoek gaan staan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vaduz je wordt uitgescholden voor gek
Dit is gewoon het bewijs dat je hier gewoon bent om te stoken. Triest figuur.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vaduz je wordt uitgescholden voor gek
Er is gewoon een onderbouwingquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Moet ik nu in de hoek gaan staan?
Wij vragen JOU nu al continu voor een onderbouwing die er maar niet komt. Of je komt nu met een serieuze onderbouwing of je kapt met trollen.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er is gewoon geen onderbouwing
Wat zijn de punten uit dat interview waar jij je mening op baseert?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Intervieuw met Munsterman in de VI (Kersteditie)
Kusje
Kan zijn, maar het woord is niet nodig in de discussie.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beflapje is niet gericht op een fokker
Spelersrechten hebben weinig te doen met de dekking van de stadionkosten maar het is slechts een uitvloeisel van de afspraken tussen gemeente en de FC, om op het punt te komen waar we nu zijn: de bouw.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat het stadion 4.500.000 miljoen per jaar kost aan vaste kosten en dat de gemeente 50% van de spelersrechten heeft
Nogmaals, dat heeft niets met de financiering van het stadion te maken...quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee.
Maar dat ze 50% van de spelersrechten verpatst hebben betekend dat ze voorlopig niet kunnen investeren, zelfs geen vervangingsinvesteringen
ze gaan toch geen lening aan als ze het niet kunnen opbrengen ieder seizoen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee.
Tegen hoge rente is alles mogelijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ze gaan toch geen lening aan als ze het niet kunnen opbrengen ieder seizoen?
Bij een bezettingsgraad van 80% draait men break-even (zou dat die 4,5 miljoen zijn?). Alles wat daarboven zit (uitverkocht, dus 95-100%) vloeit volgens afspraak rechtstreeks terug in de spelersgroep. Daarmee wordt die 50% aan de gemeente gecompenseerd en kan er toch geinvesteerd worden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zeg ik ook niet
*zucht*quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat Twente een stadion bouwt dat ze niet kunnen opbrengen
bij 80% bezetting van het stadion wel dus..quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat Twente een stadion bouwt dat ze niet kunnen opbrengen
Jij gelooft altijd alles wat geschreven wordt en kan niet zelf denken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:34 schreef 9christensen het volgende:
[..]
bij 80% bezetting van het stadion wel dus..
nee, jij kent alle cijfersquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij gelooft altijd alles wat geschreven wordt en kan niet zelf denken?
50% van de transferrechten gaan naar de gemeente, om zo de lening sneller af te lossen. Dit betekent een vermindering van de andere lasten (rente), waardoor de kosten op de lange termijn alleen maar minder worden. Als de lening is afgelost, heeft Twente ook weer 100% transferrechten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee.
Maar dat ze 50% van de spelersrechten verpatst hebben betekend dat ze voorlopig niet kunnen investeren, zelfs geen vervangingsinvesteringen
Standaardargument als het gaat om complottheorieën, in dit geval het zogenaamde stadionprobleem van Twente. Bravo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij gelooft altijd alles wat geschreven wordt en kan niet zelf denken?
Het is maar goed dat die zijn fabeltjes onderbouwtquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Standaardargument als het gaat om complottheorieën, in dit geval het zogenaamde stadionprobleem van Twente. Bravo. [ afbeelding ]
owja zaterdag heerenveen thuis, heeeujjquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:45 schreef Dos37 het volgende:
wat lullen hier vanacht
Zaterdag 3-0,
Helemaal gelijk. Ga d'r toch gewoon niet op in, dit zijn van die dingen die je toch niet wint, hoe gelijk je ook hebt. Die 3-0 hou ik je trouwens aan Dos37.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:21 schreef Grulez het volgende:
Achja jullie happen ook als een gek.. wat dat aangaat...
Gewoon samen joh, en dik eunen 14.gifquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:38 schreef 9christensen het volgende:
Zaterdag moet gewonnen worden om nog kans te maken op een top-5 klassering.
Ik zou het liefst Maroufi of Schreuder een keer zien starten. En Arnautovic voorin
hersi en Huysegems zeg he, das wa aanvallendquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:42 schreef Dos37 het volgende:
Douglas ook weer in de basis, Wilkshire naar het middenveld samen met hersi en Huysegems
Dus is het stadion niet op te brengen en schiet je niks op met de uitbreidingquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
50% van de transferrechten gaan naar de gemeente, om zo de lening sneller af te lossen. Dit betekent een vermindering van de andere lasten (rente), waardoor de kosten op de lange termijn alleen maar minder worden. Als de lening is afgelost, heeft Twente ook weer 100% transferrechten.
Het zijn feitenquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Standaardargument als het gaat om complottheorieën, in dit geval het zogenaamde stadionprobleem van Twente. Bravo. [ afbeelding ]
Dus is voor de financiering van het stadion gekozen voor een constructie waarbij gedurende een bepaalde tijd wat minder in de spelersgroep kan worden geinvesteerd, echter die op den duur voor structureel meer inkomsten zorgt. Zeker wanneer de lening is afgelost en men alle inkomsten wél weer in de spelersgroep kan steken.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus is het stadion niet op te brengen en schiet je niks op met de uitbreiding
Ja, trein stopt recht voor het stadionquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
We zullen het wel zien (vanuit het uitvak). Is dat wat goed bereikbaar via het OV (met de trein) trouwens?
Waarbij je dus fatsoenlijk richting uitvak kunt? Dat is mooiquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:06 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja, trein stopt recht voor het stadion
Investeren zal niet meevallen dus het zal nog wel effe durenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, je hebt je punt toch gemaakt nu. Of zie ik dat verkeerd DAM? Er tot in den treure op doorgaan heeft geen zin.
Laten we het weer over het sportieve hebben, de prestaties die niet best zijn.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:23 schreef Lamzak_ het volgende:
Als je uitstapt op station drienerloo zit het uitvak aan de linkerkant van het stadion... dichtbijzijnde hoek
Men heeft genoeg in huis om het weer redelijk op de rit te krijgen. Ik wacht een beetje op de doorbraak van Arnautovic, die jongen is echt goed. Rendla heb ik geen kijk op en Douglas ruikt nu ook al een het eerste.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Investeren zal niet meevallen dus het zal nog wel effe duren
Stand Beloftenquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Twente heeft gewoon een goede basis en geen bank. En daarmee redt je het niet
Engelaar is een flinke aderlating, maar wie zegt dar ze er geen nieuwe kunnen halen? Is Engelaar op basis van vele miljoenen bij FC Twente gekomen dan? Een kwestie van goede contacten en een goede scouting kan veel doen..quote:Engelaar zal ook wel weg gaan en die kunnen ze niet missen en ze kunnen ook geen speler van dat kaliber halen
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ken jij niet toevallig nog een paar goedkope Argentijnse toppers die FC Twente door dit diepe dal zouden kunnen slepen?
En verder?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:56 schreef Lamzak_ het volgende:
Die Bakkal en Aissati van jullie zijn gegroeid bij twente, daarnaast heeft twente onder andere El Ahmadi opgeleidt, technisch een van de betere spelers van Nederland
Een van die 400 van afgelopen zaterdag?quote:
Die contracten kunnen ook verlengd en opengebroken worden? Talenten kunnen voor veel geld verkocht worden waardoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En die jonge talenten gaan nooit weg en hebben een contract tot in het oneindige?
Welke spelers heeft PSV zoal opgeleid in de laatste 5 jaar? Afellay, Aissati, Bakkal, Beerens en nu Marcellis.. Daar houdt het wel zo ongeveer op schat ik..quote:Welke spelers heeft Twente zoal opgeleidt in de laatste 5 jaar?
Canteraquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:59 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
En wat komt er bij jullie uit de jeugd dan?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Welke spelers heeft PSV zoal opgeleid in de laatste 5 jaar? Afellay, Aissati, Bakkal, Beerens en nu Marcellis.. Daar houdt het wel zo ongeveer op schat ik..
Wie is jullie?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:59 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
En wat komt er bij jullie uit de jeugd dan?
Slim he om Rutten zo op te leiden dat hij het zware werk doet voor PSVquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:09 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Waarbij Aissati en Bakkal pas echt in hun recht kwamen bij FC Twente, waar ze verschikkelijk veel geleerd hebben...
ElA - 26 wedstrijden - 0 goals - 4 assist - 2296 minutenquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die contracten kunnen ook verlengd en opengebroken worden? Talenten kunnen voor veel geld verkocht worden waardoor
1) Lening van het stadion afgelost kan worden
2) Er geld overblijft om nieuwe spelers (ervaren of talenten) aan te trekken/huren
[..]
