abonnement Unibet Coolblue
pi_56622695
Hersi viel goed in ja, maar mag ook wel voor 400.000 per jaar, sjesus voor zo'n voetballer
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_56624649
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 12:12 schreef Blawh het volgende:
Commentator: 'Heracles heeft heel erg goed partij geboden.'
Rutten: 'Heracles heeft heel goed verdedigd.'

Wat had hij gedacht, dat we met een 3-4-3 zouden starten? Het was stukken beter dan de thuiswedstrijd, toen speelden we puur om Twente tegen te houden, nu wouden we zelf ook wel meevoetballen.
Da's een compliment, niemand had verwacht dat jullie met 7, 8 man op de aanval zouden spelen. Meer hoef je er niet achter te zoeken. Heracles deed het gewoon goed, liet Twente tot op bepaalde hoogte komen, en counterde dan scherp. Als je dan met 2-1 gewonnen had(bal Lakic) hadden we d'r niks van kunnen zeggen. Ben wel blij met hoe Hersi inviel verder, want Denneboom kan helaas maar 2 dingen, hard lopen en hard schieten. Af en toe een bal fatsoenlijk af- of voorgeven is helaas al te veel gevraagd. Ik hoop dat dit dan ook het einde van Denneboom in het eerste van Twente is. Al is d'r op z'n inzet niks aan te merken trouwens.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 16:54:40 #253
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56624760
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 14:36 schreef Roberto258 het volgende:
Hersi viel goed in ja, maar mag ook wel voor 400.000 per jaar, sjesus voor zo'n voetballer
haha, dat verdient hij echt niet
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 9 februari 2008 @ 16:58:18 #254
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56624828
Hersi zal volgend seizoen wel weer ergens anders spelen
pi_56624943
quote:
Onregelmatigheden bij FC Twente - Heracles

ENSCHEDE - Tegen het einde van de wedstrijd FC Twente - Heracles hebben zich onregelmatigheden voltrokken. De politie moest in actie komen toen tien minuten voor tijd naar schatting honderd Twentefans uit vak P het stadion verlieten. Twee mensen werden vanwege het gooien van stenen aangehouden.

Volgens een woordvoerder was de groep die door de politie met honden en te paard werd gevolgd, niet uit op een confrontatie met Heraclesaanhangers. Ze zouden op weg zijn gegaan naar een Twentecafé. Tegen kwart voor elf was alles weer rustig, volgens de politie. Ook werden twee mensen aangehouden die zich in het stadion misdroegen tegenover iemand die juichte nadat Heracles had gescoord.

www.tctubantia.nl
Het enige positieve aan de nederlaag van Heracles is dan dat zulk volk een goed einde van FC Twente heeft gemist.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:48 schreef Solstice het volgende:

[..]

Da's een compliment,
Een compliment van Rutten aan de tegenpartij? Dat is onmogelijk. Goede coach hoor, daar niet van.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 17:11:04 #256
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_56625078
nu maar afwachten wat er vanavond allemaal gaat gebeuren.

Met deze overwinning blijft dat tenminste nog een beetje interessant.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_56625159
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 17:05 schreef Blawh het volgende:
Een compliment van Rutten aan de tegenpartij? Dat is onmogelijk. Goede coach hoor, daar niet van.
Gebeurt toch wel vaker hoor .
pi_56625836
Nou ik heb Rutten nog nooit positief over de tegenpartij gehoord.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_56644077
Ik hoor Rutten inderdaad weinig over de tegenstander... Meestal gaat het over twente zelf...
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_56645579
Klopt ook wel, maar als ie wat over de tegenstander zegt is het meestal positief. Niks op tegen dat je je vooral met eigen ploeg bemoeit trouwens, zou een aantal trainers ook wat vaker moeten doen.
  zondag 10 februari 2008 @ 19:48:36 #261
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56650106
Die complimentjes koop je sowieso niks voor. Kun je beter zinnige dingen zeggen over je eigen ploeg.

En ach, Rutten kennende... Hij zal vast wel leuke dingen over de tegenstander willen zeggen, maar dan moet die ze wel verdienen. En of dat nou zo vaak voorkomt...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 10 februari 2008 @ 19:49:15 #262
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56650118
Groningen gaf ie een aantal weken terug nog wel een compliment.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56659885
Mjah, boeit verder ook weinig. Vindt het wel mooi hoe Rutten zich opstelt in de media, hoeft hij wat mij betreft niets aan te veranderen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:52:12 #264
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56685298
quote:
FC Twente moet nog weken wachten op Engelaar

12/02/2008 15:31

FC Twente is Orlando Engelaar nog enkele weken kwijt. De international onderging dinsdagmiddag een kijkoperatie aan een knie, waaruit een loszittend stukje bot is verwijderd.

Engelaar kampt al enige weken met een knieblessure. De lange middenvelder miste daardoor vorige week de interland met het Nederlands elftal in Kroatië en de derby tussen FC Twente en Heracles Almelo.

Hoe lang Engelaar nodig heeft voor zijn revalidatie durft de medische staf van FC Twente nog niet aan te geven. Maar de aanvoerder van de Enschedese ploeg zal in ieder geval enkele weken nodig hebben om fit te geraken.

Dit seizoen kwam Engelaar in 22 van de 24 competitieduels in actie. De vormgever van FC Twente scoorde vier keer.

Vi.nl
Gemengd nieuws. Goed om te lezen dat de kijkoperatie succesvol was, minder dat het herstel nog wel enige tijd gaat duren.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_56685498
Dat is wel balen ja. Nu zullen andere spelers het dus op moeten gaan pakken.
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:26:39 #266
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56733352
Het nieuwe stadion van FC Twente is sinds donderdagmiddag uitverkocht.

De ruim 24.000 plaatsen zijn allemaal aan de man gebracht en op de wachtlijst staan al circa duizend FC Twente-supporters. De uitbreiding van het Arke Stadion moet bij de start van het nieuwe seizoen klaar zijn. Daarna wil FC Twente het aantal plaatsen nog een keer uitbreiden, maar met hoeveel is nog niet bekend.

rtvoost
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:53:23 #267
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56733942
Interview met Wilkshire uit de TC Tubantia van vandaag:
quote:
'Pauw en Witteman... wie zijn dat?'
door Fardau Wagenaar

Waar geeft een topsporter het meeste geld aan uit? Wat stond er in het laatst verstuurde sms-je? Vragen die normaal gesproken niet gesteld worden na afloop van een wedstrijd of koers. Op deze pagina doet de sportredactie dat wel. Eens in de twee weken leggen we een topsporter eens wat andere vragen voor. Aflevering 1: Luke Wilkshire, voetballer van FC Twente.


Stamppot of wraps

"Stamppot? Aaah, die aardappelpuree met dat groene spul? Boerenkool? Ah, heb ik een keer gegeten bij mijn Nederlandse vrienden, met zo'n worst. Maar nee, het is niets voor mij, niet echt lekker. Een frikadel is ook niet echt wat. Een kroket gaat nog wel, maar verder staat Nederland toch niet echt bekend om de goede keuken. Of mag ik dat niet zeggen? Buitenlanders zeggen niet: we gaan vandaag eens lekker Nederlands eten. Wraps vind ik heerlijk, die kan ik elke dag wel eten. Heerlijk, met kaas, tomaat, sla, salsa, vlees... Mmm."

God of Darwin

"God! Ik weet niets van Darwin, is dat erg? Wie is het? Wat doet hij? Is het erg dat ik dit niet weet? Ik hou me er gewoon niet erg mee bezig. Ik kies voor God, omdat ik in hem geloof en dat lijkt me genoeg."

Wat stond er in je laatst verstuurde sms'je?

"Daar kan ik geen eerlijk antwoord op geven, echt niet. Het bericht is van mijn vriendin, ik sms eigenlijk alleen maar met haar. Dit is het enige dat ik kan zeggen, de rest is vertrouwelijk."

Olympische Spelen of EK voetbal

"Voor mij absoluut de Olympische Spelen! Het EK kan ik als Australiër niet naar toe. Ik ben vier jaar geleden naar de Spelen in Athene geweest, dat was fenomenaal. Atleten uit de hele wereld komen samen in één stad, de wereld kijkt toe, het is het grootste sportevenement dat er is. In Athene haalden we de kwartfinales, het was een verschrikkelijk teleurstelling dat we geen plak wonnen. Ik wil graag naar Peking, als dispensatiespeler. Als je daar niet heen wilt, ben je crazy! Ik hoop dat de bondscoach van het elftal me kan gebruiken."

Vriezenveen of Wollongong

"Dit is geen vraag! Geen twijfel dus: Wollongong! Daar ben ik geboren, daar is mijn leven. De zon, de zee en mijn familie. Alles wat ik wil. Met Vriezenveen (zijn woonplaats, red) is niets mis, maar het is niet te vergelijken met Wollongong. Ik ben een Australiër en ik hou heel veel van Australië, dat is mijn land, mijn alles. "

Mobiel of stenen tijdperk

"Dat is een moeilijke vraag. Soms verlang ik heel erg naar het stenen tijdperk. Niet bereikbaar zijn, lijkt me ook wel een lekker. Genieten van de zon, het strand en mijn geliefden om me heen. Maar als ik weg ben van mijn familie is het ook wel weer handig om bereikbaar te zijn. Wat dat betreft kan ik de techniek wel heel goed gebruiken."

De raarste roddel ooit?

"Dat Orlando Engelaar vijftien miljoen euro waard zou zijn. Echt een belachelijke roddel. Die jongen is veel meer waard! Hahaha."

Alcohol of alcoholvrij

"Alcoholvrij." Lacht: "Ik lieg! Dat kan niet anders, want ik ben een Australiër, wij houden van een drankje. Ik hou van wijn bij een diner in een goed restaurant. Welke kleur maakt me niet uit, rood, wit, zwart. En ik drink ook wel eens bier bij een feestje, maar alleen als het kan hoor, anders niet."

Msn-en of boek lezen

"Ik msn niet en ik lees niet. Ik bel, is dat ook goed? Mijn laatste boek heb ik een jaar of zes geleden gelezen. De titel herinner ik me niet. De inhoud ook niet."

Grootste angst...

"Alleen zijn."

Feestje of avondje op de bank

"De bank. Ik ben oud! Leg mij op de bank met pantoffels en een pijp en ik ben tevreden. Bij wijze van spreken dan. I am 26 going on 40. Ik hou wel van gezelschap, heel erg zelfs. Maar geef mij maar een barbecue met familie of een diner in een restaurant, geen groot feest. Ik doe het de Aussie-way en hou van lekker mellow."

Australian Football of rugby

"Ik kan niet kiezen, het is leuk om naar beide sporten kijken. Maar ik ben geen groot fan, ik hou vooral van voetbal."

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

"De laatste tijd huil ik te vaak. Mijn kinderen zijn niet bij me, ze wonen met mijn ex-vriendin in Engeland. En ik mis ze."

Pauw en Witteman of Idols

"Wie zijn dat? Ik ken beide programma's niet. Ik kijk alleen Engelse televisie."

Vrienden of vijanden

"Vrienden! Ik ga veel met mensen om die in Twente wonen, zij zijn er altijd, gaan niet weg. Dat is prettig. De meeste van hen zijn ouder dan ik, hebben kinderen, het voelt als familie."

Snackbar of Michelinster

"De ster, ik ben gek op restaurants en uitgebreid eten. Mijn vriendin kan goed koken, dus tegenwoordig hoef ik de deur niet meer uit om te eten. Ik eet thuis dus met een ster."

Eedivisie of Premier League

"Moeilijk, als ik moet kiezen zeg ik de Premier League. Daar is meer publiek, het is grootser. Nederland en Engeland zijn beide prima landen om te wonen."

Kaarslicht of TL-verlichting

"Kaarsen, die zijn goedkoper! Dat is geen goed antwoord zeker, hahaha. Ik probeer romantisch te zijn, maar dat lukt me niet altijd."

E-mail of geschreven brief

"Ik ben het type: makkelijk en snel, dus het wordt de e-mail. Daar hoeft geen postzegel op en het is geen gedoe verder."

Waar geef je het meeste geld aan uit?

"Aan vliegtickets, zeker weten. Op de afschriften van mijn creditcard staan alleen maar vliegmaatschappijen. Ik heb de laatste zes maanden wel twintig vluchten gemaakt, dat is te veel."

Business class of first class

"First, dat is nog beter dan business. Het gaat me niet per se om de luxe, maar wel om het comfort. Als je zo vaak vliegt als ik, is het wel fijn dat je kunt slapen aan boord en uitgerust weer aankomt."
Hij komt een beetje hyper op mij over.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_56738580
Wat een simpel figuur
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_56739443
even zonder gekheid, 24000 is al gevuld?

M.a.w. Mijn inschrijving van vorig jaar is niet lang genoeg?
Enschede, onze stad! ons domein!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 00:46:55 #270
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56739972
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 00:02 schreef Lamzak_ het volgende:
even zonder gekheid, 24000 is al gevuld?

M.a.w. Mijn inschrijving van vorig jaar is niet lang genoeg?
Ik heb wel gelezen dat seizoenskaarthouders en -aanvragers in februari bericht zouden krijgen, maar ik weet niet of dat al gebeurd is.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_56744254
Dit seizoen wordt onze SCC toch automatisch verlengd?
  Moderator vrijdag 15 februari 2008 @ 12:56:08 #272
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_56747272
Ik vind die Wilkshire wel een mafketel zeg Blije gast
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_56747369
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 00:02 schreef Lamzak_ het volgende:
even zonder gekheid, 24000 is al gevuld?

M.a.w. Mijn inschrijving van vorig jaar is niet lang genoeg?
Wordt mee bedoeld dat met het volk dat nu op de wachtlijst staat het stadion vol zou zitten neem ik aan. Ik heb in ieder geval nog nergens iets gehoord of gelezen over dat de kaarten al verdeeld zijn. Als je je vorig jaar hebt ingeschreven ben je d'r wel op tijd bij trouwens.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:56:42 #274
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56750184
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:47 schreef Merson het volgende:
Dit seizoen wordt onze SCC toch automatisch verlengd?
uiteraard, iedereen ontvangt gewoon weer een brief om te verlengen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 15 februari 2008 @ 15:10:11 #275
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56750463
Bizar dat uitbreiding al verkocht is
pi_56751984
Jansen hoofd opleidingen bij Twente

Goede keuze van FC Twente lijkt me zo!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56752792
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:13 schreef methodmich het volgende:
Jansen hoofd opleidingen bij Twente

Goede keuze van FC Twente lijkt me zo!
Klopt, heeft goed werk gedaan bij Stevo, Excelsior '31 en HHC. In de laatste twee trainersmagazines stond trouwens een tweedelig interview over zijn visie op voetbal, ik denk dat die perfect bij Twente past. Zag laatst nog een stukje over die amateurkeeper die bij ASWH had gekeept, zal even zoeken.

Amateur Van Belzen maakt indruk bij NAC

Joan van Belzen heeft tijdens zijn eerste dag bij NAC indruk gemaakt op Arno van Zwam. De 25-jarige keeper van hoofdklasser Hoek kreeg een stage aangeboden van de profclub, en maakte op zijn eerste dag veel indruk.

"Joan is een prachtige lijnkeeper", zegt keeperstrainer Van Zwam tegenover BN/De Stem. "Maar nu wil ik hem zo snel mogelijk in een wedstrijd zien. Kijken hoe hij op voorzetten reageert en hoe hij zich gedraagt in zijn strafschopgebied."

Van Belzen ging vorig jaar naar Hoek, nadat hij twee seizoenen onder de lat stond bij ASWH. Bij de Zeeuwse club lijken zijn talenten ontdekt. Naast NAC is er ook serieuze interesse van AA Gent, Lokeren, FC Twente en RBC.
pi_56753580
Klopt, heb het ook in het NAC-topic gepost toen. Overigens lijkt RBC momenteel de beste papieren te hebben voor Joan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56753692
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 19:26 schreef 9christensen het volgende:
Het nieuwe stadion van FC Twente is sinds donderdagmiddag uitverkocht.

De ruim 24.000 plaatsen zijn allemaal aan de man gebracht en op de wachtlijst staan al circa duizend FC Twente-supporters. De uitbreiding van het Arke Stadion moet bij de start van het nieuwe seizoen klaar zijn. Daarna wil FC Twente het aantal plaatsen nog een keer uitbreiden, maar met hoeveel is nog niet bekend.

rtvoost
Waarom geen dubbele ring dan? Is toch ook mooier?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_56753713
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:56 schreef 9christensen het volgende:

[..]

uiteraard, iedereen ontvangt gewoon weer een brief om te verlengen
Het was toch zo dat je dit keer juist (voor eind april) een brief moest schrijven als je NIET door wilde (of wilde verhuizen). Dus dat je nu alleen een brief krijgt van wanneer je moet betalen en hoeveel?

Of is dat van heel iets anders en haal ik nu alles door elkaar heen?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:31:40 #281
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56753787
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:27 schreef Merson het volgende:

[..]

Het was toch zo dat je dit keer juist (voor eind april) een brief moest schrijven als je NIET door wilde (of wilde verhuizen). Dus dat je nu alleen een brief krijgt van wanneer je moet betalen en hoeveel?

Of is dat van heel iets anders en haal ik nu alles door elkaar heen?
Van de officiele site:
quote:
'Binnenkort krijgen de Seizoen Clubcardhouders een brief waarin hen de optie voor een nieuwe stoel wordt aangeboden. Daarnaast ontvangen ook supporters die op de totale wachtlijst staan, een brief waarna zij zich definitief kunnen aanmelden voor een stoel in het ‘nieuwe’ stadion. Als al deze supporters gebruik maken van deze mogelijkheid is het stadion inderdaad uitverkocht.'
Aldus Munsterman. Het lijkt me dus aannemelijk dat de boel niet automatisch verlengd wordt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_56754785
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:26 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Waarom geen dubbele ring dan? Is toch ook mooier?
Hoe bedoel je, dubbele ring? Twee ringen op de bestaande, of een boven op wat er nu al staat? Het stadion bestaat straks namelijk uit twee ringen. http://thuisbijfctwente.nl/ hier kun je zien hoe het eruit komt te zien.
pi_56755219
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:21 schreef Solstice het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, dubbele ring? Twee ringen op de bestaande, of een boven op wat er nu al staat? Het stadion bestaat straks namelijk uit twee ringen. http://thuisbijfctwente.nl/ hier kun je zien hoe het eruit komt te zien.
Als ik het goed heb komen op twee tribunes een ring bij op, en op de andere twee niet, toch? Doe dan op alle vier de tribunes een ring bij op, meer plaatsen en ziet er mooier uit?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_56755365
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:45 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Als ik het goed heb komen op twee tribunes een ring bij op, en op de andere twee niet, toch? Doe dan op alle vier de tribunes een ring bij op, meer plaatsen en ziet er mooier uit?
Klopt, is inderdaad mooier. Maar dan zit je aan 40.000 plaatsen, als je de gracht dichtgooit 43.000. Dat is op het moment nog een stap te ver, een prachtig stadion dat voor de helft vol zit is natuurlijk ook niet de bedoeling. Ze zijn trouwens wel bezig met de vergunningaanvragen voor een verdere uitbouw, maar ook dat duurt nog even. Dus zelfs al zou Munsterman het gewild hebben, dan zou het nog de nodige tijd hebben geduurd voordat je zo ver zou mogen bouwen.

Eerder over de grens dan de FA misschien een mooie headline voor deel 17 trouwens?
pi_56756324
Volgens mij hadden er ook lui uit de buurt gezeurd bij de gemeente dat er niet over het hele stadion een ring erbij op mocht komen, redenen weet ik zo niet eens meer, 2 weken geleden ofzo in de VI. Verder kost het natuurlijk zakken geld, laat ze maar eerst wat terugverdienen.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:36:47 #286
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56756475
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:31 schreef Kerdaben het volgende:
Volgens mij hadden er ook lui uit de buurt gezeurd bij de gemeente dat er niet over het hele stadion een ring erbij op mocht komen, redenen weet ik zo niet eens meer, 2 weken geleden ofzo in de VI.
Stond ook een stukje in de krant over. Die lui waren niet blij met alle verbouwingen aan Go Planet en het Arke Stadion, maar er hadden er op zich nog wel vrede mee. Er worden echter ook feestjes georganiseerd op Go Planet en de geluidslimiet wordt elke keer drastisch overschreden. De gemeente wil die limiet nu hoger leggen, maar dat is weer tegen het zere been van de aanklagers. Dus nu proberen ze de verbouwing van het stadion tegen te houden als een soort chantage. Ze verklaarden in elk geval 'niks persoonlijks tegen FC Twente te hebben'.

Overigens was er volgens mij ook een of andere natuur- of klimaatsorganisatie in het geweer gekomen tegen die tweede ring. Het eerste gedeelte kan al niet meer tegengehouden worden, maar voordat het tweede deel erop gezet kan worden, moet er eerst uitgebreid onderzoek worden gedaan naar de gevolgen die dat heeft voor de omgeving e.d. En dat gaat nog wel een tijdje duren.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_56756524
Sterker nog, die mensen zeuren nu nóg. Ze hadden weer eens een bouwstop geeist maar dat is afgewezen. Ook vraag ik me af wie de 'omwonenden' nu eigenlijk zijn. De tokkies en studenten uit Twekkelerveld?

Edit: Rikketik's post verduidelijkt het standpunt van 'de buurt' wat meer
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_56756980
Ik vraag me idd ook altijd af wie die omwonenden nou zijn...voor zover ik weet staan er toch alleen kantoren in de buurt...bij de eerste woningen zul je een goal ongetwijfeld kunnen horen...maar of 13000 of 24000 ofzo dan nog zoveel uitmaakt...
Weet iemand trouwens of er plannen zijn om parkeergelegenheden te verbeteren? Dat is toch wel slecht geregeld vind ik...tenzij je op de hoofdtribune zit (ong. 5 jaar gezeten )
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_56757054
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:38 schreef vingerplant het volgende:
Sterker nog, die mensen zeuren nu nóg. Ze hadden weer eens een bouwstop geeist maar dat is afgewezen. Ook vraag ik me af wie de 'omwonenden' nu eigenlijk zijn. De tokkies en studenten uit Twekkelerveld?

Edit: Rikketik's post verduidelijkt het standpunt van 'de buurt' wat meer
Kunnen ook gewoon mensen zijn die hun geld verdienen met procederen(bestaat echt). M'n vader heeft er op het gemeentehuis in Almelo wel mee te maken in ieder geval. Een man die bezwaar aantekent tegen in principe elk bouwplan dat ie weet te vinden. Op de een of andere manier moet de overheid hem betalen voor de uren die hij in die zaken maakt, dus is het gouden business voor hem om voor elke schuur of dakkapel een bezwaarschrift op te stellen. Ik zeg niet dat dit per se hetzelfde is, maar het zou natuurlijk wel kunnen. Ik zou in ieder geval geen omwonende weten te bedenken die per se last heeft van kabaal dat van de tweede ring komt. Aangezien het een bedrijvencentrum is, dat zo goed als leegstaat op de momenten dat Twente moet spelen.
pi_56761325
Goed, even voor de berichten over de uitbouw.
Woensdag 20 Februari is de zitting hierover. Dan word dus duidelijk of de 2 beklaagden recht van spreken hebben of niet. (De een woont 800 meter van het stadion, de andere 400 meter).
Ze hadden ook een bouwstop geeist, maar de raad van staten vind dat nog nergens voor nodig, aangezien het pas na de zomer klaar is.

Momenteel is het nieuwe stadion uitverkocht. (alle 25.000 plaatsen zijn bezet). En er schijnt daarna nog een wachtlijst te zijn van 1000 plaatsen. Munsterman heeft dit zelf verteld, en alleen als er nog wat mensen afvallen hebben de mensen die op de wachtrij staan (Die dus geen jaarkaart meer kunnen krijgen in het nieuwe stadion) nog kans om in aanmerking te komen voor een plaats.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 09:48:02 #291
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56766278
Tot vanavond!

Procederen tegen stadion(uit)bouw Weten we hier alles van!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56767393
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 09:48 schreef DarkShine het volgende:
Tot vanavond!

Procederen tegen stadion(uit)bouw Weten we hier alles van!
Alleen hadden jullie het niet echt nodig toch, zovaak is het niet uitverkocht daar.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:48:03 #293
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56767734
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:27 schreef Blawh het volgende:

[..]

Alleen hadden jullie het niet echt nodig toch, zovaak is het niet uitverkocht daar.
Nee inderdaad. Waren we maar op Kaalhei gebleven...

Stadion bij ons word momenteel steeds voller. En wedstrijden waar de kaartverkoop versoepeld is (normaal is het 1 ticket op een cc, niks op een scc). Ondanks dat we al sinds 2000 in het stadion spelen lopen er nog steeds rechtszaken...
Zo'n kippehok als die van jullie kregen we ook wel vol
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56767888
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:46 schreef RobbieT het volgende:
Goed, even voor de berichten over de uitbouw.
Woensdag 20 Februari is de zitting hierover. Dan word dus duidelijk of de 2 beklaagden recht van spreken hebben of niet. (De een woont 800 meter van het stadion, de andere 400 meter).
Ze hadden ook een bouwstop geeist, maar de raad van staten vind dat nog nergens voor nodig, aangezien het pas na de zomer klaar is.

Momenteel is het nieuwe stadion uitverkocht. (alle 25.000 plaatsen zijn bezet). En er schijnt daarna nog een wachtlijst te zijn van 1000 plaatsen. Munsterman heeft dit zelf verteld, en alleen als er nog wat mensen afvallen hebben de mensen die op de wachtrij staan (Die dus geen jaarkaart meer kunnen krijgen in het nieuwe stadion) nog kans om in aanmerking te komen voor een plaats.
Ah, dat verduidelijkt veel over wie de eisers zijn. Munsterman had het trouwens over 24.353 plekken om precies te zijn.
pi_56768512
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:56 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ah, dat verduidelijkt veel over wie de eisers zijn. Munsterman had het trouwens over 24.353 plekken om precies te zijn.
Eiser nummer 1:
De heer Willem Meijeringh
Website hier te vinden:
http://www.symeko.com/index.php?pageid=1

Eiser nummer 2:
André Bijkerk
Website hier te vinden:
http://www.abijkerk.nl/
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:18:35 #296
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56769342
Opdat we dit topic vandaag nog vol gooien, nog maar een nieuwsbericht:
quote:
Chery neemt plaats Engelaar in bij Twente
Datum: 16-feb-2008 12:07

Tjarron Chery behoort tot de selectie van FC Twente voor het eredivisieduel met Roda JC van zaterdag. De 19-jarige middenvelder, die speler is van Jong Twente, moet bij de tukkers de geblesseerde Orlando Engelaar (foto, midden) vervangen.

'Hij is een speler van Jong FC Twente en afkomstig uit de voetbalacademie. Over hem zijn we positief gestemd en we willen hem laten ruiken aan het grote werk,' vertelt trainer Fred Rutten over Chery op de officiële website van Twente. Engelaar werd afgelopen week met succes geopereerd en staat nog enige tijd buitenspel. 'De knie zag er na de ingreep redelijk goed uit. Maar we moeten afwachten hoe lang het herstel gaat duren,' aldus Rutten. (YK)

Sportweek
Ik ben benieuwd. Hij zal wel de laatste 20 minuten, afhankelijk van de score natuurlijk, mogen spelen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:32:19 #297
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56769578
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:46 schreef RobbieT het volgende:
Goed, even voor de berichten over de uitbouw.
Woensdag 20 Februari is de zitting hierover. Dan word dus duidelijk of de 2 beklaagden recht van spreken hebben of niet. (De een woont 800 meter van het stadion, de andere 400 meter).
Ze hadden ook een bouwstop geeist, maar de raad van staten vind dat nog nergens voor nodig, aangezien het pas na de zomer klaar is.

Momenteel is het nieuwe stadion uitverkocht. (alle 25.000 plaatsen zijn bezet). En er schijnt daarna nog een wachtlijst te zijn van 1000 plaatsen. Munsterman heeft dit zelf verteld, en alleen als er nog wat mensen afvallen hebben de mensen die op de wachtrij staan (Die dus geen jaarkaart meer kunnen krijgen in het nieuwe stadion) nog kans om in aanmerking te komen voor een plaats.
triest die gasten
pi_56770030
Geef ze gewoon 5000 euro, zo'n stadionuitbreiding kost toch miljoenen, als het daarmee klaar is, prima!
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_56770040
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

triest die gasten
Die willen gewoon geld zien waarschijnlijk...
pi_56770050
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:18 schreef Rikketik het volgende:
Opdat we dit topic vandaag nog vol gooien, nog maar een nieuwsbericht:
[..]

Ik ben benieuwd. Hij zal wel de laatste 20 minuten, afhankelijk van de score natuurlijk, mogen spelen.
En Maroufi dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')