Ik ben weer terug uit Veendam. Volgens mij ben ik straks als ik aan het werk ben héél snel overspannen. Niet normaal hoeveel werk ik nu verzet en ik gun mezelf ook geen momentje rust hè...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef conleche het volgende:
Sylvana: hoeveel pech kan een mens hebben zeg!
Beetje off-topic, maar mijn browser slikt niet elke lay-out van Fok en die icoontjes kan ik ook niet zien.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja als dit [ afbeelding ] icoontje er staat dan kun je zien dat he teen meisje is
Ik krijg echt zin in de zomer als ik jouw foto's zo zie!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om foto's te kunnen uploaden.
Deze zijn van vakantie 2006. In mei hadden we toen een hittegolf, ik was spontaan in 3 weken tidj 6 kilo afgevallen. Dat was best leuk op vakantie gaan toen!
Inmiddels zijn die 6 kilo er alweer bij plus nog 2 extra op dit moment. Daar staat wel tegenover dat ik nu een stuk gespierder ben door het sporten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben dus de rechter hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond met 2 vriendinnetjes die ik al 20 (!) jaar ken Japans eten. Heb er ook zin in!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vanavond zwemmen![]()
heb er zin in
Dat dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef conleche het volgende:
Sylvana: hoeveel pech kan een mens hebben zeg!
Veel plezier Chico!! (Ach, en wat is een kapotte perforator en broodtrommel nu in vergelijking met een docent die trots op je is en een vriendje die graag wat gezelligs met je gaat doen!)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat dusSterke meid ...
PWS ingeleverd en docent die de opmerking maakte "volgens mij kunnen jullie hier met recht trots op zijn". Voor de rest gaat vandaag waardeloos ... ik heb mn motoriek niet onder controle, laat de hele tijd spullen vallen (dag begon met mn perforator kapot te laten vallen, vóór we de gaatjes gemaakt hadden) en een geleende brooddoos is nu ook behoorlijk gebarsten. Fijn
. Voor de rest heel erg moe, benen bijna niet op kunnen tillen ... ga dus maar niet sporten vanavond, veel te gevaarlijk voor andere mensen (kan niet mikken en schop dus zo iemand gewond) en ben er zelf veel te moe voor.
Vriend heeft besloten met mij naar de bios te willen, dus dat gaan we meteen maar doen vanavond, beetje vieren dat het PWS ein-de-lijk voorbij is. Heb er echt zo'n zin in, lekker een avondje ontspannen samen
. (en het was zijn idee, ook niet onbelangrijk, zo lief dat ie opeens zin heeft om samen weg te gaan)
Dag allemaal
Veel plezier op vakantie! Vergeet niet te leren voor de tussentoets van Overzicht 3quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:09 schreef Bagel het volgende:
@ ewelina > mooi dat ik dat weet, kom ik volgende keer ook ff vooraan zitten(wel pas over n week, want volgende week ben ik lekker vakantie aan t vieren!) (allemaal ff duimen voor mooi weer, want ik ga naar texel en de ardennen)
Met zulke vriendinnen zou ik niet eens vette hapjes meer dúrven te pakken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:58 schreef conleche het volgende:
Mogge!
Japans gisteren was lekker en heul gezellig. Weet wel direct weer waarom ik neiging heb tot mollig zijn en die 2 vriendinnen superslank zijn. (De 1 weegt onder de 50 en de ander net d'r boven, maar die is erg lang) We hadden nl. allemaal hapjes besteld waar we met z'n 3en van namen, Sushi, zeewiersalade, nog een soort salade, krokante kip, grote gefrituurde garnalen en nog een krokant hapje, weet niet wat er in zat. Ik vond álles lekker. Dus de gezonde, magere sushi en salade, maar ook de wat vettere andere hapjes. Terwijl zij wel de sushi en salade aten, hadden ze na 1 of 2 van die andere hapjes er genoeg van, want dat vonden ze vet. (wat reuze meeviel, want het was op de goede temperatuur gebakken, dus er was vrij weinig vet ingetrokken). Anyway; ik ben weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt![]()
Nu net ontbeten met 2 geroosterde volkoren boterhammen met boter en frambozenjam (ik neem eigenlijk nooit meer boter op m'n brood, maar jam vind ik anders niet lekker. En wat is roomboter toch lekker![]()
)
Ja daag! Ik kan niet leven op 4 stukjes sushi en een hap zeewier!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met zulke vriendinnen zou ik niet eens vette hapjes meer dúrven te pakken.
En het woord Valentijn is niet een keer gevallenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Veel plezier Chico!! (Ach, en wat is een kapotte perforator en broodtrommel nu in vergelijking met een docent die trots op je is en een vriendje die graag wat gezelligs met je gaat doen!)
Beterschap! en dat leren is moeilijk te vergeten met al die malle studiegenootjes die de hele middag over de inhoud van de hoorcollege´s kletsenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Veel plezier op vakantie! Vergeet niet te leren voor de tussentoets van Overzicht 3
Sylvana, sterkte1
Zelf ben ikziekVannacht alles eruit gekotst en nu heb ik flinke koorts
Dieettechnisch ook niet echt fijn; ik eet bijna niks nu.... Hopen dat het snel over is. Gelukkig heb ik een heel lief vriendje die me vertroetelt, voor me kookt en boodschappen voor me doet
Hier niet, want ik heb twee katjes die elke open deur benutten om naar het balkon te ontsnappenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef freecell het volgende:
Lekker weer inderdaad! Ondanks dat we allebei snotverkouden zijn, staat hier toch de deur open naar het balkon
in mijn fobo (die foto's) zijn zelfs van 7 kilo geledenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
MoBlo.. hoelang ben je? want je weegt 80kg toch? en je ziet er zo uit als in je fotoboek of zijn dat oude foto's?
9 was de héle doosquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:26 schreef Chicolate het volgende:
Waren ze wel lekker?(misselijk is dan weer wat minder, helaas heb ik dat niet na 9 stuks al, pas na een halve doos)
Wat heb jij gevroten dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou eigenlijkmoeten doen, maar heb niet zoveel recht van spreken vandaag ...
Whehe ik weet het niet eens allemaal meerquote:
Neuh, bij jezelf is het:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Whehe ik weet het niet eens allemaal meer... zo'n honger de hele dag ... maar onder andere paaseitjes, omdat mn ouders die gekocht hadden voor mij ... en m&m's ... en pizza ... en ijs (maar dat kreeg ik niet op, toen was ik ook misselijk
) ... Nja, zo'n beetje alles wat we met chocolade in huis hadden eigenlijk ... en stiekem even op weegschaal gaan staan ... dr is nog geen grammetje bij gekomen
(zelfde avondgewicht als afgelopen dagen iig, en morgenochtend zie ik dat ding niet)
Daarom mag ik geendoen, want dan zou ik het bij mezelf ook moeten doen
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |