Dat vraag ik me ook wel af eigenlijk. Maar misschien is Maaroufi beter op de plek waar El Ahmadi speelt.quote:
Zolang ze maar winnen vind ik het eigenlijk helemaal niet zo erg met wie ze waar spelen. Desnoods zetten ze Boschker linksbuiten. Als ze maar winnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af eigenlijk. Maar misschien is Maaroufi beter op de plek waar El Ahmadi speelt.
Ik krijg meteen nare herinneringen aan de wedstrijd tegen Roda toen Oude Kamphuis een terugspeelbal op Boscker verkeerd gaf en de bal achter laatstegenoemde in eigen doel roldequote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:58 schreef Dos37 het volgende:
of verlies, Roda uit is traditioneel lastig.
Ook vandaag viel de nederlaag te wijten aan blunders, zo las ik op o.a. Vi.nl. Jammer, maar helaas. Volgende week tegen AZ maar knallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg meteen nare herinneringen aan de wedstrijd tegen Roda toen Oude Kamphuis een terugspeelbal op Boscker verkeerd gaf en de bal achter laatstegenoemde in eigen doel rolde
Je bedoeld de wedstrijd waarin ons behoud in Eredivisie (zonder nacompetitie of rechtstreekse degradatie) werd veiliggesteld?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg meteen nare herinneringen aan de wedstrijd tegen Roda toen Oude Kamphuis een terugspeelbal op Boscker verkeerd gaf en de bal achter laatstegenoemde in eigen doel rolde
viel nog wel mee vond ik. denneboom verspeelde dom de bal, net als braafheid bij de 1-0quote:Op zondag 17 februari 2008 00:09 schreef DarkShine het volgende:
Maar Boschker![]()
Wat is die slecht in vergelijking met een paar jaar terug, vooral de 2-0 was een flater die men nog niet op een flater dvd durft te zetten!
Hoelang mag die Denneboom blijven prutsen trouwens?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:12 schreef 9christensen het volgende:
[..]
viel nog wel mee vond ik. denneboom verspeelde dom de bal, net als braafheid bij de 1-0
Zo'n vijftien wedstrijden geleden was de overgrote meerderheid van de supporters hem al zat.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoelang mag die Denneboom blijven prutsen trouwens?
Hopelijk wordt hem dat uitzicht dan ook ontnomen tijdens de zomerstop.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:07 schreef Kerdaben het volgende:
Maar of ze bereid zijn het salaris te betalen dat hij nu bij Twente verdient? Als er geen echte rechtsbuiten gehaald word (zoals Amrabat) denk ik dat hij niet weg wil als hij minder zou gaan verdienen, zolang hij nog uitzicht heeft op speeltijd.
Lul toch niet, wanneer twente europees via de play-offs haalt is het seizoen geslaagd, we kunnen zelfs nog bij de eerste 5 eindigenquote:Op zondag 17 februari 2008 14:28 schreef Eduard37 het volgende:
Dit seizoen is naar de kloten.
Hij maakt volgens mij nog geen indruk bij jong Twente.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:51 schreef AminBen het volgende:
Waarom speelt Maaroufi nog niet? Geblesseerd?
PSV was midden in het seizoen, HSV wil hem voor volgend seizoen. Ik hoop dat het niet zo is, maar het zou best kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:55 schreef Kerdaben het volgende:
Lijkt me niet erg logisch, waarom niet naar PSV, waar hij een verleden heeft e.d., maar wel naar HSV? Alleen voor het geld lijkt me niet, maar je weet het natuurlijk nooit.
Hiep hoi.quote:'Fred Rutten is dé man voor Hamburger SV'
19/02/2008 19:13
Hamburger SV gaat voor Fred Rutten, meldt Die Welt. Volgens dit dagblad hebben de direct verantwoordelijken directeur Bernd Hoffmann, technisch directeur Dietmar Beiersdorfer en bestuurslid Katja Kraus besloten de Nederlandse trainer aan te stellen als vervanger van Huub Stevens.
Het eerdergenoemde drietal wil de keuze voor Rutten naar verluidt deze week voorleggen aan de overige leden van het bestuur, waarna er een definitieve beslissing zal worden genomen. Volgens Die Welt hebben Bruno Labbadia (SpVgg Greuther Fürth) en Jürgen Klopp (FCV Mainz 05) hooguit nog een geringe kans aan de slag te gaan bij Die Rothosen.
Rutten staat nog tot medio 2009 onder contract bij FC Twente. De coach heeft tot heden altijd ontkent dat hij heeft gesproken met vertegenwoordigers van HSV.
Vi.nl
Je gaat me niet zeggen dat je geen B-plan hebt als je één iemand meerdere verantwoordelijkheden geeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:49 schreef Blawh het volgende:
Wel een probleem als hij weggaat, hij heeft wel erg veel verantwoordelijkheden. Misschien wel teveel? Een sterk punt kan als hij vertrekt weleens een heel erg zwak punt worden.
Maar of het B-plan net zo succesvol is, is nog maar de vraag. Hij is trainer, technisch directeur en zijn verantwoordelijkheden gaan nog een stuk verder dan die van een technisch directeur. Probeer dat maar eens goed op te vangen, zal niet meevallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je geen B-plan hebt als je één iemand meerdere verantwoordelijkheden geeft.
Dat zou wel erg stoer zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:13 schreef Dos37 het volgende:Hans Meyer
Al verwacht ik niet dat ie weg gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |