abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56704969

Het vorige deel: http://forum.fok.nl/topic/1124540>

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby
Bagel = Susanne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_56705016
En dit... (even zoeken...) was de laatste post in t vorige topic.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:18 schreef Jeipod het volgende:
wie schopt mij naar de sportschool trouwens ....
ik heb geen discipline vandaag, het is ijskoud buiten en dan hebk geen zin in fietsen
NU GA JE VERDORIE HEEL SNEL NAAR DE SPORTSCHOOL FIETSEN! als je hard fietst krijg je t vanzelf warm en als je eenmaal bezig bent ben je blij dat je gegaan bent

(hoop dat t werkt )

mn kamertje is weer netjes, de hond is uitgelaten en de boodschappen zijn gedaan... nu alleen nog wat leren en dan lekker verder klooien op de comp

Erg leuk om die foto´s van iedereen te zien! Hoe zien jullie r nu dan uit?
pi_56705071
ik heb trouwens besloten als deze cursus dansen niet doorgaat (Zoals vorige periode) dat ik dan ga buikdansen heb toch een school daar voor gevonden vlakbij
pi_56705080
Hey ik sta in het lijstje

Miss S, wat leuk dat je het toch gevonden hebt!
pi_56705115
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Hey ik sta in het lijstje

Miss S, wat leuk dat je het toch gevonden hebt!
ja alleen vind het iets te veel en te duur om 2 cursussen te gaan volgen
pi_56705139
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:30 schreef Miss_S het volgende:
ik heb trouwens besloten als deze cursus dansen niet doorgaat (Zoals vorige periode) dat ik dan ga buikdansen heb toch een school daar voor gevonden vlakbij
wat vet! mar hip hoppen is ook heel leuk hor, heb n keer 4 proeflessen gedaan (was n erg dure dansschool, dus ben heel aso na de proeflessen nooit meer terug gekomen )
pi_56705197
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:34 schreef Bagel het volgende:

[..]

wat vet! mar hip hoppen is ook heel leuk hor, heb n keer 4 proeflessen gedaan (was n erg dure dansschool, dus ben heel aso na de proeflessen nooit meer terug gekomen )
Hiphop/streetdance heeft ook zeker mijn eerste keuze
pi_56705244
Ik heb het allebei gedaan, streetdance en buikdansen, maar als je echt gaat voor beweging als in afvallen zou ik toch voor streetdance gaan. Buikdansen is wel heel leuk, ik heb nog steeds zo'n buikketting met van die tringelende muntjes eraan (weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen ).
pi_56705314
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb het allebei gedaan, streetdance en buikdansen, maar als je echt gaat voor beweging als in afvallen zou ik toch voor streetdance gaan. Buikdansen is wel heel leuk, ik heb nog steeds zo'n buikketting met van die tringelende muntjes eraan (weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen ).
Ja, dat leek me dus ook
Dus hopen jullie allemaal vanavond mee dat ik krijg te horen dat de cursus doorgaat

De Afvallers begint trouwens weer op tv, vind het toch altijd wel interessant om te kijken
pi_56705655
De Afvallers zo'n SBS6 lowlife programma daar waag ik me écht niet aan.. vind het al erg toe te geven dat ik wel naar Wegmisbruikers kijk

Net hier zonder problemen het dictaat uit weten te printen (best snel, en ook nog dubbelzijdig) na een ontzettend leuk college Beweren en Bewijzen

Zo nu snel naar huis, en dan 'eindelijk' mijn hardloopschoenen uitproberen.. baal wel dat ik mijn banaan vergeten ben.. dus vandaag op:

yoghurt met muesli
appel
twee bruine boterhammen met knoflookkaas
2 flesjes water

na het hardlopen even een banaan, en dan bedenken wat ik voor avondeten wil: ben alleen, dus kan zelf kiezen vanavond
Ja doei.
pi_56705668
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb gister die van de Conimex gehad, en die was idd niet echt pittig, zoals op het doosje stond, maar ik vond hem wel lekker

Vanavond restje Chinese Zoetzuur, en dan weer lekker zwemmen Al heb ik nog wel een beetje spierpijn van maandag nu, maar dat is vanavond wel over
Wij nemen altijd in verhouding iets minder boontjes dan op de verpakking staat. Dan goed lang laten staan (kwartiertje, twintig minuten) en dan is het toch zeer zeker niet mild! (En geen kip hier doorheen gooien, koop daar andere boemboe voor

Ik heb net de hele badkamer en keuken van top tot teen gedaan, ben trots op mezelf! (En eigenlijk moet ik hier in de woonkamer ook nog een beetje opruimen, maar ik wilde eerst ff pauze houden )

Eetgewijs gaat het verder allemaal prima. Gister hardgelopen, dus vandaag rustdag.

Oh, en ja Isabeau, we hebben een eigen whirlpool! Is echt de investering waard
pi_56705780
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
De Afvallers zo'n SBS6 lowlife programma daar waag ik me écht niet aan.. vind het al erg toe te geven dat ik wel naar Wegmisbruikers kijk
Ik vind het zeker wel interessant om te zien hoe andere het doen
En wegmisbruikers is ook leuk
pi_56705798
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:27 schreef Bagel het volgende:
En dit... (even zoeken...) was de laatste post in t vorige topic.
[..]

NU GA JE VERDORIE HEEL SNEL NAAR DE SPORTSCHOOL FIETSEN! als je hard fietst krijg je t vanzelf warm en als je eenmaal bezig bent ben je blij dat je gegaan bent

(hoop dat t werkt )

mn kamertje is weer netjes, de hond is uitgelaten en de boodschappen zijn gedaan... nu alleen nog wat leren en dan lekker verder klooien op de comp

Erg leuk om die foto´s van iedereen te zien! Hoe zien jullie r nu dan uit?
helaas, te laat, heeft niet geholpen. Ben gaan simmen op de computer. Nu is het te laat om te sporten, hele sportschool bomvol mensen om dit tijdstip. Gaj elekker lopen, stap je af naar volgende apparaat, kan je 10 min wachten voor er ook maar iets vrij komt. Teveel rust, dus geen sport
Ik kijk morgen wel ofk iets actiefs kan doen ben echt te lui ...

Ow en dit ben ik nu ongeveer, let niet teveel op mn hoofd, ik haat poseren (ow en stiekem hou ik mn buik wel btje in )
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:15:22 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56705982
Zo, ik ben er ook weer. Door de stad gesjeest en alles gedaan wat ik moest doen. Nu liggen er drie zakken minimarsjes en minisnickers in m'n koelkast en daar moet ik vanaf blijven, want ze zijn voor de kiddo's die mee doen aan mijn onderzoek .

Geinig, al die foto's . Van Conleche en Sylvana wist ik al hoe ze eruit zagen maar van Jeipod toch niet. Ik vorm toch een beeld van de meeste mensen en Jeipod had ik me voorgesteld als iemand met donkerbruine krullen . Dat merk je pas als je met foto's geconfronteerd wordt .
Niet meer actief op Fok!
pi_56706011
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:06 schreef Jeipod het volgende:

[..]

helaas, te laat, heeft niet geholpen. Ben gaan simmen op de computer. Nu is het te laat om te sporten, hele sportschool bomvol mensen om dit tijdstip. Gaj elekker lopen, stap je af naar volgende apparaat, kan je 10 min wachten voor er ook maar iets vrij komt. Teveel rust, dus geen sport

Ow en dit ben ik nu ongeveer, let niet teveel op mn hoofd, ik haat poseren (ow en stiekem hou ik mn buik wel btje in [ afbeelding ] )
Erg mooie foto! en je ziet er goed uit
pi_56706016
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:06 schreef Jeipod het volgende:

[..]

Ow en dit ben ik nu ongeveer, let niet teveel op mn hoofd, ik haat poseren (ow en stiekem hou ik mn buik wel btje in [ afbeelding ] )
Wat een leuk shirtje! (Paars is niet echt mijn ding, maar de vorm van het shirtje past wel bij mijn smaak )
pi_56706038
haha, ik had net toen mordradead een foto plaatste van: ow ja, ook mannen willen wel een afvallen, we zijn niet met alleen vrouwen
tnx miss
pi_56706056
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Door de stad gesjeest en alles gedaan wat ik moest doen. Nu liggen er drie zakken minimarsjes en minisnickers in m'n koelkast en daar moet ik vanaf blijven, want ze zijn voor de kiddo's die mee doen aan mijn onderzoek .
Waarom wel snoep voor hun?
pi_56706057
Zo, ik ben weer in Deventer Gisteren nieuwe laarsjes gekocht, met een heel klein hakje, en daar kan ik prima langere stukken op lopen heb ik gemerkt net

Zo hier nog ff de afwas doen en strijken en dan vroeg eten, vanavond weer zwemmen

Denk alleen dat ik vanavond al wokrolls ga maken, ipv morgen. Niet echt veel zin in die Chinese Zoetzuur, eet ik dat morgen wel op
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:20:00 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56706088
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom wel snoep voor hun?
Ja, ik denk niet dat ze blij worden als ik appels ga uitdelen, denk je wel? . En het zijn pubers. Ik ga eens opletten hoeveel meisjes een marsje of snickers afslaan . Meer dan jongens, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_56706204
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik denk niet dat ze blij worden als ik appels ga uitdelen, denk je wel? . En het zijn pubers. Ik ga eens opletten hoeveel meisjes een marsje of snickers afslaan . Meer dan jongens, denk ik .
Appel niet nee maar om meteen snoep te geven vind ik ook altijd jammer
pi_56706216
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb ik vandaag ook nog gedaan op m'n werk
pi_56706229
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Chips dan?
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:26:30 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56706245
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Moet toch wat hč .
Ik had op de uni eens een docent die ons een zakje chips gaf toen wij ons dossier kwamen inleveren. Dat vond ik dan weer best wel schools.

(en als je het weten wilt: ik sloeg het zakje af ).
Niet meer actief op Fok!
pi_56706325
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moet toch wat hč .
Ik had op de uni eens een docent die ons een zakje chips gaf toen wij ons dossier kwamen inleveren. Dat vond ik dan weer best wel schools.

(en als je het weten wilt: ik sloeg het zakje af ).
Waarom moet je iets?
En op de uni is wel heel apart maar anders dan kinderen en pubers ik vind dat we daar gewoon het beste voorbeeld aan moeten geven.
pi_56706426
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:15 schreef Bagel het volgende:
* Bagel Heeft n nieuwe computer een hele mooie met n plat schermpje

Hey allemaal!

hier nog n universiteits fan, veeeeel lekkerder dan de middelbare school! Ik heb trouwens vanmid n gesprekje, want ik ga volgend jaar overstappen van geschiedenis naar psychologie

er deed hier toch nog iemand geschiedenis? wat vind jij van dat Jared Diamond boek? (vind t t beste te doen tot nu toe )

´t lijnen gaat niet meer heel super, ik eet ´normaal´ en sport evenveel, maar er gaat gewoon ff niks meer vanaf! Ik ben nu weer aan t bijhouden wat ik allemaal eet en drink om te kijken wat ik nog kan missen.. Mag van mezelf sowieso nu nog maximaal 4 glazen alcohol per week drinken. (is een stukje minder dan mn normale gemiddelde de laatste tijd)
Met t sporten gaat t wel weer lekker, mn dikke blauwe voet ziet er alweer n stuk beter uit en ik heb alweer een paar keer n klein stukje hard gelopen.

Nu maar weer flink wat verbranden bij het opruimen van mn kamer (Dat gaat nog flink zwaar worden denk dat ik maar begin met wat rek oefeningen en n warming up!)
Ik doe inderdaad Geschiedenis maar dat Diamond boek ken ik niet. Voor welk vak is dat (heb een gedeelte van de propedeuse al) ?

Hoezo ga je eigenlijk overstappen?

Zojuist te horen gekregen dat ik een 7 heb voor een paper, valt me alleszins mee want het uiteindelijke betoog is in 1 dag geschreven

Gisteren en eergister een slechte dag qua eten, vandaag ook redelijk Morgen maar weer gezond doen.

Vanavond naar IKEA, een kast ophalen.

Een foto van mijn streefgewicht heb ik trouwens niet, nou ja, niet digitaal.

Wél een gezichtsfoto:

Eens zien of Bagel me herkent
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56706938

Ik heb volgens mij geen streef-foto's. Eigenlijk vind ik mezelf wel redelijk prima zoals ik nu ben.
Al houd ik voorlopig natuurlijk nog wel de vinger aan de pols!
pi_56707285
Avondeten ook alweer op: Kip met krieltjes en komkommer en salade

Vanavond eerst naar de kapper en dan dansen dus zal verder wel niets meer eten
pi_56707286
Ik heb ook geen streeffoto, ik ben lichter dan op de middelbare school, en daarvoor was ik een echt meisje en geen vrouw Ik zie trouwens allemaal prachtig mensen op de foto, prima streven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56707507
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wél een gezichtsfoto:
[ afbeelding ]

Wow! Wat een ontzettend mooi hoofd heb jij! Gek genoeg had ik me heel iemand anders voorgesteld bij al die galajurken

Zo ben veilig weer aangekomen in Amsterdam! (was best weer druk op de weg)

-edit- en Jeipod je hebt op die paarse top foto wel een heel mooi decolletee!

Dank voor de complimentjes nav mijn foto's, moet er wel bij zeggen dat ik wel een paar jaartjes ouder ben intussen hč, dat jullie niet schrikken als jullie me eens in het echt zien

[ Bericht 17% gewijzigd door conleche op 13-02-2008 17:39:18 ]
pi_56707791
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:29 schreef conleche het volgende:

[..]

-edit- en Jeipod je hebt op die paarse top foto wel een heel mooi decolletee!
haha af en toe zelfs beetje oppassen, niet te ver naar voren gaan enzo (altijd zwarte top eronder hoor, anders kan het te erg worden
heb je geen foto van nu?? ben nu wel benieuwd

nu eerst lasagne eten
pi_56707895
TVP
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56707918
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:45 schreef Jeipod het volgende:

[..]

haha af en toe zelfs beetje oppassen, niet te ver naar voren gaan enzo (altijd zwarte top eronder hoor, anders kan het te erg worden
heb je geen foto van nu?? ben nu wel benieuwd

nu eerst lasagne eten
Zie fobo, dat is zo'n beetje nu tot een jaar geleden.......
pi_56708139
Ik wou posten:

Vanmiddag ga ik zwemmen! Maar het voelt een beetje als een onafgemaakt schilderij tentoonstellen..

Had echt geen zin en bvikinivrees.. Had namelijk alleen nog maar te grote triangle touwtjes bikini's.

Zoals deze:

Toen ben ik snel naar de stad gegaan... Iets gezocht met beugels en zonder touwtjes... Voelde me weer helemaal prima en heb echt heeel leuk gezwommen

Beetje dit model maar dsan zwart met gouden stipjes (polka dot jaren 50 idee ?)
en het broekje maat 34 en omtrek maat 70 was eigenlijk nog steeds te groot.. WTF
pi_56708236
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:00 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:

[..]

Oh, en ja Isabeau, we hebben een eigen whirlpool! Is echt de investering waard
Hier staat een 2 persoons jacuzzi Wat is een wirhlpool? Ook een bad toch?
pi_56708263
Viking, ik heb een tipje voor een waanzinnig grappig en geod SPSS boek: Discovering Statistics Using SPSS van Andy Field. Die kerel is echt te melig, hij heeft het over toetsen doen met katten en dan kijken wat de kans is dat ie ze kan leren linedancen enzo.

Ik heb wel foto's maar ik weet niet hoe ik ze moet posten hier. Dat is iets dat ik ooit nog eens moet uitzoeken...
Spoilers!
pi_56708299
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:

Geinig, al die foto's . Van Conleche en Sylvana wist ik al hoe ze eruit zagen maar van Jeipod toch niet. Ik vorm toch een beeld van de meeste mensen en Jeipod had ik me voorgesteld als iemand met donkerbruine krullen . Dat merk je pas als je met foto's geconfronteerd wordt .
Ik dacht dat ze een jongen was ook al had ze het volgens mij ook wel eens over jurkjes en zo
pi_56708366
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Wow! Wat een ontzettend mooi hoofd heb jij!
GMTA
pi_56708426
als ik ga zwemmen voor het zwemmen, je weet wel, conditie enzo, baantjes trekken, heb ik lekker een badpak aan... een bikiki is dan zo onhandig (ok, sportbikini's daargelaten)

morgen weer zwemmen, in mijn oude afgetrapte speedo badpak uit 1999, heerlijk
Ja doei.
pi_56708466
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik doe inderdaad Geschiedenis maar dat Diamond boek ken ik niet. Voor welk vak is dat (heb een gedeelte van de propedeuse al) ?

Hoezo ga je eigenlijk overstappen?

Zojuist te horen gekregen dat ik een 7 heb voor een paper, valt me alleszins mee want het uiteindelijke betoog is in 1 dag geschreven

Gisteren en eergister een slechte dag qua eten, vandaag ook redelijk Morgen maar weer gezond doen.

Vanavond naar IKEA, een kast ophalen.

Een foto van mijn streefgewicht heb ik trouwens niet, nou ja, niet digitaal.

Wél een gezichtsfoto:
[ afbeelding ]

Haha, je hebt serieus een btje een bekend gezicht, maar t is niet n heel duidelijke foto (toevallig t 1e semester wel eens bij werkgroep 11 gezeten?)
Dat boek van Diamond is voor Sociale geschiedenis, best leuke college´s trouwens!

Maar geschiedenis valt me toch n btje tegen, het gaat nu tussen psychologie en de politie. Maar psychologie is dus voormeel een loting studie, ze verwachten alleen niet zoveel aanmeldingen waardoor je vrijwel zeker geplaatst kunt worden en voor de politie moet je n pittige solli doen... Dus daarom doe ik ook nog geschiedenis, als t allebei niks wordt heb ik iig iets (en als ik wel psych aan de uva ga doen schijn ik bepaalde geschiedenis vakken nog in mn minor te kunnen gebruiken ook!)

maar jou bevalt t dus nog wel?

Ik had net iets heel raars... t huisje van mn vriend wordt nog gebouwd, dus we gingen even kijken... er waren nog n paar polen/duitsers aan t werk (ze spraken zo´n soort taal) maar ze waren niet met hijskranen enz bezig, dus we hebben ons niet bij de uitvoerder gemeld (moet eigenlijk voor n helm, maar t leek ons wel veilig) maar alleen naar die duitsers/polen geseind dat we t terrein op liepen...
Ff naar t huisje gekeken (is al bijna af trouwens ) komen we terug, zijn die mensen weg en is het hek dicht...
(zo´n hoog heras hekwerk gevaarte, waar we met geen mogelijkheid tussendoor konden) Uiteindelijk zijn we er maar onderdoor gekropen en ik ben nu dus helemaal modderig... volgende keer toch maar ff bij de uitvoerder langs!
pi_56708473
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

en het broekje maat 34 en omtrek maat 70 was eigenlijk nog steeds te groot.. WTF
Wow
pi_56708596
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
als ik ga zwemmen voor het zwemmen, je weet wel, conditie enzo, baantjes trekken, heb ik lekker een badpak aan... een bikiki is dan zo onhandig (ok, sportbikini's daargelaten)

morgen weer zwemmen, in mijn oude afgetrapte speedo badpak uit 1999, heerlijk
Baantjes zwemmen doe ik altyijd in een badpak (heb ik nog van toen ik 12 was pas perfect
maar ja ik was met een leuke jongen eh
pi_56708819
Tsjow, maatje 34 en 70 te groot ... hadden we dat allemaal maar ....
pi_56708824
Zow!

Dus, Evy 17 gelopen (ook al voor vorige post hoor, maar moest snel boodschappen doen)

ging wel lekker, eigenlijk, op m'n nieuwe schoenen alleen jammer van die hond die er eng uit zat wiens baasje hem niet echt in de hand had tijdens de eerste keer 6 minuten bleef dat beest voor m'n voeten springen tegen me op en doen.. en ze riep 'm gewoon NIET bij zich
mensen met honden in het park, ok... mensen met lieve honden die alleen willen spelen (want dat wilde hij) ok.. maar houd ze dan wel aan de riem als je WEET dat 't beest niet luistert was helemaal uit m'n ritme

maar! het wel weer gered
Ja doei.
pi_56708896
Mijn avondeten is... ehm... interessant

Mijn man is niet thuis en dan heb ik nooit zin om uitgebreid voor mezelf te koken. Heb iets gemaakt met de restjes groente (tomaten, paprika en ui) en met mihoen en chilisaus.
Best te eten, maar het ziet er raar uit
pi_56708939
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

GMTA
Watbetekentdat??

Ahum, m'n spatiebalk doet het niet meer zo fijn
pi_56708955
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:48 schreef freecell het volgende:
Mijn avondeten is... ehm... interessant

Mijn man is niet thuis en dan heb ik nooit zin om uitgebreid voor mezelf te koken. Heb iets gemaakt met de restjes groente (tomaten, paprika en ui) en met mihoen en chilisaus.
Best te eten, maar het ziet er raar uit
Alles is lekker met chilisaus!! Vooral groente wokjes
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:51:11 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56708957
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Watbetekentdat??

Ahum, m'n spatiebalk doet het niet meer zo fijn
Great Minds Think Alike .

Colette, doe je vocabulaire eens bijspijkeren . Anders lijk je zo oud .
Niet meer actief op Fok!
pi_56708992
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Great Minds Think Alike .

Colette, doe je vocabulaire eens bijspijkeren . Anders lijk je zo oud .
Ik dacht al toen ik het vroeg: daar ga ik commentaar opkrijgen

(maar nu weet ik wel wat het betekent!! Neem van mij aan: je moet altijd nieuwsgierig blijven,anders suf je pas echt in )
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:54:54 #50
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56709027
Vandaag dus even voor een bril wezen kijken maar er was niet echt iets waarvan ik dacht dat het me stond dus nog niks uitgekozen komt later nog wel. Nog wel een boek gekocht over fotografie... die kan ik wel gebruiken
Recept van Sajoer Lodeh heeft mijn moeder trouwens wel, ze gaat het deze week voor me opschrijven zei ze
Bernie en ik zijn tof.
pi_56709110
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:54 schreef mordradead het volgende:
Vandaag dus even voor een bril wezen kijken maar er was niet echt iets waarvan ik dacht dat het me stond dus nog niks uitgekozen komt later nog wel. Nog wel een boek gekocht over fotografie... die kan ik wel gebruiken
Recept van Sajoer Lodeh heeft mijn moeder trouwens wel, ze gaat het deze week voor me opschrijven zei ze
Ik vind de bril die je op de foto in het vorige topic op hebt heel leuk, issie stuk?

En wat is een leesje?
pi_56709243
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hier staat een 2 persoons jacuzzi Wat is een wirhlpool? Ook een bad toch?
Nou, eigenlijk precies hetzelfde als een jacuzzi, maar men noemde het whirlpool.. Vandaar dat ik het heb overgenomen denk ik
pi_56709261
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb wel foto's maar ik weet niet hoe ik ze moet posten hier. Dat is iets dat ik ooit nog eens moet uitzoeken...
Ga naar www.photobucket.com maak daar een account aan en sla daar je foto's op. Als je er dan 1 op Fok! wil zetten, kopieer je de regel die begint met [img]...... Dat plak je in je post en klaar is Kees. (als je dan op preview drukt kan je zien of het gelukt is)
pi_56709348
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Alles is lekker met chilisaus!! Vooral groente wokjes
Ik vind chilisaus ook geniaal Heb altijd zo'n hele grote fles en die gaat dan niet erg lang mee

Dit ben ik trouwens 5 KG zwaarder:
http://i40.photobucket.co(...)n1984/rest002a-1.jpg
pi_56709403
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Jeipod het volgende:
Tsjow, maatje 34 en 70 te groot ... hadden we dat allemaal maar ....
Ik heb een klein billetje en kleine tieten
de reast is wel gewoon dik
had het liever andersom/in verhouding !

(dat t mooier klinkt dan het is.. mss binnenkort een foto )
pi_56709625
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vind chilisaus ook geniaal Heb altijd zo'n hele grote fles en die gaat dan niet erg lang mee

Dit ben ik trouwens 5 KG zwaarder:
http://i40.photobucket.co(...)n1984/rest002a-1.jpg
Ja die grote fles van flowerbrand, kost ook nog es geen drol!

Ik vind je op die foto van 5 kilo geleden ook al best dun!! Mooi haar! Ik zag je bij Renske in de hyves staan en op die foto was je echt veel zwaarder! Volgens mij ben jij nu precies goed toch? Hoef je het alleen nog maar een beetje bij te houden. Fijn hoor!
pi_56709674
net twee lekkere hamburgerbrooddingen op

met sla, tomaat, ui, beetje kaas en twee burgers

dat was 't wel weer voor vandaag zit echt vol nu
Ja doei.
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:22:40 #58
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56709708
Een leesje bestaat helemaal niet.... althans, dat is de betekenis die eraan is gegeven toen het woord is ontstaan. De lui waar ik regelmatig mee omga en ik gebruiken het eigenlijk alleen als iets tegenzit.

Bril is trouwens nog goed hoor hoewel een pootje wat schuin is... ik houd hem sowieso gewoon maar als ik nog een heb kan ik lekker wisselen ik ben ook alleen bij Hans Anders geweest omdat ik anders moet bijbetalen voor een bril en dan hoeft het van mij niet meer
Bernie en ik zijn tof.
pi_56709834
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef conleche het volgende:

Ik vind je op die foto van 5 kilo geleden ook al best dun!! Mooi haar! Ik zag je bij Renske in de hyves staan en op die foto was je echt veel zwaarder! Volgens mij ben jij nu precies goed toch? Hoef je het alleen nog maar een beetje bij te houden. Fijn hoor!
Op mijn hyves foto was ik inderdaad veel zwaarder, misschien moet ik die eens updaten
Op dit moment is het inderdaad een kwestie van bijhouden. Wel prettig.
Ik eet nu gewoon ongeveer waar ik zin in heb (met grenzen uiteraard) en doe af en toe een balansdagje als mijn gewicht weer wat uitslaat. Lijkt tot nu toe prima te gaan!

En mijn haar is bij vlagen tof (vooral overbelicht ) en bij vlagen dodelijk irritant
Het verhoogt trouwens wel mijn herkenbaarheid geloof ik
pi_56710591
De kapsalon bestond 12,5 jaar dus ik heb nog een wijntje op en een heel klein taartje
Over een half uurtje dansen
pi_56710629
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik heb een klein billetje en kleine tieten
de reast is wel gewoon dik
had het liever andersom/in verhouding !

(dat t mooier klinkt dan het is.. mss binnenkort een foto )
mja, zoiets heb ik ook alleen dan nog iets anders:

- grote borsten
- kleine billen
- dikke buik

al mn vet gaat richting mn buik en ik denk omdat het nu vol is dat het ook een beetje richting benen gaat .. bespeur hier en daar cellulites
pi_56710721
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:23 schreef mordradead het volgende:
Voor mij was het na de vakantie vorig jaar, ik zat toen ik terugkwam ergens laag in de 73 een historisch laag gewicht. Voor de rest was (en ben) ik eigenlijk altijd dikker geweest gheghe.
[ afbeelding ]

Ik ga nu maar even naar de stad om te kijken voor een nieuwe bril... jammer dat m'n kapsel dan weer door de war zit
Jij ziet er echt uit op die foto ...

Iedereen heeft trouwens echt mooie foto's als streeffoto's! Kan helemaal begrijpen dat mensen er weer zo uit willen zien ... (en Freecell dr haar is gewoon heel erg mooi, hoe dodelijk irritant het ook moge wezen )

Ik heb ook wel zo'n foto, als ik nog tijd heb zal ik hem vanavond uploaden ... vrees het niet, werkstuk moet af enzo ... kan je op photobucket eigenlijk ook foto's verwijderen? Want ik wil ze na een dag wel graag weer van internet afhebben .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56710910
streeffoto's.. ja.. jeetje..

zoiets? Een van mijn eerste fokmeets, in 2002.. jaartje of 6 geleden dus.. toen was ik 17. Nu bijna 23. Als ik er weer zo uit kan zien, vind ik 't prima
Ja doei.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:08:05 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56710948
Idd. Mordradead is heel schattig .
Ik vond laatst nog een foto van hem op mijn pc . Hoe die daar terecht komt... géén idee... er staat me iets van bij dat ik er een keertje iets met paint mee wilde doen voor dit topic, maar wat dat was? al sla je me dood.

Zo, ik heb net even uitgezocht hoe ik in Veendam kom. Wat een onlogische manier van reizen. Maar morgen weet ik hoe ik moet reizen, hoe ver het lopen is vanaf de bushalte etc, dus vrijdag wordt het een eitje . Nu gaat de pc uit en ik ga even mijn tas pakken en dan lekker lezen en/of tv kijken voor ik ga slapen om 23:00 .

Trusten .
Niet meer actief op Fok!
pi_56713732
Nieuwe bikini
Ben nu 10kg afgevallen van wat ik als hoogste woog en 6kg afgevallen sinds de zomer
en het zat allemaal op m'n buik 1 2 3 4 5 6

en dit moet nog even weg

En ik hou helemaal niet van foto's op internet en al helemaal niet van m'n lichaam Zie er op foto 1 eigenlijk best goed uit op de ene helft van de foto's (heb er nog meer gemaakt ) denk ik.. mwah best dun.. en de andere helft.. wow.. zo dik zal denk ik er aan liggen dat ik geen "trotste" rechte houding heb maar een beetje een pudding achtige...
pi_56713816
Ik vind je op allemaal heel slank lijker hoor
Heb je ooit een buikoperatie gehad trouwens?
pi_56713878
als je dat niet mooi en slank vindt jeetje, je ziet er echt prima uit hoor

denk niet dat ik dat óóit zal halen dus weest blij
Ja doei.
pi_56713947
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef freecell het volgende:
Ik vind je op allemaal heel slank lijker hoor
Heb je ooit een buikoperatie gehad trouwens?
ja klopt.
ik richt me nu niet echt meer op afvallen maar meer op.. betere houding/spieren/enz
pi_56713978
Ik denk dat m'n 10 kg geleden beeld nog in m'n hoofd zit of zo
pi_56714379
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef Bagel het volgende:

[..]

Haha, je hebt serieus een btje een bekend gezicht, maar t is niet n heel duidelijke foto (toevallig t 1e semester wel eens bij werkgroep 11 gezeten?)
Dat boek van Diamond is voor Sociale geschiedenis, best leuke college´s trouwens!

Maar geschiedenis valt me toch n btje tegen, het gaat nu tussen psychologie en de politie. Maar psychologie is dus voormeel een loting studie, ze verwachten alleen niet zoveel aanmeldingen waardoor je vrijwel zeker geplaatst kunt worden en voor de politie moet je n pittige solli doen... Dus daarom doe ik ook nog geschiedenis, als t allebei niks wordt heb ik iig iets (en als ik wel psych aan de uva ga doen schijn ik bepaalde geschiedenis vakken nog in mn minor te kunnen gebruiken ook!)

maar jou bevalt t dus nog wel?

Ik had net iets heel raars... t huisje van mn vriend wordt nog gebouwd, dus we gingen even kijken... er waren nog n paar polen/duitsers aan t werk (ze spraken zo´n soort taal) maar ze waren niet met hijskranen enz bezig, dus we hebben ons niet bij de uitvoerder gemeld (moet eigenlijk voor n helm, maar t leek ons wel veilig) maar alleen naar die duitsers/polen geseind dat we t terrein op liepen...
Ff naar t huisje gekeken (is al bijna af trouwens ) komen we terug, zijn die mensen weg en is het hek dicht...
(zo´n hoog heras hekwerk gevaarte, waar we met geen mogelijkheid tussendoor konden) Uiteindelijk zijn we er maar onderdoor gekropen en ik ben nu dus helemaal modderig... volgende keer toch maar ff bij de uitvoerder langs!
In het 1e semester had ik alleen werkgroepen voor 2e en 3e jaars vakken, dus nee. Mocht je nieuwsgierig zijn: ik zit eigenlijk altijd vooraan tijdens colleges (ik volg Overzicht III samen met jou en straks ook Overzicht IV en Amerikanistiek)

Het bevalt me idd goed, ik begon ooit met Europese studies variant Pools, toen variant Geschiedenis en dat vond ik toch wel heel leuk. Aangezien ik graag de researchmaster wil doen, misschien ooit wil promoveren en Europese studies niet gespecialiseerd genoeg vond (ik wist bijvoorbeeld bijna niks van de periode 1300-1900) en ik Europese studies ook wel (iets te) makkelijk vond besloot ik om Geschiedenis erbij te gaan doen Bij Europese studies heb ik al een deel van de opleiding Geschiedenis gedaan, oa Sociale Geschiedenis (Europa in mondiaal perspectief: de opkomst van de westerse wereld), Literatuur en Bronnen nieuwe en nieuwste geschiedenis. Dit verklaart ook waarom ik het boek van Diamond niet ken, want 2 jaar geleden stond er namelijk een reader op het programma Toen was het een open boek tentamen. Geeft Clé Lesger dat vak nog steeds?

Tja, als je 't niet leuk vind kun je beter stoppen Zeker in je eerste jaar.

Overigens: ik ben 3e jaars Europese studies en 1e jaars Geschiedenis, maar doordat ik veel punten bij Europese studies heb gehaald ben ik dus ook in staat om 2e/3e jaars Geschiedenis vakken te doen. Dat verklaart ook mijn rare studieprogramma.

De foto is niet heel duidelijk idd, beetje overbelicht en het is uiteraard wel een foto waar ik goed opsta Grappig genoeg is ie wel genomen toen ik me aan het voorbereiden was op een gala Iedereen bedankt voor de complimenten trouwens, wordt er een beetje verlegen van Zo'n ontzettend mooi hoofd heb ik nou ook weer niet. De meesten hier zien er goed uit trouwens! En heel anders dan verwacht! (zo dacht ik dus ook dat Jeipod een man was )

Bagel, alternative survival Ik heb vandaag aan alternatief gewichtheffen gedaan: een MALM ladekast getild van de IKEA naar m'n kamer inclusief trap op want de lift was alweer kapot

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je me dan voorstelde Conleche

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 13-02-2008 22:51:02 ]
pi_56714416
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik denk dat m'n 10 kg geleden beeld nog in m'n hoofd zit of zo
Ow, maar dat is heel normaal hoor.
Je pakt ook vast altijd nog de verkeerde maat uit een kledingrek als je iets gaat passen. Ik ben ook iedere keer weer verbaasd dat kleding gewoon past of te wijd is!
pi_56714513
Nou PF, je bent echt wel slank zeg! Zo zal ik het nooit halen ben ik bang.
Stond vanavon donder de douche en ik kon zo goed zien dat ik weer ben aangekomen ... dus ik durf me eigenlijk niet te meten morgen, omdat ikw eet dat ik weer terug zit op de 77.5 en het is wel erg sneu om 0 kilo te zijn afgevallen in 5 weken tijd. Ik doe echt iets fout.
Zit er weer over na te denken om te gaan Sonja Bakkeren, daar viel ik wel bij af. En meer dan de helft blijvend.

Heb ik trouwens mannelijke opmerkingen geplaatst? aangezien iedereen dacht dat ik man was
pi_56714961
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ow, maar dat is heel normaal hoor.
Je pakt ook vast altijd nog de verkeerde maat uit een kledingrek als je iets gaat passen. Ik ben ook iedere keer weer verbaasd dat kleding gewoon past of te wijd is
Idd, dat beeld heb ik soms nog steeds, dat ik 72 kg weeg ipv 60.

Ik vind Principessa's bikinifoto's er goed uitzien! Erg slank en gewoon een mooi figuurtje. Ik heb niet echt streeffoto's van mijn gewicht en anders zouden ze niet overeenkomen met hoe ik er nu uit zou zien met dat gewicht, omdat ik nu ook bredere heupen heb dan vroeger toen ik 54 kg woog (mijn streefgewicht nu) maar mijn buik was toen plat en nu niet meer
pi_56714975
PF: lekker kontje! Je bent idd al haske slank: beetje taille oefeningen en voila: topmodelleke hoor! (weet natuurlijk niet hoe jouw hoofd eruit ziet )

@Jeipod: ik denk dat Jeipod een beetje een mannelijke naam is, vandaar. En Sonja Bakker zou ik niet doen. Ik zou gewoon tussen de 1300 en 1500 cal. eten en zoveel mogelijk bewegen en de eerste tijd helemaal niet zondigen. Dus als je 's avonds trek hebt: iets nemen met heel weinig cal. (peentje, stuk fruit etc.) Maar vooral het meer bewegen bij gelijke calorie-inname is de clou!

@ Ewelina: ik zag een beetje zo'n corpsmeisje voor me, met van die studentenbals iedere maand. Maar op je foto zie je er juist vrij stoer uit!
pi_56714988
Zo, ik ben weer terug van het zwemmen

Ik heb eerst 3 kwartier Aquarobics gedaan, en had niet echt zin in Aquajogging, dus toen maar een uur baantjes gezwommen. Voor het eerst dat ik het een uur deed, normaal doe ik het maar een half uur of 3 kwartier, maar hield het aardig goed vol Alleen was om 8 uur begonnen, en vanaf kwart voor 9 kan iedereen baantjeszwemmen, en is het echt superdruk, dus dat is wel minder. Kan best zijn dat ik in het vervolg gewoon op maandag BBB-training, Aquarobics en baantjeszwemmen doe, en dan op woensdag alleen Aquarobics en Aquajogging. Maar dat moet ik nog ff kijken

Wel weer een lekker voldaan gevoel iig dus
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:33:03 #76
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56715226
Hihi
Misschien had je (viking) die foto nog omdat ik een ander kapsel wilde/wil en principessa is echt slank zeg, podverdorie
Zijn er hier trouwens ook mensen die thuis buikspieroefeningen doen? ik rommel wel eens wat aan maar dat heeft volgens mij weinig effect
Bernie en ik zijn tof.
pi_56715235
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
PF: lekker kontje! Je bent idd al haske slank: beetje taille oefeningen en voila: topmodelleke hoor! (weet natuurlijk niet hoe jouw hoofd eruit ziet )
Haha.. you made me smile
Inderdaad. tailleoefeningen is het toverwoord.. (Iemand tips ?)
En nu ga ik niet meer zeggen dat ik dik ben over mezelf want aan jullie reacties te zien en na 20x heel intens naar de foto's staren zie ik toch wel een dunnig persoon
pi_56715328
Dansen was super
En het lijkt erop dat we weer een groot genoeg groepje hebben
pi_56715352
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:33 schreef mordradead het volgende:

Zijn er hier trouwens ook mensen die thuis buikspieroefeningen doen? ik rommel wel eens wat aan maar dat heeft volgens mij weinig effect
Nee ik neem het me wel steeds voor om oefeningen uit mn bodyforming-boek te gaan doen, maar het komt er niet echt van
pi_56715369
quote:
@Jeipod: ik denk dat Jeipod een beetje een mannelijke naam is, vandaar. En Sonja Bakker zou ik niet doen. Ik zou gewoon tussen de 1300 en 1500 cal. eten en zoveel mogelijk bewegen en de eerste tijd helemaal niet zondigen. Dus als je 's avonds trek hebt: iets nemen met heel weinig cal. (peentje, stuk fruit etc.) Maar vooral het meer bewegen bij gelijke calorie-inname is de clou!
ja maarja, ik eet al zoveel minder dan dat ik voorheen deed. Ik vrat wel 2-3 zakken chips per week als het ff tegen zat. Nu in 5 weken tijd 2. Om even een concreet voorbeeld te geven.
En SB is zo verleidelijk, omdat ik gewoon weinig tijd heb om te bewegen. Vandaag wel, maar was te extreem lui en goed bezig met school. En vorig jaar met SB in 10 weken 8 kilo kwijt. Nu in 5 weken 0.
Wat ik ook jammer vind is dat ik niemand heb om mee te sporten. Mijn vriendin waarmee ik sport die werkt nu veel, dus die gaat niet meer. Mijn andere vriendin is verhuisd naar andere verdere woonplaats. Nog 2 vriendinnen zijn vet dun en vinden het niet nodig. Mijn vriend werkt ook niet mee ... en in mn eentje vind ik het zo moeilijk, samen sporten is gewoon erg leuk en in mn eentje is het niets aan ...
pi_56715435
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:36 schreef Jeipod het volgende:

Wat ik ook jammer vind is dat ik niemand heb om mee te sporten. Mijn vriendin waarmee ik sport die werkt nu veel, dus die gaat niet meer. Mijn andere vriendin is verhuisd naar andere verdere woonplaats. Nog 2 vriendinnen zijn vet dun en vinden het niet nodig. Mijn vriend werkt ook niet mee ... en in mn eentje vind ik het zo moeilijk, samen sporten is gewoon erg leuk en in mn eentje is het niets aan ...
Kun je niet gewoon groepsessen gaan volgen in de sportschool zoals bodypump of bodystep ofzo? Dan ga je er wel alleen heen, maar als je regelmatig gaat, dan leer je vanzelf wel mensen kennen
pi_56715501
hardlopen kan prima in je eentje ik vind het gezellig samen met mijn vriend, maar vandaag ben ik alleen gegaan, en dat vond ik ook helemaal niet erg je doet het tenslotte voor JEZELF en niet voor iemand anders... en vanuit die insteek kan ik ook prima alleen sporten..

ach.. ieder zijn/haar ding, dat natuurlijk wel, maar merk wel dat alleen sporten minder erg is als je een doel voor ogen hebt, en je daar ook wilt komen, of je nu iemand hebt of niet om het samen mee te doen..
Morgen zwem ik met 27 onbekenden Zal vast gezellig worden, en als niet, dan niet, en dan blijf ik lekker voor mezelf zwemmen ben benieuwd hoe het gaat, in het gevorderdengroepje
Ja doei.
pi_56715507
quote:

@ Ewelina: ik zag een beetje zo'n corpsmeisje voor me, met van die studentenbals iedere maand. Maar op je foto zie je er juist vrij stoer uit!
Whahaha

Ik ben wel lid van een studentenvereniging, maar dat is geen corps en daar heb ik het zéér bewust op uitgezocht. Mijn dispuut bestaat vooral uit idioten die idiote dingen doen (dispuut staat hier eigenlijk vooral voor vriendengroep die elkaar heeft leren kennen via de studentenvereniging) Maar ik ben gewoon gek op gala's, ik vind het heerlijk om me op te tutten en me een beetje een prinsesje te voelen in zo'n mooie jurk Ik krijg meestal uitnodigingen voor 3 á 4 gala's per jaar maar ik ga niet naar allemaal En hoewel ik het elke keer probeer is het me nog nooit gelukt om daadwerkelijk langer met m'n make-up bezig te zijn dan een kwartier (dat was toen ik nepwimpers ging proberen )
pi_56715593
ja, maar ik heb zo'n sportschool die je in een reclame kan gebruiken. De 'perfecte' dunne conditie mensen.
Maar ik heb dat vaker geprobeerd, heb aerobics gedaan, buikspier lessen, tai chi zelfs nog een keer aerobics ... maar het schiet niet op
Ik ben wel van plan, dat wanneer ik naar LWD verhuis om op streetdance te gaan ofso ... hier en nu heeft het geen zin, omdat ik binnen een jaar weg kan zijn. En das zonde als je dan net je groep kent etc.

- ja maar ja maar ja maar -
pi_56715635
sporten is sowieso goed
vandaag nog gezwommen en gebowlt

mijn idee is zo een beetje: maandag 1 uur bokszaktraining (met veel opdrukken en sit ups)
dinsdag: 1.5 uur muay thai
woensdag: zwemmen of evy les
donderdag: 1 uur muay thai (dus met sparren)
vrijdag: 1 uur duiktraining (ben aan t twijfelen of ik het ga doen ) anders rustdagdag of 1 uur vrije training van boksen
zaterdag: hardlopen met een vriend als ik tijd/zin heb.. en vaak 's avonds 2-3 uurtjes dansen
zondag: 1 uur bokszaktraining (als ik geen kater heb)

en als ik spierpijn heb hoef ik niet te sporten dus ik wissel het een beetje af als ik sowieso maar 1-2x per week sport

o en ik wil met een vriendinnetje op yoga en heb ook een pilates boekje thuis wat leuk is om af en toe te doen en alles is soweiso half uur fietsen (heen+terug een half uur samen) dus krijg wel genoeg bew
pi_56715657
wat is het hier druk vanavond
iedereen zo hyper als ik
pi_56715680
Nou, dan durf ik het toch wel aan ... dit is mijn doel:

Hier was ik ongeveer 64 kg, maar hield ik heel veel vocht vast, dus waarschijnlijk was mijn 'werkelijke' gewicht wat minder. Alleen die haartjes zijn stom ... (geen hoofd bij mij, alleen een buik voorlopig ) ... nu heb ik trouwens veel meer buikspieren, dat zie ik wel duidelijk op zo'n foto
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:50:38 #88
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56715833
De vriendin waarmee ik altijd naar de sportschool ging (figuurtje farfalla, daar kon ik mee gezien worden ) is nu op stage in een andere stad dus met haar lukt het niet... in m'n eentje vind ik het om de een of andere reden niet chill. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik word bekeken door de sportschooltype's. Als ik buiten ga hardlopen heb ik dat weer totaal niet.
M'n fietsmaatje studeert nou op Terschelling dus dat doe ik ook al niet veel meer het enige wat ik nu dus nog regelmatig doe is hardlopen.... wil deze week eigenlijk nog wel even van die dumbells kopen om in ieder geval m'n armen wat kunnen trainen en nog wat buikspieroefeningen erbij
Bernie en ik zijn tof.
pi_56715847
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:33 schreef mordradead het volgende:
Hihi
Misschien had je (viking) die foto nog omdat ik een ander kapsel wilde/wil en principessa is echt slank zeg, podverdorie
Ghehe ja. Ik doe 1 soort, vlak voor het slapen gaan. Het werkt genoeg, ben net wat strakker, maar je kweekt er geen echte spieren mee. En het is nu onderdeel van mijn avondritme , dus kost niet veel moeite om een keer of 25 situps te doen ... maar het is moeilijk om het vol te houden als je zelf maar wat aanrommelt

En Principessa, jij bent gewoon echt heel erg slank! Wow
pi_56715884
mooie dunne taille heb jij ruilen ?
pi_56715953
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mooie dunne taille heb jij ruilen ?
Verbetering: hád ... dit is een halfjaar geleden ... Helaas. Als ik jouw maat 34 mag, mag jij mijn taille wel hebben (toen 68 cm) ...
pi_56715955
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef mordradead het volgende:
De vriendin waarmee ik altijd naar de sportschool ging (figuurtje farfalla, daar kon ik mee gezien worden ) is nu op stage in een andere stad dus met haar lukt het niet... in m'n eentje vind ik het om de een of andere reden niet chill. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik word bekeken door de sportschooltype's. Als ik buiten ga hardlopen heb ik dat weer totaal niet.
M'n fietsmaatje studeert nou op Terschelling dus dat doe ik ook al niet veel meer het enige wat ik nu dus nog regelmatig doe is hardlopen.... wil deze week eigenlijk nog wel even van die dumbells kopen om in ieder geval m'n armen wat kunnen trainen en nog wat buikspieroefeningen erbij
ja pcies dat soort problemen. Heb met mn zus een keer geprobeert te hardlopen. Altijd last van mn knieen gehad, dokter dacht vroeger omdat ik zo snel groeide, maa rnu nog steeds en sta al jaren stil. Bij zo'n ziekenhuispoppetje geweest en bij rennen, springen en traplopen krijg ik last. Ik kan het wel, maar voor ffies. Bij een trap bv al de leuning nodig, als voorzorg, zak nl wel es door mn knieen heen.
Dus hardlopen zit er ook al niet in. Voel me stom nu kan niets en wat ik kan wil ik niet
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:56:58 #93
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56716070
Als je nou een racefiets koopt en in Leeuwarden gaat wonen wil ik wel een keer met je meefietsen
Bernie en ik zijn tof.
pi_56716106
haha, moeten we over een jaartje ofso afspreken, moet eerst afstuderen
pi_56716188
ofso = of zo

het klinkt zo.,.. sjonnie
pi_56716310
neuh, valt wel mee hoor als je ofzo zegt hoor je in principe hetzelfde als ofso ... want de z in ofzo komt nou niet echt bepaald ZzZz-end uit je mond ... bij mij dan (met dit woord dan)
pi_56716491
Nou ja dan ben ik misschien stiekem een taalpurist
pi_56716564
Ik denk het, ik absoluut niet. Het zit mij altijd wel bescheten, als ik begrijp wat er staat vind ik het best. Tenzij de boel expres wordt verkloot, zoals dat breezertaaltje bv
pi_56716639
ik vind ofso ook breezertaal

ik ga geflankeerd door 3 dictaten mijn bedje maar eens opzoeken en mij voorbereiden op het werkcollege van morgen eens kijken of ik uberhaupt kan begrijpen wat er staat in de opdracht (Wiskunde 1 voor Kunstmatige Intelligentie)

welterusten allemaal! Fijne dromen! enzo
Ja doei.
pi_56716810
Ooh, ik ga het allemaal niet bijlezen, maar ga gewoon even spuien..
Nouja eigenlijk heb ik niet zoveel te klagen, alleen het feit dat ik om 7.00 de deur uit ben gegaan vanmorgen, en om 23.00 weer thuis was .

Les, invallen, ouderavond, teamvergaderingen.
En morgen weer om 7.15 weg..

Ik heb echt heel ongezond gegeten ook vandaag, van het was de keus tussen pizza of chinees, en de chinees in het dorp waar de school staat is ronduit slecht, dus heb maar een pizza met ui en tonijn gekozen, da's dan tenminste nog vis

Morgen nog even lesgeven, en dan vrijdag weer lekker vrij leuke dingen doen. En sporten!
pi_56716829
Slaap lekker

Volgens mij slaapt iedereen

Morgen sporten
pi_56716859
Zo, dat is zeker een lange dag zeg

Ik duik ook mn bedje in, wil een boel doen morgen, dus op tijd opstaan

Trusten iedereen
pi_56716885
Over spierpijn en trainen. Je kan prima cardiotraining doen als je spierpijn hebt (zoals hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen), maar je kan beter geen krachttraining doen met spierpijn.

En ik kreeg een tip van iemand over chocolade Als je dol bent op chocolade (koop dan in ieder geval de puurste reep die je kan vinden) leg de reep dan in de diepvries. Chocolade die koud is, is harder en eet je dus langzamer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56716943
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, ik ga het allemaal niet bijlezen, maar ga gewoon even spuien..
Nouja eigenlijk heb ik niet zoveel te klagen, alleen het feit dat ik om 7.00 de deur uit ben gegaan vanmorgen, en om 23.00 weer thuis was .

Les, invallen, ouderavond, teamvergaderingen.
En morgen weer om 7.15 weg..

Ik heb echt heel ongezond gegeten ook vandaag, van het was de keus tussen pizza of chinees, en de chinees in het dorp waar de school staat is ronduit slecht, dus heb maar een pizza met ui en tonijn gekozen, da's dan tenminste nog vis

Morgen nog even lesgeven, en dan vrijdag weer lekker vrij leuke dingen doen. En sporten!
Dus als ik dan zeg dat je zo lekker lang vakantie hebt altijd, dan ga je me zeker slaan?

(was maar een grapje hoor! Klinkt echt als een hele lange vervelende werkdag )
pi_56716944
Ik duik ook mn bed in ... morgen lekker uitslapen jeej
weltrusten all... :w
pi_56716984
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Over spierpijn en trainen. Je kan prima cardiotraining doen als je spierpijn hebt (zoals hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen), maar je kan beter geen krachttraining doen met spierpijn.

En ik kreeg een tip van iemand over chocolade Als je dol bent op chocolade (koop dan in ieder geval de puurste reep die je kan vinden) leg de reep dan in de diepvries. Chocolade die koud is, is harder en eet je dus langzamer.
Dat deed ik vroeger altijd met snickers, maar dat zullen ze wel niet bedoelen hč, want zo'n ding kwam toch wel op hoor, bevroren of niet
pi_56717060
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:26 schreef conleche het volgende:
Dat deed ik vroeger altijd met snickers, maar dat zullen ze wel niet bedoelen hč, want zo'n ding kwam toch wel op hoor, bevroren of niet
Ah, jij hebt dat snickers en marsijs uitgevonden
pi_56717096
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yep, that was me
pi_56717146
Ik hou niet eens van chocolade
Ja 1 blokje puur of zo.. anders is het meer "snoep"

Ik heb spierpijn aan al m'n buikspieren behalve die je normaal traint

Hm... mijn external abdominal oblique muscle doet dus pijn...
en normaal train ik volgens mij rectus abdominis muscle maar die doet dit keer geen pijn nou ja alleen de bovenste 2 blokjes als ik naar achter leun
pi_56717166
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Dus als ik dan zeg dat je zo lekker lang vakantie hebt altijd, dan ga je me zeker slaan?

(was maar een grapje hoor! Klinkt echt als een hele lange vervelende werkdag )
Ja, en de eerst die begint over vakanties van docenten afschaffen die krijgt ook een mep .

En 't was niet vervelend hoor, was best heel leuk! Maar echt heel lang en vermoeiend.
Maar hele leuke lessen gehad, hele lieve kinderen (stoere puberjongens die toch hele lieve Valentijnsgedichten in het Engels weten te schrijven ).

Dus ach, de tijd die ik vandaag ben verloren kan ik weer fijn de vakantie gaan gebruiken om 60 SO's en 30 leesdossiers na te kijken, ook leuk .
pi_56717189
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik hou niet eens van chocolade
Ja 1 blokje puur of zo.. anders is het meer "snoep"

Ik heb spierpijn aan al m'n buikspieren behalve die je normaal traint

Hm... mijn external abdominal oblique muscle doet dus pijn...
en normaal train ik volgens mij rectus abdominis muscle maar die doet dit keer geen pijn nou ja alleen de bovenste 2 blokjes als ik naar achter leun
Isabeau, deze laat ik aan jou...........
pi_56717193
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik eet candybars ook altijd uit de koelkast
pi_56717230
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik eet candybars ook altijd uit de koelkast
Nou ja wij waren toch al GMTA
pi_56717238
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef conleche het volgende:

[..]

ja ik zag dat ze online was eh
nee even gegoogeled en dat kwam er uit als antwoord haha
pi_56717253
Ik ga ook nog even complimentjes uitdelen hier als we toch bezig zijn.
PF, je hebt echt een prachtfiguur, niets meer aan doen behalve zo houden! Zo zal ik helaas nooit worden, mijn botten zijn wat steviger van structuur.
En Chicolate, wat een prachtige buik heb jij ! Die wil ik ook! Ik ben helaas zo iemand met een eeuwige buik. 8 jaar geleden trainde ik 6 x in de week zeer intensief. Ik was echt supergespierd alleen mijn buik bleef toch echt nog wel blubberig. Maar ik houd moed

En last but not least, Conleche, bedankt voor de foto-upload-tip, dat klinkt makkelijk. Ik zal vrijdag ook even wat foto's van mijn streeffiguur uploaden, morgen helaas een superdrukke dag.
Vervolgvraagje, is het mogelijk om in photobucket je foto's weer te verwijderen? Ik wil, net als Chicolate, mijn foto's niet te lang online houden.
Spoilers!
pi_56717314
Ja hoor.. je kan ze verkleinen.. vergroten.. verwijderen.... een foto met dezelde naam uploaden ipv. de oude foto en zo de foto ook op fora's te veranderen als je de link daar al hebt gepost.
de mogelijkheden zijn eindeloos !!
pi_56717356
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
PF, je hebt echt een prachtfiguur, niets meer aan doen behalve zo houden! Zo zal ik helaas nooit worden, mijn botten zijn wat steviger van structuur.
En Chicolate, wat een prachtige buik heb jij ! Die wil ik ook! Ik ben helaas zo iemand met een eeuwige buik. 8 jaar geleden trainde ik 6 x in de week zeer intensief. Ik was echt supergespierd alleen mijn buik bleef toch echt nog wel blubberig. Maar ik houd moed

En last but not least, Conleche, bedankt voor de foto-upload-tip, dat klinkt makkelijk. Ik zal vrijdag ook even wat foto's van mijn streeffiguur uploaden, morgen helaas een superdrukke dag.
Vervolgvraagje, is het mogelijk om in photobucket je foto's weer te verwijderen? Ik wil, net als Chicolate, mijn foto's niet te lang online houden.
Ja hoor! Je vinkt het boxje aan bij de desbetreffende foto en boven de foto staat er "Delete" en daar druk je dan op en dan istie weg. Hou er wel rekening mee dat mensen de foto wel kunnen opslaan, zolang deze online staat, maar ik denk dat dat zo'n vaart niet zal lopen hoor....
pi_56717414
Het lijkt mij trouwens wel leuk dat je zoveel zelfvertrouwen hebt dat je naakt in de sauna huppelt en nou ja je naaktheid je totaal niet boeit

Maar dan vraag ik mij weer af.. is dat omdat je aan je lichaam gewend raakt/het accepteert of omdat je er uitziet zoals je ideale figuur in je hoofd. Zal wel een combinatie zijn
Vandaag in het zwembad zag ik alleen maar moeders met kindjes van <1 jaar en mannen en vrouwen van 65+ toen dacht ik.. das nog eens een beter referentie kader dan m'n vriendinnen/ modetijdschriften
pi_56717421
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat vroeg ik ook, maar zie dus net (dankje PF) dat het wel kan ... ondertussen heb ik ze nu in mn Fok fotoboek gezet ... daar kan je foto's zeker weten verwijderen (heb ik al eerder gedaan)

En dankje , ik wil hem ook graag terug ...
pi_56717445
En ik ga nu ook slapen Trusten iedereen ... morgen gaat een lange, vermoeiende dag worden ...
pi_56717841
Ik ga ook slapen !

Elk jaar krijg ik niks.. maar weet zeker dat ik morgen opvallend vaak voor de brievenbus langs loop
pi_56718424
Oeh, ik heb m'n wachtwoord weer gevonden, ik sta er weer in .
Tap tap tap
pi_56718826
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het lijkt mij trouwens wel leuk dat je zoveel zelfvertrouwen hebt dat je naakt in de sauna huppelt en nou ja je naaktheid je totaal niet boeit
Dat is inderdaad wel leuk, dat heb ik
Maar ik had het ook al toen ik 10 kilo meer woog, dus ik denk dat het meer aan je hoofd ligt dan aan je lijf
Heb je trouwens al eens in de sauna gehuppeld? Zo nee: doe het eens! Je krijgt er eerder meer dan minder zelfvertrouwen van.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56719780
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef conleche het volgende:

Schuine en rechte buikspier, heel simpel hoor

Je rechte buikspier is trouwens een lange dubbele spier met in het midden een bindweefselstreng (die de linea alba heet, maar erg mooi te zien is als je slank en een beetje getraind bent). De spier loopt van je symfyse (harde stukje bot bij venusheuvel) naar boven en hecht daar aan je ribben (5e tot 7e rib om precies te zijn). Die leuke sixpack die elke man wil komt door het groter worden van de rechte buikspier, waardoor de 3 bindweefselstrengen (de intersectiones tendinae) die er horizontaal overheen lopen de spier iets insnoeren waardoor je bij een buik die slank genoeg is blokjes gaat zien!

Ik sprak vorige week iemand die dacht dat er allemaal blokjes spier in je buik zaten, vandaar

Ik heb net lekker soep op en brood en een sinaasappel Straks 1 (!) uurtje slapen en dan naar Amsterdam
pi_56719782
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heeftd at met zelfvertrouwen te maken? Ik heb een enorm gebrek aan zelfvertrouwen, maar rondhuppelen in een sauna en dat mijn naaktheid me niet boeit passen wel bij me Als je in de sauna bent zie je zoveel lichamen die nog véél minder mooi zijn dan het jouwe dat je er vanzelf vrolijk van wordt Wat dat betreft is de sauna pas een jubelreferentiekader!
pi_56719783
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Elk jaar krijg ik niks.. maar weet zeker dat ik morgen opvallend vaak voor de brievenbus langs loop
Ik haal niet dagelijks mijn post op en kan me nog een keer herinneren dat ik de post vrij lang in de brievenbus had gelaten. Kwam ik er eind februari achter dat ik een valentijnskaart had ontvangen
pi_56719964
Goedemorgen allemaal
Eerst naar school en daarna naar mijn vriendje
pi_56719978
goedemorgen..

de yoghurt is alweer bijna op, de melk ook, dus dan zo maar op de vroem richting Nijmegen springen..

onwijs kut geslapen (elk half uur wakker vanaf 3 uur) dus ben echt gebroken nu, maargoed doorzetten
Zodadelijk werkcollege Wiskunde 1.. hoop dat ik er wat van op ga steken.. want snapte niet veel van het dictaat.. eigenlijk... maar, dat gaat vast goedkomen

Verder baal ik, want ben ik al in geen week normaal naar de wc geweest (je weet wel, grote booschap ) niet écht fijn... maar, vanavond wel zwemmen
Ja doei.
  donderdag 14 februari 2008 @ 07:54:32 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720103
morgen!

Ik ben ook weer van de partij. Lekker vroeg en ik hoef pas over 80 minuten weg, dus ik ga even rustig eten, rustig aankleden, rustig fokken .
Om een uurtje of 14 wel weer thuis, hoop ik, en dan mag ik fijn alle data in SPSS gaan zetten . Morgen moet ik nog een uurtje vroeger naar Veendam en dan is het weer weekend . M'n eerste weekend sinds tijden waarin ik waarschijnlijk echt iets zal moeten doen. Deadlines ftl .

(Speciaal voor de oudjes hier ( ): ftl = for the lose; dus het tegenovergestelde van ftw )
Niet meer actief op Fok!
pi_56720161
Goedemorgen.... wat een nerds hier
Magere yoghurt was hier ook op Gewlukkig nog 3,5% vet yoghurt van de turk met 61kcal per 100 ml ipv 30 bij magere yoghurt maar ach jaa

Ik ben al helemaal naar het dorp gefietst en terug
pi_56720258
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Goedemorgen.... wat een nerds hier
Oh, je moest eens weten

Mijn appels zijn op! En ik was gisteren te lui om ze te gaan halen, want ik zat zo lekker in mijn onderzoeksvoorstel. Nu zit ik te twijfelen tussen havermout zonder appel ( ) of knackebrod met jam enzo...
Wat een problemen heb ik toch ook
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:22:06 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720275
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:20 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Oh, je moest eens weten

Mijn appels zijn op! En ik was gisteren te lui om ze te gaan halen, want ik zat zo lekker in mijn onderzoeksvoorstel. Nu zit ik te twijfelen tussen havermout zonder appel ( ) of knackebrod met jam enzo...
Wat een problemen heb ik toch ook
Ja, ik heb het nu ook zo druk dat ik beslist geen zin heb om in de keuken te staan en ik baal gewoon als ik moet eten, want ik kan m'n tijd wel beter gebruiken. Heb dus niet zulke gezonde dagen achter de rug . Maar vanavond wil ik weer even gaan koken .

En ik heb wel appels
* Viking84 Alcarin lekker maakt... .
Niet meer actief op Fok!
pi_56720296
Je moet wel pauze nemen tussendoor eh.. Dan werk je uiteindelijk beter.. En in die pauze kun je eten *
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:29:11 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720354
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je moet wel pauze nemen tussendoor eh.. Dan werk je uiteindelijk beter.. En in die pauze kun je eten *
Ja, ik weet het, maar dat kan ik gewoon niet. Ik denk steeds: "even dit afmaken, dan neem ik pauze..." en dan heb ik dat af en denk ik: "ah, dit kan er ook nog wel even bij" etc en dan ben je zo een paar uur verder .
Niet meer actief op Fok!
pi_56720407
Anders neem je zo een schema van
8 uur beginnen
10 uur: 15 minuten koffie pauze
12 tot 1 lunch pauze
3 uur: 15 minuten koffie pauze

net als werklui
pi_56720447
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:22 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb wel appels
* Viking84 Alcarin lekker maakt... .

Ach, ze komen vast niet van de natuurwinkel (die appels zijn veul lekkerder)

Ik ga wel aan de sonja bakker-crackers
pi_56720448
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
streeffoto's.. ja.. jeetje..

[ afbeelding ]
zoiets? Een van mijn eerste fokmeets, in 2002.. jaartje of 6 geleden dus.. toen was ik 17. Nu bijna 23. Als ik er weer zo uit kan zien, vind ik 't prima
leuk vrolijk meisje ben je daar (weet niet hoe je er nu uitziet )
ik had bij jou echt een beetje een forse donker kortharige kleine beetje zure wat oudere vrouw voorgesteld
pi_56720470
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Anders neem je zo een schema van
8 uur beginnen
10 uur: 15 minuten koffie pauze
12 tot 1 lunch pauze
3 uur: 15 minuten koffie pauze

net als werklui
Ik heb zo'n schema (ongeveer), maar daar paste gisteren gewoon geen pauze van 2 uur in om boodschappen te doen
pi_56720493
2 uur om boodschapen te doen doe je toch in maximaal een uurtje (als je een hele volle kar hebt )
pi_56720532
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
2 uur om boodschapen te doen doe je toch in maximaal een uurtje (als je een hele volle kar hebt )
De winkel is een beetje ver weg.. 40 min. fietsen. Dus dan ben je al snel een hoop tijd kwijt. Maar anders zijn de appels niet lekker!
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:47:01 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720542
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

leuk vrolijk meisje ben je daar (weet niet hoe je er nu uitziet )
ik had bij jou echt een beetje een forse donker kortharige kleine beetje zure wat oudere vrouw voorgesteld
.
Komt ze zo zuur over dan? . Ik wist allang hoe MoBlo eruit zag en ze heeft wel vaker foto's in dit topic gepost. Bovendien zit ze op de uni (niet dat oudere vrouwen daar niet heen gaan, m'goed, wel minder dan jongere ).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:47:53 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720556
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:46 schreef Alcarin het volgende:

[..]

De winkel is een beetje ver weg.. 40 min. fietsen. Dus dan ben je al snel een hoop tijd kwijt. Maar anders zijn de appels niet lekker!
Je kunt ook overdrijven hč .
Ik heb Jonagoldappels en die zijn echt wel lekker .
Niet meer actief op Fok!
pi_56720617
Ik weet dit jaar heel zeker dat ik geen kaarten of rozen of whatever hoef te verwachten (dat was de afgelopen 2 jaar wel zo) en ik vind het wel prima. Hebben in overleg besloten om er maar lekker helemaal niets aan te doen, Valentijn enzo ... en ik vermoord em als ie alsnog iets geregeld heeft .

Oh ja update, mwah ... kon erger ...
pi_56720622
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt ook overdrijven hč .
Ik heb Jonagoldappels en die zijn echt wel lekker .
Dat dacht ik ook, totdat ik appels van de natuurwinkel had ontdekt..
Ik adviseer je om het niet te proberen, want je wilt daarna geen supermarktappels meer!
Nou ja, dan moet je ook maar net de goede winkel vinden. In groningen heb ik nog niet zulke geweldige appels gevonden als hier
Maar goed, tijd voor onderzoeksvoorstellen!
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:02:59 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56720717
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet dit jaar heel zeker dat ik geen kaarten of rozen of whatever hoef te verwachten (dat was de afgelopen 2 jaar wel zo) en ik vind het wel prima. Hebben in overleg besloten om er maar lekker helemaal niets aan te doen, Valentijn enzo ... en ik vermoord em als ie alsnog iets geregeld heeft .

Oh ja update, mwah ... kon erger ...
Idem dito hier .
Ik wil niet dat Mark iets gekocht heeft, want ik heb niks voor hem (we hadden afgesproken dat we dat niet zouden doen).
Hij wilde het boek van 'Into the wild' voor me kopen . Gelukkig had ik me, voordat hij dat kon doen, al bedacht dat ik nog een boekenbon had en dus heb ik hem zelf gehaald .

Ik ga naar Veendam. Hopelijk zijn de kindjes lief . .
Niet meer actief op Fok!
pi_56720842
Ik gooi echt steeds meer door mijn yoghurt bij het ontbijt Het begon met muesli. Nu heb ik er muesli in, lijnzaad, pompoenpitten, cranberry's, rozijnen en een paar amandelen Goddelijk ontbijt!

Ik ga naar de HHB, tot later!
pi_56720925
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik gooi echt steeds meer door mijn yoghurt bij het ontbijt Het begon met muesli. Nu heb ik er muesli in, lijnzaad, pompoenpitten, cranberry's, rozijnen en een paar amandelen Goddelijk ontbijt!
Klinkt goed
pi_56720966
Ik heb sinaasappels en ben daar heel gelukkig mee
Fuji-appels zijn lekker! Vooral van de toko! (wat is dat toch met die supermarktappels? Wat doen ze daar anders mee? )
pi_56721008
Goeiemorgen

Damn, wat is er nog veel gepsot sinds ik ging slapen zeg. Ik had de wekker op 9 uur gezet, want wil een boel doen ( huis schoonmaken en de stad in enzo)

Zo eerst maar eens lekker douchen, ben nog niet echt helemaal wakker.

Hier geen Valentijnsdag, vinden Peter en ik maar commerciele onzin, wij doen het gewoon het hele jaar door, niet verplicht op 14 februari
pi_56721069
Wij doen het ook het hele jaar door, maar vandaag ook lekker
Vanavond gezellig naar toe
pi_56721093
Wij skippen Valentijnsdag ook hoor
Wij kunnen op elke willekeurige dag in het jaar tegen elkaar zeggen hoe tof we elkaar vinden en doen dat ook regelmatig. En om nou geld uit te gaan geven omdat iederéén dat doet, schiet niet op natuurlijk
pi_56721189
Ik ga vanavond ook niet naar hem toe, hij gaat gewoon naar een oom toe om te helpen met zn navigatiesysteem updaten.

Ik heb vorige week al die hartvormige pasta gekookt voor hem, vind zoiets leuker ok zomaar als verrassing te hebben, dan op 14 feb En heb hem het afgelopen jaar ook bijna iedere maand wel een lief kaartje gestuurd enzo, ga dat niet speciaal op valentijnsdag doen, doe dat gewoon wanneer ik er zin in heb of als ik er een reden voor heb
pi_56721490
Mogge!!

PF: ik moest wéér om je lachen vanochtend (sorry MoBlo)

Wat betreft Valentijnsdag: ik vind het wel leuk als mensen elkaar stiekem een kaartje sturen zodat de ander niet weet, of maar moet raden van wie dat komt. Dat wil dan dus zeggen dat het eigenlijk een soort vrijgezellendag is. Voor mensen die toch al bij elkaar zijn vind ik het maar een beetje suf.
Hoewel bloemen natuurlijk altijd wel leuk zijn.
pi_56722236
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:51 schreef conleche het volgende:
Mogge!!

Wat betreft Valentijnsdag: ik vind het wel leuk als mensen elkaar stiekem een kaartje sturen zodat de ander niet weet, of maar moet raden van wie dat komt. Dat wil dan dus zeggen dat het eigenlijk een soort vrijgezellendag is. Voor mensen die toch al bij elkaar zijn vind ik het maar een beetje suf.
Precies hoe ik er over denk .

Ik ben vandaag vrij om te leren voor een toets. Merk aan mezelf dat ik op zulke dagen altijd veel meer eet, dus ga er nu even op letten.
pi_56723625
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:16 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel leuk, dat heb ik
Maar ik had het ook al toen ik 10 kilo meer woog, dus ik denk dat het meer aan je hoofd ligt dan aan je lijf
Heb je trouwens al eens in de sauna gehuppeld? Zo nee: doe het eens! Je krijgt er eerder meer dan minder zelfvertrouwen van.
Nee ben nog nooit naar een sauna geweest.. Dan zou ik naar een Turks badhuis of een vrouwen sauna willen
Gister in het zwembad kreeg ik trouwens wel veel zelfvertrouwen van alle 65+ dames en de moeders die net bevallen waren dus misschien in de sauna ook wel
pi_56723717
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Komt ze zo zuur over dan? . Ik wist allang hoe MoBlo eruit zag en ze heeft wel vaker foto's in dit topic gepost. Bovendien zit ze op de uni (niet dat oudere vrouwen daar niet heen gaan, m'goed, wel minder dan jongere ).
Denk door dat motorrijden.. (Maar ik spaar zelf ook voor m'n motorrijbewijs dus dat slaat ook weer nergens op ) en doordat ze soms een beetje boos uit de hoek komt of zo Bij chicolate kan ik me niet echt een beeld vormene... Wel de hele tijd gala jurken e.d. maar ze haaaat wel dat soort kleren en loopt in skate kleren rond dus dat past niet helemaal in mn hoofd
pi_56723741
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee ben nog nooit naar een sauna geweest.. Dan zou ik naar een Turks badhuis of een vrouwen sauna willen
Gister in het zwembad kreeg ik trouwens wel veel zelfvertrouwen van alle 65+ dames en de moeders die net bevallen waren dus misschien in de sauna ook wel
Ze hebben in elke sauna wel een dag (of meerdere dagen) dat er alleen vrouwen mogen komen. En believe me, zelfs op mijn dikst voel ik me daar nog een jong slank fladdertje
pi_56723770
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:21 schreef freecell het volgende:
Ik heb sinaasappels en ben daar heel gelukkig mee
Fuji-appels zijn lekker! Vooral van de toko! (wat is dat toch met die supermarktappels? Wat doen ze daar anders mee? )
Die laten ze een half jaar in de vriezer
Appeltijd is ehm.. oktober? En toch kan je in augustus appels eten.. Rara
pi_56723796
Ik vind de sauna echt heerlijk, en ga gerust naar een gemengde sauna, boeit me echt helemaal niks Heb nog een sauna-bon liggen hier, binnenkort maar weer eens met Peter

Ik heb al een productief ochtendje achter de rug

afgewassen
keuken schoongemaakt
badkamer schoongemaakt
wc schoongemaakt
vuilniszakken verwisseld
kamer opgeruimd
gestofzuigd
gedweild

Zometeen nog ff strijken en boodschappen doen en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag
pi_56723850
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:45 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:

[..]

Ze hebben in elke sauna wel een dag (of meerdere dagen) dat er alleen vrouwen mogen komen. En believe me, zelfs op mijn dikst voel ik me daar nog een jong slank fladdertje
Thuis loop ik ook wel graag naakt.. of met vriendjes... maar om dan een beetje voor je uit te staren in zo een sauna en in allemaal geslatsdelen zitten te loeren .. hm... niet zo een fijn uitzicht Bij vrouwen zie je toch niks maar bij mannen vind ik het een beetje onbeleefd om te staren of zo
* Stond op haar 13e nietsvermoedend midden op een naaktstrand na uren wandelen over het strand.. Dan sta je daar met al je kleren hadden ook pas door na een paar minuten dat IEDEREEN naakt was.. * trauma *
pi_56724560
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Thuis loop ik ook wel graag naakt.. of met vriendjes... maar om dan een beetje voor je uit te staren in zo een sauna en in allemaal geslatsdelen zitten te loeren .. hm... niet zo een fijn uitzicht Bij vrouwen zie je toch niks maar bij mannen vind ik het een beetje onbeleefd om te staren of zo
* Stond op haar 13e nietsvermoedend midden op een naaktstrand na uren wandelen over het strand.. Dan sta je daar met al je kleren hadden ook pas door na een paar minuten dat IEDEREEN naakt was.. * trauma *
Ja, met mijn vriendje ben ik ook wel graag naakt, maar da's weer een heel ander verhaal

Iig gebruiken ze in sauna's meestal geen TL-licht. En in de turkse stoomsauna zie je toch geen hand voor ogen . Als je samen met een vriendin gaat, kan je daar lekker mee kletsen en let je niet eens op andere mensen (behalve als ze er heeeeeeel raar uit zien )
pi_56724743
Hoi.

Ik zit nog steeds op mijn streefgewicht. Weeg nu 71,5/72 kilo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2008 12:34:31 ]
pi_56724982
Hoe komt het toch dat ik echt bijna nooit tevreden van de kapper vandaan kom? Ik ging erheen omdat ik zo vaak een bad hair day had dat ik altijd maar een staart in deed, maar nu ik ervandaan kom ben ik blij dat ik tenminste nog net een staartje in kan!

Ohja en ik heb geen streefgewichtfoto's want ik heb er nog nooit zo uitgezien zoals ik eruit zou willen zien. De vorige keer dat ik rond de 60 woog was toen ik 14 was ofzo namelijk en toen had ik nog helemaal geen heupen en alles. Ook heb ik sowieso weinig foto's
Het mooi kotsende meisje.
pi_56725053
Gefeliciteerd Gewas!

Bij mij is ook een wonder geschied vanmorgen! Ik heb mezelf 3x gewogen, omdat ik niet kon geloven wat dat ding zei. Ik weeg 76.5!! 0.8 kg afgevallen deze week.
Ik wilde me niet meten omdat ik dacht weer te zijn aangekomen, maar gelukkig dus afgevallen! Dit is dan weer zo'n boost he
pi_56725208
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe komt het toch dat ik echt bijna nooit tevreden van de kapper vandaan kom? Ik ging erheen omdat ik zo vaak een bad hair day had dat ik altijd maar een staart in deed, maar nu ik ervandaan kom ben ik blij dat ik tenminste nog net een staartje in kan!

Ohja en ik heb geen streefgewichtfoto's want ik heb er nog nooit zo uitgezien zoals ik eruit zou willen zien. De vorige keer dat ik rond de 60 woog was toen ik 14 was ofzo namelijk en toen had ik nog helemaal geen heupen en alles. Ook heb ik sowieso weinig foto's
Moet je naar een goede kapper gaan was eerst ook altijd ontevreden todat ik 1 had die echt geweldig knipt
pi_56725265
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Moet je naar een goede kapper gaan was eerst ook altijd ontevreden todat ik 1 had die echt geweldig knipt
Ja maar hoe vind je die? Dit is nr. 3 hier in de buurt

En van vriendje heb ik nog niets gehoord vandaag. Ook niet lief he.
pi_56725501
Hehe, valentijn? Doe er zelf niets aan en mn vriend ook niet. Mn telefoon wel trouwens, heb een sony ericsson s500i. Die heeft achtergronden met thema. Heb hem op seizoen ingesteld en elke dag heb je weer iets anders.
Het enige wat hetzelfde blijft is dat je in een bos zit ofso. voorop een stronk, waar nu dus bloemen uit groeien en op de achtergrond bladeren ... tussendoor komen hartjes tevoorschijn en verdwijnen ze weer.
Met oud en nieuw had ik vuurwerkjes enzo .. te grappig.

edit: nu eerst ontbijten (ja ontbijt!) met 2 eitjes geroerd met tomaat en champions op 2 sneetjes meergranen brood en een lekker glasje adez =)

[ Bericht 12% gewijzigd door Jeipod op 14-02-2008 13:16:23 ]
pi_56725878
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ja maar hoe vind je die? Dit is nr. 3 hier in de buurt

En van vriendje heb ik nog niets gehoord vandaag. Ook niet lief he.
Jij hebt toch veel krullen? Volgens mij moeten ze dat droog knippen, dan zien ze veel beter wat ze doen. Ik moet meneer C. altijd zelf knippen, hij heeft ook krullen en als dat nat geknipt wordt, droogt het veel te kort op.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:31:05 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56726030
.

Ik ben er ook weer. Ging goed op de scholen vanochtend. Kindjes waren lief en ze konden de traktatie erg waarderen .
Nu ga ik de resultaten in Excel zetten. Vanavond pasta met prei en champignons . Ik hoop dat ik niks vergeten ben, want ik had geen lijstje bij me en heb het nog maar 1 keer eerder gemaakt (vind het allang knap dat ik me nog zoveel ingrediënten kon herinneren ).
Niet meer actief op Fok!
pi_56726303
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij hebt toch veel krullen? Volgens mij moeten ze dat droog knippen, dan zien ze veel beter wat ze doen. Ik moet meneer C. altijd zelf knippen, hij heeft ook krullen en als dat nat geknipt wordt, droogt het veel te kort op.
Misschien moet ik dat maar opperen de volgende keer. Maar ja, dan ga ik niet, omdat ik het leuk vind zitten, en dan ziet de kapper eigenlijk nooit hoe ik het wil houden, want dan is het alweer bad-hair. Dat is wel onhandig op zich natuurlijk.
pi_56726595
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat maar opperen de volgende keer. Maar ja, dan ga ik niet, omdat ik het leuk vind zitten, en dan ziet de kapper eigenlijk nooit hoe ik het wil houden, want dan is het alweer bad-hair. Dat is wel onhandig op zich natuurlijk.
Dan maak je een foto van jezelf op een good-hair day, en dan neem je die mee naar de kapper!
pi_56727346
Ik ga bij een 30 euro kapper en dan heb ik al korting maarrrr ze knippen wel het aller aller beste ooit
wees gewoon heel duidelijk hoe je het wil
waarom gaat het steeds mis dan?

o en ik verveeeeeeel me !
pi_56727369
ze knippen mijn haar ook wel gewoon nat hoor, en ik heb ook echt krullen. Alleen als je een goed kapper/ster hebt, dan kijken ze eerst naar je droge haar om te kijken hoe het valt enzo.
ik heb eindelijk een kapsalon gevonden waar ik erg tevreden over ben

en het idee van MM hierboven is ook een erg goed idee....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56727520
Het wordt inderdaad steeds te kort. Nu is het zo'n beetje de lengte van corpsbal-haar (niet verkeerd lezen dit) maar dan kan het dus nog net in een klein staartje. Kan wel een keer een foto nemen van goede lengte en dan meenemen, maar dan moet het alsnog niet te kort, en dat duurt nog wel even natuurlijk.
Was heus wel duidelijk hoor, het moet nog makkelijk in een staartje kunnen zei ik. En de dode punten eruit, iets meer gelaagd aan vnl. de achterkant.
pi_56727580
dan luisteren ze gewoon niet
pi_56727678
Gelukkig heb ik een goede kapper gevonden!! Ze knip het goed en weet gelukkig precies hoe mijn haar valt, hoe ik het wil en hoe ze dat moet doen.
Dan is het bij mij makkelijk heb ik stijl haar en ik laat de lagen eruit groeien (volgensmij is dat nu al gelukt) en het moet gewoon steeds langer worden, want ik wil het echt lang. Dit duurt dan ook lang, want ik wil wel gezond mooi haar, zonder dode punten.
Is echt een 10 jaren plan! (helemaal met de snelheid waarmee mijn haar groeit)

Zo ik verveelde me en ik had nog een zak vol bollen over van de schooltuin van mijn klas. Alles in potjes en bakken gezet 1 grote bak is buien en paar kleine potjes hier in de vensterbank. Een neem ik mee terug naar de klas om van dichtbij te kijken hoe het groeit =)
pi_56727749
Ik? Nors en boos? jeetje! verre van zelfs, maargoed, zo lang kom ik hier nog niet in het topic, en ja, als ik vind dat iemand onredelijk doet, dan laat ik dat duidelijk merken maar verder ben ik heel blond, lief, schattig en knuffelbaar

Zit nu weer op 't werk, maar waarschijnlijk houd ik dus maar 8 uur over: 1/3 salaris minder maargoed.. misschien wel verstandig in combinatie met studie, wat ik deze week wel gemerkt heb! Veel opdrachten, projecten.. en dat kan ik dan mooi op de dinsdag en donderdagmiddag doen.. én op die dagen lekker sporten. Moet ik wel wat geld inleveren maar wie weet kan ik er op de zaterdag iets naast zoeken ofzo
Wat denken jullie? Maar voor die 8 gaan?

Verder heb ik best trek, maar heb net een banaantje gegeten. M'n twee boterhammen al op, en appel ook! Avondeten wordt snel eten, want moet zwemmen in Nijmegen, dus moet nog even bedenken wat/hoe, want René is zo laat thuis dat ik al weg moet voor hij thuis is Gelukkig doen we niet aan Valentijnsdag

[ Bericht 14% gewijzigd door Faithy op 14-02-2008 14:54:47 ]
Doei.
pi_56728446
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:47 schreef Faithy het volgende:
Ik? Nors en boos? jeetje! verre van zelfs, maargoed, zo lang kom ik hier nog niet in het topic, en ja, als ik vind dat iemand onredelijk doet, dan laat ik dat duidelijk merken maar verder ben ik heel blond, lief, schattig en knuffelbaar

Zit nu weer op 't werk, maar waarschijnlijk houd ik dus maar 8 uur over: 1/3 salaris minder maargoed.. misschien wel verstandig in combinatie met studie, wat ik deze week wel gemerkt heb! Veel opdrachten, projecten.. en dat kan ik dan mooi op de dinsdag en donderdagmiddag doen.. én op die dagen lekker sporten. Moet ik wel wat geld inleveren maar wie weet kan ik er op de zaterdag iets naast zoeken ofzo
Wat denken jullie? Maar voor die 8 gaan?

Verder heb ik best trek, maar heb net een banaantje gegeten. M'n twee boterhammen al op, en appel ook! Avondeten wordt snel eten, want moet zwemmen in Nijmegen, dus moet nog even bedenken wat/hoe, want René is zo laat thuis dat ik al weg moet voor hij thuis is Gelukkig doen we niet aan Valentijnsdag
Wel klote dat je minder uren krijgt.. Ik weet niet of 2 baantjes naast elkaar een goed idee is, volgensmij houd je dan belastingtechnisch minder over, maar zeker weten doe ik dat niet.

Mijn liefje is al thuis Maar hier ook geen valentijnsdag
pi_56728562
Net tas ingepakt, schoenen gepoetst en appeltje gegeten.
Over 10min richting Leeuwarden. Ik arriveer om kwart voor 6 en dan nog boodschapjes doen.
Heb makreel in boemboembali (of hoe je het ook spelt) saus mee. In verpakking, folie en 2 tassen. Hopelijk gaat dat de lucht tegen dus of brood erbij halen of wat groenten
Mn schoenen stinken erg =\
pi_56728905
mensen met hobbies roep er eens een paar die je binnenshuis kan doen ?
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:44:31 #181
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56728944
oprah kijken uiteraard
Bernie en ik zijn tof.
pi_56728949
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mensen met hobbies roep er eens een paar die je binnenshuis kan doen ?
Schilderen, muziek maken/luisteren, lezen.

En schoonmaken
pi_56728988
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:45 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:

[..]

Schilderen, muziek maken/luisteren, lezen.

En schoonmaken
ik hou niet zo van tv kijken en computeren doe ik al de hele dag
muziek luisteren ook heb net alweer een boek uit..
schilderen is wel leuk alleen geen spullen muziek maken kan ik wel doen
en schoonmaken heb ik al gedaan
pi_56729186
kantklossen
Doei.
pi_56729217
Ik ben nu ook met mn grootste hobby bezig: tijdschriften lezen Heb de Viva en de Flair al uit en ga zo met de Yes beginnen en daarna nog de VI en dan heb ik mn wekelijkse tijdschriftenrondje weer klaar Lekker ontspannen vind ik dat

Vanavond met eten doe ik lekker makkelijk, groentensoep met brood En aangezien ik vanmiddag na al dat schoonmaken vond dat ik wel een Subway-broodje had verdiend, lijkt het me ook best verstandig om dan vanavond geen zware maaltijd te eten, maar gewoon een paar kommen soep
pi_56729223
Haha.. dat is toch pannelappen maken en zo?
Verveling is echt slecht voor me... hallo mini snickers en kitkats.. here i come !
pi_56729278
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:58 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben nu ook met mn grootste hobby bezig: tijdschriften lezen Heb de Viva en de Flair al uit en ga zo met de Yes beginnen en daarna nog de VI en dan heb ik mn wekelijkse tijdschriftenrondje weer klaar Lekker ontspannen vind ik dat

Vanavond met eten doe ik lekker makkelijk, groentensoep met brood En aangezien ik vanmiddag na al dat schoonmaken vond dat ik wel een Subway-broodje had verdiend, lijkt het me ook best verstandig om dan vanavond geen zware maaltijd te eten, maar gewoon een paar kommen soep
O ik heb nog een stapel met meer dan 30 modebladen liggen
goed idee zeg
pi_56729524
Toch maar een broodje gegeten nu omdat ik waarschijnlijk pas rond 8 uur zal eten
pi_56729748
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:51 schreef conleche het volgende:
Zo'n kaartje (of eigenlijk was het een roos) heb ik wel eens gekregen, en ik kan je vertellen dat ik het níet leuk vond ... ik zag die jongen niet zitten, en durfde hem dat niet te zeggen, gedaan alsof ik de afzender niet wist dus, arme jongen ... voor de rest is Valentijn behoorlijk klef en romantisch en nix voor mij

Kadootjes kopen doe ik eigenlijk ook niet veel, vind het leuker om mn vriend ergens mee naartoe te nemen . Hij koopt ook geen kadootjes, weet nooit wat ie moet kiezen haha.
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Bij chicolate kan ik me niet echt een beeld vormene... Wel de hele tijd gala jurken e.d. maar ze haaaat wel dat soort kleren en loopt in skate kleren rond dus dat past niet helemaal in mn hoofd
Haha ... en als je die jurk nou uit je hoofd laat, lukt het dan wel? Want dat is een eenmalige uitzondering geweest, sindsdien heb ik geen jurk meer aangehad en het zal ook nog wel even duren ghehe. Ik draag gewoon altijd wijde broeken, hou van sporten en ben meer jongen dan meisje. Zo, mijn beeld van mezelf . Het beeld dat ik van de meeste mensen hier heb klopt wel ongeveer ... als ik de foto's zie enzo ... of dat komt doordat ik me nooit een beeld van iemands uiterlijk maak tot ik de foto zie .
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:32:56 #190
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56729837
Vorig jaar was er zo'n man/vrouw test op tv... ging ik met een vriendin op internet die test doen en zij was eerst... was ze ongeveer 56% vrouw, ik haar uitlachen natuurlijk en zeggen dat ze net een vent is. Toen deed ik die test, 76% vrouw WTF dacht ik toen, ik ben juist superstoer
Net ook een smsje gekregen volgens mij van vrienden dus gewoon: "ja, lijkt me leuk... maar ik denk het niet" teruggestuurt
De ananas even met een klein beetje water in de blender gegooit en straks maar met m'n moeder opdrinken lekker hoor Misschien moet ik vanavond nog werken... leuk chocoladefondue maken voor al die stelletjes
Bernie en ik zijn tof.
pi_56730041
Die test heb ik ook gedaan ... of je hersens mannelijk of vrouwelijk waren ofzo toch? Van de BBC ... ik had volgens die test een enorm hoge testosteron (iets met te lange ringvingers en manier van dingen zien) en was voor 75% man ... ik ben mannelijker dan mijn vriend ... moesten mn vrienden allemaal heel erg hard om lachen, enige reden dat ik nog vrouwelijk was, was namelijk doordat ik de plaatsen van voorwerpen kon onthouden, en dat lijkt me meer iets van een goed geheugen hebben ...

Ananas
pi_56730342
bij die bbc test had je
vrouw.....50......0.......50.......man
en hier zat ik...............^
pi_56730631
Ik ben volgens mij helemaal niet mannelijk . Ik kan snel iets vinden in een volle koelkast of rommelige la, maar kan de weg nooit vinden op een kaart. Ik snap hints, en ik lees lichaamstaal en signalen, en ik houd niet van bier en boeren .

Verder snap ik echt helemal niks meer van mijn lijf. Ik heb vanmorgen ontbeten met een banaan, en de rest van de dag heb ik helemaal nog geen trek gehad. Wel geluncht, maar meer omdat het "moest" dan omdat ik er echt zin in had, en dan nog maar 1 broodje. Echt raar, ik heb nog steeds geen trek maar voel me wel kiplekker..
pi_56730765
AAAARGH!! Klote k..tcomputer, ben ik net een half uur bezig met een hartstikke ingewikkelde factuur met duizend berekeningen, nummers en verschillende BTW schalen, was allang 5 uur geweest, maar ik dacht: kom ik maak hem nog ff lekker af. Wil ik hem uitprinten: houdt dat stomme Word ermee op. Bill Gates: ik ga je sewen!! Alles weg.
pi_56730793
Mensen die geen automatic save aan hebben staan

Kijk ff in je temp file staat ie nog wel
pi_56730801
Autokopie? Herstelbestand? Back-up?
pi_56730892
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mensen die geen automatic save aan hebben staan

Kijk ff in je temp file staat ie nog wel
Ik ben ook een schilder, die horen niks te weten van automatisch saven

Ik ga es kijken waar ik dat heb; temp files
pi_56730942
Dit doet me denken aan die aflevering van Sex and the city
pi_56731080
Ik zie dat niet hoor, temp files. Ik ga naar huis.
pi_56731149
hm.. dunno.. vraag t dan maar aan een slim persoon
en niet word gewoon opstarten dan schrijft ie 't nieuwe over je ding heen !
pi_56731197
Hhmmm, groentensoep ziet er volgens mij heel anders uit dan de plate schnitzel met patat en rauwkost van de snackbar die hier voor me staat

Liep in de stad, had honger en kreeg opeens zo'n zin in patat

Echt al heel lang niet gehad, en nu dus opeens zo'n zin in

Die groentensoep morgen maar als lunch opeten dan...
pi_56731252
ja, nu heb ik ook zin in patat. met mayo. en een kaassouffle.
.
Tap tap tap
pi_56731320
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:46 schreef CherryLips het volgende:
ja, nu heb ik ook zin in patat. met mayo. en een kaassouffle.
.
nee joh, al dat vet heb je geen zin in
gewoon lekker een voedzame maaltijd
pi_56731465
Wij hebben kipschnitzel, boontjes en aardappels
Hoe burgerlijk

De aardappels in partjes, eerst gekookt en daarna nog even een kwartiertje in de oven met paprika poeder er over . Calorietechnisch net zo als gekookte aardappelen, maar véél lekkerder
pi_56731496
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:57 schreef freecell het volgende:
Wij hebben kipschnitzel, boontjes en aardappels
Hoe burgerlijk

De aardappels in partjes, eerst gekookt en daarna nog even een kwartiertje in de oven met paprika poeder er over . Calorietechnisch net zo als gekookte aardappelen, maar véél lekkerder
paprikapoeder?
doen ze dat ook weleens over de patat in sommige restaurants/pubs?
Tap tap tap
pi_56731603
Ik sta trouwens ingeschreven op Relatieplanet en daar moet je je postuur, lengte en gewicht opgeven. Slaat eigenlijk nergens op, gaat niemand wat aan, maar ik vind het ook fijn om te weten hoe de gozers eruitzien, dus ach.
Ik invullen dat in volslank ben. Oké, ik ben niet dik, maar slank ben ik ook niet. Als ik ga zitten, zit m'n 'pens' me gewoon in de weg (ik ben echt een appeltje). Het moet daar gewoon even wat minder.
Kreeg ik een berichtje van iemand die zei dat m'n opgegeven postuur niet klopte met m'n BMI en: "Dus jezelf niet zo naar beneden halen. Is nergens voor nodig. Je bent een mooie meid om te zien. "

.
Wel lief, maar BMI is iets anders dan je vetpercentage, toch?
Tap tap tap
pi_56731649
met een bmi van onder de 21 kan je echt niet volslank zijn hoor
pi_56731667
maar wat is volslank dan precies? er moet dan nog een gradatie komen tussen slank en volslank. Semislank?
Tap tap tap
pi_56731697
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:07 schreef CherryLips het volgende:
maar wat is volslank dan precies? er moet dan nog een gradatie komen tussen slank en volslank. Semislank?
wat volslank is is ook niet duidelijk
maar als jij jezelf volslank vind wat vind je dan iemand met een bmi van 25?
pi_56731748
het ligt ook aan de bouw. ik ben fragiel gebouwd.
Tap tap tap
pi_56731782
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:10 schreef CherryLips het volgende:
het ligt ook aan de bouw. ik ben fragiel gebouwd.
dat is waar
maar je doet jezelf echt te kort om jezelf volslank te noemen, je bent gewoon slank
pi_56731847
ok, dan verander ik dat .
Tap tap tap
pi_56733481
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Volslank is eigenlijk gewoon een eufemisme voor "te dik" dus met een BMI van onder de 25 ben je sowieso niet volslank.
Je kan jezelf prima slank noemen hoor
pi_56736324
goedenavond
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gezwommen

voor het eerst in jaren weer baantjes getrokken met de 'beginners van de gevorderden' en ik ben het nog niet verleerd had al met de gevorderden mee mogen zwemmen, maar wist niet wat dat precies inhield, maar al snel bleek dat ik daar gewoon bij hoorde, ookal had ik in geen jaren meer een druppel chloorwater gezien

Zwemslagen gingen weer als van ouds, en nu alleen nog de conditie weer opbouwen heerlijk ben weer helemaal verknocht
Ja doei.
pi_56737525
quote:
Jonge kinderen willen slanker zijn
Uitgegeven: 14 februari 2008 13:08

Veel kinderen tussen de 7 en 10 jaar oud willen dunner zijn, terwijl zij een normaal gewicht hebben. Meisjes hebben hier vaker last van dan jongens.

Een op de tien kinderen in die leeftijdsgroep is zelfs bewust bezig met eten: zij eten liever geen dingen waar ze dik van kunnen worden. Dat blijkt uit onderzoek onder vijfhonderd basisschoolkinderen in oost en zuidoost Nederland.

Een kwart van de kinderen met een gezond gewicht wil graag dunner zijn. Slechts 8 procent gaf aan dat zij nooit lijnt. Het gros van de ondervraagde kinderen was zich bewust van zijn of haar figuur en wat anderen daarvan vinden.

De meeste kinderen die zich druk maakten om hun lijn en hun voeding hadden een moeder die dat ook deed. Een op de vijf moeders was, volgens het kind, aan het lijnen. Dit gedrag slaat over op het zelfbeeld van het kind, denkt de onderzoekster.

De onderzoekster is orthopedagoog bij het UMC St Radboud in Nijmegen

www.nu.nl.
Damn, tussen de 7 en de 10 jaar en dan al dunner willen zijn en lijnen, echt een trieste ontwikkeling dit
pi_56737568
Vandaag gegeten:

Ontbijt: 2 volkoren crackers met filet A.

Lunch: sushi

Tussendoor: cup a soup (speciale editie met paprika, tomaat en mozzarella)
Tussendoor: 1 wodka met 1 volkoren cracker met filet A.

Diner: gegrild tartaartje met 100 gram ovenfrites en een grote bak sla met ui en tomaat en balsamico/olijfoliedressing. Toetje decafé met 2 time out granen biscuitjes.

Tussendoor: 250 gram ananas

calorieen: ± 1200 cal.

Denk dat ik zo nog een glas met Vifit framboos neem, want ik zie dat ik nog helemaal geen zuivel heb gehad.
pi_56737661
Vandaag een 'date' gehad met een vriendin, lekker uit eten en filmpje pakken, was erg gezellig ook nog haagendasz op we vonden dat we dat wel weer eens mochten. Leuke dag dus, alleen kwam ik thuis...zag ik dat na maandenlang prutsen met mijn laptop die steeds uitviel, hij nu het loodje heeft gelegd..R.I.P

Er staat hier dus wel nog een oude computer, maar op mijn laptop staat ALLES. Muziek, foto's, dingen voor school...en ik heb natuurlijk ook geen back up gemaakt. Dat stomme ding was mn eerste grote aankoop en heeft me 1000 euro gekost, afzetters Tip: koop NOOIT een computer van Packard Bell.

Nouja morgen maar gelijk even naar de computerdokter, ik hoop dat ie nog in leven te krijgen is. Ik ben ook maar een arme student, en ik kan niet zonder mijn laptop. Maargoed nu maar een keer wat vroeger gaan slapen, slaap lekker iedereen
pi_56737662
Vista sucks!!! (dat moest er even uit ) ... eindelijk het profielwerkstuk af, alleen nog even printen ... doet de printer het niet, stopt er steeds na een paar blaadjes al mee ... uiteindelijk printer aangesloten op een andere computer, met XP ipv Vista ... ging perfect ... Geweldige ontwikkeling hoor, dat Vista, draaide bijna door toen ik merkte dat mijn pak papier van 73 pagina's misschien op school geprint moest worden ...

Maar het is dus af . Weer de hele avond eraan gewerkt, en het ligt nu naast me te liggen ... veel te dik pakket voor een leitzmapje eigenlijk, eens bedenken wat we daarmee gaan doen ... en nu ga ik echt heerlijk slapen

83 uur, zit 3 uur over de norm, en dan moeten we nog een presentatie geven over een maandje, dus kom er totaal iets van 10 uur over ... hmmm was te verwachten eigenlijk
pi_56737791
profielwerstuk heb ik niet echt veel tijd ingestoken

en er een voldoende op gehad.. stond er op mijn diploma "GOED" nah, ook goed

zo maar eens slapen, nadat ik nog wat opdrachten heb gemaakt truste allen!
Ja doei.
pi_56737845
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Damn, tussen de 7 en de 10 jaar en dan al dunner willen zijn en lijnen, echt een trieste ontwikkeling dit
Ik kan me herinneren dat ik als kind er ook al mee bezig was Ik vond echt héél gauw iemand dik. Vooral volwassenen. Het referentiekader van een kind is natuurlijk ook veelal andere kinderen en die zijn recht, zonder heupen en andere rondingen dus voor mij was alles met een heup dik . Vandaar ook waarschijnlijk dat veel jongens op Fok! ons maar dikke zeugen vinden: die zijn ook de kinderschoenen nog niet ontgroeid
pi_56738161
Mensen die geen back ups maken
Ik gebruik m'n ipod als exterene HD en alles staat ook nog es op de servers en er is nog *ergens* een back up
pi_56738189
Heb lekker getrained Ging alleen wel bijna KO
pi_56738301
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mensen die geen back ups maken
Ik gebruik m'n ipod als exterene HD en alles staat ook nog es op de servers en er is nog *ergens* een back up
Dus, die factuur van vanmiddag, die typte ik over een oude factuur heen, zodat ik de opmaak kan gebruiken en dan doe ik op het einde: "save as" ipv "save" zodat de oude factuur ook nog intact blijft. Slechte gewoonte, I know, voortaan dupliceer ik 'm eerst wel even. Ik heb op m'n externe harde schijf wel veel staan, foto's en muziek en zo, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dat veel te weinig bijhoud.....O en ik werk op een Apple, dus dat is ook weer anders dan een PC, hoewel ik denk dat Word wel hetzelfde zal zijn daar dat ook van ome Bill is...
pi_56738491
anders maak je een template

En ik heb al sinds altijd een apple en daar is alles juist makkelijker

ZEG DAN METEEN DAT JE OP EEN APPLE ZIT GVD *KRIJG INGEVING*

nou ik kan mijn temp ook ff niet terug vinden maar ik vraag 't morgen wel aan mn papa die weet dat wel
pi_56738568
Conleche:
zet autosave aan
word > preference > save > autosave hokje aanvinken, every 5 minutes

pi_56738692
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
anders maak je een template

En ik heb al sinds altijd een apple en daar is alles juist makkelijker

ZEG DAN METEEN DAT JE OP EEN APPLE ZIT GVD *KRIJG INGEVING*

nou ik kan mijn temp ook ff niet terug vinden maar ik vraag 't morgen wel aan mn papa die weet dat wel
Ik denk dat ik morgenochtend als ik nog fris en wel ben, die factuur gewoon netjes ga overdoen (want ik denk echt dattie foetsie is, de oude is er namelijk nog wel....) en dan wel als een gek telkens op appeltje s drukken. Ik heb ook al vanaf 1998 een apple, eerst een paarse imac, toen nog een 2e hands transparante donkergrijze imac en nu een witte imac. Op het werk hebben we de Alu imac en meneer C. heeft de G5 powermac. Over het algemeen vind ik het ook veel fijner hoor! (mijn imac is ook nog een powermac en die is eigenlijk fijner dan die met Intell die op het werk staat, het beeldscherm is iig veel beter). Ze hebben allebei wel een heel slank postuur
pi_56738785
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Conleche:
zet autosave aan
word > preference > save > autosave hokje aanvinken, every 5 minutes

Allrighty, zal dat morgen doen; maar dan mag ik NIET VERGETEN om eerst te dupliceren, anders ben ik m'n oude factuur weer kwijt.....

Damn, ik heb een secretaresse nodig
pi_56738906
ik heb een donkerblauwe imac.. 2e serie
en hier staan een grijze en een blauwe vierkante kast.. en een mac mini.. en een powerbook en nog heul veul andere want mn papa doet iets met computers
wil zelf graag een laptop.. uiteraard.. van apple
ik heb vanaf 1991 m'n eigen mac
pi_56738936
hmm.. je hebt ook zo iets van
track changes/highlight changes.. dunno.... als 't helpt
maar ik ga slapen
pi_56741219
ik houd van mijn weegschaal
ok... vandaag dan

goedemorgen!

bijna weekend
Ja doei.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 07:49:53 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56741384
Goedemorgen .

Ik was eerder ( ), maar ik heb eerst even gedoucht, gegeten en m'n ouders gemaild. Moet over een half uurtje weg, weer naar Veendam. En dan mag ik de rest van de middag fijn alle resultaten in de computer gaan zetten. Wil ik per se vandaag af hebben, want dan kan ik morgen even relaxen. Zondag zijn er nog 20 bladzijden statistiek die door mij gelezen willen worden en ik moet nog een toetsje maken om mijn kennis van het eerste hoofdstuk te toetsen. Mijn ouders komen zondagavond eten en Boer zoekt vrouw kijken . Vanavond ga ik met Mark en z'n pa uit eten en naar de film (No country for old men, ik heb hem al gezien, maar wel met keislechte subs, dus er is niet heel veel blijven hangen).
Niet meer actief op Fok!
pi_56741638
en op 't werk aangekomen

*gaap*

écht geen zin vandaag misschien ook/vooral door de onzekerheid die ik nu heb over m'n uren
Hele dag doorkomen... en dan was ook nog m'n yoghurt op, dus moest ik maar twee bammetjes in de bus oppeuzelen.. Was wel blij dat ik met de bus was was erg koud namelijk buiten

de weegschaal gaf mij vandaag een bijna onder de 80 aan dat betekent dat ik al mee dan 6 kilo kwijt ben sinds 1 januari
Doei.
pi_56742189
Goeie morgen allemaal!

ik heb schandalig ontbeten! we hadden nog wat appelgebak in huis... en nou ja, nu dus niet meer Maar het was heerlijk en ik hoef voorlopig ook geen tussendoortje.

wel weer n slechte update gedaan, een kilo erbij... had eigenlijk nog wel wat meer verwacht, maar nu moet ik dus weer fanatiek gaan beginnen.

@ ewelina > mooi dat ik dat weet, kom ik volgende keer ook ff vooraan zitten (wel pas over n week, want volgende week ben ik lekker vakantie aan t vieren!) (allemaal ff duimen voor mooi weer, want ik ga naar texel en de ardennen)
pi_56742270
Je bent nu dus famatiek begonnen met appeltaart?
Wel lekker trouwens!

Ik zit hier nog aan de morgenthee. Ik wacht altijd even een uurtje voor ik aan mn ontbijt begin
pi_56742812
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef freecell het volgende:
Wel lekker trouwens!

Ik zit hier nog aan de morgenthee. Ik wacht altijd even een uurtje voor ik aan mn ontbijt begin
Waarom wacht je?
pi_56743012
Mogge! Ik dacht om eens wat variatie in het ontbijt te brengen en zit nu aan een appel en een sinaasappel.
Dat ga ik voor de zomer bewaren. Ik heb het er nl. niet warmer van gekregen.
pi_56743064
Mogge!

Heb gisteren nog eens bekeken en eigenlijk is m'n haar meer een soort bobkapsel. Maar ik kom er wel overheen.
Gisteren gevulde aubergine gegeten, was erg lekker en een hoop gestudeerd. Moet vandaag ook weer en het hele weekend en dan is woensdag m'n laatste reguliere tentamen!
Ontbijt was boterhammen: 1 pindakaas, 1 hagelslag. Morgen ga ik hardlopen want ik moet nu handtekeningen verzamelen !
pi_56743642
Goeiemorgen

Naja, laat dat goed maar weg, werd door mn broer wakker gebeld dat mn moeder in een zware psychose zit en waarschijnlijk vanmiddag nog wordt opgenomen.

Ik ken betere manieren om wakker te worden...

Denk ook niet dat er wat van mn eetplannen van vandaag gaat terugt komen, ik zie wel hoe het allemaal gaat, en waar het allemaal eindigt
pi_56743916
sterkte Sylvana

het zit je ook niet mee he?
Doei.
pi_56744231
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:42 schreef omearos het volgende:

[..]

Waarom wacht je?
Omdat ik hélemaal geen zin heb in eten als ik net wakker word en een uurtje later wel
pi_56744616
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:22 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Naja, laat dat goed maar weg, werd door mn broer wakker gebeld dat mn moeder in een zware psychose zit en waarschijnlijk vanmiddag nog wordt opgenomen.

Ik ken betere manieren om wakker te worden...

Denk ook niet dat er wat van mn eetplannen van vandaag gaat terugt komen, ik zie wel hoe het allemaal gaat, en waar het allemaal eindigt
sterkte..
pi_56745399
Sylvana, sterkte ermee! Wat een pech allemaal...

Heb eindelijk m'n onderzoeksvoorstel ingediend bij het DCO. Nu nog waarschijnlijk een maand wachten of het goedgekeurd gaat worden (eigenlijk wil ik wel binnen een maand beginnen, maar goed , dat doe ik dan gewoon stiekem . Het lijkt me niet dat dit afgekeurd gaat worden...). Maar nu heb ik weer vooral zin om me daarop voor te bereiden, terwijl ik eigenlijk m'n tentamen moet leren, dus dat schiet niet zo goed op.
pi_56745556
Omg die banner Joran quotes op JOUW mobiel
pi_56746209
Ik sta alweer 2 weken stil. Maar goed, ik kom ook niet aan! Ik merk dat als ik het heel druk heb, ik niet meer let op wat ik eet. Niet dat alle remmen los gaan, maar k zit er niet meer bovenop. En dat merk ik dus meteen: ik val niet meer af.
pi_56746336
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Omdat ik hélemaal geen zin heb in eten als ik net wakker word en een uurtje later wel
Dat gevoel ken ik, heb ik zelfs als ik in slaap ben gevallen op de bank oid en maar kort heb geslapen. Wat ik wel wegkrijg is iets als brinta of cereal, dus dat is mijn ontbijt als ik weinig tijd heb (ik ga niet extra vroeg opstaan als ik om 8 uur de deur uit moet )

Sterkte Sylvana
pi_56746671
Ik heb net een overheerlijke geroosterde snee brood op, besmeerd met zure light mayo (uit Frankrijk) en sambal badjak. En daarna belegd met avocado, ui en tomaat. Daarover wat "pittige peper" (kruidenpeper uit een zilveren blikje van de AH excellent) en een beetje zout. Echt erg aan te raden. Ik mag nog zo'n snee brood, maar wacht er maar even mee, anders heb ik om half 1 m'n lunch al op

Sylvana: hoeveel pech kan een mens hebben zeg!
pi_56746697
heb trek... maar ga pas over half uur met pauze spreiden die handel..

en hard aan de studie in de pauze
Doei.
pi_56747413
Sterkte Sylvana!
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef freecell het volgende:
Wel lekker trouwens!

Haha, ach, er zit fruit in (er stond precies nog 1 grote punt me aan te staren... anders ha dik m vast tussendoor genomen)
nee, was eigenlijk van plan vanmiddag weer fanatiek te gaan doen, maar had al met wat vrienden afgesproken die zuurkool burger te gaan halen bij de mac, dus das n btje kansloos!
(maar straks wel lekker hardlopen om t te compenseren)
pi_56747707
O: noten musli met volle turkse yoghurt
T: 2 crackers hagelslag met dieet boter
L: volle turkse yoghurt met druiven

en zo nog wat crackers met krabsalade

zijn 12 druiven gelijk aan 1 stuk fruit?
pi_56748773
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik sta alweer 2 weken stil. Maar goed, ik kom ook niet aan! Ik merk dat als ik het heel druk heb, ik niet meer let op wat ik eet. Niet dat alle remmen los gaan, maar k zit er niet meer bovenop. En dat merk ik dus meteen: ik val niet meer af.
Dat heb ik precies zo - als ik een dag aan het werk ben, dus op school, ren je van hot naar her, altijd wel iets te doen, bijna geen rustpunten. Dan kan ik simpelweg niet meer de hele tijd denken aan wat ik mag en wat ik al heb gehad. Ik sta ook stil nu, op 75,2, gelukkig is er deze week nog niets bijgekomen. Wat ik wel doe is dat ik dan de 'rustige' dagen (in mijn geval vrijdag, zondag en maandag) gebruik om gezond te eten, omdat ik dan weer genoeg rust om me heen en in m'n hoofd heb om erop te letten.

Vandaag dus lekker ontbeten met fruitsalade (kiwi, druiven, sinaasappel) en koffie verkeerd met magere melk. Net geluncht met een bruin pistoletje filet americain en twee geroosterde gele paprika's .

Heb wel de hele dag al hoofdpijn en een dikke keel, dus ik vrees voor een opkomende verkoudheid, bleh.
pi_56749039
Thnx iedereen

Ze heeft nu medicijnen, daarvan is ze wel wat rustiger geworden, maar ze zit nog steeds in de psychose. Huisarts is langsgeweest, maar toen was ze dus net rustig, en vindt ze het niet nodig om haar op te laten nemen. Maarja, dat vond ze vorig jaar ook niet toen mn vader een hersenbloeding had gehad, wat achteraf dus minder erg had kunnen worden als hij wel gelijk was opgenomen, dus beetje jammer dit :S

Wel is ze aangemeld voor de crisisdienst, dus als ze toch weer hysterisch wordt of gekke dingen gaat doen in der psychose, dan kan dat nummer gebeld worden en dan komen ze haar zonder pardon ophalen. Dus het is gewoon maar even afwachten hoe het verder gaat....

Net toch maar een pan groentensoep gemaakt, moet toch wat eten, al heb ik geen honger, maarja...
pi_56749185
Och jeetje, Sylvana, wat een moeilijke situatie zeg! Ben jij nu thuis bij de moeder? Kan me voorstellen dat je geen honger hebt, maar probeer toch wat te eten, om niet in te storten.

Heel veel sterkte ermee meis.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:26:23 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56749459
@ Sylvana: Wat Conleche zegt dus.
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef conleche het volgende:
Ik ben weer terug uit Veendam. Volgens mij ben ik straks als ik aan het werk ben héél snel overspannen. Niet normaal hoeveel werk ik nu verzet en ik gun mezelf ook geen momentje rust hč... .
Ga nu op het balkon zitten om nog wat dingetjes in te vullen en dan mag ik weer achter Excel.
Net even gegeten. Was aan de late kant vanochtend, dus vergeten om fruit mee te nemen. Which means dat ik om 7:30 yoghurt met banaan gehad heb en pas zonet heb geluncht (en een paar minisnickers op school om de honger te stillen ).

En Conleche: zoals PF al zei kun je ook een template maken. Dan vink je het hokje 'Alleen lezen' aan, dan kan het bestand niet gesaved worden onder dezelfde naam en vraagt 'ie dus hoe je wilt opslaan.

Verder vind ik Vista ook maar kut. Ik heb XP op mijn pc en Vista op mijn laptop, maar heel vaak werken progjes hier niet goed. Gelukkig heb ik altijd mijn pc nog, als het nodig is en Mark heeft ook XP .

Ik heb trouwens een prachtige cd ontdekt. Hij duurt maar een half uurtje ofzo, maar hij is zó mooi. Namelijk de soundtrack van 'Into the wild' uitgevoerd door Eddie Vedder. Wat een prachtstem heeft die man en wat een prachtliedjes. Bepaalde liedjes zijn echt heel deprimerend, maar ze hebben zo'n aantrekkingskracht op mij dat ik ze blijf luisteren.

Nu ga ik buiten zitten dus. Hopelijk is het niet te fris .
Niet meer actief op Fok!
pi_56749768
Zo, ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om foto's te kunnen uploaden.
Deze zijn van vakantie 2006. In mei hadden we toen een hittegolf, ik was spontaan in 3 weken tidj 6 kilo afgevallen. Dat was best leuk op vakantie gaan toen!
Inmiddels zijn die 6 kilo er alweer bij plus nog 2 extra op dit moment. Daar staat wel tegenover dat ik nu een stuk gespierder ben door het sporten.

Ik ben dus de rechter hier:

Spoilers!
pi_56749800
ik dacht dat jij een man was !
Doei.
pi_56750003
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:
ik dacht dat jij een man was !
Lol, niet echt zoals je ziet!
Spoilers!
pi_56751450
Dacht ik ook
pi_56751674
Dus ... ik ook hier even. Vriend ligt ziekjes op bed, dus computer ik wat.

Vandaag erg erg laat uit bed gekomen en heb vandaag tot nu toe niet meer gegeten dan een kapje met ossenworst en een extra grote bak cruesli balans. Had honger, magoed, het is maar cruesli.

Straks even wii-en voordat er naar de supermarkt gegaan moet worden. Verder helemaal niets bijzonders te melden, dus hierblijft het even bij!

Sterkte SYlvana
pi_56751789
oja als dit icoontje er staat dan kun je zien dat he teen meisje is
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2008 @ 16:07:58 #260
70532 loveli
N
pi_56751864
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja als dit [ afbeelding ] icoontje er staat dan kun je zien dat he teen meisje is
Beetje off-topic, maar mijn browser slikt niet elke lay-out van Fok en die icoontjes kan ik ook niet zien.
crap in = crap out
pi_56752233
oh ja dat wist ik éigenljik wel, stiekem maar ik kijk er gewoon nooit naar
Doei.
pi_56753320
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om foto's te kunnen uploaden.
Deze zijn van vakantie 2006. In mei hadden we toen een hittegolf, ik was spontaan in 3 weken tidj 6 kilo afgevallen. Dat was best leuk op vakantie gaan toen!
Inmiddels zijn die 6 kilo er alweer bij plus nog 2 extra op dit moment. Daar staat wel tegenover dat ik nu een stuk gespierder ben door het sporten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben dus de rechter hier:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik krijg echt zin in de zomer als ik jouw foto's zo zie!!
pi_56753834
vanavond zwemmen
heb er zin in
pi_56754018
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vanavond zwemmen
heb er zin in
Ik ga vanavond met 2 vriendinnetjes die ik al 20 (!) jaar ken Japans eten. Heb er ook zin in!

(stug het vriendinnetjes blijven noemen hč )
pi_56754556
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef conleche het volgende:
Dat dus Sterke meid ...

PWS ingeleverd en docent die de opmerking maakte "volgens mij kunnen jullie hier met recht trots op zijn" . Voor de rest gaat vandaag waardeloos ... ik heb mn motoriek niet onder controle, laat de hele tijd spullen vallen (dag begon met mn perforator kapot te laten vallen, vóór we de gaatjes gemaakt hadden) en een geleende brooddoos is nu ook behoorlijk gebarsten. Fijn . Voor de rest heel erg moe, benen bijna niet op kunnen tillen ... ga dus maar niet sporten vanavond, veel te gevaarlijk voor andere mensen (kan niet mikken en schop dus zo iemand gewond) en ben er zelf veel te moe voor.

Vriend heeft besloten met mij naar de bios te willen, dus dat gaan we meteen maar doen vanavond, beetje vieren dat het PWS ein-de-lijk voorbij is . Heb er echt zo'n zin in, lekker een avondje ontspannen samen . (en het was zijn idee, ook niet onbelangrijk, zo lief dat ie opeens zin heeft om samen weg te gaan)

Dag allemaal
pi_56754627
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat dus Sterke meid ...

PWS ingeleverd en docent die de opmerking maakte "volgens mij kunnen jullie hier met recht trots op zijn" . Voor de rest gaat vandaag waardeloos ... ik heb mn motoriek niet onder controle, laat de hele tijd spullen vallen (dag begon met mn perforator kapot te laten vallen, vóór we de gaatjes gemaakt hadden) en een geleende brooddoos is nu ook behoorlijk gebarsten. Fijn . Voor de rest heel erg moe, benen bijna niet op kunnen tillen ... ga dus maar niet sporten vanavond, veel te gevaarlijk voor andere mensen (kan niet mikken en schop dus zo iemand gewond) en ben er zelf veel te moe voor.

Vriend heeft besloten met mij naar de bios te willen, dus dat gaan we meteen maar doen vanavond, beetje vieren dat het PWS ein-de-lijk voorbij is . Heb er echt zo'n zin in, lekker een avondje ontspannen samen . (en het was zijn idee, ook niet onbelangrijk, zo lief dat ie opeens zin heeft om samen weg te gaan)

Dag allemaal
Veel plezier Chico!! (Ach, en wat is een kapotte perforator en broodtrommel nu in vergelijking met een docent die trots op je is en een vriendje die graag wat gezelligs met je gaat doen!)
pi_56756502
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef Bagel het volgende:

@ ewelina > mooi dat ik dat weet, kom ik volgende keer ook ff vooraan zitten (wel pas over n week, want volgende week ben ik lekker vakantie aan t vieren!) (allemaal ff duimen voor mooi weer, want ik ga naar texel en de ardennen)
Veel plezier op vakantie! Vergeet niet te leren voor de tussentoets van Overzicht 3

Sylvana, sterkte1

Zelf ben ikziek Vannacht alles eruit gekotst en nu heb ik flinke koorts Dieettechnisch ook niet echt fijn; ik eet bijna niks nu.... Hopen dat het snel over is. Gelukkig heb ik een heel lief vriendje die me vertroetelt, voor me kookt en boodschappen voor me doet
pi_56765896
goedemorgen
pi_56766374
Mogge!

Japans gisteren was lekker en heul gezellig. Weet wel direct weer waarom ik neiging heb tot mollig zijn en die 2 vriendinnen superslank zijn. (De 1 weegt onder de 50 en de ander net d'r boven, maar die is erg lang) We hadden nl. allemaal hapjes besteld waar we met z'n 3en van namen, Sushi, zeewiersalade, nog een soort salade, krokante kip, grote gefrituurde garnalen en nog een krokant hapje, weet niet wat er in zat. Ik vond álles lekker. Dus de gezonde, magere sushi en salade, maar ook de wat vettere andere hapjes. Terwijl zij wel de sushi en salade aten, hadden ze na 1 of 2 van die andere hapjes er genoeg van, want dat vonden ze vet. (wat reuze meeviel, want het was op de goede temperatuur gebakken, dus er was vrij weinig vet ingetrokken). Anyway; ik ben weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt

Nu net ontbeten met 2 geroosterde volkoren boterhammen met boter en frambozenjam (ik neem eigenlijk nooit meer boter op m'n brood, maar jam vind ik anders niet lekker. En wat is roomboter toch lekker )
  zaterdag 16 februari 2008 @ 10:08:08 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56766478
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 09:58 schreef conleche het volgende:
Mogge!

Japans gisteren was lekker en heul gezellig. Weet wel direct weer waarom ik neiging heb tot mollig zijn en die 2 vriendinnen superslank zijn. (De 1 weegt onder de 50 en de ander net d'r boven, maar die is erg lang) We hadden nl. allemaal hapjes besteld waar we met z'n 3en van namen, Sushi, zeewiersalade, nog een soort salade, krokante kip, grote gefrituurde garnalen en nog een krokant hapje, weet niet wat er in zat. Ik vond álles lekker. Dus de gezonde, magere sushi en salade, maar ook de wat vettere andere hapjes. Terwijl zij wel de sushi en salade aten, hadden ze na 1 of 2 van die andere hapjes er genoeg van, want dat vonden ze vet. (wat reuze meeviel, want het was op de goede temperatuur gebakken, dus er was vrij weinig vet ingetrokken). Anyway; ik ben weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt

Nu net ontbeten met 2 geroosterde volkoren boterhammen met boter en frambozenjam (ik neem eigenlijk nooit meer boter op m'n brood, maar jam vind ik anders niet lekker. En wat is roomboter toch lekker )
Met zulke vriendinnen zou ik niet eens vette hapjes meer dúrven te pakken.
Mijn zus hield mij vroeger, toen ik nog wat zwaarder was, ook altijd met argusogen in de gaten, zodat ze weer commentaar kon leveren op mijn eetgedrag op feestjes. Durfde toen amper een chipje te pakken en zodra zij naar de wc was meteen aanvallen hč . Nu kan ik alles eten wat ik wil, want ze let niet meer op me .

Gisteravond ook uit eten geweest dus. Nu ben ik een beetje ziekjes, want ik was niet zo warm aangekleed (zomerjas was toch nog een beetje te enthousiast). Moet nog 9 vragenlijsten in SPSS invoeren en dan ga ik lekker douchen en weekend vieren. Hopelijk kan ik straks op het balkon zitten lezen . Het zonnetje schijnt hier iig heerlijk .

En ik heb nog steeds een kruidenbotersmaak in m'n mond .
Niet meer actief op Fok!
pi_56766555
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 10:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met zulke vriendinnen zou ik niet eens vette hapjes meer dúrven te pakken.
Ja daag! Ik kan niet leven op 4 stukjes sushi en een hap zeewier!
pi_56766780
Ik + een vriendin kunnen echt superveel eten (wat we ook doen ) alleen zij is echt heel slank (want sport veel) en nja.. ik nu ik niet meer ALLES eet ook wel En dan was er altijd 1 vriendin die na 2 hapjes zei.. Ik zit vol... Maar die is nu gelukkig weer bijgetrokken
pi_56766835
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Nu écht bijna onder de 80 80,1 op de weegschaal zonet
en dan bijna iets met een 7x,x m'n einddoel komt dichterbij (70,0kg)

gisteren heerlijk gegeten bij mijn schoonzus. Die had een driegangenmenu voor ons gemaakt:

pittige tomatensoep met grote stukken tomaat vooraf
zelfgemaakte aardappelpuree met bosui en spekjes met gevulde paprika als hoofdgerecht
chocolade-ijs met heeeeeel veel chocolade als nagerecht

Heb van dat laatste maar een klein beetje genomen, maar mčn, wat was dát lekker! De rest ook overigens!

Een glaasje wijn, twee koppen koffie en een klein glaasje mangosap erbij, en dat was een heerlijke avond in Zwolle

ben zó blij met wat de weegschaal aangaf
Ja doei.
pi_56767194
Goeiemorgen!

Ik ben echt snotverkouden.. Voordeel daarvan is dat ik lekker eten toch niet proef, dus geen drang om te snoepen

Vanavond uit eten, want mijn moeder is jarig. Zie er niet zo tegenop, er is vast wel een gezonde keuze!
pi_56767511
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Veel plezier Chico!! (Ach, en wat is een kapotte perforator en broodtrommel nu in vergelijking met een docent die trots op je is en een vriendje die graag wat gezelligs met je gaat doen!)
En het woord Valentijn is niet een keer gevallen . Zijn eerst naar de AH gegaan, flesje water en zakje snoep gehaald ... aanrader: berries in love, van red band truly juicy. Ik vond ze superlekker . Alleen de zoute dropjes (of wat het ook waren) tussendoor waren wat minder, die pluk ik de volgende keer er vantevoren tussenuit (vriend vond die ook niet lekker, af en toe hoorde je opeens 'fuck', dan had een van ons weer een dropje te pakken) ... maar het was echt supergezellig en leuk samen .

Zo, kamer opruimen, naar de stad om shampoo te kopen en douchen ... daarna kan ik gaan beginnen aan mijn herkansingen ... echt uitrusten zit er voor de vakantie niet in vrees ik .

@MoBlo:
pi_56767590
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Veel plezier op vakantie! Vergeet niet te leren voor de tussentoets van Overzicht 3

Sylvana, sterkte1

Zelf ben ikziek Vannacht alles eruit gekotst en nu heb ik flinke koorts Dieettechnisch ook niet echt fijn; ik eet bijna niks nu.... Hopen dat het snel over is. Gelukkig heb ik een heel lief vriendje die me vertroetelt, voor me kookt en boodschappen voor me doet
Beterschap! en dat leren is moeilijk te vergeten met al die malle studiegenootjes die de hele middag over de inhoud van de hoorcollege´s kletsen
Donderdag de 28e kom ik trouwens weer naar t HC van overzicht 3... denk dat ik maar n keertje n btje vooraan ga zitten om n mede fokster te spotten

Gister ben ik niet met de trein naar mn vriendinnetjes bij de mac gegaan, maar met de fiets! (ongeveer 25 km, dus dat appelgebakje hoef ik me niet meer schuldig over te voelen)
vandaag weer lekker hardlopen en vanavond krijg ik te horen of ik n contract verlenging krijg... hoop t wel, want ik heb best n lekker baantje.

@ sylvana > hoe gaat t nu? (met je moeder én met jou, kan me voorstellen dat t niet makkelijk is!)
pi_56767639
Goeiemorgen!

Net ontbijtje op, nu aan de thee. Moet zometeen werken en daarvoor nog veel doen, maar nu nog ff ontspannen

Fijn voor je MoBlo Bij mij gaat er op het moment even niks vanaf, maargoed dat is beter dan aankomen.

Fijne dag verder iedereen!
pi_56767681
ik ben gewoon zó blij
en het is lekker weer dus zo even lopen naar het winkelcentrum, eten laten zakken, en dan Evy 18 lopen
Ja doei.
pi_56767737
MoBlo.. hoelang ben je? want je weegt 80kg toch? en je ziet er zo uit als in je fotoboek of zijn dat oude foto's?
pi_56767999
Lekker weer inderdaad! Ondanks dat we allebei snotverkouden zijn, staat hier toch de deur open naar het balkon
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:08:15 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56768118
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef freecell het volgende:
Lekker weer inderdaad! Ondanks dat we allebei snotverkouden zijn, staat hier toch de deur open naar het balkon
Hier niet, want ik heb twee katjes die elke open deur benutten om naar het balkon te ontsnappen .
Heb de neus al even buiten de deur gestoken en ondanks mijn nare hoestje ga ik toch even buiten zitten zo .
Nu aan het eten .

Korenlanders brood met light jam . Zo lekker, dat brood.
Niet meer actief op Fok!
pi_56768257
Ja, hier benut de poes het ook
Maar die mag wel op het balkon
pi_56768735
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
MoBlo.. hoelang ben je? want je weegt 80kg toch? en je ziet er zo uit als in je fotoboek of zijn dat oude foto's?
in mijn fobo (die foto's) zijn zelfs van 7 kilo geleden ik ben 1,75m
Ja doei.
pi_56769025
ik ga zoals altijd maar weer slank de lente in naja slank... mager
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_56771499
Heb vandaag de hele dag al honger. Zal wel door de kou komen, want hier in de galerie met de deuren open is het bibberen. Dus na m'n jamboterhammen heb ik nog gegeten:

1 geroosterde snee brood met filet A. en ui
1 geroosterde snee brood met Slankie smeerkaas
1 cup a soup speciale editie met paprika/tomaat en mozzarella
1 geroosterde snee brood met een saladetje van een 1/2 tomaat, stukjes komkommer en wat ui en een beetje lightmayo+peper en zout.

Nu heb ik alwéér trek. Heb vandaag al 5 sneeen brood op, dat zijn er 2 meer dan normaal en tis nog niet genoeg
pi_56772570
Hey dat heb ik ook, hele dag honger (en koud! terwijl de kachel aanstaat en ik mn dikste vest aanheb) ... heb dan ook een stuk meer dan gewoonlijk gegeten ... nu is het eindelijk een beetje voorbij en ben erg blij dat het avondeten vandaag nog even op zich laat wachten
pi_56773085
Goed, mijn plannen voor gezond eten vandaag hebben een verrassende wending genomen, vriendlief heeft spontaan Chinees besteld. Ook lekker natuurlijk, dus dan laat ik de lekkere hapjes die ik voor vanavond had maar voor wat ze zijn .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2008 17:13:05 ]
pi_56778899
Oke. Ben er niet trots op en het is al een tijd niet gebeurd, maar ik heb zonet 824 cal. aan bonbons gegeten.

Ben een beetje misselijk. 't waren er 9 (!)
pi_56778972
Waren ze wel lekker? (misselijk is dan weer wat minder, helaas heb ik dat niet na 9 stuks al, pas na een halve doos)
pi_56779184
Ik zou eigenlijk moeten doen, maar heb niet zoveel recht van spreken vandaag ...
pi_56779358
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:26 schreef Chicolate het volgende:
Waren ze wel lekker? (misselijk is dan weer wat minder, helaas heb ik dat niet na 9 stuks al, pas na een halve doos)
9 was de héle doos Het waren van die grote Belgische.

Ik had dus de hele dag al honger, nou das nu wel weg
pi_56779383
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten doen, maar heb niet zoveel recht van spreken vandaag ...
Wat heb jij gevroten dan?
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:48:01 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56779610
Ik heb ook geen recht van spreken, Conleche .
En ik ben ziekjes dus. Bleh . Ga nu even wat nieuwe eps van series downloaden (Lost enzo) en daar straks even naar kijken . Hopelijk ben ik morgen wat fitter. Moet dan nog wat aan de studie doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_56780270
agoss

nou ja, als ze maar lekker waren

is nu lekker sinaasappeltjes aan het persen voor me!
niet dat ik ziek ben ofzo, maar gewoon, omdat ik er trek in had en hij ook wel..

Vanmiddag lekker Evy 18 gelopen was lekker! En had prima nog een keer kunnen lopen was echt fit vandaag! Vanavond lekker toritlla's gegeten, en straks gaan we de flaptop aansluiten op de nieuwe breedbeeldTV en dan Juno kijken
Ja doei.
pi_56781211
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat heb jij gevroten dan?
Whehe ik weet het niet eens allemaal meer ... zo'n honger de hele dag ... maar onder andere paaseitjes, omdat mn ouders die gekocht hadden voor mij ... en m&m's ... en pizza ... en ijs (maar dat kreeg ik niet op, toen was ik ook misselijk ) ... Nja, zo'n beetje alles wat we met chocolade in huis hadden eigenlijk ... en stiekem even op weegschaal gaan staan ... dr is nog geen grammetje bij gekomen (zelfde avondgewicht als afgelopen dagen iig, en morgenochtend zie ik dat ding niet)

Daarom mag ik geen doen, want dan zou ik het bij mezelf ook moeten doen ...
pi_56781242
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Whehe ik weet het niet eens allemaal meer ... zo'n honger de hele dag ... maar onder andere paaseitjes, omdat mn ouders die gekocht hadden voor mij ... en m&m's ... en pizza ... en ijs (maar dat kreeg ik niet op, toen was ik ook misselijk ) ... Nja, zo'n beetje alles wat we met chocolade in huis hadden eigenlijk ... en stiekem even op weegschaal gaan staan ... dr is nog geen grammetje bij gekomen (zelfde avondgewicht als afgelopen dagen iig, en morgenochtend zie ik dat ding niet)

Daarom mag ik geen doen, want dan zou ik het bij mezelf ook moeten doen ...
Neuh, bij jezelf is het:
pi_56781327
Bij deze dan:

pi_56783467
Toch nog op het einde van de dag een Magnum.. En morgen verjaardag vieren, dus ook al taart. Maarja, het komt er allemaal niet zo snel aan bij mij.
pi_56783573
lijnen is stom
k ben nu 13 kilo afgevallen maar het duurt allemaal zo lang
maar goed we komen er wel
  zondag 17 februari 2008 @ 09:26:49 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56786498
goedemorgen.
Ik ben de eerste . Net even twee episodes van Lost gekeken. Nu ga ik m'n kamer opruimen en dan m'n statistiek bijwerken.

-edit- : oeh, was ik toch bijna weer degene geweest die het topic op slot gooide .
Niet meer actief op Fok!
pi_56787357
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

in mijn fobo (die foto's) zijn zelfs van 7 kilo geleden ik ben 1,75m
Ik vind je er wel dun uitzien! Ik ben ook 1.75 en als ik nu 87 kg = 25 kg meer zou wegen zou ik volgens mij echt vierkant zijn Hoe doe je dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')