abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2008 @ 00:17:11 #51
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56851385
Of Gert-Jan Verbeek..

maarja 't zijn nog maar geruchten he
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_56853857
Hans meyer idd, maar, liever rutten nog even
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_56855097
Maar of je zo'n nieuwe trainer dan ook meteen weer de volledige controle over het technische beleid moet geven, als Rutten weg zou gaan. Denk het niet. Zo'n constructie werkt alleen met een trainer die er voor lange tijd zit, daarom zou ik het ook doodzonde vinden, mocht Rutten weggaan. Heeft de selectie en de jeugd nu ingedeeld naar z'n eigen wensen, ik hoop dat hij hier nog even blijft om te oogsten van het beleid dat hij geplant heeft. Een nieuweling zou weer hele andere wensen qua spelers en opbouw van de selecties kunnen hebben.
  woensdag 20 februari 2008 @ 18:48:54 #54
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56866317
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:17 schreef Solstice het volgende:
Maar of je zo'n nieuwe trainer dan ook meteen weer de volledige controle over het technische beleid moet geven, als Rutten weg zou gaan. Denk het niet. Zo'n constructie werkt alleen met een trainer die er voor lange tijd zit, daarom zou ik het ook doodzonde vinden, mocht Rutten weggaan. Heeft de selectie en de jeugd nu ingedeeld naar z'n eigen wensen, ik hoop dat hij hier nog even blijft om te oogsten van het beleid dat hij geplant heeft. Een nieuweling zou weer hele andere wensen qua spelers en opbouw van de selecties kunnen hebben.
mee eens. daarom denk ik ook dat Rutten z'n contract minimaal uitdiend.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_56869943
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 18:48 schreef 9christensen het volgende:

[..]

mee eens. daarom denk ik ook dat Rutten z'n contract minimaal uitdiend.
Ik hoop het. Als hij het niet doet moet je in ieder geval die td en trainer functie van elkaar scheiden in de toekomst. Anders krijg je op het laatst dat met elke trainer het beleid ook weer verandert.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:15:35 #56
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_56925112
* Schopt topic omhoog
quote:
Procedures tegen bouw van de baan

22-02-2008

De bezwaarmakers tegen de uitbreiding van het Arke Stadion zien af van verdere procedures. FC Twente heeft met hen en de gemeente Enschede in onderling overleg en in volle harmonie een voor alle betrokkenen bevredigende oplossing gevonden. De voorgenomen uitbreiding van het Arke Stadion wordt voortgezet.

FCTwente.nl
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 februari 2008 @ 14:30:01 #57
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_56925342
Mooi zo!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 23 februari 2008 @ 16:57:58 #58
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56928057
win maar bij az
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:56:23 #59
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56929129
ik verwacht er niet te veel van..
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:57:13 #60
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56929143
quote:
De aanhang van AZ gaat vanavond, tijdens het duel tegen FC Twente, actie voeren. De supporters hebben zich namelijk voorgenomen om een kwartier lang geen geluid te maken. Hiermee willen zij duidelijk maken hoe men over de prestaties van de Alkmaarders denkt.

Het eerste kwartier van het duel tegen FC Twente zullen alle supporters op de Ben-Side geen geluid maken. Er zal dus geen applaus, gezang en gejuich klinken. Als het mogelijk is, zal er ook niet gesproken worden. Na deze vijftien minuten zal het stadion weer gevuld worden met de eerdergenoemde geluiden.
omg
[b]Enschede![/b]
pi_56935427
dramapot
Цой жив
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:58:01 #62
171357 Rikketik
pi_56935545
Als er een ploeg te verslaan viel, dan was het toch wel AZ. Bah, jammer dit.
pi_56936121
Wat een ongelooflijke saaie klotewedstrijd weer. Iedereen op het middenveld en aanval stuk voor stuk kut gespeeld, met als uitblinkers Wilkshire, Elia, Huysegems en Hersi.
Uiteindelijk blij zijn met een punt en lachen om Heubach die zichzelf voor de camera's van tele 2 weer belachelijk staat te maken.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
  zondag 24 februari 2008 @ 01:06:43 #64
171357 Rikketik
pi_56940027
quote:
Aanhoudingen supporters FC Twente-Feyenoord
Uitgegeven: 23 februari 2008 23:47
Laatst gewijzigd: 24 februari 2008 00:19

ALMELO - De politie Twente heeft zaterdag met een grootscheepse actie een gewelddadige confrontatie tussen de harde-kern-supporters van FC Twente en Feyenoord voorkomen.

In totaal zijn in Almelo en Enschede twintig verdachten aangehouden wegens (vuur)wapenbezit, beledigend gedrag of omdat ze zich niet konden of wilden legitimeren, aldus de politie zaterdag.

Afspraken

De politie greep in omdat er aanwijzingen waren dat twee groepen hadden afgesproken elkaar ergens in Twente te treffen. Deze groepen bestonden uit harde-kern-supporters van FC Twente en Schalke 04 enerzijds en Feyenoord-aanhangers anderzijds.

De politie zegt door vooraf op te treden escalatie te hebben voorkomen.

(...)

Nu.nl
Die gasten maken hun club ten schande.
  zondag 24 februari 2008 @ 02:37:33 #65
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_56940748
quote:
Op zondag 24 februari 2008 01:06 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Die gasten maken hun club ten schande.
oud zeer
iets met messen,robin schmidt en erik lassche

wordt volgende week ook leuk tegen heereneveen
geen middenveld gezien de schorsing van el agmadi en de geblesserde engelaar
wordt dus weer een kansloze onderneming met wout drama samen met onze ethiopische bootvuchteling yousouf H. in de basis
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_56940769
Neem er nog 1 CAZZO.

Wel een heldere kijk nog, overigens.
That's all folks!
  zondag 24 februari 2008 @ 12:02:20 #67
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56943234
Wat een shit zooi volgende week dan maar.

Zonder middenvelders.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56948070
Met z'n 9'en voor de goal en N'kufo diep sturen?
  Moderator / Redactie FP zondag 24 februari 2008 @ 16:27:23 #69
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_56949609
Mooi dat Heerenveen van NEC heeft verloren, hebben wij toch nog een kansje om weer in de buurt te komen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 24 februari 2008 @ 16:30:23 #70
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56949684
en ze hebben wat spelers geschorst dus.

Belangrijke wedstrijd, win je sluit je weer aan. Speel je gelijk of verlies je kun je je gaan richten op de play off's van 6 tot 9
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 24 februari 2008 @ 16:35:46 #71
171357 Rikketik
pi_56949799
Volgende week wordt beslissend inderdaad. Al komen daarna nog vrij lastige wedstrijden tegen de kleintjes. Eigenlijk hangt het van die af waar je uiteindelijk eindigt, i.p.v. de wedstrijden tegen Ajax of PSV.
pi_56955331
Word knap lastig tegen heerenveen, maar niet onmogelijk...

Maar als twente speelt zoals ze tegen az speelden krijgen we met 0-5 aan de broek...
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_57007466
Mjah, wat NEC kan moeten wij toch hopelijk ook nog kunnen? Wordt een hele zware pot, zal zeker niet zo'n wedstrijd worden als de laatste keren, ik hoop dit keer op gestolen 3 punten, niveau van de wedstrijd is dan even minder van belang.
pi_57022946
Heeft iemand al uitgerekend dat in plaats van er financieel op vooruit te gaan met een stadion er Twente op achteruit gaat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:07:55 #75
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57023001
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand al uitgerekend dat in plaats van er financieel op vooruit te gaan met een stadion er Twente op achteruit gaat?
Wat bazel je nu weer?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57023026
quote:
Joop Munsterman belt me net enorm verontrust op na het lezen van jouw post. Hij gaat nu direct rekenen en zal morgen de uitslag plaatsen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:23:26 #77
171357 Rikketik
pi_57023427
quote:
Naar verluidt is Twente zojuist failliet verklaard.
pi_57023494
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:23 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Naar verluidt is Twente zojuist failliet verklaard.
Hadden ze nou maar eerder DAM's adviezen opgevolgd
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:26:24 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57023504
Eigenlijk heeft DAM gelijk. Immers, je stadion vergroten en na de verbouwing altijd vol hebben levert alleen in Argentinië meer geld op. In andere landen levert dat verlies op.

Het duurde even, maar ik heb hem door.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57023641
FC Twente heeft de helft van de transferrechten verkocht en het stadion kost maar 187,5 euro per plaats.

Maar ik ben blij dat Twente nog steeds denkt dat het makkelijk is om een groot stadion te exploiteren als het PSV al amper lukt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57023668
Dat is natuurlijk als Munsterman de eerste mens op de wereld is die goed kan budgeteren en er in de komende 20 á 30 jaar geen tegenvallers komen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 februari 2008 @ 23:33:55 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57023711
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
FC Twente heeft de helft van de transferrechten verkocht en het stadion kost maar 187,5 euro per plaats.

Maar ik ben blij dat Twente nog steeds denkt dat het makkelijk is om een groot stadion te exploiteren als het PSV al amper lukt.
dan is het stadion dus binnen een seizoen terug verdient? 187,5e per plaats, seizoenkaarten kosten meer en zijn uitverkocht........
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:36:16 #83
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57023764
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wederom een goed onderbouwd argument van je. Al eens afgevraagd waarom het PSV niet lukt?
Boehoe, ik ben DAM en Twente breid het stadion uit. En dat is niet eerlijk!
Planning:
-
pi_57023785
Het gaat alleen om kosten per jaar, en die hebben de rare gewoonte om ieder jaar terug te komen, ieder jaar hoger te worden en ondergebudgeteerd te worden(20% is vaak een goede indicatie)
pi_57023814
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:36 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wederom een goed onderbouwd argument van je. Al eens afgevraagd waarom het PSV niet lukt?
Boehoe, ik ben DAM en Twente breid het stadion uit. En dat is niet eerlijk!
In het Philips stadion worden gemiddeld een wedstrijd of 7 per jaar meer gespeeld dus ik vind het raar ja
pi_57023830
Zitten allemaal mensen die ervoor gestudeerd hebben het uit te rekenen en het te bekijken en komen tot de conclusie dat het rendabel is, komt DAM aan met z'n telraampje .
pi_57023866
Wacht nu maar gewoon af.
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:40:24 #88
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57023884
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In het Philips stadion worden gemiddeld een wedstrijd of 7 per jaar meer gespeeld dus ik vind het raar ja
Misschien wel eens erbij nagedacht dat het Philipsstadion gewoonweg een dure constructie is/kan zijn...
Planning:
-
pi_57023931
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:40 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Misschien wel eens erbij nagedacht dat het Philipsstadion gewoonweg een dure constructie is/kan zijn...
Dat is de uitbreiding van het Twente stadion ook en PSV heeft in tegenstelling tot Twente het kapitaal op het veld staan en niet in staal zitten
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:42:55 #90
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57023961
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat is de uitbreiding van het Twente stadion ook en PSV heeft in tegenstelling tot Twente het kapitaal op het veld staan en niet in staal zitten
Dat de uitbreiding duur is betekent niet dat de constructie dat ook is.
Planning:
-
pi_57023998
Het stadion is in elk geval veel te duur voor een club als Twente. Maar dat zal de komende jaren nog wel gaan blijken

Twente kan zo`n stadion niet dragen
pi_57024043
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het stadion is in elk geval veel te duur voor een club als Twente. Maar dat zal de komende jaren nog wel gaan blijken

Waarom niet? Twente zit al jarenlang uitverkocht
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:47:11 #93
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57024058
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Twente kan het stadion na de huidige uitbreiding inderdaad niet dragen. Daarom gaat men daarna nogmaals uitbreiden.

Toch wel goed dat het financiële plaatje rond is. Het stadion straks groter is dan het Philipsstadion, en Oranje mogelijk eerder in Enschede dan in Eindhoven speelt. Arm PSV, zijn ze die 7 wedstrijdjes meer ook alweer kwijt...
Planning:
-
pi_57024092
Omdat het te duur is voor het aantal plaatsen.

Is echt geen moeilijk rekensommetje en al helemaal niet als je de helft van je spelersrechten(boven de 1 miljoen) hebt verpatst

Dan leg je hoofd gewoon op het hakblok
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:49:31 #95
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57024116
Als het niet zo moeilijk is. Waarom onderbouw je, zoals gewoonlijk is bij jou, je eigen fantasie niet?
Planning:
-
pi_57024119
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:47 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Twente kan het stadion na de huidige uitbreiding inderdaad niet dragen. Daarom gaat men daarna nogmaals uitbreiden.

Toch wel goed dat het financiële plaatje rond is. Het stadion straks groter is dan het Philipsstadion, en Oranje mogelijk eerder in Enschede dan in Eindhoven speelt. Arm PSV, zijn ze die 7 wedstrijdjes meer ook alweer kwijt...
Wat wil je wedden dat die 2e uitbreiding er nooit komt?
pi_57024130
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat het te duur is voor het aantal plaatsen.

Is echt geen moeilijk rekensommetje en al helemaal niet als je de helft van je spelersrechten(boven de 1 miljoen) hebt verpatst

Dan leg je hoofd gewoon op het hakblok
Geen moeilijk rekensommetje . Hele kantoren buigen zich erover met de correcte cijfers en dan kom jij met willekeurige getalletjes aanzetten. Het is goed met je.
pi_57024135
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:49 schreef DarkShine het volgende:
Als het niet zo moeilijk is. Waarom onderbouw je, zoals gewoonlijk is bij jou, je eigen fantasie niet?
Zijn feiten
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:50:25 #99
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57024145
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat wil je wedden dat die 2e uitbreiding er nooit komt?
Op de wachtlijst die er is omdat men nog niet met de 2de uitbreiding bezig is.
Planning:
-
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:51:02 #100
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57024161
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zijn feiten
Onderbouw ze dan! Als het daadwerkelijke feiten zijn, en geen fabeltjes, dan is dat toch niet zo moeilijk... Toch?
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')