Welke spelers heeft PSV zoal opgeleid in de laatste 5 jaar? Afellay, Aissati, Bakkal, Beerens en nu Marcellis.. Daar houdt het wel zo ongeveer op schat ik..
Dan doet FC Twente het met El Ahmadi, Brama, Zomer, Gerritsen, Zijler toch ook niet slecht? En dan niet met de absolute klasseverschil tussen de specifieke spelers aankomen, dat hoort namelijk ook zo bij een topclub respectievelijk subtopper!
Gerritsen is zoals je misschien nog niet wist ontzettend lang geblesseerd geweest en komt pas sinds een paar maanden weer aan speelminuten toe.. Het gaat echter om zijn kwaliteiten en het is een prima speler uit eigen opleiding.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
ElA - 26 wedstrijden - 0 goals - 4 assist - 2296 minuten
Brama - 21 wedstrijden - 0 goals - 1 assist - 821minuten
Zomer - 7 wedstrijden - 0 goals - 0 assist - 379 minuten
Gerritsen - 0 minuten
Zijler - 5 wedstrijden - 0 goals - 0 assist - 224 minuten
Daar kan je de oorlog meewinnen :´)
Overigens heeft alleen Twente al 3 spelers uit de jeugd van PSV
Niet op reageren is de beste remidiequote:Op donderdag 28 februari 2008 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Diego donder gewoon op uit dit topic.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gerritsen is zoals je misschien nog niet wist al zo ongeveer het gehele seizoen geblesseerd.. Het gaat echter om zijn kwaliteiten en het is een prima speler uit eigen opleiding.
Zijler is een jong talent en inmiddels vertrokken naar Willem II
Zomer is gewoon een eredivisiewaardige speler die momenteel Wielaert en Braafheid (die boven verwachting goed presteert) voor zich moet dulden.. Ondanks z'n jonge leeftijd draait 'ie al jaren mee
Brama heeft El Ahmadi en Engelaar voor zich
El Ahmadi lijkt me onomstreden..
Beerens staat bij SC Heerenveen (nog) niet in de basis
Aissati zit bij PSV voornamelijk op de bank (maar verdient meer)
Bakkal heeft pas onder Vergoossen (min of meer) een basisplaats
Marcellis idem dito, heeft Addo/Alcides vaak genoeg voor zich gehad
Afellay is, mits niet geblesseerd/geschorst, onomstreden
En zoals ik al zei, je moet ze niet met elkaar vergelijken. Het is niet meer dan logisch dat de jeugdopleiding van PSV betere spelers oplevert dan die van FC Twente. PSV is namelijk een topclub, FC Twente een subtopper.
Je bent hier gewoon weer net zo kansloos bezig als in je Cantera-topic, nouja, eigenlijk zoals in ieder topic waarin jij 'jouw waarheid' verkondigt.
Maar afijn, jij je zin, FC Twente gaat failliet door de bouw van het nieuwe stadion, degradeert ondertussen ook nog, want ja, ze hebben ook geen geld voor goede spelers meer en de jeugdopleiding is ook kut
En zitten Brama, Arnautovic, Zomer op de bank en is Zijler opgeruimd. Echt veel heb je dan niet aan je goede resultaten in de Aquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:30 schreef Lamzak_ het volgende:
Afgelopen seizoenen hebben die jeugdspelers het anders prima gedaan.
Die had ik serieus vergeten, maar dan nog??quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar zijn De Roover, Verhaegh en Huntelaar in je verhaal?
op naar nr 20 zonder DAMquote:
quote:
Mss moej Twents kuir'n, 'n moal kiek'n of den drietbuul dan de lip hoalt en vot geet.quote:
Wanneer doe je eens wat aan je usericon das pas zonde van de bandbreedte.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus eigenlijk is het gewoon nutteloze bandbreedte?
Volgend jaar de finale van de UEFA cup in Istanbulquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:37 schreef Blawh het volgende:
Succes dit weekend tegen Heerenveen. Als jullie bij de 1e vijf komen dan komen we elkaar mss wel tegen in de Uefa-Cup.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Volgend jaar de finale van de UEFA cup in Istanbul
Een Duitse tegen een Nederlandse keeper, dat wil ik jullie niet aandoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:51 schreef Solstice het volgende:
Met uiteindelijk een spetterende finale na een propagandatour voor het Nederlandse voetbal waarin grote en kleine teams met gelijk gemak worden afgestraft. Een finale die na twee helften+verlengingen in 5-5 eindigt, waarna na 30 subliem ingeschoten penalty's de beslissing wordt gemaakt door een van beide keepers. Heb d'r nu al zin aan.
Ze noemen ons in het Westen altijd reserve-Duitsers, dus wie weetquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een Duitse tegen een Nederlandse keeper, dat wil ik jullie niet aandoen.
Welgeteld twee jeugdspelers. En wat beloften inderdaad.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:07 schreef 9christensen het volgende:
Selectie FC Twente:
Doel: Boschker en Paauwe.
Verdediging:Wellenberg, Wilkshire, Wielaert, Heubach, Zomer, Braafheid en Douglas.
Middenveld: Brama, Schreuder, Hersi, Maaroufi en Chery.
Aanval: N’Kufo, Denneboom, Elia, Arnautovic, Reimerink.
veel jeugdspelers..
hueysegems ook geblesseerd
ik hoop 'tquote:
quote:
Viel me ook op dat het juist Hersi was die de goal maakte, terwijl d'r toch een aantal sterkere koppers mee waren. Maar de ballen kwamen voor de verandering in ieder geval weer een keer goed voor uit corners en vrije trappen. Dat is een hele periode wel anders geweest.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Feli mannen. Was kut van onze kant, zowel op 't veld als de sfeer in 't uitvak.. Al viel, mogelijk door de harde wind en de afstand tussen Vak-P en 'ons', de sfeer van jullie kant me ook een beetje tegen. Rest van het stadion was muisstil tot de 1-0..
Twente had iedere tweede bal. Sibon werd vakkundig uit de wedstrijd gespeeld (getrapt, getrokken, geduwd, echter mocht dat allemaal van de zwak fluitende Haverkort), Sulejmani had last van de vallende ziekte (net als overigens Elia, zeer dreigend en gevaarlijk, maar wat gaat ook hij gemakkelijk liggen) en daar ging 'ons aanvalsspel'. Nouja, en dan hebben we de pech met een bal op de paal voor rust (Pranjic) een 200%-kans na rust (Sulejmani), maar scoor je niet en valt dan toch de 1-0. Sneu ingekopt door een volledig vrij staande zo ongeveer kleinste man van het veld uit een corner, maar niet onverwacht/onverdiend.
Nog 7 finales (waarvan de eerste 4 'groot') te gaan voor een plek in de top5..
Nu ons een keer helpen jullie. Te beginnen volgende week in Venlo.quote:Heracles helpt FC Twente een handje
02 Maart 2008 17:04: Utop
Dat is pas noaberplicht: Heracles bewees zichzelf én FC Twente een goede dienst door Groningen in de Euroborg te verslaan. Door de (meer dan verdiende) thuiswinst van Twente op Heerenveen is de achterstand op Groningen nu een overbrugbare 4 punten. Volgende week speelt Groningen tegen Willem II; ook zij hebben de punten hard nodig...
Ik hoop het,quote:Op zondag 2 maart 2008 17:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu ons een keer helpen jullie. Te beginnen volgende week in Venlo.
Dit seizoen hebben we amper punten gepakt tegen de (sub)toppers. Bijna alle punten hebben we tegen directe concurrenten gehaald. Alleen laatste weken helpen we jullie.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik hoop het,
volgens mij hebben jullie ons vaker geholpen dit seizoen dan wij jullie
half 1 dach ik zoquote:Op zondag 2 maart 2008 17:58 schreef Dos37 het volgende:
Volgens mij ook, komende week maar even recht zetten in Venlo
Half 12 aftrap
oowja goaj nog metquote:
nee, voetballnquote:
Hij is een paar keer ingevallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:17 schreef Solstice het volgende:
Lijkt erop dat de technische staf steeds sterker wordt bij Twente. Goede zaak trouwens, Schreuder heeft nog geen minuut gespeeld geloof ik, Brama en Wilkshire krijgen al de voorkeur, en Maaroufi en Vidarsson zullen hem binnenkort ook voorbij schieten. Huysegems hoopt dat hij zondag weer kan spelen trouwens.
Mee eens, in feite versterk je hiermee puur de scouting omdat Bleuming daar meer tijd voor heeft. Lijkt me een uitstekende zaak.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:11 schreef Solstice het volgende:
Klopt, maar dan is het net zo handig hem als trainer te gebruiken.
ook nog niet helemaal scherpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |