NU GA JE VERDORIE HEEL SNEL NAAR DE SPORTSCHOOL FIETSEN! als je hard fietst krijg je t vanzelf warm en als je eenmaal bezig bent ben je blij dat je gegaan bentquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:18 schreef Jeipod het volgende:
wie schopt mij naar de sportschool trouwens ....
ik heb geen discipline vandaag, het is ijskoud buiten en dan hebk geen zin in fietsen
jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Hey ik sta in het lijstje
Miss S, wat leuk dat je het toch gevonden hebt!![]()
wat vet! mar hip hoppen is ook heel leuk hor, heb n keer 4 proeflessen gedaan (was n erg dure dansschool, dus ben heel aso na de proeflessen nooit meer terug gekomenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:30 schreef Miss_S het volgende:
ik heb trouwens besloten als deze cursus dansen niet doorgaat (Zoals vorige periode) dat ik dan ga buikdansen heb toch een school daar voor gevonden vlakbij
Hiphop/streetdance heeft ook zeker mijn eerste keuzequote:Op woensdag 13 februari 2008 15:34 schreef Bagel het volgende:
[..]
wat vet! mar hip hoppen is ook heel leuk hor, heb n keer 4 proeflessen gedaan (was n erg dure dansschool, dus ben heel aso na de proeflessen nooit meer terug gekomen)
Ja, dat leek me dus ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb het allebei gedaan, streetdance en buikdansen, maar als je echt gaat voor beweging als in afvallen zou ik toch voor streetdance gaan. Buikdansen is wel heel leuk, ik heb nog steeds zo'n buikketting met van die tringelende muntjes eraan (weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen).
Wij nemen altijd in verhouding iets minder boontjes dan op de verpakking staat. Dan goed lang laten staan (kwartiertje, twintig minuten) en dan is het toch zeer zeker niet mild! (En geen kip hier doorheen gooien, koop daar andere boemboe voorquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb gister die van de Conimex gehad, en die was idd niet echt pittig, zoals op het doosje stond, maar ik vond hem wel lekker
Vanavond restje Chinese Zoetzuur, en dan weer lekker zwemmenAl heb ik nog wel een beetje spierpijn van maandag nu, maar dat is vanavond wel over
Ik vind het zeker wel interessant om te zien hoe andere het doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
De Afvallerszo'n SBS6 lowlife programma
daar waag ik me écht niet aan.. vind het al erg toe te geven dat ik wel naar Wegmisbruikers kijk
helaas, te laat, heeft niet geholpen. Ben gaan simmen op de computer. Nu is het te laat om te sporten, hele sportschool bomvol mensen om dit tijdstip. Gaj elekker lopen, stap je af naar volgende apparaat, kan je 10 min wachten voor er ook maar iets vrij komt. Teveel rust, dus geen sportquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:27 schreef Bagel het volgende:
En dit... (even zoeken...) was de laatste post in t vorige topic.
[..]
NU GA JE VERDORIE HEEL SNEL NAAR DE SPORTSCHOOL FIETSEN! als je hard fietst krijg je t vanzelf warm en als je eenmaal bezig bent ben je blij dat je gegaan bent![]()
(hoop dat t werkt)
mn kamertje is weer netjes, de hond is uitgelaten en de boodschappen zijn gedaan... nu alleen nog wat leren en dan lekker verder klooien op de comp![]()
Erg leuk om die foto´s van iedereen te zien! Hoe zien jullie r nu dan uit?
Erg mooie foto! en je ziet er goed uitquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:06 schreef Jeipod het volgende:
[..]
helaas, te laat, heeft niet geholpen. Ben gaan simmen op de computer. Nu is het te laat om te sporten, hele sportschool bomvol mensen om dit tijdstip. Gaj elekker lopen, stap je af naar volgende apparaat, kan je 10 min wachten voor er ook maar iets vrij komt. Teveel rust, dus geen sport
Ik kijk morgen wel ofk iets actiefs kan doenben echt te lui ...
Ow en dit ben ik nu ongeveer, let niet teveel op mn hoofd, ik haat poseren (ow en stiekem hou ik mn buik wel btje in[ afbeelding ] )
Wat een leuk shirtje!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:06 schreef Jeipod het volgende:
[..]
helaas, te laat, heeft niet geholpen. Ben gaan simmen op de computer. Nu is het te laat om te sporten, hele sportschool bomvol mensen om dit tijdstip. Gaj elekker lopen, stap je af naar volgende apparaat, kan je 10 min wachten voor er ook maar iets vrij komt. Teveel rust, dus geen sport
Ik kijk morgen wel ofk iets actiefs kan doenben echt te lui ...
Ow en dit ben ik nu ongeveer, let niet teveel op mn hoofd, ik haat poseren (ow en stiekem hou ik mn buik wel btje in[ afbeelding ] )
Waarom wel snoep voor hun?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Door de stad gesjeest en alles gedaan wat ik moest doen. Nu liggen er drie zakken minimarsjes en minisnickers in m'n koelkast en daar moet ik vanaf blijven, want ze zijn voor de kiddo's die mee doen aan mijn onderzoek.
Ja, ik denk niet dat ze blij worden als ik appels ga uitdelen, denk je wel?quote:
Appel niet nee maar om meteen snoep te geven vind ik ook altijd jammerquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat ze blij worden als ik appels ga uitdelen, denk je wel?. En het zijn pubers. Ik ga eens opletten hoeveel meisjes een marsje of snickers afslaan
. Meer dan jongens, denk ik
.
Heb ik vandaag ook nog gedaan op m'n werkquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat ze blij worden als ik appels ga uitdelen, denk je wel?. En het zijn pubers. Ik ga eens opletten hoeveel meisjes een marsje of snickers afslaan
. Meer dan jongens, denk ik
.
Chips dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Appel niet nee maar om meteen snoep te geven vind ik ook altijd jammer
Moet toch wat hčquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Appel niet nee maar om meteen snoep te geven vind ik ook altijd jammer
Waarom moet je iets?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet toch wat hč.
Ik had op de uni eens een docent die ons een zakje chips gaf toen wij ons dossier kwamen inleveren. Dat vond ik dan weer best wel schools.
(en als je het weten wilt: ik sloeg het zakje af).
Ik doe inderdaad Geschiedenis maar dat Diamond boek ken ik niet. Voor welk vak is dat (heb een gedeelte van de propedeuse al) ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:15 schreef Bagel het volgende:
* Bagel Heeft n nieuwe computer een hele mooie met n plat schermpje![]()
Hey allemaal!
hier nog n universiteits fan, veeeeel lekkerder dan de middelbare school! Ik heb trouwens vanmid n gesprekje, want ik ga volgend jaar overstappen van geschiedenis naar psychologie![]()
er deed hier toch nog iemand geschiedenis? wat vind jij van dat Jared Diamond boek? (vind t t beste te doen tot nu toe)
´t lijnen gaat niet meer heel super, ik eet ´normaal´ en sport evenveel, maar er gaat gewoon ff niks meer vanaf! Ik ben nu weer aan t bijhouden wat ik allemaal eet en drink om te kijken wat ik nog kan missen.. Mag van mezelf sowieso nu nog maximaal 4 glazen alcohol per week drinken. (is een stukje minder dan mn normale gemiddelde de laatste tijd)
Met t sporten gaat t wel weer lekker, mn dikke blauwe voet ziet er alweer n stuk beter uit en ik heb alweer een paar keer n klein stukje hard gelopen.
Nu maar weer flink wat verbranden bij het opruimen van mn kamer(Dat gaat nog flink zwaar worden
denk dat ik maar begin met wat rek oefeningen en n warming up!)
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wél een gezichtsfoto:
[ afbeelding ]
Eens zien of Bagel me herkent
haha af en toe zelfs beetje oppassen, niet te ver naar voren gaan enzo (altijd zwarte top eronder hoor, anders kan het te erg wordenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
-edit- en Jeipod je hebt op die paarse top foto wel een heel mooi decolletee!
Zie fobo, dat is zo'n beetje nu tot een jaar geleden.......quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:45 schreef Jeipod het volgende:
[..]
haha af en toe zelfs beetje oppassen, niet te ver naar voren gaan enzo (altijd zwarte top eronder hoor, anders kan het te erg worden![]()
heb je geen foto van nu??ben nu wel benieuwd
nu eerst lasagne eten
Hier staat een 2 persoons jacuzziquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:00 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Oh, en ja Isabeau, we hebben een eigen whirlpool!Is echt de investering waard
Ik dacht dat ze een jongen was ook al had ze het volgens mij ook wel eens over jurkjes en zoquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Geinig, al die foto's. Van Conleche en Sylvana wist ik al hoe ze eruit zagen maar van Jeipod toch niet. Ik vorm toch een beeld van de meeste mensen en Jeipod had ik me voorgesteld als iemand met donkerbruine krullen
. Dat merk je pas als je met foto's geconfronteerd wordt
.
GMTAquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow! Wat een ontzettend mooi hoofd heb jij!
Haha, je hebt serieus een btje een bekend gezicht, maar t is niet n heel duidelijke fotoquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik doe inderdaad Geschiedenis maar dat Diamond boek ken ik niet. Voor welk vak is dat (heb een gedeelte van de propedeuse al) ?
Hoezo ga je eigenlijk overstappen?
Zojuist te horen gekregen dat ik een 7 heb voor een paper, valt me alleszins mee want het uiteindelijke betoog is in 1 dag geschreven
Gisteren en eergister een slechte dag qua eten, vandaag ook redelijkMorgen maar weer gezond doen.
Vanavond naar IKEA, een kast ophalen.
Een foto van mijn streefgewicht heb ik trouwens niet, nou ja, niet digitaal.
Wél een gezichtsfoto:
[ afbeelding ]
Eens zien of Bagel me herkent
Wowquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en het broekje maat 34 en omtrek maat 70 was eigenlijk nog steeds te groot.. WTF
Baantjes zwemmen doe ik altyijd in een badpak (heb ik nog van toen ik 12 wasquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
als ik ga zwemmen voor het zwemmen, je weet wel, conditie enzo, baantjes trekken, heb ik lekker een badpak aan... een bikiki is dan zo onhandig (ok, sportbikini's daargelaten)morgen weer zwemmen, in mijn oude afgetrapte speedo badpak uit 1999, heerlijk
Alles is lekker met chilisaus!! Vooral groente wokjesquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:48 schreef freecell het volgende:
Mijn avondeten is... ehm... interessant
Mijn man is niet thuis en dan heb ik nooit zin om uitgebreid voor mezelf te koken. Heb iets gemaakt met de restjes groente (tomaten, paprika en ui) en met mihoen en chilisaus.
Best te eten, maar het ziet er raar uit
Great Minds Think Alikequote:Op woensdag 13 februari 2008 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Watbetekentdat??
Ahum, m'n spatiebalk doet het niet meer zo fijn
Ik dacht al toen ik het vroeg: daar ga ik commentaar opkrijgenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike.
Colette, doe je vocabulaire eens bijspijkeren. Anders lijk je zo oud
.
Ik vind de bril die je op de foto in het vorige topic op hebt heel leuk, issie stuk?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:54 schreef mordradead het volgende:
Vandaag dus even voor een bril wezen kijken maar er was niet echt iets waarvan ik dacht dat het me stond dus nog niks uitgekozen komt later nog wel. Nog wel een boek gekocht over fotografie... die kan ik wel gebruiken
Recept van Sajoer Lodeh heeft mijn moeder trouwens wel, ze gaat het deze week voor me opschrijven zei ze
Nou, eigenlijk precies hetzelfde als een jacuzzi, maar men noemde het whirlpool.. Vandaar dat ik het heb overgenomen denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hier staat een 2 persoons jacuzziWat is een wirhlpool? Ook een bad toch?
Ga naar www.photobucket.com maak daar een account aan en sla daar je foto's op. Als je er dan 1 op Fok! wil zetten, kopieer je de regel die begint met [img]...... Dat plak je in je post en klaar is Kees. (als je dan op preview drukt kan je zien of het gelukt is)quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wel foto's maar ik weet niet hoe ik ze moet posten hier. Dat is iets dat ik ooit nog eens moet uitzoeken...
Ik vind chilisaus ook geniaalquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Alles is lekker met chilisaus!! Vooral groente wokjes
Ik heb een klein billetje en kleine tietenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Jeipod het volgende:
Tsjow, maatje 34 en 70 te groot ... hadden we dat allemaal maar ....
Ja die grote fles van flowerbrand, kost ook nog es geen drol!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind chilisaus ook geniaalHeb altijd zo'n hele grote fles en die gaat dan niet erg lang mee
Dit ben ik trouwens 5 KG zwaarder:
http://i40.photobucket.co(...)n1984/rest002a-1.jpg
Op mijn hyves foto was ik inderdaad veel zwaarder, misschien moet ik die eens updatenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef conleche het volgende:
Ik vind je op die foto van 5 kilo geleden ook al best dun!! Mooi haar! Ik zag je bij Renske in de hyves staan en op die foto was je echt veel zwaarder! Volgens mij ben jij nu precies goed toch? Hoef je het alleen nog maar een beetje bij te houden. Fijn hoor!
mja, zoiets heb ik ook alleen dan nog iets anders:quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb een klein billetje en kleine tieten
de reast is wel gewoon dik
had het liever andersom/in verhouding!
(dat t mooier klinkt dan het is.. mss binnenkort een foto)
Jij ziet er echtquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:23 schreef mordradead het volgende:
Voor mij was het na de vakantie vorig jaar, ik zat toen ik terugkwam ergens laag in de 73 een historisch laag gewicht. Voor de rest was (en ben) ik eigenlijk altijd dikker geweest gheghe.
[ afbeelding ]
Ik ga nu maar even naar de stad om te kijken voor een nieuwe bril... jammer dat m'n kapsel dan weer door de war zit
ja klopt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef freecell het volgende:
Ik vind je op allemaal heel slank lijker hoor
Heb je ooit een buikoperatie gehad trouwens?
In het 1e semester had ik alleen werkgroepen voor 2e en 3e jaars vakken, dus nee. Mocht je nieuwsgierig zijn: ik zit eigenlijk altijd vooraan tijdens colleges (ik volg Overzicht III samen met jou en straks ook Overzicht IV en Amerikanistiek)quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef Bagel het volgende:
[..]
Haha, je hebt serieus een btje een bekend gezicht, maar t is niet n heel duidelijke foto(toevallig t 1e semester wel eens bij werkgroep 11 gezeten?)
Dat boek van Diamond is voor Sociale geschiedenis, best leuke college´s trouwens!
Maar geschiedenis valt me toch n btje tegen, het gaat nu tussen psychologie en de politie. Maar psychologie is dus voormeel een loting studie, ze verwachten alleen niet zoveel aanmeldingen waardoor je vrijwel zeker geplaatst kunt worden en voor de politie moet je n pittige solli doen... Dus daarom doe ik ook nog geschiedenis, als t allebei niks wordt heb ik iig iets(en als ik wel psych aan de uva ga doen schijn ik bepaalde geschiedenis vakken nog in mn minor te kunnen gebruiken ook!)
maar jou bevalt t dus nog wel?
Ik had net iets heel raars... t huisje van mn vriend wordt nog gebouwd, dus we gingen even kijken... er waren nog n paar polen/duitsers aan t werk (ze spraken zo´n soort taal) maar ze waren niet met hijskranen enz bezig, dus we hebben ons niet bij de uitvoerder gemeld (moet eigenlijk voor n helm, maar t leek ons wel veilig) maar alleen naar die duitsers/polen geseind dat we t terrein op liepen...
Ff naar t huisje gekeken (is al bijna af trouwens) komen we terug, zijn die mensen weg en is het hek dicht...
(zo´n hoog heras hekwerk gevaarte, waar we met geen mogelijkheid tussendoor konden) Uiteindelijk zijn we er maar onderdoor gekropen en ik ben nu dus helemaal modderig...volgende keer toch maar ff bij de uitvoerder langs!
Ow, maar dat is heel normaal hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik denk dat m'n 10 kg geleden beeld nog in m'n hoofd zit of zo
Idd, dat beeld heb ik soms nog steeds, dat ik 72 kg weeg ipv 60.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, maar dat is heel normaal hoor.
Je pakt ook vast altijd nog de verkeerde maat uit een kledingrek als je iets gaat passen. Ik ben ook iedere keer weer verbaasd dat kleding gewoon past of te wijd is
Haha.. you made me smilequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
PF: lekker kontje!![]()
Je bent idd al haske slank: beetje taille oefeningen en voila: topmodelleke hoor! (weet natuurlijk niet hoe jouw hoofd eruit ziet
)
Nee ik neem het me wel steeds voor om oefeningen uit mn bodyforming-boek te gaan doen, maar het komt er niet echt vanquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:33 schreef mordradead het volgende:
Zijn er hier trouwens ook mensen die thuis buikspieroefeningen doen? ik rommel wel eens wat aan maar dat heeft volgens mij weinig effect
ja maarja, ik eet al zoveel minder dan dat ik voorheen deed. Ik vrat wel 2-3 zakken chips per week als het ff tegen zat. Nu in 5 weken tijd 2. Om even een concreet voorbeeld te geven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
@Jeipod: ik denk dat Jeipod een beetje een mannelijke naam is, vandaar. En Sonja Bakker zou ik niet doen. Ik zou gewoon tussen de 1300 en 1500 cal. eten en zoveel mogelijk bewegen en de eerste tijd helemaal niet zondigen. Dus als je 's avonds trek hebt: iets nemen met heel weinig cal. (peentje, stuk fruit etc.) Maar vooral het meer bewegen bij gelijke calorie-inname is de clou!
Kun je niet gewoon groepsessen gaan volgen in de sportschool zoals bodypump of bodystep ofzo? Dan ga je er wel alleen heen, maar als je regelmatig gaat, dan leer je vanzelf wel mensen kennenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:36 schreef Jeipod het volgende:
Wat ik ook jammer vind is dat ik niemand heb om mee te sporten. Mijn vriendin waarmee ik sport die werkt nu veel, dus die gaat niet meer. Mijn andere vriendin is verhuisd naar andere verdere woonplaats. Nog 2 vriendinnen zijn vet dun en vinden het niet nodig. Mijn vriend werkt ook niet mee ... en in mn eentje vind ik het zo moeilijk, samen sporten is gewoon erg leuk en in mn eentje is het niets aan ...
Whahahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef conleche het volgende:
@ Ewelina: ik zag een beetje zo'n corpsmeisje voor me, met van die studentenbals iedere maand.Maar op je foto zie je er juist vrij stoer uit!
Ghehe ja. Ik doe 1 soort, vlak voor het slapen gaan. Het werkt genoeg, ben net wat strakker, maar je kweekt er geen echte spieren mee. En het is nu onderdeel van mijn avondritmequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:33 schreef mordradead het volgende:
Hihi![]()
Misschien had je (viking) die foto nog omdat ik een ander kapsel wilde/wilen principessa is echt slank zeg, podverdorie
Zijn er hier trouwens ook mensen die thuis buikspieroefeningen doen? ik rommel wel eens wat aan maar dat heeft volgens mij weinig effect
Verbetering: hád ... dit is een halfjaar geledenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mooie dunne taille heb jijruilen
?
ja pcies dat soort problemen. Heb met mn zus een keer geprobeert te hardlopen. Altijd last van mn knieen gehad, dokter dacht vroeger omdat ik zo snel groeide, maa rnu nog steeds en sta al jaren stil. Bij zo'n ziekenhuispoppetje geweest en bij rennen, springen en traplopen krijg ik last. Ik kan het wel, maar voor ffies. Bij een trap bv al de leuning nodig, als voorzorg, zak nl wel es door mn knieen heen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef mordradead het volgende:
De vriendin waarmee ik altijd naar de sportschool ging (figuurtje farfalla, daar kon ik mee gezien worden) is nu op stage in een andere stad dus met haar lukt het niet... in m'n eentje vind ik het om de een of andere reden niet chill. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik word bekeken door de sportschooltype's. Als ik buiten ga hardlopen heb ik dat weer totaal niet.
M'n fietsmaatje studeert nou op Terschelling dus dat doe ik ook al niet veel meerhet enige wat ik nu dus nog regelmatig doe is hardlopen.... wil deze week eigenlijk nog wel even van die dumbells kopen om in ieder geval m'n armen wat kunnen trainen en nog wat buikspieroefeningen erbij
Dus als ik dan zeg dat je zo lekker lang vakantie hebt altijd, dan ga je me zeker slaan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, ik ga het allemaal niet bijlezen, maar ga gewoon even spuien..
Nouja eigenlijk heb ik niet zoveel te klagen, alleen het feit dat ik om 7.00 de deur uit ben gegaan vanmorgen, en om 23.00 weer thuis was.
Les, invallen, ouderavond, teamvergaderingen.
En morgen weer om 7.15 weg..
Ik heb echt heel ongezond gegeten ook vandaag, van het was de keus tussen pizza of chinees, en de chinees in het dorp waar de school staat is ronduit slecht, dus heb maar een pizza met ui en tonijn gekozen, da's dan tenminste nog vis
Morgen nog even lesgeven, en dan vrijdag weer lekker vrijleuke dingen doen. En sporten!
Dat deed ik vroeger altijd met snickers, maar dat zullen ze wel niet bedoelen hč, want zo'n ding kwam toch wel op hoor, bevroren of nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Over spierpijn en trainen. Je kan prima cardiotraining doen als je spierpijn hebt (zoals hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen), maar je kan beter geen krachttraining doen met spierpijn.
En ik kreeg een tip van iemand over chocoladeAls je dol bent op chocolade (koop dan in ieder geval de puurste reep die je kan vinden) leg de reep dan in de diepvries. Chocolade die koud is, is harder en eet je dus langzamer.
Ah, jij hebt dat snickers en marsijs uitgevondenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:26 schreef conleche het volgende:
Dat deed ik vroeger altijd met snickers, maar dat zullen ze wel niet bedoelen hč, want zo'n ding kwam toch wel op hoor, bevroren of niet
Yep, that was mequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dat snickers en marsijs uitgevonden
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus als ik dan zeg dat je zo lekker lang vakantie hebt altijd, dan ga je me zeker slaan?![]()
(was maar een grapje hoor! Klinkt echt als een hele lange vervelende werkdag)
Isabeau, deze laat ik aan jou...........quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik hou niet eens van chocolade
Ja 1 blokje puur of zo.. anders is het meer "snoep"
Ik heb spierpijn aan al m'n buikspieren behalve die je normaal traint
Hm... mijn external abdominal oblique muscle doet dus pijn...
en normaal train ik volgens mij rectus abdominis muscle maar die doet dit keer geen pijnnou ja alleen de bovenste 2 blokjes als ik naar achter leun
ik eet candybars ook altijd uit de koelkastquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dat snickers en marsijs uitgevonden
Nou ja wij waren toch al GMTAquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik eet candybars ook altijd uit de koelkast
ja ik zag dat ze online was ehquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Isabeau, deze laat ik aan jou...........
Ja hoor! Je vinkt het boxje aan bij de desbetreffende foto en boven de foto staat er "Delete" en daar druk je dan op en dan istie weg. Hou er wel rekening mee dat mensen de foto wel kunnen opslaan, zolang deze online staat, maar ik denk dat dat zo'n vaart niet zal lopen hoor....quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga ook nog even complimentjes uitdelen hier als we toch bezig zijn.
PF, je hebt echt een prachtfiguur, niets meer aan doen behalve zo houden! Zo zal ik helaas nooit worden, mijn botten zijn wat steviger van structuur.
En Chicolate, wat een prachtige buik heb jij ! Die wil ik ook! Ik ben helaas zo iemand met een eeuwige buik. 8 jaar geleden trainde ik 6 x in de week zeer intensief. Ik was echt supergespierd alleen mijn buik bleef toch echt nog wel blubberig. Maar ik houd moed
En last but not least, Conleche, bedankt voor de foto-upload-tip, dat klinkt makkelijk. Ik zal vrijdag ook even wat foto's van mijn streeffiguur uploaden, morgen helaas een superdrukke dag.
Vervolgvraagje, is het mogelijk om in photobucket je foto's weer te verwijderen? Ik wil, net als Chicolate, mijn foto's niet te lang online houden.
Dat vroeg ik ook, maar zie dus net (dankje PF) dat het wel kan ... ondertussen heb ik ze nu in mn Fok fotoboek gezet ... daar kan je foto's zeker weten verwijderenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga ook nog even complimentjes uitdelen hier als we toch bezig zijn.
PF, je hebt echt een prachtfiguur, niets meer aan doen behalve zo houden! Zo zal ik helaas nooit worden, mijn botten zijn wat steviger van structuur.
En Chicolate, wat een prachtige buik heb jij ! Die wil ik ook! Ik ben helaas zo iemand met een eeuwige buik. 8 jaar geleden trainde ik 6 x in de week zeer intensief. Ik was echt supergespierd alleen mijn buik bleef toch echt nog wel blubberig. Maar ik houd moed
En last but not least, Conleche, bedankt voor de foto-upload-tip, dat klinkt makkelijk. Ik zal vrijdag ook even wat foto's van mijn streeffiguur uploaden, morgen helaas een superdrukke dag.
Vervolgvraagje, is het mogelijk om in photobucket je foto's weer te verwijderen? Ik wil, net als Chicolate, mijn foto's niet te lang online houden.
Dat is inderdaad wel leuk, dat heb ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het lijkt mij trouwens wel leuk dat je zoveel zelfvertrouwen hebt dat je naakt in de sauna huppelt en nou ja je naaktheid je totaal niet boeit
Schuine en rechte buikspier, heel simpel hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef conleche het volgende:
Isabeau, deze laat ik aan jou...........
Heeftd at met zelfvertrouwen te maken?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het lijkt mij trouwens wel leuk dat je zoveel zelfvertrouwen hebt dat je naakt in de sauna huppelt en nou ja je naaktheid je totaal niet boeit
Ik haal niet dagelijks mijn post op en kan me nog een keer herinneren dat ik de post vrij lang in de brievenbus had gelaten. Kwam ik er eind februari achter dat ik een valentijnskaart had ontvangenquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Elk jaar krijg ik niks.. maar weet zeker dat ik morgen opvallend vaak voor de brievenbus langs loop
Oh, je moest eens wetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Goedemorgen.... wat een nerds hier
Ja, ik heb het nu ook zo druk dat ik beslist geen zin heb om in de keuken te staan en ik baal gewoon als ik moet eten, want ik kan m'n tijd wel beter gebruiken. Heb dus niet zulke gezonde dagen achter de rugquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh, je moest eens weten![]()
Mijn appels zijn op! En ik was gisteren te lui om ze te gaan halen, want ik zat zo lekker in mijn onderzoeksvoorstel. Nu zit ik te twijfelen tussen havermout zonder appel () of knackebrod met jam enzo...
Wat een problemen heb ik toch ook
Ja, ik weet het, maar dat kan ik gewoon niet. Ik denk steeds: "even dit afmaken, dan neem ik pauze..." en dan heb ik dat af en denk ik: "ah, dit kan er ook nog wel even bij" etc en dan ben je zo een paar uur verderquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je moet wel pauze nemen tussendoor eh.. Dan werk je uiteindelijk beter.. En in die pauze kun je eten*
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:22 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb wel appels![]()
![]()
* Viking84 Alcarin lekker maakt....
leuk vrolijk meisje ben je daar (weet niet hoe je er nu uitzietquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
streeffoto's.. ja.. jeetje..
[ afbeelding ]
zoiets? Een van mijn eerste fokmeets, in 2002.. jaartje of 6 geleden dus.. toen was ik 17. Nu bijna 23. Als ik er weer zo uit kan zien, vind ik 't prima
Ik heb zo'n schema (ongeveer), maar daar paste gisteren gewoon geen pauze van 2 uur in om boodschappen te doenquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Anders neem je zo een schema van
8 uur beginnen
10 uur: 15 minuten koffie pauze
12 tot 1 lunch pauze
3 uur: 15 minuten koffie pauze
net als werklui
De winkel is een beetje ver weg.. 40 min. fietsen. Dus dan ben je al snel een hoop tijd kwijt. Maar anders zijn de appels niet lekker!quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
2 uur om boodschapen te doendoe je toch in maximaal een uurtje (als je een hele volle kar hebt
)
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
leuk vrolijk meisje ben je daar (weet niet hoe je er nu uitziet)
ik had bij jou echt een beetje een forse donker kortharige kleine beetje zure wat oudere vrouw voorgesteld
Je kunt ook overdrijven hčquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
De winkel is een beetje ver weg.. 40 min. fietsen. Dus dan ben je al snel een hoop tijd kwijt. Maar anders zijn de appels niet lekker!
Dat dacht ik ook, totdat ik appels van de natuurwinkel had ontdekt..quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt ook overdrijven hč.
Ik heb Jonagoldappels en die zijn echt wel lekker.
Idem dito hierquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet dit jaar heel zeker dat ik geen kaarten of rozen of whatever hoef te verwachten (dat was de afgelopen 2 jaar wel zo) en ik vind het wel prima. Hebben in overleg besloten om er maar lekker helemaal niets aan te doen, Valentijn enzo ... en ik vermoord em als ie alsnog iets geregeld heeft.
Oh ja update, mwah ... kon erger...
Klinkt goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik gooi echt steeds meer door mijn yoghurt bij het ontbijtHet begon met muesli. Nu heb ik er muesli in, lijnzaad, pompoenpitten, cranberry's, rozijnen en een paar amandelen
Goddelijk ontbijt!
Precies hoe ik er over denkquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:51 schreef conleche het volgende:
Mogge!!
Wat betreft Valentijnsdag: ik vind het wel leuk als mensen elkaar stiekem een kaartje sturen zodat de ander niet weet, of maar moet raden van wie dat komt. Dat wil dan dus zeggen dat het eigenlijk een soort vrijgezellendag is. Voor mensen die toch al bij elkaar zijn vind ik het maar een beetje suf.
Hoewel bloemen natuurlijk altijd wel leuk zijn.
Nee ben nog nooit naar een sauna geweest.. Dan zou ik naar een Turks badhuis of een vrouwen sauna willenquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:16 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk, dat heb ik![]()
Maar ik had het ook al toen ik 10 kilo meer woog, dus ik denk dat het meer aan je hoofd ligt dan aan je lijf![]()
Heb je trouwens al eens in de sauna gehuppeld? Zo nee: doe het eens! Je krijgt er eerder meer dan minder zelfvertrouwen van.
Denk door dat motorrijden..quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Komt ze zo zuur over dan?. Ik wist allang hoe MoBlo eruit zag en ze heeft wel vaker foto's in dit topic gepost. Bovendien zit ze op de uni (niet dat oudere vrouwen daar niet heen gaan, m'goed, wel minder dan jongere
).
Ze hebben in elke sauna wel een dag (of meerdere dagen) dat er alleen vrouwen mogen komen. En believe me, zelfs op mijn dikst voel ik me daar nog een jong slank fladdertjequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee ben nog nooit naar een sauna geweest.. Dan zou ik naar een Turks badhuis of een vrouwen sauna willen
Gister in het zwembad kreeg ik trouwens wel veel zelfvertrouwen van alle 65+ dames en de moeders die net bevallen waren dus misschien in de sauna ook wel
Die laten ze een half jaar in de vriezerquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:21 schreef freecell het volgende:
Ik heb sinaasappels en ben daar heel gelukkig mee
Fuji-appels zijn lekker! Vooral van de toko! (wat is dat toch met die supermarktappels?Wat doen ze daar anders mee? )
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:45 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Ze hebben in elke sauna wel een dag (of meerdere dagen) dat er alleen vrouwen mogen komen. En believe me, zelfs op mijn dikst voel ik me daar nog een jong slank fladdertje
Ja, met mijn vriendje ben ik ook wel graag naakt, maar da's weer een heel ander verhaalquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]Thuis loop ik ook wel graag naakt.. of met vriendjes... maar om dan een beetje voor je uit te staren in zo een sauna en in allemaal geslatsdelen zitten te loeren .. hm... niet zo een fijn uitzicht
Bij vrouwen zie je toch niks maar bij mannen vind ik het een beetje onbeleefd om te staren of zo
![]()
* Stond op haar 13e nietsvermoedend midden op een naaktstrand na uren wandelen over het strand.. Dan sta je daar met al je klerenhadden ook pas door na een paar minuten dat IEDEREEN naakt was.. * trauma *
Moet je naar een goede kapper gaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe komt het toch dat ik echt bijna nooit tevreden van de kapper vandaan kom?Ik ging erheen omdat ik zo vaak een bad hair day had dat ik altijd maar een staart in deed, maar nu ik ervandaan kom ben ik blij dat ik tenminste nog net een staartje in kan!
![]()
Ohja en ik heb geen streefgewichtfoto's want ik heb er nog nooit zo uitgezien zoals ik eruit zou willen zien. De vorige keer dat ik rond de 60 woog was toen ik 14 was ofzo namelijk en toen had ik nog helemaal geen heupen en alles. Ook heb ik sowieso weinig foto's
Ja maar hoe vind je die? Dit is nr. 3 hier in de buurtquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Moet je naar een goede kapper gaanwas eerst ook altijd ontevreden todat ik 1 had die echt geweldig knipt
Jij hebt toch veel krullen? Volgens mij moeten ze dat droog knippen, dan zien ze veel beter wat ze doen. Ik moet meneer C. altijd zelf knippen, hij heeft ook krullen en als dat nat geknipt wordt, droogt het veel te kort op.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ja maar hoe vind je die? Dit is nr. 3 hier in de buurt![]()
En van vriendje heb ik nog niets gehoord vandaag. Ook niet lief he.
Misschien moet ik dat maar opperen de volgende keer. Maar ja, dan ga ik niet, omdat ik het leuk vind zitten, en dan ziet de kapper eigenlijk nooit hoe ik het wil houden, want dan is het alweer bad-hair. Dat is wel onhandig op zich natuurlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt toch veel krullen? Volgens mij moeten ze dat droog knippen, dan zien ze veel beter wat ze doen. Ik moet meneer C. altijd zelf knippen, hij heeft ook krullen en als dat nat geknipt wordt, droogt het veel te kort op.
Dan maak je een foto van jezelf op een good-hair day, en dan neem je die mee naar de kapper!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat maar opperen de volgende keer. Maar ja, dan ga ik niet, omdat ik het leuk vind zitten, en dan ziet de kapper eigenlijk nooit hoe ik het wil houden, want dan is het alweer bad-hair. Dat is wel onhandig op zich natuurlijk.
Wel klote dat je minder uren krijgt.. Ik weet niet of 2 baantjes naast elkaar een goed idee is, volgensmij houd je dan belastingtechnisch minder over, maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:47 schreef Faithy het volgende:
Ik? Nors en boos?jeetje! verre van zelfs, maargoed, zo lang kom ik hier nog niet in het topic, en ja, als ik vind dat iemand onredelijk doet, dan laat ik dat duidelijk merken
maar verder ben ik heel blond, lief, schattig en knuffelbaar
Zit nu weer op 't werk, maar waarschijnlijk houd ik dus maar 8 uur over: 1/3 salaris mindermaargoed.. misschien wel verstandig in combinatie met studie, wat ik deze week wel gemerkt heb! Veel opdrachten, projecten.. en dat kan ik dan mooi op de dinsdag en donderdagmiddag doen.. én op die dagen lekker sporten. Moet ik wel wat geld inleveren
maar wie weet kan ik er op de zaterdag iets naast zoeken ofzo
![]()
Wat denken jullie? Maar voor die 8 gaan?
Verder heb ik best trek, maar heb net een banaantje gegeten. M'n twee boterhammen al op, en appel ook! Avondeten wordt snel eten, want moet zwemmen in Nijmegen, dus moet nog even bedenken wat/hoe, want René is zo laat thuis dat ik al weg moet voor hij thuis isGelukkig doen we niet aan Valentijnsdag
![]()
Schilderen, muziek maken/luisteren, lezen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mensen met hobbies roep er eens een paar die je binnenshuis kan doen?
ik hou niet zo van tv kijken en computeren doe ik al de hele dagquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:45 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Schilderen, muziek maken/luisteren, lezen.
En schoonmaken
O ik heb nog een stapel met meer dan 30 modebladen liggenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:58 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben nu ook met mn grootste hobby bezig: tijdschriften lezenHeb de Viva en de Flair al uit en ga zo met de Yes beginnen en daarna nog de VI en dan heb ik mn wekelijkse tijdschriftenrondje weer klaar
Lekker ontspannen vind ik dat
Vanavond met eten doe ik lekker makkelijk, groentensoep met broodEn aangezien ik vanmiddag na al dat schoonmaken vond dat ik wel een Subway-broodje had verdiend, lijkt het me ook best verstandig om dan vanavond geen zware maaltijd te eten, maar gewoon een paar kommen soep
Zo'n kaartje (of eigenlijk was het een roos) heb ik wel eens gekregen, en ik kan je vertellen dat ik het níet leuk vond ... ik zag die jongen niet zitten, en durfde hem dat niet te zeggen, gedaan alsof ik de afzender niet wist dus, arme jongenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:51 schreef conleche het volgende:
Wat betreft Valentijnsdag: ik vind het wel leuk als mensen elkaar stiekem een kaartje sturen zodat de ander niet weet, of maar moet raden van wie dat komt. Dat wil dan dus zeggen dat het eigenlijk een soort vrijgezellendag is. Voor mensen die toch al bij elkaar zijn vind ik het maar een beetje suf.
Hoewel bloemen natuurlijk altijd wel leuk zijn.
Hahaquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Bij chicolate kan ik me niet echt een beeld vormene... Wel de hele tijd gala jurken e.d. maar ze haaaat wel dat soort kleren en loopt in skate kleren rond dus dat past niet helemaal in mn hoofd
Ik ben ook een schilder, die horen niks te weten van automatisch savenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mensen die geen automatic save aan hebben staan
Kijk ff in je temp file staat ie nog wel
nee joh, al dat vet heb je geen zin inquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:46 schreef CherryLips het volgende:
ja, nu heb ik ook zin in patat. met mayo. en een kaassouffle..
paprikapoeder?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:57 schreef freecell het volgende:
Wij hebben kipschnitzel, boontjes en aardappels
Hoe burgerlijk
De aardappels in partjes, eerst gekookt en daarna nog even een kwartiertje in de oven met paprika poeder er over. Calorietechnisch net zo als gekookte aardappelen, maar véél lekkerder
wat volslank is is ook niet duidelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:07 schreef CherryLips het volgende:
maar wat is volslank dan precies? er moet dan nog een gradatie komen tussen slank en volslank. Semislank?
dat is waarquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:10 schreef CherryLips het volgende:
het ligt ook aan de bouw. ik ben fragiel gebouwd.
Volslank is eigenlijk gewoon een eufemisme voor "te dik" dus met een BMI van onder de 25 ben je sowieso niet volslank.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:07 schreef CherryLips het volgende:
maar wat is volslank dan precies? er moet dan nog een gradatie komen tussen slank en volslank. Semislank?
Damn, tussen de 7 en de 10 jaar en dan al dunner willen zijn en lijnen, echt een trieste ontwikkeling ditquote:Jonge kinderen willen slanker zijn
Uitgegeven: 14 februari 2008 13:08
Veel kinderen tussen de 7 en 10 jaar oud willen dunner zijn, terwijl zij een normaal gewicht hebben. Meisjes hebben hier vaker last van dan jongens.
Een op de tien kinderen in die leeftijdsgroep is zelfs bewust bezig met eten: zij eten liever geen dingen waar ze dik van kunnen worden. Dat blijkt uit onderzoek onder vijfhonderd basisschoolkinderen in oost en zuidoost Nederland.
Een kwart van de kinderen met een gezond gewicht wil graag dunner zijn. Slechts 8 procent gaf aan dat zij nooit lijnt. Het gros van de ondervraagde kinderen was zich bewust van zijn of haar figuur en wat anderen daarvan vinden.
De meeste kinderen die zich druk maakten om hun lijn en hun voeding hadden een moeder die dat ook deed. Een op de vijf moeders was, volgens het kind, aan het lijnen. Dit gedrag slaat over op het zelfbeeld van het kind, denkt de onderzoekster.
De onderzoekster is orthopedagoog bij het UMC St Radboud in Nijmegen
www.nu.nl.
Ik kan me herinneren dat ik als kind er ook al mee bezig wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Damn, tussen de 7 en de 10 jaar en dan al dunner willen zijn en lijnen, echt een trieste ontwikkeling dit
Dus, die factuur van vanmiddag, die typte ik over een oude factuur heen, zodat ik de opmaak kan gebruiken en dan doe ik op het einde: "save as" ipv "save" zodat de oude factuur ook nog intact blijft. Slechte gewoonte, I know, voortaan dupliceer ik 'm eerst wel even. Ik heb op m'n externe harde schijf wel veel staan, foto's en muziek en zo, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dat veel te weinig bijhoud.....O en ik werk op een Apple, dus dat is ook weer anders dan een PC, hoewel ik denk dat Word wel hetzelfde zal zijn daar dat ook van ome Bill is...quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mensen die geen back ups maken
Ik gebruik m'n ipod als exterene HD en alles staat ook nog es op de servers en er is nog *ergens* een back up
Ik denk dat ik morgenochtend als ik nog fris en wel ben, die factuur gewoon netjes ga overdoen (want ik denk echt dattie foetsie is, de oude is er namelijk nog wel....) en dan wel als een gek telkens op appeltje s drukken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
anders maak je een template
En ik heb al sinds altijd een apple en daar is alles juist makkelijker
ZEG DAN METEEN DAT JE OP EEN APPLE ZIT GVD*KRIJG INGEVING*
nou ik kan mijn temp ook ff niet terug vindenmaar ik vraag 't morgen wel aan mn papa die weet dat wel
Allrighty, zal dat morgen doen; maar dan mag ik NIETquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Conleche:
zet autosave aan
word > preference > save > autosave hokje aanvinken, every 5 minutes
Waarom wacht je?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef freecell het volgende:
Je bent nu dus famatiek begonnen met appeltaart?
Wel lekker trouwens!
Ik zit hier nog aan de morgenthee. Ik wacht altijd even een uurtje voor ik aan mn ontbijt begin
sterkte..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:22 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Naja, laat dat goed maar weg, werd door mn broer wakker gebeld dat mn moeder in een zware psychose zit en waarschijnlijk vanmiddag nog wordt opgenomen.
Ik ken betere manieren om wakker te worden...
Denk ook niet dat er wat van mn eetplannen van vandaag gaat terugt komen, ik zie wel hoe het allemaal gaat, en waar het allemaal eindigt
Dat gevoel ken ik, heb ik zelfs als ik in slaap ben gevallen op de bank oid en maar kort heb geslapen. Wat ik wel wegkrijg is iets als brinta of cereal, dus dat is mijn ontbijt als ik weinig tijd heb (ik ga niet extra vroeg opstaan als ik om 8 uur de deur uit moetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat ik hélemaal geen zin heb in eten als ik net wakker word en een uurtje later wel
Haha, ach, er zit fruit inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef freecell het volgende:
Je bent nu dus famatiek begonnen met appeltaart?
Wel lekker trouwens!
Ik zit hier nog aan de morgenthee. Ik wacht altijd even een uurtje voor ik aan mn ontbijt begin
Dat heb ik precies zo - als ik een dag aan het werk ben, dus op school, ren je van hot naar her, altijd wel iets te doen, bijna geen rustpunten. Dan kan ik simpelweg niet meer de hele tijd denken aan wat ik mag en wat ik al heb gehad. Ik sta ook stil nu, op 75,2, gelukkig is er deze week nog niets bijgekomen. Wat ik wel doe is dat ik dan de 'rustige' dagen (in mijn geval vrijdag, zondag en maandag) gebruik om gezond te eten, omdat ik dan weer genoeg rust om me heen en in m'n hoofd heb om erop te letten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik sta alweer 2 weken stil. Maar goed, ik kom ook niet aan! Ik merk dat als ik het heel druk heb, ik niet meer let op wat ik eet. Niet dat alle remmen los gaan, maar k zit er niet meer bovenop. En dat merk ik dus meteen: ik val niet meer af.
Ik ben weer terug uit Veendam. Volgens mij ben ik straks als ik aan het werk ben héél snel overspannen. Niet normaal hoeveel werk ik nu verzet en ik gun mezelf ook geen momentje rust hč...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef conleche het volgende:
Sylvana: hoeveel pech kan een mens hebben zeg!
Beetje off-topic, maar mijn browser slikt niet elke lay-out van Fok en die icoontjes kan ik ook niet zien.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja als dit [ afbeelding ] icoontje er staat dan kun je zien dat he teen meisje is
Ik krijg echt zin in de zomer als ik jouw foto's zo zie!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om foto's te kunnen uploaden.
Deze zijn van vakantie 2006. In mei hadden we toen een hittegolf, ik was spontaan in 3 weken tidj 6 kilo afgevallen. Dat was best leuk op vakantie gaan toen!
Inmiddels zijn die 6 kilo er alweer bij plus nog 2 extra op dit moment. Daar staat wel tegenover dat ik nu een stuk gespierder ben door het sporten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben dus de rechter hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond met 2 vriendinnetjes die ik al 20 (!) jaar ken Japans eten. Heb er ook zin in!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vanavond zwemmen![]()
heb er zin in
Dat dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef conleche het volgende:
Sylvana: hoeveel pech kan een mens hebben zeg!
Veel plezier Chico!! (Ach, en wat is een kapotte perforator en broodtrommel nu in vergelijking met een docent die trots op je is en een vriendje die graag wat gezelligs met je gaat doen!)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat dusSterke meid ...
PWS ingeleverd en docent die de opmerking maakte "volgens mij kunnen jullie hier met recht trots op zijn". Voor de rest gaat vandaag waardeloos ... ik heb mn motoriek niet onder controle, laat de hele tijd spullen vallen (dag begon met mn perforator kapot te laten vallen, vóór we de gaatjes gemaakt hadden) en een geleende brooddoos is nu ook behoorlijk gebarsten. Fijn
. Voor de rest heel erg moe, benen bijna niet op kunnen tillen ... ga dus maar niet sporten vanavond, veel te gevaarlijk voor andere mensen (kan niet mikken en schop dus zo iemand gewond) en ben er zelf veel te moe voor.
Vriend heeft besloten met mij naar de bios te willen, dus dat gaan we meteen maar doen vanavond, beetje vieren dat het PWS ein-de-lijk voorbij is. Heb er echt zo'n zin in, lekker een avondje ontspannen samen
. (en het was zijn idee, ook niet onbelangrijk, zo lief dat ie opeens zin heeft om samen weg te gaan)
Dag allemaal
Veel plezier op vakantie! Vergeet niet te leren voor de tussentoets van Overzicht 3quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef Bagel het volgende:
@ ewelina > mooi dat ik dat weet, kom ik volgende keer ook ff vooraan zitten(wel pas over n week, want volgende week ben ik lekker vakantie aan t vieren!) (allemaal ff duimen voor mooi weer, want ik ga naar texel en de ardennen)
Met zulke vriendinnen zou ik niet eens vette hapjes meer dúrven te pakken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:58 schreef conleche het volgende:
Mogge!
Japans gisteren was lekker en heul gezellig. Weet wel direct weer waarom ik neiging heb tot mollig zijn en die 2 vriendinnen superslank zijn. (De 1 weegt onder de 50 en de ander net d'r boven, maar die is erg lang) We hadden nl. allemaal hapjes besteld waar we met z'n 3en van namen, Sushi, zeewiersalade, nog een soort salade, krokante kip, grote gefrituurde garnalen en nog een krokant hapje, weet niet wat er in zat. Ik vond álles lekker. Dus de gezonde, magere sushi en salade, maar ook de wat vettere andere hapjes. Terwijl zij wel de sushi en salade aten, hadden ze na 1 of 2 van die andere hapjes er genoeg van, want dat vonden ze vet. (wat reuze meeviel, want het was op de goede temperatuur gebakken, dus er was vrij weinig vet ingetrokken). Anyway; ik ben weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt![]()
Nu net ontbeten met 2 geroosterde volkoren boterhammen met boter en frambozenjam (ik neem eigenlijk nooit meer boter op m'n brood, maar jam vind ik anders niet lekker. En wat is roomboter toch lekker![]()
)
Ja daag! Ik kan niet leven op 4 stukjes sushi en een hap zeewier!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met zulke vriendinnen zou ik niet eens vette hapjes meer dúrven te pakken.
En het woord Valentijn is niet een keer gevallenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Veel plezier Chico!! (Ach, en wat is een kapotte perforator en broodtrommel nu in vergelijking met een docent die trots op je is en een vriendje die graag wat gezelligs met je gaat doen!)
Beterschap! en dat leren is moeilijk te vergeten met al die malle studiegenootjes die de hele middag over de inhoud van de hoorcollege´s kletsenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Veel plezier op vakantie! Vergeet niet te leren voor de tussentoets van Overzicht 3
Sylvana, sterkte1
Zelf ben ikziekVannacht alles eruit gekotst en nu heb ik flinke koorts
Dieettechnisch ook niet echt fijn; ik eet bijna niks nu.... Hopen dat het snel over is. Gelukkig heb ik een heel lief vriendje die me vertroetelt, voor me kookt en boodschappen voor me doet
Hier niet, want ik heb twee katjes die elke open deur benutten om naar het balkon te ontsnappenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef freecell het volgende:
Lekker weer inderdaad! Ondanks dat we allebei snotverkouden zijn, staat hier toch de deur open naar het balkon
in mijn fobo (die foto's) zijn zelfs van 7 kilo geledenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
MoBlo.. hoelang ben je? want je weegt 80kg toch? en je ziet er zo uit als in je fotoboek of zijn dat oude foto's?
9 was de héle doosquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:26 schreef Chicolate het volgende:
Waren ze wel lekker?(misselijk is dan weer wat minder, helaas heb ik dat niet na 9 stuks al, pas na een halve doos)
Wat heb jij gevroten dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou eigenlijkmoeten doen, maar heb niet zoveel recht van spreken vandaag ...
Whehe ik weet het niet eens allemaal meerquote:
Neuh, bij jezelf is het:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Whehe ik weet het niet eens allemaal meer... zo'n honger de hele dag ... maar onder andere paaseitjes, omdat mn ouders die gekocht hadden voor mij ... en m&m's ... en pizza ... en ijs (maar dat kreeg ik niet op, toen was ik ook misselijk
) ... Nja, zo'n beetje alles wat we met chocolade in huis hadden eigenlijk ... en stiekem even op weegschaal gaan staan ... dr is nog geen grammetje bij gekomen
(zelfde avondgewicht als afgelopen dagen iig, en morgenochtend zie ik dat ding niet)
Daarom mag ik geendoen, want dan zou ik het bij mezelf ook moeten doen
...
Ik vind je er wel dun uitzien! Ik ben ook 1.75 en als ik nu 87 kg = 25 kg meer zou wegen zou ik volgens mij echt vierkant zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in mijn fobo (die foto's) zijn zelfs van 7 kilo geledenik ben 1,75m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |