abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56749039
Thnx iedereen

Ze heeft nu medicijnen, daarvan is ze wel wat rustiger geworden, maar ze zit nog steeds in de psychose. Huisarts is langsgeweest, maar toen was ze dus net rustig, en vindt ze het niet nodig om haar op te laten nemen. Maarja, dat vond ze vorig jaar ook niet toen mn vader een hersenbloeding had gehad, wat achteraf dus minder erg had kunnen worden als hij wel gelijk was opgenomen, dus beetje jammer dit :S

Wel is ze aangemeld voor de crisisdienst, dus als ze toch weer hysterisch wordt of gekke dingen gaat doen in der psychose, dan kan dat nummer gebeld worden en dan komen ze haar zonder pardon ophalen. Dus het is gewoon maar even afwachten hoe het verder gaat....

Net toch maar een pan groentensoep gemaakt, moet toch wat eten, al heb ik geen honger, maarja...
pi_56749185
Och jeetje, Sylvana, wat een moeilijke situatie zeg! Ben jij nu thuis bij de moeder? Kan me voorstellen dat je geen honger hebt, maar probeer toch wat te eten, om niet in te storten.

Heel veel sterkte ermee meis.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:26:23 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56749459
@ Sylvana: Wat Conleche zegt dus.
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef conleche het volgende:
Sylvana: hoeveel pech kan een mens hebben zeg!
Ik ben weer terug uit Veendam. Volgens mij ben ik straks als ik aan het werk ben héél snel overspannen. Niet normaal hoeveel werk ik nu verzet en ik gun mezelf ook geen momentje rust hè... .
Ga nu op het balkon zitten om nog wat dingetjes in te vullen en dan mag ik weer achter Excel.
Net even gegeten. Was aan de late kant vanochtend, dus vergeten om fruit mee te nemen. Which means dat ik om 7:30 yoghurt met banaan gehad heb en pas zonet heb geluncht (en een paar minisnickers op school om de honger te stillen ).

En Conleche: zoals PF al zei kun je ook een template maken. Dan vink je het hokje 'Alleen lezen' aan, dan kan het bestand niet gesaved worden onder dezelfde naam en vraagt 'ie dus hoe je wilt opslaan.

Verder vind ik Vista ook maar kut. Ik heb XP op mijn pc en Vista op mijn laptop, maar heel vaak werken progjes hier niet goed. Gelukkig heb ik altijd mijn pc nog, als het nodig is en Mark heeft ook XP .

Ik heb trouwens een prachtige cd ontdekt. Hij duurt maar een half uurtje ofzo, maar hij is zó mooi. Namelijk de soundtrack van 'Into the wild' uitgevoerd door Eddie Vedder. Wat een prachtstem heeft die man en wat een prachtliedjes. Bepaalde liedjes zijn echt heel deprimerend, maar ze hebben zo'n aantrekkingskracht op mij dat ik ze blijf luisteren.

Nu ga ik buiten zitten dus. Hopelijk is het niet te fris .
Niet meer actief op Fok!
pi_56749768
Zo, ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om foto's te kunnen uploaden.
Deze zijn van vakantie 2006. In mei hadden we toen een hittegolf, ik was spontaan in 3 weken tidj 6 kilo afgevallen. Dat was best leuk op vakantie gaan toen!
Inmiddels zijn die 6 kilo er alweer bij plus nog 2 extra op dit moment. Daar staat wel tegenover dat ik nu een stuk gespierder ben door het sporten.

Ik ben dus de rechter hier:

Spoilers!
pi_56749800
ik dacht dat jij een man was !
Doei.
pi_56750003
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:
ik dacht dat jij een man was !
Lol, niet echt zoals je ziet!
Spoilers!
pi_56751450
Dacht ik ook
pi_56751674
Dus ... ik ook hier even. Vriend ligt ziekjes op bed, dus computer ik wat.

Vandaag erg erg laat uit bed gekomen en heb vandaag tot nu toe niet meer gegeten dan een kapje met ossenworst en een extra grote bak cruesli balans. Had honger, magoed, het is maar cruesli.

Straks even wii-en voordat er naar de supermarkt gegaan moet worden. Verder helemaal niets bijzonders te melden, dus hierblijft het even bij!

Sterkte SYlvana
pi_56751789
oja als dit icoontje er staat dan kun je zien dat he teen meisje is
  Vis een optie? vrijdag 15 februari 2008 @ 16:07:58 #260
70532 loveli
N
pi_56751864
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja als dit [ afbeelding ] icoontje er staat dan kun je zien dat he teen meisje is
Beetje off-topic, maar mijn browser slikt niet elke lay-out van Fok en die icoontjes kan ik ook niet zien.
crap in = crap out
pi_56752233
oh ja dat wist ik éigenljik wel, stiekem maar ik kijk er gewoon nooit naar
Doei.
pi_56753320
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om foto's te kunnen uploaden.
Deze zijn van vakantie 2006. In mei hadden we toen een hittegolf, ik was spontaan in 3 weken tidj 6 kilo afgevallen. Dat was best leuk op vakantie gaan toen!
Inmiddels zijn die 6 kilo er alweer bij plus nog 2 extra op dit moment. Daar staat wel tegenover dat ik nu een stuk gespierder ben door het sporten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben dus de rechter hier:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik krijg echt zin in de zomer als ik jouw foto's zo zie!!
pi_56753834
vanavond zwemmen
heb er zin in
pi_56754018
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vanavond zwemmen
heb er zin in
Ik ga vanavond met 2 vriendinnetjes die ik al 20 (!) jaar ken Japans eten. Heb er ook zin in!

(stug het vriendinnetjes blijven noemen hè )
pi_56754556
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef conleche het volgende:
Sylvana: hoeveel pech kan een mens hebben zeg!
Dat dus Sterke meid ...

PWS ingeleverd en docent die de opmerking maakte "volgens mij kunnen jullie hier met recht trots op zijn" . Voor de rest gaat vandaag waardeloos ... ik heb mn motoriek niet onder controle, laat de hele tijd spullen vallen (dag begon met mn perforator kapot te laten vallen, vóór we de gaatjes gemaakt hadden) en een geleende brooddoos is nu ook behoorlijk gebarsten. Fijn . Voor de rest heel erg moe, benen bijna niet op kunnen tillen ... ga dus maar niet sporten vanavond, veel te gevaarlijk voor andere mensen (kan niet mikken en schop dus zo iemand gewond) en ben er zelf veel te moe voor.

Vriend heeft besloten met mij naar de bios te willen, dus dat gaan we meteen maar doen vanavond, beetje vieren dat het PWS ein-de-lijk voorbij is . Heb er echt zo'n zin in, lekker een avondje ontspannen samen . (en het was zijn idee, ook niet onbelangrijk, zo lief dat ie opeens zin heeft om samen weg te gaan)

Dag allemaal
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56754627
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat dus Sterke meid ...

PWS ingeleverd en docent die de opmerking maakte "volgens mij kunnen jullie hier met recht trots op zijn" . Voor de rest gaat vandaag waardeloos ... ik heb mn motoriek niet onder controle, laat de hele tijd spullen vallen (dag begon met mn perforator kapot te laten vallen, vóór we de gaatjes gemaakt hadden) en een geleende brooddoos is nu ook behoorlijk gebarsten. Fijn . Voor de rest heel erg moe, benen bijna niet op kunnen tillen ... ga dus maar niet sporten vanavond, veel te gevaarlijk voor andere mensen (kan niet mikken en schop dus zo iemand gewond) en ben er zelf veel te moe voor.

Vriend heeft besloten met mij naar de bios te willen, dus dat gaan we meteen maar doen vanavond, beetje vieren dat het PWS ein-de-lijk voorbij is . Heb er echt zo'n zin in, lekker een avondje ontspannen samen . (en het was zijn idee, ook niet onbelangrijk, zo lief dat ie opeens zin heeft om samen weg te gaan)

Dag allemaal
Veel plezier Chico!! (Ach, en wat is een kapotte perforator en broodtrommel nu in vergelijking met een docent die trots op je is en een vriendje die graag wat gezelligs met je gaat doen!)
pi_56756502
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef Bagel het volgende:

@ ewelina > mooi dat ik dat weet, kom ik volgende keer ook ff vooraan zitten (wel pas over n week, want volgende week ben ik lekker vakantie aan t vieren!) (allemaal ff duimen voor mooi weer, want ik ga naar texel en de ardennen)
Veel plezier op vakantie! Vergeet niet te leren voor de tussentoets van Overzicht 3

Sylvana, sterkte1

Zelf ben ikziek Vannacht alles eruit gekotst en nu heb ik flinke koorts Dieettechnisch ook niet echt fijn; ik eet bijna niks nu.... Hopen dat het snel over is. Gelukkig heb ik een heel lief vriendje die me vertroetelt, voor me kookt en boodschappen voor me doet
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56765896
goedemorgen
pi_56766374
Mogge!

Japans gisteren was lekker en heul gezellig. Weet wel direct weer waarom ik neiging heb tot mollig zijn en die 2 vriendinnen superslank zijn. (De 1 weegt onder de 50 en de ander net d'r boven, maar die is erg lang) We hadden nl. allemaal hapjes besteld waar we met z'n 3en van namen, Sushi, zeewiersalade, nog een soort salade, krokante kip, grote gefrituurde garnalen en nog een krokant hapje, weet niet wat er in zat. Ik vond álles lekker. Dus de gezonde, magere sushi en salade, maar ook de wat vettere andere hapjes. Terwijl zij wel de sushi en salade aten, hadden ze na 1 of 2 van die andere hapjes er genoeg van, want dat vonden ze vet. (wat reuze meeviel, want het was op de goede temperatuur gebakken, dus er was vrij weinig vet ingetrokken). Anyway; ik ben weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt

Nu net ontbeten met 2 geroosterde volkoren boterhammen met boter en frambozenjam (ik neem eigenlijk nooit meer boter op m'n brood, maar jam vind ik anders niet lekker. En wat is roomboter toch lekker )
  zaterdag 16 februari 2008 @ 10:08:08 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56766478
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 09:58 schreef conleche het volgende:
Mogge!

Japans gisteren was lekker en heul gezellig. Weet wel direct weer waarom ik neiging heb tot mollig zijn en die 2 vriendinnen superslank zijn. (De 1 weegt onder de 50 en de ander net d'r boven, maar die is erg lang) We hadden nl. allemaal hapjes besteld waar we met z'n 3en van namen, Sushi, zeewiersalade, nog een soort salade, krokante kip, grote gefrituurde garnalen en nog een krokant hapje, weet niet wat er in zat. Ik vond álles lekker. Dus de gezonde, magere sushi en salade, maar ook de wat vettere andere hapjes. Terwijl zij wel de sushi en salade aten, hadden ze na 1 of 2 van die andere hapjes er genoeg van, want dat vonden ze vet. (wat reuze meeviel, want het was op de goede temperatuur gebakken, dus er was vrij weinig vet ingetrokken). Anyway; ik ben weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt

Nu net ontbeten met 2 geroosterde volkoren boterhammen met boter en frambozenjam (ik neem eigenlijk nooit meer boter op m'n brood, maar jam vind ik anders niet lekker. En wat is roomboter toch lekker )
Met zulke vriendinnen zou ik niet eens vette hapjes meer dúrven te pakken.
Mijn zus hield mij vroeger, toen ik nog wat zwaarder was, ook altijd met argusogen in de gaten, zodat ze weer commentaar kon leveren op mijn eetgedrag op feestjes. Durfde toen amper een chipje te pakken en zodra zij naar de wc was meteen aanvallen hè . Nu kan ik alles eten wat ik wil, want ze let niet meer op me .

Gisteravond ook uit eten geweest dus. Nu ben ik een beetje ziekjes, want ik was niet zo warm aangekleed (zomerjas was toch nog een beetje te enthousiast). Moet nog 9 vragenlijsten in SPSS invoeren en dan ga ik lekker douchen en weekend vieren. Hopelijk kan ik straks op het balkon zitten lezen . Het zonnetje schijnt hier iig heerlijk .

En ik heb nog steeds een kruidenbotersmaak in m'n mond .
Niet meer actief op Fok!
pi_56766555
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 10:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met zulke vriendinnen zou ik niet eens vette hapjes meer dúrven te pakken.
Ja daag! Ik kan niet leven op 4 stukjes sushi en een hap zeewier!
pi_56766780
Ik + een vriendin kunnen echt superveel eten (wat we ook doen ) alleen zij is echt heel slank (want sport veel) en nja.. ik nu ik niet meer ALLES eet ook wel En dan was er altijd 1 vriendin die na 2 hapjes zei.. Ik zit vol... Maar die is nu gelukkig weer bijgetrokken
pi_56766835
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Nu écht bijna onder de 80 80,1 op de weegschaal zonet
en dan bijna iets met een 7x,x m'n einddoel komt dichterbij (70,0kg)

gisteren heerlijk gegeten bij mijn schoonzus. Die had een driegangenmenu voor ons gemaakt:

pittige tomatensoep met grote stukken tomaat vooraf
zelfgemaakte aardappelpuree met bosui en spekjes met gevulde paprika als hoofdgerecht
chocolade-ijs met heeeeeel veel chocolade als nagerecht

Heb van dat laatste maar een klein beetje genomen, maar mèn, wat was dát lekker! De rest ook overigens!

Een glaasje wijn, twee koppen koffie en een klein glaasje mangosap erbij, en dat was een heerlijke avond in Zwolle

ben zó blij met wat de weegschaal aangaf
Ja doei.
pi_56767194
Goeiemorgen!

Ik ben echt snotverkouden.. Voordeel daarvan is dat ik lekker eten toch niet proef, dus geen drang om te snoepen

Vanavond uit eten, want mijn moeder is jarig. Zie er niet zo tegenop, er is vast wel een gezonde keuze!
pi_56767511
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Veel plezier Chico!! (Ach, en wat is een kapotte perforator en broodtrommel nu in vergelijking met een docent die trots op je is en een vriendje die graag wat gezelligs met je gaat doen!)
En het woord Valentijn is niet een keer gevallen . Zijn eerst naar de AH gegaan, flesje water en zakje snoep gehaald ... aanrader: berries in love, van red band truly juicy. Ik vond ze superlekker . Alleen de zoute dropjes (of wat het ook waren) tussendoor waren wat minder, die pluk ik de volgende keer er vantevoren tussenuit (vriend vond die ook niet lekker, af en toe hoorde je opeens 'fuck', dan had een van ons weer een dropje te pakken) ... maar het was echt supergezellig en leuk samen .

Zo, kamer opruimen, naar de stad om shampoo te kopen en douchen ... daarna kan ik gaan beginnen aan mijn herkansingen ... echt uitrusten zit er voor de vakantie niet in vrees ik .

@MoBlo:
pi_56767590
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Veel plezier op vakantie! Vergeet niet te leren voor de tussentoets van Overzicht 3

Sylvana, sterkte1

Zelf ben ikziek Vannacht alles eruit gekotst en nu heb ik flinke koorts Dieettechnisch ook niet echt fijn; ik eet bijna niks nu.... Hopen dat het snel over is. Gelukkig heb ik een heel lief vriendje die me vertroetelt, voor me kookt en boodschappen voor me doet
Beterschap! en dat leren is moeilijk te vergeten met al die malle studiegenootjes die de hele middag over de inhoud van de hoorcollege´s kletsen
Donderdag de 28e kom ik trouwens weer naar t HC van overzicht 3... denk dat ik maar n keertje n btje vooraan ga zitten om n mede fokster te spotten

Gister ben ik niet met de trein naar mn vriendinnetjes bij de mac gegaan, maar met de fiets! (ongeveer 25 km, dus dat appelgebakje hoef ik me niet meer schuldig over te voelen)
vandaag weer lekker hardlopen en vanavond krijg ik te horen of ik n contract verlenging krijg... hoop t wel, want ik heb best n lekker baantje.

@ sylvana > hoe gaat t nu? (met je moeder én met jou, kan me voorstellen dat t niet makkelijk is!)
pi_56767639
Goeiemorgen!

Net ontbijtje op, nu aan de thee. Moet zometeen werken en daarvoor nog veel doen, maar nu nog ff ontspannen

Fijn voor je MoBlo Bij mij gaat er op het moment even niks vanaf, maargoed dat is beter dan aankomen.

Fijne dag verder iedereen!
pi_56767681
ik ben gewoon zó blij
en het is lekker weer dus zo even lopen naar het winkelcentrum, eten laten zakken, en dan Evy 18 lopen
Ja doei.
pi_56767737
MoBlo.. hoelang ben je? want je weegt 80kg toch? en je ziet er zo uit als in je fotoboek of zijn dat oude foto's?
pi_56767999
Lekker weer inderdaad! Ondanks dat we allebei snotverkouden zijn, staat hier toch de deur open naar het balkon
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:08:15 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56768118
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef freecell het volgende:
Lekker weer inderdaad! Ondanks dat we allebei snotverkouden zijn, staat hier toch de deur open naar het balkon
Hier niet, want ik heb twee katjes die elke open deur benutten om naar het balkon te ontsnappen .
Heb de neus al even buiten de deur gestoken en ondanks mijn nare hoestje ga ik toch even buiten zitten zo .
Nu aan het eten .

Korenlanders brood met light jam . Zo lekker, dat brood.
Niet meer actief op Fok!
pi_56768257
Ja, hier benut de poes het ook
Maar die mag wel op het balkon
pi_56768735
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
MoBlo.. hoelang ben je? want je weegt 80kg toch? en je ziet er zo uit als in je fotoboek of zijn dat oude foto's?
in mijn fobo (die foto's) zijn zelfs van 7 kilo geleden ik ben 1,75m
Ja doei.
pi_56769025
ik ga zoals altijd maar weer slank de lente in naja slank... mager
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_56771499
Heb vandaag de hele dag al honger. Zal wel door de kou komen, want hier in de galerie met de deuren open is het bibberen. Dus na m'n jamboterhammen heb ik nog gegeten:

1 geroosterde snee brood met filet A. en ui
1 geroosterde snee brood met Slankie smeerkaas
1 cup a soup speciale editie met paprika/tomaat en mozzarella
1 geroosterde snee brood met een saladetje van een 1/2 tomaat, stukjes komkommer en wat ui en een beetje lightmayo+peper en zout.

Nu heb ik alwéér trek. Heb vandaag al 5 sneeen brood op, dat zijn er 2 meer dan normaal en tis nog niet genoeg
pi_56772570
Hey dat heb ik ook, hele dag honger (en koud! terwijl de kachel aanstaat en ik mn dikste vest aanheb) ... heb dan ook een stuk meer dan gewoonlijk gegeten ... nu is het eindelijk een beetje voorbij en ben erg blij dat het avondeten vandaag nog even op zich laat wachten
pi_56773085
Goed, mijn plannen voor gezond eten vandaag hebben een verrassende wending genomen, vriendlief heeft spontaan Chinees besteld. Ook lekker natuurlijk, dus dan laat ik de lekkere hapjes die ik voor vanavond had maar voor wat ze zijn .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2008 17:13:05 ]
pi_56778899
Oke. Ben er niet trots op en het is al een tijd niet gebeurd, maar ik heb zonet 824 cal. aan bonbons gegeten.

Ben een beetje misselijk. 't waren er 9 (!)
pi_56778972
Waren ze wel lekker? (misselijk is dan weer wat minder, helaas heb ik dat niet na 9 stuks al, pas na een halve doos)
pi_56779184
Ik zou eigenlijk moeten doen, maar heb niet zoveel recht van spreken vandaag ...
pi_56779358
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:26 schreef Chicolate het volgende:
Waren ze wel lekker? (misselijk is dan weer wat minder, helaas heb ik dat niet na 9 stuks al, pas na een halve doos)
9 was de héle doos Het waren van die grote Belgische.

Ik had dus de hele dag al honger, nou das nu wel weg
pi_56779383
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten doen, maar heb niet zoveel recht van spreken vandaag ...
Wat heb jij gevroten dan?
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:48:01 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56779610
Ik heb ook geen recht van spreken, Conleche .
En ik ben ziekjes dus. Bleh . Ga nu even wat nieuwe eps van series downloaden (Lost enzo) en daar straks even naar kijken . Hopelijk ben ik morgen wat fitter. Moet dan nog wat aan de studie doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_56780270
agoss

nou ja, als ze maar lekker waren

is nu lekker sinaasappeltjes aan het persen voor me!
niet dat ik ziek ben ofzo, maar gewoon, omdat ik er trek in had en hij ook wel..

Vanmiddag lekker Evy 18 gelopen was lekker! En had prima nog een keer kunnen lopen was echt fit vandaag! Vanavond lekker toritlla's gegeten, en straks gaan we de flaptop aansluiten op de nieuwe breedbeeldTV en dan Juno kijken
Ja doei.
pi_56781211
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat heb jij gevroten dan?
Whehe ik weet het niet eens allemaal meer ... zo'n honger de hele dag ... maar onder andere paaseitjes, omdat mn ouders die gekocht hadden voor mij ... en m&m's ... en pizza ... en ijs (maar dat kreeg ik niet op, toen was ik ook misselijk ) ... Nja, zo'n beetje alles wat we met chocolade in huis hadden eigenlijk ... en stiekem even op weegschaal gaan staan ... dr is nog geen grammetje bij gekomen (zelfde avondgewicht als afgelopen dagen iig, en morgenochtend zie ik dat ding niet)

Daarom mag ik geen doen, want dan zou ik het bij mezelf ook moeten doen ...
pi_56781242
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Whehe ik weet het niet eens allemaal meer ... zo'n honger de hele dag ... maar onder andere paaseitjes, omdat mn ouders die gekocht hadden voor mij ... en m&m's ... en pizza ... en ijs (maar dat kreeg ik niet op, toen was ik ook misselijk ) ... Nja, zo'n beetje alles wat we met chocolade in huis hadden eigenlijk ... en stiekem even op weegschaal gaan staan ... dr is nog geen grammetje bij gekomen (zelfde avondgewicht als afgelopen dagen iig, en morgenochtend zie ik dat ding niet)

Daarom mag ik geen doen, want dan zou ik het bij mezelf ook moeten doen ...
Neuh, bij jezelf is het:
pi_56781327
Bij deze dan:

pi_56783467
Toch nog op het einde van de dag een Magnum.. En morgen verjaardag vieren, dus ook al taart. Maarja, het komt er allemaal niet zo snel aan bij mij.
pi_56783573
lijnen is stom
k ben nu 13 kilo afgevallen maar het duurt allemaal zo lang
maar goed we komen er wel
  zondag 17 februari 2008 @ 09:26:49 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56786498
goedemorgen.
Ik ben de eerste . Net even twee episodes van Lost gekeken. Nu ga ik m'n kamer opruimen en dan m'n statistiek bijwerken.

-edit- : oeh, was ik toch bijna weer degene geweest die het topic op slot gooide .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')