Woensdag? Dan kom ik naar jou toe, maar dan ben ik er weer best laatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, wat doe je volgende week woensdag?
dennis?
Photoshop.quote:
quote:
Muckquote:
oh ja.....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:31 schreef MPG het volgende:
Muck muckte
[..]
Woensdag? Dan kom ik naar jou toe, maar dan ben ik er weer best laat.
quote:Dennis is studiegenoot die vaak hetzelfde over films oordeelt als ik. Aanraders van hem waardeer ik meestal ook wel.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef Pheno het volgende:
Ja, ik voel me weer even tof. En nu vasthouden.
Awww... Muckie tochquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja.....
was even vergeten dat je laat was
quote:[..]
anders zou het wel Marten geheten hebben toch?quote:
jeejquote:
MPGquote:
quote:
goed zoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef Pheno het volgende:
Ja, ik voel me weer even tof. En nu vasthouden.
Nee hoor, wie het ook doet, het is altijd Mucken, maar bij jou dubbelopquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
anders zou het wel Marten geheten hebben toch?
[..]
Kattenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef Pheno het volgende:
En een toepasselijke voor deze SC:
[ afbeelding ]
Ze bedoelt, dat als jij degene was die altijd het voorbeeld gaf, dat de term dan niet "Mucken", maar "Marten" wasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, wie het ook doet, het is altijd Mucken, maar bij jou dubbelop.
quote:
Doe es niet! Woordenverdraaiert.quote:
Quote-verklotenquote:
awwquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
nee, thuisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
hier zijn jullie
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb nog wel een linkje achtergelaten in de LaPo, net voor Muck dr Muckpostquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
hier zijn jullie
pagina 7 zeker? Daar kijk ik nooit.. net als ik niet terugleesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel een linkje achtergelaten in de LaPo, net voor Muck dr Muckpost [afbeelding]
Da's hetzelfde.quote:
Als dat het criterium was, had het allang crossoveren gehetenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze bedoelt, dat als jij degene was die altijd het voorbeeld gaf, dat de term dan niet "Mucken", maar "Marten" was
De slettenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:45 schreef OA het volgende:
Ik kijk 64 minuten niet en jullie zijn meteen in een ander topic....
speaking of which, momentje, even pics zoekenquote:
Dat woord is te langquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat het criterium was, had het allang crossoveren geheten.
Goed hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:45 schreef OA het volgende:
Ik kijk 64 minuten niet en jullie zijn meteen in een ander topic....
Jaquote:
Ik nietquote:
Tof. Doe iedereen daar de groeten van mequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:46 schreef Muck het volgende:
maar goed....
ik ga mijn ouders vereren met een bezoekje
hey OAquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:45 schreef OA het volgende:
Ik kijk 64 minuten niet en jullie zijn meteen in een ander topic.... [afbeelding]
Doe je dan net als gister linkjesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
speaking of which, momentje, even pics zoeken
Linkjes?quote:
Ja. NSFW materiaal achter linkjesquote:
spuit elfquote:
Absoluutquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, en Mucken bekt gewoon lekkerder dan crossoveren!
De groetenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:46 schreef Muck het volgende:
maar goed....
ik ga mijn ouders vereren met een bezoekje [afbeelding]
de neus ziet er een beetje raar uit, haar mond staat open, ze is blond, haar huid is te licht van kleur .. en ze zit naakt op de trap.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de neus ziet er een beetje raar uit, haar mond staat open, ze is blond, haar huid is te licht van kleur .. en ze zit naakt op de trap.
Sorry..
Je zou haar zelfs nog je hond afschoppen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de neus ziet er een beetje raar uit, haar mond staat open, ze is blond, haar huid is te licht van kleur .. en ze zit naakt op de trap.
Sorry..
... en ze zit bijna naakt op de trapquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ze is heul niet naakt.
neuh.. heb geen hondquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou haar zelfs nog je hond afschoppen?
crisis, dat lijkt wel een kind van 12. Daar geil je toch niet opquote:
inderdaad geen fatsoenlijke kont, maar 12 is ze toch allang niet meer vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
crisis, dat lijkt wel een kind van 12. Daar geil je toch niet op [afbeelding]
Tss, aziatisch, immer jonger uitziend. Moet je eens in Japan rondlopen. En dan van die miniskirts aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
crisis, dat lijkt wel een kind van 12. Daar geil je toch niet op
edit: ok het heeft tieten. 15 dan.
al drie jaar erbijquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
crisis, dat lijkt wel een kind van 12. Daar geil je toch niet op [afbeelding]
moet je eens in Indonesie rondlopenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, aziatisch, immer jonger uitziend. Moet je eens in Japan rondlopen. En dan van die miniskirts aan [afbeelding]
ook hoiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:02 schreef vdvorst het volgende:
Hier maar weer eens kijken [afbeelding] is al weer ff geleden..
Heerlijk zo, weekend [afbeelding]
Ik kan het ook niet mooi vinden, oke, mooi lichaam, maar die kop erop...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, aziatisch, immer jonger uitziend. Moet je eens in Japan rondlopen. En dan van die miniskirts aan
Tja, stiekem gaat ie ook heel graag naar aziatische landen op vakantiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
crisis, dat lijkt wel een kind van 12. Daar geil je toch niet op
Hehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, stiekem gaat ie ook heel graag naar aziatische landen op vakantie![]()
Whehe, goed excuusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
He, indah wilde wat anders dan blank en blond.
op die foto is juist het hoofd het mooistquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet mooi vinden, oke, mooi lichaam, maar die kop erop...
Heeft ze nu een blauw maandverbandje voor haar buik gebonden?quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, stiekem gaat ie ook heel graag naar aziatische landen op vakantie![]()
Ehm... geef mij maar iets wat meer van hier komtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op die foto is juist het hoofd het mooist
Eej, dat is uit de 60's, antiek man, kei gaafquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft ze nu een blauw maandverbandje voor haar buik gebonden?
stiekum? neuh, iedereen weet dat ik hier alweer ruim 1.5 jaar zit. En inderdad het uitzicht vind ik hier prettiger dan in Nederland..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, stiekem gaat ie ook heel graag naar aziatische landen op vakantie [afbeelding] [afbeelding]
dat dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
He, indah wilde wat anders dan blank en blond.
Waar was je al die tijd?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:02 schreef vdvorst het volgende:
Hier maar weer eens kijkenis al weer ff geleden..
Heerlijk zo, weekend
Geen idee eigenlijk....quote:
Ook belangrijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk....
Misschien te veel met school bezig geweest?
Er is niets mis met een mooie brunette hoor, maar toch is dat niet waar ik op val. Zal wel een vorig leven hebben gehad of zo, maar dat is een lang verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:10 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dan blank en brunette ofzo, [afbeelding]
Brunette'squote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er is niets mis met een mooie brunette hoor, maar toch is dat niet waar ik op val. Zal wel een vorig leven hebben gehad of zo, maar dat is een lang verhaal
hehe, zeldzaamquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:14 schreef Pheno het volgende:
[TK] Zeldzame Super Mario Galaxy munt! <-- TS = sukkel
idd, brunettesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Brunette'sZwart haar
!
Fotoboek enzulks!
whehe.. vanuit Indonesiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb er ook een dozijn of wat... voor 10 euro krijg je ze allemaal opgestuurd. Verzendkosten komen er nog bij.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:14 schreef Pheno het volgende:
[TK] Zeldzame Super Mario Galaxy munt! <-- TS = sukkel
* indahnesia.com gaat naar fotoboekquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Brunette's [afbeelding] Zwart haar [afbeelding]!
Fotoboek enzulks [afbeelding]!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Brunette'sZwart haar
!
Fotoboek enzulks!
ik vind het veel mooier/sexier om een vrouw te zien met wat meer kleding aan bij een eerste ontmoeting. Wat er daarna gebeurt staat los van die eerste ontmoeting natuurlijk.. dat dan weer wel.quote:
Zit zeker wat inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind het veel mooier/sexier om een vrouw te zien met wat meer kleding aan bij een eerste ontmoeting. Wat er daarna gebeurt staat los van die eerste ontmoeting natuurlijk.. dat dan weer wel.
Ik ga er niet van uit dat ze zo op een eerste date gaatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind het veel mooier/sexier om een vrouw te zien met wat meer kleding aan bij een eerste ontmoeting. Wat er daarna gebeurt staat los van die eerste ontmoeting natuurlijk.. dat dan weer wel.
Wat, niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze zo op een eerste date gaat
nah.quote:
Precies, dat kan na 15 minuten op een ander tijdstip welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:28 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zit zeker wat in [afbeelding] t moet natuurlijk niet meteen prijs gegeven worden [afbeelding]
Wat een zaadogenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dame inderdaad.
Geen idee, ken d'r verder niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze zo op een eerste date gaat [afbeelding]
hehe,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies, dat kan na 15 minuten op een ander tijdstip wel
Vind je het gek als je al zo lang op een vaag eiland zit?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het gek als je al zo lang op een vaag eiland zit?
Dát is ze dus!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het gek als je al zo lang op een vaag eiland zit?
Spuit 11quote:
quote:
niets mis met zo'n criminele Canadesequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:32 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dát is ze dus!!!
Die crimineel [afbeelding]
heeft ze zelf de sterretjes uit de hemel gestolen......
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dame inderdaad.
Mosterd en Maaltijd, jeweetquote:
Hehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets mis met zo'n criminele Canadese
ja, ik ken mijn 'klassiekers'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ware het niet dat het slechts een TV-serie isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hehe [afbeelding] zeker niet nee!!!!
Klassiek? zeker niet hoor!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ken mijn 'klassiekers'
goede mosterd is moeilijk te verkrijgen hier.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Mosterd en Maaltijd, jeweet [afbeelding]
De meeste dromen zijn bedrog ♪♫♪♪quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ken mijn 'klassiekers'
seizoen 1 niet echt hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ware het niet dat het slechts een TV-serie is
Moet je ff aan Muck vragen of ze wat opstuurt. In die hoe (Didam) wordt dat geloof ik gemaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goede mosterd is moeilijk te verkrijgen hier.
Mosterd heb ik nog niet in didam.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je ff aan Muck vragen of ze wat opstuurt. In die hoe (Didam) wordt dat geloof ik gemaakt.
Dan krijg je tatjana enzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, geen echter klassieker, die zijn veel te oud voor mij
Nee, zo'n ONZ topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
boehaha.. serieus van Jamba?
aah, kijk aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je ff aan Muck vragen of ze wat opstuurt. In die hoe (Didam) wordt dat geloof ik gemaakt. [afbeelding]
Whehequote:
die is volgens mij wel over haar top heen ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dan krijg je tatjana enzo? [afbeelding]
@ 2007:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die is volgens mij wel over haar top heen ja.
quote:
Dat is waar!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en op de foto blijft ze jong!
Klopt.. opzich, maar ik weet niet of je haar smorgens zonder make-up tegen wilt komen (net als zoveel modellen trouwens..., of oud modellen)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat valt nog wel mee... zo van een afstandje dan.
Alles kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt ook iedere week/maand een jong scharreltje opduikelen natuurlijk. Blijft ook jong
dat vermoeden heb ik ook. Ben dan ook totaal geen fan van make-up. Er zijn voldoende vrouwen die er prachtig uitzien zonder enige vorm van make-up... ze weten het alleen zelf vaak niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt.. opzich, maar ik weet niet of je haar smorgens zonder make-up tegen wilt komen (net als zoveel modellen trouwens..., of oud modellen)
hey sjowhanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef Sjowhan het volgende:
En weer een uur verder. Druk met filialen, afspraken die verzet zijn etc [afbeelding]
Nee, tuurlijk nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen is het topic uit gevlucht?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef Sjowhan het volgende:
En weer een uur verder. Druk met filialen, afspraken die verzet zijn etc
neequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
werkwerkwekrwerk heet dat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
uh huh.. zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:59 schreef OA het volgende:
[..]
werkwerkwekrwerk heet dat. [afbeelding]
werken? eer-ik?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Waar is die verzaker van een eerik? Ook zogenaamd aan het werken? Oftewel, met een kater op de bank liggen?
quote:
Hij beweerde te werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Waar is die verzaker van een eerik? Ook zogenaamd aan het werken? Oftewel, met een kater op de bank liggen?
Goed planquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ff motor binnen zetten, anders vergeet ik het...
Motorquote:
vond ik ookquote:
het valt in Nederland in de categorie motor, 125 ccquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Motor [afbeelding]
Tis gewoon een brommertje met iets grotere motor erop, en dat ie op de snelweg mag..
koop een auto! [afbeelding]
Ah, dat is goedquote:
geen snelwegen? tis nog jammer..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vond ik ook
[..]
het valt in Nederland in de categorie motor, 125 cc
Het ding haalt de 100 en mag overal rijden behalve op tolwegen. Snelwegen doen ze hier niet aan, alles gaat langzaamaan, behalve het vliegtuig.
Ja, de kantine is dicht en de koffie uit de automaat smaakt naar motoroliequote:
Hoi naamgenootquote:
Ga naar huisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de kantine is dicht en de koffie uit de automaat smaakt naar motorolie
Dat ga ik zometeen doen ja, als ik hier klaar benquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ga ik zometeen doen ja, als ik hier klaar ben
snelwegen zijn net zo breed als een gemiddelde B-weg in Nederland, ook met bomen aan de zijkant.quote:
Ehm... schiet niet op dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
snelwegen zijn net zo breed als een gemiddelde B-weg in Nederland, ook met bomen aan de zijkant.
Nee, andersomquote:
Moet dat dan?quote:
klopt, maar haast moet je hier dan ook niet hebben. En een druk leven doe je ook maar ergens andersquote:
Nee, werk en vlaai etenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
dat kan ook, maar dan vind ik MPG logischerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, andersom [afbeelding]
Als je de b1974 weglaat tenminste [afbeelding]
Rijden voor je plezierquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, maar haast moet je hier dan ook niet hebben. En een druk leven doe je ook maar ergens anders
Ik welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Heren
Allemaal klaar voor het weekend?
Nah, dat hoef ik niet, scheelt weer... ik mag graag een stuk toeren, heb nu drie keer een motor-vakantie van zo'n 2 weken gehouden (en in totaal 25.000 km gereden in de tijd dt ik hier ben) en mag dit toch graag nog eens doen binnenkort.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Rijden voor je plezier [afbeelding]
gewoon snel naar je bestemming [afbeelding]
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kan ook, maar dan vind ik MPG logischer
Snelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Rijden voor je plezier![]()
gewoon snel naar je bestemming
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel.
Straks naar huis, met de trein van 5 uur
Dat is ook een van de redenen dat ik dit land zo irritant vind: die haast, moeten, haast, nu.quote:
Je wel aan de snelheid houden natuurlijk, ofwel 130 op snelwegquote:
Alleen haast met reizen, want daarna kun je relax op de bank liggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen dat ik dit land zo irritant vind: die haast, moeten, haast, nu.
Daar doe je hier ongeveer 3 uur overquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Je wel aan de snelheid houden natuurlijk, ofwel 130 op snelweg [afbeelding]
Nah, er staan ook files door ongelukken in de ochtend. Die mensen hadden haast om naar hun werk te komen. Sukkelsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Alleen haast met reizen, want daarna kun je relax op de bank liggen
als ik dergelijke dingen lees ben ik inderdaad blij dat ik daar geen deel meer van uitmaak sinds 1.5 jaar of zo. En toch komen mijn dagen hier ook gewoon vol.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen dat ik dit land zo irritant vind: die haast, moeten, haast, nu.
whehe.. eigen schuldquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, er staan ook files door ongelukken in de ochtend. Die mensen hadden haast om naar hun werk te komen. Sukkels [afbeelding]
maar dát zijn mensen die denken dat ze wél 150 of 160 kunnen rijden, terwijl dat niet zo is,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, er staan ook files door ongelukken in de ochtend. Die mensen hadden haast om naar hun werk te komen. Sukkels
Mensen meteen van de weg halen en rijbewijs in laten leveren. Oh wacht, iets met total loss auto vorig jaarquote:
Juist.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
Het zijn n00bs
dan telt het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen meteen van de weg halen en rijbewijs in laten leveren. Oh wacht, iets met total loss auto vorig jaar [afbeelding] Maar dat was niet op de snelweg [afbeelding]
Kan nog best leuk uitzienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of in de berm met een auto op je dak geparkeerd :[
Daarvoor zou ik de auto verlagenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef indahnesia.com het volgende:
voor het fileleed
[ afbeelding ]
Zo'n vrijdagmiddagtopic bedoel jequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik de auto verlagen [afbeelding] dat ze lekker ver door moeten bukken [afbeelding]
whehe..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik de auto verlagen [afbeelding] dat ze lekker ver door moeten bukken [afbeelding]
Hierquote:
Ook datquote:
wienus?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef Pheno het volgende:
Wat kijkt Rihanna toch weer moeilijk in haar nieuwe clip.
Echt, die mods zijn zo fokking traag, werken die allemaal in baggerlayout ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef MPG het volgende:
En dicht: [TK] Zeldzame Super Mario Galaxy munt!
Zo'n biatch die denkt dat ze kan zingen uit Barbados.quote:
Jazeker!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef indahnesia.com het volgende:
is het alweer vrijdagmiddag bij jullie? Zo zo..
Een stuk of 8 denk ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jazeker!
hoeveel uur verschil is het bij jou dan tov hier?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, die mods zijn zo fokking traag, werken die allemaal in baggerlayout ofzo?
nu +6, straks in de zomer +5 vanaf jullie gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jazeker!
hoeveel uur verschil is het bij jou dan tov hier?
de biatchquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n biatch die denkt dat ze kan zingen uit Barbados.
dat kan wel binnen Indonesie, in de wintertijd bij jullie en ik moet twee zones doorschuiven naar het oosten.quote:
nee, zo erg is het niet.. want ik lig normaal redelijk op tijd in mijn nest.. en nu is het alweer 11 uur bijna, dus opstaan om 6 gaat met niet lukkenquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
en mooi een kwartetje om het af te sluiten
kwartet = 4, dit zijn er 5quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
en mooi een kwartetje om het af te sluiten
Hij zit al te lang op dat eiland, het vernietigt zijn vermogen om te tellen.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zit al te lang op dat eiland, het vernietigt zijn vermogen om te tellen.
ik wist niet of die mededeling achter het kwartjetje zou komenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
kwartet = 4, dit zijn er 5 [afbeelding]
palmbomen, wit strand, blauwe zee, biertje, paar mooie naakte meiden...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zit al te lang op dat eiland, het vernietigt zijn vermogen om te tellen.
Ik had eigenlijk je berichten moetn verwijderen. Maarja. Dan wordt BrandX boos.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
en mooi een kwartetje om het af te sluiten [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Net zoals die aap, josvorne oid [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk je berichten moetn verwijderen. Maarja. Dan wordt BrandX boos.
Sorry Kuuk!quote:
Mja, het moet maar weer hè.quote:
quote:
Schandalig, dat doe ik nou nooit!quote:
quote:
quote:
Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:41 schreef Tmaatje het volgende:
wij willen ook een lekker ding om naar te kijken...![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat moet van Dannyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, die mods zijn zo fokking traag, werken die allemaal in baggerlayout ofzo?
Risottoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
Straks risotto met venkel en shizzle
Linkjesquote:
Maar, ik moet toegeven, smaak heb je welquote:
Oopsquote:
quote:
venkelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
Straks risotto met venkel en shizzle
Volgens Houniet niet...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, ik moet toegeven, smaak heb je wel
Ach, gelukkig zit ik thuis nuquote:
Volgens papier, jortk en mij welquote:
Jeweetquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Pheno het volgende:
Pr0n
iddquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |