nee joh, al dat vet heb je geen zin inquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:46 schreef CherryLips het volgende:
ja, nu heb ik ook zin in patat. met mayo. en een kaassouffle..
paprikapoeder?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:57 schreef freecell het volgende:
Wij hebben kipschnitzel, boontjes en aardappels
Hoe burgerlijk
De aardappels in partjes, eerst gekookt en daarna nog even een kwartiertje in de oven met paprika poeder er over. Calorietechnisch net zo als gekookte aardappelen, maar véél lekkerder
wat volslank is is ook niet duidelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:07 schreef CherryLips het volgende:
maar wat is volslank dan precies? er moet dan nog een gradatie komen tussen slank en volslank. Semislank?
dat is waarquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:10 schreef CherryLips het volgende:
het ligt ook aan de bouw. ik ben fragiel gebouwd.
Volslank is eigenlijk gewoon een eufemisme voor "te dik" dus met een BMI van onder de 25 ben je sowieso niet volslank.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:07 schreef CherryLips het volgende:
maar wat is volslank dan precies? er moet dan nog een gradatie komen tussen slank en volslank. Semislank?
Damn, tussen de 7 en de 10 jaar en dan al dunner willen zijn en lijnen, echt een trieste ontwikkeling ditquote:Jonge kinderen willen slanker zijn
Uitgegeven: 14 februari 2008 13:08
Veel kinderen tussen de 7 en 10 jaar oud willen dunner zijn, terwijl zij een normaal gewicht hebben. Meisjes hebben hier vaker last van dan jongens.
Een op de tien kinderen in die leeftijdsgroep is zelfs bewust bezig met eten: zij eten liever geen dingen waar ze dik van kunnen worden. Dat blijkt uit onderzoek onder vijfhonderd basisschoolkinderen in oost en zuidoost Nederland.
Een kwart van de kinderen met een gezond gewicht wil graag dunner zijn. Slechts 8 procent gaf aan dat zij nooit lijnt. Het gros van de ondervraagde kinderen was zich bewust van zijn of haar figuur en wat anderen daarvan vinden.
De meeste kinderen die zich druk maakten om hun lijn en hun voeding hadden een moeder die dat ook deed. Een op de vijf moeders was, volgens het kind, aan het lijnen. Dit gedrag slaat over op het zelfbeeld van het kind, denkt de onderzoekster.
De onderzoekster is orthopedagoog bij het UMC St Radboud in Nijmegen
www.nu.nl.
Ik kan me herinneren dat ik als kind er ook al mee bezig wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Damn, tussen de 7 en de 10 jaar en dan al dunner willen zijn en lijnen, echt een trieste ontwikkeling dit
Dus, die factuur van vanmiddag, die typte ik over een oude factuur heen, zodat ik de opmaak kan gebruiken en dan doe ik op het einde: "save as" ipv "save" zodat de oude factuur ook nog intact blijft. Slechte gewoonte, I know, voortaan dupliceer ik 'm eerst wel even. Ik heb op m'n externe harde schijf wel veel staan, foto's en muziek en zo, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dat veel te weinig bijhoud.....O en ik werk op een Apple, dus dat is ook weer anders dan een PC, hoewel ik denk dat Word wel hetzelfde zal zijn daar dat ook van ome Bill is...quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mensen die geen back ups maken
Ik gebruik m'n ipod als exterene HD en alles staat ook nog es op de servers en er is nog *ergens* een back up
Ik denk dat ik morgenochtend als ik nog fris en wel ben, die factuur gewoon netjes ga overdoen (want ik denk echt dattie foetsie is, de oude is er namelijk nog wel....) en dan wel als een gek telkens op appeltje s drukken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
anders maak je een template
En ik heb al sinds altijd een apple en daar is alles juist makkelijker
ZEG DAN METEEN DAT JE OP EEN APPLE ZIT GVD*KRIJG INGEVING*
nou ik kan mijn temp ook ff niet terug vindenmaar ik vraag 't morgen wel aan mn papa die weet dat wel
Allrighty, zal dat morgen doen; maar dan mag ik NIETquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Conleche:
zet autosave aan
word > preference > save > autosave hokje aanvinken, every 5 minutes
Waarom wacht je?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef freecell het volgende:
Je bent nu dus famatiek begonnen met appeltaart?
Wel lekker trouwens!
Ik zit hier nog aan de morgenthee. Ik wacht altijd even een uurtje voor ik aan mn ontbijt begin
sterkte..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:22 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Naja, laat dat goed maar weg, werd door mn broer wakker gebeld dat mn moeder in een zware psychose zit en waarschijnlijk vanmiddag nog wordt opgenomen.
Ik ken betere manieren om wakker te worden...
Denk ook niet dat er wat van mn eetplannen van vandaag gaat terugt komen, ik zie wel hoe het allemaal gaat, en waar het allemaal eindigt
Dat gevoel ken ik, heb ik zelfs als ik in slaap ben gevallen op de bank oid en maar kort heb geslapen. Wat ik wel wegkrijg is iets als brinta of cereal, dus dat is mijn ontbijt als ik weinig tijd heb (ik ga niet extra vroeg opstaan als ik om 8 uur de deur uit moetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat ik hélemaal geen zin heb in eten als ik net wakker word en een uurtje later wel
Haha, ach, er zit fruit inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:15 schreef freecell het volgende:
Je bent nu dus famatiek begonnen met appeltaart?
Wel lekker trouwens!
Ik zit hier nog aan de morgenthee. Ik wacht altijd even een uurtje voor ik aan mn ontbijt begin
Dat heb ik precies zo - als ik een dag aan het werk ben, dus op school, ren je van hot naar her, altijd wel iets te doen, bijna geen rustpunten. Dan kan ik simpelweg niet meer de hele tijd denken aan wat ik mag en wat ik al heb gehad. Ik sta ook stil nu, op 75,2, gelukkig is er deze week nog niets bijgekomen. Wat ik wel doe is dat ik dan de 'rustige' dagen (in mijn geval vrijdag, zondag en maandag) gebruik om gezond te eten, omdat ik dan weer genoeg rust om me heen en in m'n hoofd heb om erop te letten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik sta alweer 2 weken stil. Maar goed, ik kom ook niet aan! Ik merk dat als ik het heel druk heb, ik niet meer let op wat ik eet. Niet dat alle remmen los gaan, maar k zit er niet meer bovenop. En dat merk ik dus meteen: ik val niet meer af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |